Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților
Last Updated: Jun 30 2018 20:15, Started by
Hamutovski
, May 23 2018 07:16
·
0
#19
Posted 23 May 2018 - 09:38
iab, on 23 mai 2018 - 08:11, said:
Mai exista linia de tren care deservea fabricile din Drumul Taberei, Progresului si trece pe langa Plaza, Afi, conecteaza cartiere etc. De ce e lasata in parasire si nu e folosita sa mai preia din calatorii de la RATB si metrou, macar atat de la capatul cartierului Militari pana la Razoare? Recent, pentru o portiune din zona Lujerului - Gara Cotroceni s-au agitat cei de la PMB si PS6 sa preia portiunea din teren de la CFR si se pare ca au reusit. Ce credeti ca vor sa faca pe acolo? Drum sau tramvai/tren urban ? NUUUU, vor sa faca un maidan descris oficial prin "“Regenerare urbană şi amenajare zonă de promenadă pe terenul adiacent Gării Cotroceni, zona Pasaj Lujerului şi teren aferent liniilor ferate”. |
#20
Posted 23 May 2018 - 09:48
MembruAnonim, on 23 mai 2018 - 09:38, said:
Liniile respective de tren sunt proprietatea publica a statului in administrarea CFR. Recent, pentru o portiune din zona Lujerului - Gara Cotroceni s-au agitat cei de la PMB si PS6 sa preia portiunea din teren de la CFR si se pare ca au reusit. Ce credeti ca vor sa faca pe acolo? Drum sau tramvai/tren urban ? NUUUU, vor sa faca un maidan descris oficial prin "“Regenerare urbană şi amenajare zonă de promenadă pe terenul adiacent Gării Cotroceni, zona Pasaj Lujerului şi teren aferent liniilor ferate”. Pai si ce rau in asta? Cartierul Militari cred ca sta cel mai prost la capitolul spatii verzi. |
#21
Posted 23 May 2018 - 09:50
Adevarul e ca in tara asta nu se construieste nimic, se folosesc inca de ce le-a mai ramas de pe vremea lui Ceausescu. Toate sunt in paragina.
As incepe prin restrictii pentru toate motoarele care sunt sub euro 3 incepand din 2019 , toate rablele care stau in parcari si ocupa loc degeaba sa fie duse la casat sau amendati proprietarii pana le vor duce singuri (sunt destui care le folosesc deloc), iar din 2020 toate sub euro 4 eliminate din traficul din oras (au timp intr-un an sa le vanda altundeva si sa isi cumpere ceva mai nou caci o masina euro 4 o gasesti si la 2000e). Iar din 2022 toate sub euro 4 sa dispara (masinile euro 5 se vor mai ieftini pana atunci) si uite asa o sa fie in trafic doar masini de la euro 5 in sus in mai putin de 4 ani, iar inspectiile tehnice sa fie mult mai riguroase. Pe de alta parte lucrarile se fac in bataie de joc, le ia ani intregi sa termine o lucrare pe care in afara ar fi gata in maxim 2-3 luni + costurile sunt mai mici. |
#22
Posted 23 May 2018 - 09:56
#23
Posted 23 May 2018 - 10:16
este doar o chestiune de timp pana cand bucurestenii se vor maturiza ! ...
maturizare care-i le "spune" ca in marile orase cel mai rapid mijloc de transport este mero-ul ! |
#24
Posted 23 May 2018 - 10:22
borhot, on 23 mai 2018 - 09:48, said:
Pai si ce rau in asta? Cartierul Militari cred ca sta cel mai prost la capitolul spatii verzi. Edited by aaaa4567, 23 May 2018 - 10:22. |
#25
Posted 23 May 2018 - 10:24
Adm, on 23 mai 2018 - 07:57, said:
1. Orasele nu se extind pt ca nu se extind retelele edilitare, serviciile sociale si drumurile. 2. Urbanismul e praf, adica incearca o fortare a iesirii micro-productiei din oras, dar nu vrea nimeni sa iasa, pentru ca nu vin angajatii! Solutii exista, dar pe durata de ani si implica viziune+bani, chestii ce ne lipsesc cu desavarsire. Vezi si topicul meu: Solutii pentru traiul in Bucuresti? |
#26
Posted 23 May 2018 - 10:27
myshyk, on 23 mai 2018 - 10:24, said:
Si-n plus, orice spatiu mic, e acaparat de imobiliare pentru "sedii de firma, cladiri de birouri" in detrimentul spatiilor verzi si a locurilor de parcare. |
#27
Posted 23 May 2018 - 10:33
Hamutovski, on 23 mai 2018 - 07:16, said:
Eu sincer ma gandesc de ceva timp sa ma mut intr-un oras de provincie, sa lucrez pe bani mai putini dar sa beneficiez de alte avantaje in detrimentul banilor. Ma gandeam ceva spre granita cu occidentul, ca de sud si balcani sint satul Oradea, Cluj, Arad... Poate vorbim mai multe, eventual da-mi un pm |
#28
Posted 23 May 2018 - 10:49
|
#29
Posted 23 May 2018 - 10:54
Problema generată de trafic am menţionat-o şi eu pe un alt subiect. Dacă nu ai stat atâta timp în trafic ar fi mai puţini nervi, ai avea mai mult timp de altele. Mulţi au să-mi sară în cap pentru ceea ce zic, dar sunt unele persoane care deşi ar putea să nu folosească maşina (din diverse motive sunt unele persoane care nu se pot descurca fără maşină) aleg s-o folosească, deşi traficul este aşa precum este.
Sumt de vină şi cei care se mută în caritere rezidenţiale prost construite, în loc să rămână cu ele nevândute. Spaţii verzi ioc, străzi înguste. În Pipera ar fi trebuit să facă zone de locuit aproape de zonele de birouri, dar avem lipsă de educţie în domeniul imobiliar iar funcţionarii statului este precum aşa este... cred că va fi nevoie de demolări masive în zona de Nord. |
#30
Posted 23 May 2018 - 10:55
Adm, on 23 mai 2018 - 07:57, said:
1. Orasele nu se extind pt ca nu se extind retelele edilitare, serviciile sociale si drumurile. 2. Urbanismul e praf, adica incearca o fortare a iesirii micro-productiei din oras, dar nu vrea nimeni sa iasa, pentru ca nu vin angajatii! Solutii exista, dar pe durata de ani si implica viziune+bani, chestii ce ne lipsesc cu desavarsire. Vezi si topicul meu: Solutii pentru traiul in Bucuresti? - 600 milioane euro pentru panselute in bucuresti - sute milioane pt borduri duble - parcul Drumul Taberei, cel mai scump parc din Romania, vreo 20 milioane euro - sali de sport, stadioane etc facute peste tot intr-o veselie - mai nou vom avea si fantani colorate pe la unirea Ce TREBUIA facut: - intretinute si extinse retelele de tramvai in loc sa fie desfintate (mai ales cand avem modelul tramvaiului 41 care este un mare succes) - finalizate de urgenta statiile de metrou incepute de ceausescu (in loc sa fie lasate pline de apa ca loc de antrenament pt scafandri) - finalizate de urgenta metroul Drumul Taberei si Aeroport (in loc sa taraganeze de 10 ani, termenul initial fusese 3 ani) - descurajata circulatia masinilor personale in paralel cu ridicarea calitatii transportului in comun (vezi mai sus) - trecerea cu prioritate la un transport in comun pe baza de orar fix ca in orice capitala a lumii, ora la care vine in statie e afisata pe panou - finalizarea de urgenta a centurilor si pasajelor, exemplu Domnesti etc, ceea ce ar scoate traficul greu din oras - semaforizare inteligenta - extinderea pistelor de bicicleta: e NEREALIST sa credem ca asta va rezolva problema traficului fara rezolvarea de urgenta a punctelor de mai sus, pt ca in Romania avem 4-5 luni de iarna uneori grea, zapada, viscol, ploi. In timpul verii de cele mai multe ori avem trafic mai lejer oricum din cauza concediilor si pauzelor scolare - in acest moment se ofera 10.000 euro subventie pt achizitia de masini noi electrice, alte mii pt hibride si masini normale. Din pacate nimic pt a grabi si imbunatati transportul in comun. Punem doar mai multe masini personale in circulatie, desi stim ca nu sint locuri de parcare si nici drumuri |
#31
Posted 23 May 2018 - 10:56
aaaa4567, on 23 mai 2018 - 10:22, said:
Puteau sa faca autostrada + metrou pe traseul ala, si cu astea aveai acces la parcuri, pe care le puteai face inspre CET Vest, unde exista teren sau chiar putin dupa centura. 3-4-5 km nu e deloc mare branza daca ai transport decent. In plus, exista terenuri ocupate de fosta industrie intre bd Timisoara si Iuliu Maniu. Dar acolo loc e parcuri mari nu mai este. La frigocom au facut blocuri, asta e imaginatia lor, ca si cumm nu ar fi fost suficient de aglomerat. Pe fostele zone industriale se construiesc blocuri, nu parcuri. E foamea prea mare de bani si de spagi. |
#32
Posted 23 May 2018 - 10:57
Hamutovski, on 23 mai 2018 - 10:49, said:
Orase mari: Brasov si Sibiu. Orase mici: Campina si Ramnicu Valcea. Vreau sa raman totusi relativ aproape la zona de sud-est. |
#33
Posted 23 May 2018 - 10:57
kopac, on 23 mai 2018 - 08:04, said:
E foarte greu sa faci ceva cu traficul fara masuri nepopulare : 1. 2 euro ora de parcare in centru. 2. nu se parcheaza nicaieri gratis - peste tot costa cate ceva 3. taxa de intrat in oras. 4. nu se mai elibereaza autorizatii mai mari de de p+4..totul cat mai mic. 5. interzicere masini euro2,3,4 cat mai restrictiv E greu, dar toate astea sunt foarte nepopulare si duc pe termen scurt la pierderea de capital politic. Deocamdata e plin de linii de tramvai desfintate prin Bucuresti... |
|
#34
Posted 23 May 2018 - 11:02
Totusi cred ca ar trebui un sef general vizionar pe Buc.privitor la sistematizare,urbanizare a orasului.Cumva cum un plan pe decenii ce vin.Asta de e e varza.Daca e sa construiesti asiguri conexiunile cu restul.Pe bune,ca daca nu faci banlieuri ca-n Paris.Aia macar stau bine la strazi,transport.
|
#35
Posted 23 May 2018 - 11:28
Citesc aici si ma doare capul...capra vecinului sport national... sa se interzica masini,sa se faca parcarea sute de euro...unde ma? In “capitala europeana” cu cele mai mici salarii din UE?
Pentru “capitalisti”: bai,voi nu aveti capitala,orasul ala e capitala doar in acte,arata a oras din Africa sub-sahariana. Nu se poate compara cu nici o capitala din Europa,arata jenant. Va plangeti de trafic si poluare? Hai serios? Pai va nu aveti centura! Nu va puteti compara cu Budapesta si voi visati low emmison zone din Londra? Pai Oradea de ex are soseaua de centura adevarata in comparatie cu poteca din Bucuresti. Voi ati crezut ca laudele cu mii de euro pe metrul patrat contruit tin loc de dezvoltare? Sau afacerile cu spatii verzi transformate in betoane tin locul unei calitati a vietii ca in Viena de ex,recunoscuta pe plan mondial cand vine vorba de conditiile oferite? S-a vrut smecherie,aveti smecherie. Si ciorba e perfecta cu primarita vizionara ce va conduce...O meritati din plin si va merita... |
#36
Posted 23 May 2018 - 11:35
iab, on 23 mai 2018 - 08:11, said:
Mai exista linia de tren care deservea fabricile din Drumul Taberei, Progresului si trece pe langa Plaza, Afi, conecteaza cartiere etc. De ce e lasata in parasire si nu e folosita sa mai preia din calatorii de la RATB si metrou, macar atat de la capatul cartierului Militari pana la Razoare? acum... masina personala si autobuze care de care mai fara ITP |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users