Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Hyundai Tucson 2019

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
377 replies to this topic

#127
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Camera de mers inapoi este varza noaptea comparativ cu o camera de BMW vechi de 8 ani.
Cutia cu dublu ambreiaj insa, 7 viteze, pe modelul pe benzina este cea mai fina cutie cu dublu ambreiaj pe care am gasit-o eu pe vreo masina.
Functia cornering la farurile cu led este cu adevarat faina. Foarte tare ca trebuie sa aprinzi corneringul ca sa-ti dai seama unde vine in far. Altfel nici nu vezi ca este acolo.
Un plus si pentru faza scurta si faza lunga pe farurile full LED.

#128
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Fugarita la drum întins și mers neeconomic ia 10%.

#129
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Un clip nou.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-_Cwfi-nZ9E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#130
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Ca inginer auto, ce poți sa spui despre HTRAC la noul Tucson? Apropo, toate motoarele de la, Hyundai îndeplinesc norma euro 6d Temp.

#131
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Cum ai reușit sa-ți dai seama, din prima, de ce mi-am făcut cont. Ești un tip inteligent, fapt pe care l-am dedus citind toate postările tale. Oare de ce te-a deranjat așa tare întrebarea mea? Chiar ma interesează toate amănuntele legate de masina, iar cele legate de tracțiunea integrala HTRAC la Tucson, ca noutate, nu am găsit nicăieri, in afara de precizările de la Santa Fe, dar nu știu daca lucrează in aceleași moduri. Din acest motiv am apelat, la o posibila explicație, de la un inginer auto cu numeroase postări. Eu sunt un amărât de pshiholog, cu umile cunoștințe tehnice, dar daca ar fi cazul, te-as ajuta cu plăcere. O zi cum ți-o dorești.

#132
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postfireman01, on 28 august 2018 - 18:58, said:

Reactor2015, Ca inginer auto, ce poți sa spui despre HTRAC la noul Tucson? Apropo, toate motoarele de la, Hyundai îndeplinesc norma euro 6d Temp.

nu stiu de care motoare vorbesti, intrucat pe siteul Hyundai (http://www.hyundai-motor.ro/tucson) , nu e la vanzare decat un singur motor, diesel de 185 cai

Edited by bogwol, 29 August 2018 - 15:12.


#133
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postfireman01, on 29 august 2018 - 14:17, said:

Reactor2015, Cum ai reușit sa-ți dai seama, din prima, de ce mi-am făcut cont. Ești un tip inteligent, fapt pe care l-am dedus citind toate postările tale. Oare de ce te-a deranjat așa tare întrebarea mea? Chiar ma interesează toate amănuntele legate de masina, iar cele legate de tracțiunea integrala HTRAC la Tucson, ca noutate, nu am găsit nicăieri, in afara de precizările de la Santa Fe, dar nu știu daca lucrează in aceleași moduri. Din acest motiv am apelat, la o posibila explicație, de la un inginer auto cu numeroase postări. Eu sunt un amărât de pshiholog, cu umile cunoștințe tehnice, dar daca ar fi cazul, te-as ajuta cu plăcere. O zi cum ți-o dorești.
Nu esti psiholog ;)
Nu sunt nici eu dar stii vorba aia cu "shkoala vetzii" :D Nu stiu de unde ai dedus ca m-a deranjat ceva. In mesajul privat pe care ti l-am trimis dar la care ai ales sa raspunzi public nu era nicidecum vreo intentie malitioasa. Din nefericire scrisul nu poate totdeauna reda starea de spirit sau tonul de adresare. In fine, nu ma intereseaza care sunt motivele tale dar sunt niste chestii care bat la ochi si fireste ca lasa loc de interpretari. Motivul pentru care am ales sa iti scriu mesaj privat este ca aici, cu discutia asta, suntem offtopic. Nu discutam aici meseria cuiva sau persoana in sine. Cum spuneam, in fine.

Revenind la subiect.
Sistemul de transmisie de la Hyundai/Kia mai este intalnit si pe alte masini si nu este un sistem proprietar ci este realizat de un producator canadian cu destul de mare experienta in domeniu. Magna se numeste. Transmisia este foarte similara cu Haldex de la grupul VW si alte sisteme similare. Isi face treaba destul de bine, chiar foarte bine daca nu vorbim de offroad in adevaratul sens al cuvantului.

Eu l-am testat pe un Tucson diesel de 2 litri si nu m-a dezamagit. Am testat si pe Kona benzina 1,6 t-gdi awd si la fel, s-a comportat foarte bine.
Cred ca sistemul de tractiune integrala de la Hyundai este un sistem destul de bun daca ii cunosti si intelegi limitele si conduci masina tinand cont de toate acestea. Ca si in cazul altor masini dealtfel.
As putea sa povestesc multe aici dar din motive care nu tin de persoana mea, chiar cred ca nu merita. Si mai este ceva, pana nu testezi tu, in functie de ce ti se potriveste mai bine, degeaba vezi ce spun altii.

Uite un filmulet care din pacate este 80% comercial, de aburit necunoscatorii si prea putin tehnic. Dar intr-o lume cand totul este comercial, ce mai conteaza?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PbFNBw5PWtE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

@bogwol, nu te lua dupa site-ul celor de la Hyundai Romania. Este o mizerie.

#134
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
bogwol, Pe site-ul adac.de si pe multe altele sunt detalii privind concernul si motorizările care îndeplinesc norma Euro 6d Temp, obligatorie de la data de 01.09.2018. Lista se actulizeaza in permanenta. De la 01.09.2019 trebuie îndeplinită norma Euro 6d. Site-ul Hyundai România este lipsit de informații si confuz, ca sa ma exprim elegant.

#135
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Iar m-ai prins, ai dreptate nu sunt psiholog, mama ei de școala a vieții!!!! Întotdeauna am considerat ca este cea mai importantă, dar... Am preferat sa-ți răspund aici, pentru a beneficia de eventuale informații si alții care intra pe forum. Hai sa discutam doar pe subiect, fara meserii, alte masini sau alte probleme.
Multumesc pentru raspuns. Pe mine intereseaza cum lucreza tracțiunea integrala HTRAC, daca este ceva diferit fata de modelul anterior fara facelift. Nu ma pasionează ieșitul in teren accidentat, ci in mod special stabilitatea in curbe, adică transferul de cuplu intre rotile de pe aceeași punte. Daca cuplul se transmite, functie de situație, doar către puntea spate si atât, inseamna ca doar s-a schimbat denumirea tracțiunii integrale. Spre exemplu, Toyota Rav4 2019 are trei tipuri de AWD, printre care si cel cu transferul cuplului intre roti pe puntea spate. Excelent sistem pentru stabilitatea in curbe si nu numai.
Ma interesează 1.6 T-GDI 7DCT HTRAC, dar nu știu ce sa fac, foarte mulți se plâng de cutie si anul acesta, ca sa nu mai zic ca in USA, motorizarea asta a fost scoasă, iar unii afirma ca din cauza cutiei robotizate cu dublu ambreiaj. Sunt derutat, nu știu ce sa mai cred. Pentru Luxury am primit oferta la 34680 €, cu motor fara filtru de particule, bine-nțeles modelul nou. Cu filtru de particule cred ca va ajunge la 37000 €. Oare merita Tucson prețul asta?

#136
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,105
  • Înscris: 10.04.2006
De ce ai plăti în plus pentru filtru de particule?

#137
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Am uitat sa-ți spun, pe Kia Sorento din primăvara 2019 introduc la tracțiunea integrala sistemul Torque Vectoring Control. Superb, dar daca motorizarea rămâne Diesel, personal nu am rezolvat nimic. Cred ca mai aștept pana la anul, poate lansează la unul din cele doua saloane auto, din septembrie sau octombrie anul acesta, Hyundai Tucson N. Daca ar avea benzinarul 2.0T sau si mai frumos, benzinarul nou Theta III, ar fi de vis.

Nenea Zap, Pentru ca majoritatea producătorilor de masini, ale căror motoare îndeplinesc norma Euro 6d Temp, au crescut prețul. Un filtru de particule pentru motor pe benzina este in jur de 1500-2000 €. Daca Hyundai îl face cadou... Repet, am spus cred, si ma bazez doar pe ce am spus anterior.

#138
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Degeaba pun pe Sorento acel sistem, este o masina mare, greoaie si nu cred ca vrei sa stii cat o sa consume pe benzina.
Eu conduc de ceva ani BMW cu sisteme care la ei sunt deja consacrate pe cand altii abia se gandesc sa le puna. Crede-ma, atunci cand le analizezi pe hartie, da, conteaza dar in viata reala, in mersul cu masina de zi cu zi sunt aproape egale cu zero. Inclusiv sistemul de distributie a cuplului pe puntea spate intre cele doua roti.

Se afirma in mediul auto ca Tucson 2019 are suspensiile revizuite care acum sunt si mai confortabile dar in acelasi timp comportamentul masinii este mai sportiv prin modificarea raportului pinion cremaliera in caseta de directie si pot sa-ti spun ca la fel, comparand cu sisteme de la Merc, BMW sau Audi care au raportul variabil si inclusiv punte spate directionala, Tucson merge enervant, chiar surprinzator de bine.
Tot asa, se afirma ca ar fi o revizie noua a sistemului de tractiune integrala. Ramane de vazut, eu am mers si cu Tucson 2015 si cu Tucson 2019 si nu pot sa spun ca am simtit diferente la capitolul tractiune.

Motorizarea. Da, e drept, la americani au scos motorul 1,6turbo si este de inteles de ce l-au scos pentru ca la ei nu exista presiune pe taxe la cilindreea asta. Dar sa stii ca motorizarea asta, in ciuda a ceea ce spun unii este foarte reusita ca dinamica si poti vedea asta si din curba de cuplu care e mai faina decat la diesel. Cei 177 cai putere chiar se simt si masina se comporta exemplar (iarasi, surprinzator pentru mine care conduc zilnic o alta masina care are peste 300cp si toate sistemele de top care exista pe o masina de serie mare) la condusul dinamic/sportiv.
Franele, care mi-au starnit amuzamentul cand am vazut discurile, chiar sunt ok. E drept, eu comparam cu masini care sunt cu cel putin 300kg mai grele.

Alegerea iti apartine. In privat iti pot spune care este pretul minim pe care il poti obtine la reprezentanta pentru Luxury cu 1,6turbo si 4x4 si vopsea perlata (care este mai scumpa ca metalizata).

Pot sa afirm dupa atatia ani in care am condus masini de top (referindu-ne la astea cu preturi civilizate in maxim 100k euro) ca un singur aspect a ramas prioritar pentru mine si anume, siguranta.
Restul inseamna o crestere nejustificata, neregasita in nevoile zilnice, a complexitatii automobilelor moderne. A, cui nu-i pasa de bani, de consum, de fiabilitate si isi permite sa cheltuie in service sume uriase uneori, atunci da dar altfel, doar marketing. Mult marketing.

Ziceai de Toyota. Cum spuneam, marketing, mult marketing si la ei ;)

Orice masina alegi, gandeste-te la nevoile tale si alege doar in functie de asta si nu te lasa pacalit de tot felul de sf-uri pe care le promoveaza anumiti producatori.

#139
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Ai dreptate dreptate, aproape toți producătorii se bazează pe un marketing cat se poate de agresiv. Cei din Australia au testat deja Tucson 2019 facelift si într-adevăr suspensia este si mai confortabila, iar feedback-ul directiei ușor îmbunătățit. Si insonorizanta cabinei este destul de buna. M-am orientat spre Tucson, după ce am studiat si analizat, foarte multe modele de pe piata si am ajuns la concluzia ca oferă cel mai bun raport calitate/pret/fiabilitate. Si Kia Sportage imi place, dar numai la exterior si chiar mai mult decât exteriorul la Tucson, dar cu interiorul nu ma pot acomoda si insonorizarea lasa de dorit. Poate Kia Sportage 2019 va fi îmbunătățită la acest capitol. Vom vedea noutățile, daca vor fi, la cele doua saloane auto. Din punct de vedere al calității in general, nu am văzut diferențe intre Kia si Tucson. M-am oprit la Tucson 1.6 T-GDI 7DCT HTRAC Luxury, pentru ca nu agreez motorina, dar daca se lansează cumva in toamna Tucson N, atunci îl aștept sa ajungă si in România. Consumul in oraș 2 persoane, ceva bagaje, in oraș trafic acceptabil este de 10-11l, trafic aglomerat 12-15l, exterior drumuri naționale mers cu viteza regulamentara plus depasiri 8-9l, iar pe autostrada la viteza maxima legală 8l. Un consum normal, decent, având in vedere greutatea mașinii plus încărcătura suplimentară, adică in jur de 1900 kg si inclusiv tracțiunea integrala. Multumesc pentru propunere, aștept in privat prețul minim cu vopsea perlată.

#140
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
Reactor2015, Iar am uitat sa-ți spun ceva. Da, si pentru mine siguranța este prioritatea Nr.1. La IIHS Tucson a obținut in 2018 TOP SAFETY PICK. De ce nu a obținut TOP SAFETY PICK +, adică maximum? Pentru ca modelul testat a obținut doar A pentru lumini, neavând LED, acum are. Deci si la capitolul siguranța își merita banii. In concluzie, raportul calitate/pret/siguranța/fiabilitate este foarte bun.

#141
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postfireman01, on 30 august 2018 - 18:23, said:

bogwol, Pe site-ul adac.de si pe multe altele sunt detalii privind concernul si motorizările care îndeplinesc norma Euro 6d Temp, obligatorie de la data de 01.09.2018. Lista se actulizeaza in permanenta. De la 01.09.2019 trebuie îndeplinită norma Euro 6d. Site-ul Hyundai România este lipsit de informații si confuz, ca sa ma exprim elegant.


Ma poti ajuta cu niste link-uri? Multumesc

#142
fireman01

fireman01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 26.08.2018
bogwol, Scrie in browser " adac euro 6d Temp " pentru adac, sau " euro 6d Temp " pentru o multitudine de site-uri.

#143
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postfireman01, on 31 august 2018 - 09:13, said:

bogwol, Scrie in browser " adac euro 6d Temp " pentru adac, sau " euro 6d Temp " pentru o multitudine de site-uri.


M-am uitat putin pe siteul ADAC si intelegerea mea e putin diferita: nu sunt motoare omologate din data de, ci motoarele care au omologarea Euro 6D incep sa fie puse pe masina din luna X.
Exemplul este urmatorul:
La Peugeot 3008, motorul pe benzina 1.6 de 180 cai apare pe masina din iulie 2018, iar la Peugeot 508, acelasi motor apare din luna octombrie 2018. E clar ca la 508 care inca nu a fost lansat pe piata nu are cum sa fie motorul omologat in august inainte sa fie pus pe masina in octombrie.

Eu inteleg din recomandarea ADAC ca atunci cand cumperi masinile sa urmaresti sa fie fabricate dupa luna pusa de ei in tabel.

Edited by bogwol, 31 August 2018 - 10:01.


#144
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Teoretic, incepand de maine, la orice dealer ai merge ar trebui sa nu mai poti cumpara masina decat cu noua norma.
Practic nu-i mare lucru ca astia sa le fi scos carti, sa le fi inmatriculat pe dealer chiar si apoi sa le revanda.
Dar masina noua, cu carte noua de identitate, legal, nu poate fi decat cu noua norma.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate