Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre traficul din București și infrastructura rutieră care le creează probleme angajaților
#37
Posted 23 May 2018 - 11:37
Capitala europeana cu cele mai mici salarii, dar plina de masini. Cum atitudinea este greu de schimbat cu binele, poate pretul parcarii si limitarea accesului masinilor in centru ii va determina pe uniii sa isi lase masinile acasa si sa ia metroul. Daca ii arde la buzunar, atunci poate isi dau seama ca masina nu este obligatorie. Evident, asta nu se aplica tuturor, unii chiar au nevoie de masina, dar multi au alternative in a ajunge la munca dar prefera sa fie parte din trafic.
|
#38
Posted 23 May 2018 - 11:40
stati ca poate n-ati auzit de cea mai noua idee a unora de prin primarie - voucher de 1000 de euro de la primarie ca sa-ti cumperi masina noua:)))))) da, pe langa voucherul rabla de 6500 lei mai pune primaria 1000 de euro din banii tuturor, si aia care se plimba cu autobuzul vor cotiza
http://www.b365.ro/v...bla_258715.html genial! dupa cum o stim pe sfanta gabriela cea degraba varsatoare de pomeni, are toate sansele sa se aprobe. Edited by mmcornel, 23 May 2018 - 11:42. |
#39
Posted 23 May 2018 - 11:42
cine crede ca te poti dezvolta fara masini e un copil, sau gandeste ca un copil.
Mersul pe bicicleta e pt vacanta la Tusnad Bai sau Vatra Dornei la aer curat. |
#40
Posted 23 May 2018 - 11:50
MembruAnonim, on 23 mai 2018 - 09:38, said:
Liniile respective de tren sunt proprietatea publica a statului in administrarea CFR. Recent, pentru o portiune din zona Lujerului - Gara Cotroceni s-au agitat cei de la PMB si PS6 sa preia portiunea din teren de la CFR si se pare ca au reusit. Ce credeti ca vor sa faca pe acolo? Drum sau tramvai/tren urban ? NUUUU, vor sa faca un maidan descris oficial prin "“Regenerare urbană şi amenajare zonă de promenadă pe terenul adiacent Gării Cotroceni, zona Pasaj Lujerului şi teren aferent liniilor ferate”. nu trebuie multa fundatie, doar pui niste borduri si panselute cu 100 ron firul si te-ai imbogatit. E o reteta veche. Si sa ne fereasca Dumnezeu si Alah de un PUG facut de Firea! Bine ar fi daca nu l-ar termina... poate poate la urmatoarele alegeri iese baiatu ala de la USR... ala a mai trecut prin strainatate pe la niste facultati si poate face ceva mai normal... mmcornel, on 23 mai 2018 - 11:40, said:
stati ca poate n-ati auzit de cea mai noua idee a unora de prin primarie - voucher de 1000 de euro de la primarie ca sa-ti cumperi masina noua:)))))) da, pe langa voucherul rabla de 6500 lei mai pune primaria 1000 de euro din banii tuturor, si aia care se plimba cu autobuzul vor cotiza http://www.b365.ro/v...bla_258715.html genial! dupa cum o stim pe sfanta gabriela cea degraba varsatoare de pomeni, are toate sansele sa se aprobe. TheWarrior, on 23 mai 2018 - 11:42, said:
cine crede ca te poti dezvolta fara masini e un copil, sau gandeste ca un copil. Mersul pe bicicleta e pt vacanta la Tusnad Bai sau Vatra Dornei la aer curat. O parcare trebuie sa costa mai mult ca un drum cu taxiul asa e peste tot in lume Numai la noi mergi la victoriei si lasi masina gratis pe unde vrei |
#41
Posted 23 May 2018 - 11:53
mmcornel, on 23 mai 2018 - 11:40, said:
stati ca poate n-ati auzit de cea mai noua idee a unora de prin primarie - voucher de 1000 de euro de la primarie Nu are cum sa treaca, a mai propus visatorul asta acum o luna tot ceva legat de masinile poluante. Vrea sa se bage in seama sau ii place sa se vada la tv, seara dupa o zi de munca........ |
#42
Posted 23 May 2018 - 11:57
TheWarrior, on 23 mai 2018 - 11:42, said:
cine crede ca te poti dezvolta fara masini e un copil, sau gandeste ca un copil. Mersul pe bicicleta e pt vacanta la Tusnad Bai sau Vatra Dornei la aer curat. |
#43
Posted 23 May 2018 - 12:05
iab, on 23 mai 2018 - 08:49, said:
E ok transportul in comun, dar poti sa vrei o masina sa mai mergi la tara in week-end, sa mergi in vacanta, sa o folosesti in cazuri urgente sau mai speciale. Ce faci cu ea, o tii in sufragerie? Edited by silverflower, 23 May 2018 - 12:06. |
#44
Posted 23 May 2018 - 12:09
la un moment dat si China va fi o tara ........cu multa verdeata si poluare minima, dar a trebuie sa treaca prin ce trece acum.
Deja se gandesc sa treca totul pe electric in viitor in orase. Nici noi nu putem trece de etapa asta. Au trecut si marile orase din vest la care faceti referire. Asta e ordinea. Putem merge pe jos, cu bicicleta, transport in comun, dar ne vom scalda intr-o saracie lucie. Cine crede ca mergand eco (adica pe jos, bicicleta tricicleta chiar si electrica) va mai vedea carucioare pline cu varf la hipermarketuri, e un copil. Cine a trait in vremurile de dinainte de 89 stie ce vorbesc. Fiecare avea o plasa in buzunar si se rezuma la asta. Aaaaa si o bucata de sfoara de 1m, ca nu se stia cand se aducea hartie igienica. |
#45
Posted 23 May 2018 - 12:13
China si Europa de Vest au trecut prin perioade de poluare cand produceau, si produceau mult.
Nu este cazul la noi pentru ca noi nu producem mai nimic nimic, poluarea din oras nu e corelata cu productia si economia ci cu lenea si proasta organizare. |
#46
Posted 23 May 2018 - 12:14
TheWarrior, on 23 mai 2018 - 12:09, said: Putem merge pe jos, cu bicicleta, transport in comun, dar ne vom scalda intr-o saracie lucie. Efectiv nu mai pot de ras. Aia din Londra, Copenhaga, Viena care lupta contra masinilor sunt si aia saraci?? Io am salariul de 5x fata de salariul mediu pe tara si merg cu transportul in comun la munca. e posibil si eu sa fiu atins de saracie pentru ca merg pe jos? Când vei vedea ca tot ce ii ofera acest oras copilului tau este fum de esapament, vei reevalua grav. Repet, fara masini in oras, doar bogatii sa merga cu masina, saracii mai usor, pe jos si cu transportul in comun. |
|
#47
Posted 23 May 2018 - 12:15
Nu uitati : Bucurestiul nu a fost contruit ptr atata trafic!
In 1970 pe Magheru era "liber" .. acica cam 1/10 din traficul actual. Pe bdul Nicolae Grigorescu, fost Salajan erau momente in care vedeai mai multe autobuze decat autoturisme! Acum ce propui - daraman juma din Bucuresti ?! |
#48
Posted 23 May 2018 - 12:21
Ar fi o varianta ca metrourile sa nu mai fie pentru călătorii pietoni, ci pentru călători autoturismati. Cei cu autoturisme vor pleca cu mașină de acasă, vor intra cu mașină in metrou, vor merge pana la statia X, unde vor ieși cu mașină la suprafața si își vor continua drumul.
Iar cei fara mașină pe piciorele lor, doar pe la suprafata, ca de asta sunt pietoni. |
#49
Posted 23 May 2018 - 12:35
Hobo, on 23 mai 2018 - 12:13, said:
China si Europa de Vest au trecut prin perioade de poluare cand produceau, si produceau mult. Nu este cazul la noi pentru ca noi nu producem mai nimic nimic, poluarea din oras nu e corelata cu productia si economia ci cu lenea si proasta organizare. kopac, on 23 mai 2018 - 12:14, said:
Efectiv nu mai pot de ras. Aia din Londra, Copenhaga, Viena care lupta contra masinilor sunt si aia saraci?? Io am salariul de 5x fata de salariul mediu pe tara si merg cu transportul in comun la munca. e posibil si eu sa fiu atins de saracie pentru ca merg pe jos? Când vei vedea ca tot ce ii ofera acest oras copilului tau este fum de esapament, vei reevalua grav. Repet, fara masini in oras, doar bogatii sa merga cu masina, saracii mai usor, pe jos si cu transportul in comun. Sa dezvolte infrastructura Bucurestiul are nevoie de bani. Sa ii ia de la aia cu masini. Si mie mi-ar placea sa merg printre pomi, chiar imi place sa merg si pe jos. Dar o sa vedeti ca nu vom trece direct la masinile electrice. Se va ajunge si acolo dar a trebuit sa trecem prin episodul Dragnea cu eliminarea taxelor si invazia de diesel-uri Euro1 si 2. Si eu am salariu mare si imi mai iau cateodata abonament pe toate liniile. Noi vorbim aici de medie. Intr-o societate de consum merg cu trotineta electrica doar pasionatii, parerea mea......... |
#50
Posted 23 May 2018 - 12:38
myshyk, on 23 mai 2018 - 10:24, said:
Si-n plus, orice spatiu mic, e acaparat de imobiliare pentru "sedii de firma, cladiri de birouri" in detrimentul spatiilor verzi si a locurilor de parcare. aaaa4567, on 23 mai 2018 - 10:27, said:
Si asta se intampla asbolut aiurea, n-ar da autorizatie de cvonstructie niciun copil. Efectiv, unde eputin loc, gata, apare cate un bloc. Nu sunt grupate in niciun fel, deja zonele respective sunt aglomerate. De ce se intampla asta? Ca terenurile cu acces la utilitati, asfalt si transport public sunt limitate. Exact ce ziceam, problema densificarii excesive. Daca s-ar face proactiv infrastructura am putea impune si niste stnadarde de urbanism mai drastice. Bine ele sunt dar sunt 1001 exceptii care se pot face si 1001 spagi care se pot da. Daca ar fi infrastructura ca lumea, ar disparea ambele probleme. Ca nu mai sta nimeni dupa aparatul birocratic si nici n-ar mai avea de ce sa dea spagi sa construiasca mult peste cat e ok in zona respectiva. Primaria nu face infrastructura si se mentine un cerc vicios. Sincer va spun eu am fost in tari de lumea a treia (pe bune lumea treia) cu un urbanism si o infrastructura vast mai bine puse la punct decat la noi. |
#51
Posted 23 May 2018 - 12:39
|
#52
Posted 23 May 2018 - 12:42
emil_sv, on 23 mai 2018 - 12:38, said: De ce se intampla asta? Ca terenurile cu acces la utilitati, asfalt si transport public sunt limitate. Exact ce ziceam, problema densificarii excesive. Daca s-ar face proactiv infrastructura am putea impune si niste stnadarde de urbanism mai drastice. Bine ele sunt dar sunt 1001 exceptii care se pot face si 1001 spagi care se pot da. Daca ar fi infrastructura ca lumea, ar disparea ambele probleme. Ca nu mai sta nimeni dupa aparatul birocratic si nici n-ar mai avea de ce sa dea spagi sa construiasca mult peste cat e ok in zona respectiva. Primaria nu face infrastructura si se mentine un cerc vicios. Sincer va spun eu am fost in tari de lumea a treia (pe bune lumea treia) cu un urbanism si o infrastructura vast mai bine puse la punct decat la noi. |
#53
Posted 23 May 2018 - 12:47
TheWarrior, on 23 mai 2018 - 12:35, said:
Dar o sa vedeti ca nu vom trece direct la masinile electrice. Se va ajunge si acolo dar a trebuit sa trecem prin episodul Dragnea cu eliminarea taxelor si invazia de diesel-uri Euro1 si 2. Deci hai repeta dupa mine (https://en.wikipedia...ssion_standards): - Euro 1 (1993): cate masini din 1993 ai vazut tu ca s-au cumparat in Ro? - Euro 2 (1996): cate masini din 1996 ai vazut tu ca s-au cump in ro? - Euro 3 (2000): cate masini din 2000 ai vazut tu ca s-au cump in ro? - Euro 4 (2005): abia de pe aici incepem sa putem vorbi de importuri - Euro 5 (2009): deja de aici incepem sa discutam de majoritate - Euro 6 (2014): un golf din 2014 costa vreo 8000 euro... nu cred ca e asa o avere. Legat de invazie: - se anuntase scoaterea taxei cu vreun an inainte intrucat era declarata ilegala - s-au amanat deci inmatricularile cat mai mult, inclusiv prin tinerea masinii in curte/strada neinmatriculata pt ca diferenta dintre 0 si 1000 euro merita o luna sau 2 de stat pe dreapta - in aceste conditii, e evident ca ti se pare ca au crescut enorm inmatricularile in singurul an care il avem ca referinta, 2017. - masinile se aducea oricum si se inmatriculau pe bulgaria. Eliminarea taxei a reversat acest trend, oamenii aducand inapoi banii in tara inmatriculandu-le in ro. - si acest factor a crescut artificial statisticile. Deci atentie ca lucrurile nu sint asa alb si negru bobalex18, on 23 mai 2018 - 12:42, said:
exact...și lipsa actelor pe terenuri plus achiziția drepturilor litigioase de diferite persoane suspecte. ne dezvoltăm pe verticală în loc să alegem să ne extindem. spre exemplu, doar dacă am avea un campus uriaș studențesc în snagov cu acces rapid pentru studenți, traficul s-ar decongestiona |
#54
Posted 23 May 2018 - 12:50
Hamutovski, on 23 mai 2018 - 08:39, said:
Da dar santierele finalizate nu vor face minuni. Vezi Pasajul Basarab care este blocat la orele de varf. Daca faci pasaje, parcari si bulevarde - vei avea masini. Si-asa sunt multe masini iar aerul este practic irespirabil. In Bucuresti miroase predominant a diesel si praf, pe langa alte "miresme". Solutia este undeva la mijloc: intre pasaje, parcari, transport in comun si biciclete. Ideea principala: Pasajele si bulevardele in plus NU vor scapa Bucurestiul de aglomeratie ci il vor aglomera si mai mult decat este in prezent. Ai dreptate! Eu ziceam sa se finalizeze santierele incepute, ca sa nu mai fie traficul perturbat din cauza lor. In multe locuri unde se lucreaza la metrou, este perturbat si traficul de suprafata, macar pentru ca sunt ingustate strazile. Edited by 2015Dan, 23 May 2018 - 12:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users