Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2019
Last Updated: Mar 16 2021 15:18, Started by
Reactor2015
, May 15 2018 16:27
·
0
#91
Posted 29 July 2018 - 10:06
Exact ceea ce spun si eu, e inimaginabil Tucson cu motorul de 2L de 185 CP. Pur si simplu incredibil. N-am condus BMW-ul de 6 inline, dar am condus noul Tuareg V6 TDi BiTurbo, si NU e asa rafinat ca si Tucsonul. Stiu ca pare incredibil, dar e adevarat.
In ce priveste Tiguanul de 2 L 150CP, intr-adevar, e tractor U445 fata de Tucson. |
#92
Posted 29 July 2018 - 10:11
#93
Posted 29 July 2018 - 10:11
Motoarele V6 nu au nicio legatura ca rafinament cu 6 in linie de la BMW. Nici ca zgomot, nici ca vibratii, nici cum trag, nimic la niciun capitol. Nu spun ca sunt proaste dar nu se compara.
Si eu nu vorbesc de masini pe care le-am testat sau am fost pasager in ele ci vorbesc de masini pe care le-am detinut, unele chiar 10-11 ani. Am facut test cu Karoq-ul pe benzina turbo de 150 de cai. Am mai zis-o, o basina de masina iar datele tehnice din fisa nu se confirma in realitate. Nici in cat timp face suta si nici consumurile alea ridicole trecute acolo. Din pacate, asta este problema principala. Multi scriu si vorbesc pe forum dar nici nu au atins masinile despre care vorbesc, vreodata. Nu fac afirmatia la adresa cuiva ci doar constat. Sa mai spun ca motorul pe benzina de 177 de cai de pe Tucson poate fi dus cu usurinta la peste 200 de cai putere? De altfel, chiar in grup exista modele cu acelasi motor cu peste 200 de cai din fabrica. Ori ca sa vorbim de-un Hyundai cu motor de 1,6 si peste 200 de cai... pai in urma cu 10 ani nu credeam ca vor ajunge vreodata aici. |
#95
Posted 29 July 2018 - 10:17
ro_explorer, on 29 iulie 2018 - 10:11, said:
Și taxe cu 300 euro mai mari.... pe luna. Știu, știu. Cand vorbim de o chestie la care nu mai ai ce spune, iar vii cu exemlul "tau"? De "la tine"? Iar o luam de la capat? Reactor2015, on 29 iulie 2018 - 10:11, said:
Am facut test cu Karoq-ul pe benzina turbo de 150 de cai. Am mai zis-o, o basina de masina iar datele tehnice din fisa nu se confirma in realitate. Nici in cat timp face suta si nici consumurile alea ridicole trecute acolo. De acord, din pacate Otto nu poate sa ajunga Diesel-ul nici la fiabilitate, nici la eficienta. Ar fi misto sa poata, dar adevarul ramane unu singur, si nu "e la mijloc" cum spun toti idiotii. Producatorii mint in legatura cu Otto asa cum mint si in legatura cu electricele. Bine... minciunile sunt mai gogonate la electrice, dar deh... asta e apanajul socialistilor si verzilor. |
#96
Posted 29 July 2018 - 10:27
Write&Run, on 29 iulie 2018 - 10:17, said:
... iar vii cu exemlul "tau"? De "la tine"? Iar o luam de la capat? Pana una alta acum am consum mediu mai mic cu 25% fãrã de un diesel econom... deci e clar cum e cu eficienta de care eu am nevoie. Edited by ro_explorer, 29 July 2018 - 10:29. |
#97
Posted 29 July 2018 - 10:28
Tucson 2019 diesel de 185 de cai are cutie cu convertizor de cuplu cu 8 trepte . De la 0 la 100 km/h 9,5s .
Cel pe benzina de 177 CP , 0-100 km/h 9,1s . |
#98
Posted 29 July 2018 - 10:29
Ti-am raspuns intre timp pe celalalt topic la aia cu "intr-una".
|
#99
Posted 29 July 2018 - 10:31
Imi cer scuze ca intervin dar la ce se refera cei 300 de euro taxe lunar in plus ?
|
#100
Posted 29 July 2018 - 11:27
ro_explorer, on 29 iulie 2018 - 10:12, said:
Imaginează-ți un motor complet silențios. Apoi pune orice diesel lângă el, o sa sune ca un tractor. Este putin mai zgomotos decat benzinarul omolog tot de la BMW dar la alea se aud injectoarele si alte cele (curele, etc). Revenind la Hyundai, de mentionat ca in timp ce grupul VAG se cufuresc pe ei de aproape un an de zile sa scoata motoare pe benzina care sa corespunda noilor norme, inginerii de la Hyundai, fara sa se laude sau sa spuna ceva pe undeva au pus deja pe Tucson 2019 filtru de particule la benzinarul turbo, pe langa catalizator. Asa ca acum intrunesc fara probleme cele mai drastice norme de poluare, respectiv Euro6d. La Skoda, VW, Seat, Audi nu poti comanda modele pe benzina de muuuulta vreme. Ceea ce este absurd. |
|
#101
Posted 29 July 2018 - 11:30
TU ai citit ce am scris eu sau doar te-ai facut? Am zis, "motor complet silentios" .. AKA: motor electric. Poti pune cel mai rafinat diesel de pe planeta, tot ca un diesel suna.
|
#102
Posted 29 July 2018 - 11:43
Reactor2015, on 29 iulie 2018 - 11:27, said: Ca posesor de masina VAG, totusi, nu pot sa spun decat: cheluIS, on 29 iulie 2018 - 10:31, said:
Imi cer scuze ca intervin dar la ce se refera cei 300 de euro taxe lunar in plus ? Nu e cazul de scuze, welcome to the topic! El beneficiaza de taxe reduse pentru tigaia hibrida. Cum sade bine oricarui stat progresist de rit nou. )) |
#103
Posted 29 July 2018 - 11:51
ro_explorer, on 29 iulie 2018 - 11:30, said:
TU ai citit ce am scris eu sau doar te-ai facut? Am zis, "motor complet silentios" .. AKA: motor electric. Poti pune cel mai rafinat diesel de pe planeta, tot ca un diesel suna. Indiferent ce-ar face, cat de performanta, silentioasa sau buna ar fi o masina electrica nu am cum s-o pun pe picior de egalitate sau mai sus ca o masina adevarata, normala, cu suflet. Este offtopic dar ia si tu si asculta si gusta viata, orgasmul automobilistic in cea mai pura forma a lui. Pentru restul, exista rasnita de cafea si mixerul, care sunt... electrice. https://youtu.be/5SoZiTxdQyw?t=33 |
#104
Posted 29 July 2018 - 11:53
Write&Run, on 29 iulie 2018 - 11:43, said:
El beneficiaza de taxe reduse pentru tigaia hibrida. Cum sade bine oricarui stat progresist de rit nou. )) Reactor2015, on 29 iulie 2018 - 11:51, said:
... Pentru mine senzatia de condus e data de fortele care apar, nu de sunet. Dar na, daca tu te exciti la sunet, e problema ta. Faptul ramane, orice diesel suna ca un diesel prin comparatie cu motoare complet silentioase (si sunt si cateva modele pe benzina care nu iti dai seama daca sunt pornite sau nu). |
#105
Posted 29 July 2018 - 12:00
ro_explorer, on 29 iulie 2018 - 11:53, said:
Pentru mine senzatia de condus e data de fortele care apar, nu de sunet. Dar na, daca tu te exciti la sunet, e problema ta. Faptul ramane, orice diesel suna ca un diesel prin comparatie cu motoare complet silentioase (si sunt si cateva modele pe benzina care nu iti dai seama daca sunt pornite sau nu). "Excitat" e un termen care nu-si are locul. POt spune insa ca-mi place f mult sa aud motoare turate, dar alea pe benzina suna mai bine. Dieselul suna bine numai cand e motor mare. |
|
#106
Posted 29 July 2018 - 12:04
Ca tot suntem pe un topic specific iti spun ca in Tucson motorul pe benzina nu se aude, DELOC in mod de exploatare normala. Abia peste 2500rpm incepe si el sa zica ceva si sa-ti dai seama ca e acolo. La semafor zici ca esti in electrica, desi motorul functioneaza.
Si la Suzuki Jimny era aceeasi senzatie si mi s-a intamplat sa incerc sa pornesc motorul cand deja era... pornit. De vreo doua ori. Si mai am putin si fac 30 de ani de cand sunt inginer auto. Fireste ca sunetul unui motor ma excita. Asta este viata mea. Si o femeie care geme misto amplifica sexul de 10 ori... in comparatie cu una care tace. Senzatiile pe care le traim tin de miros, auz, simturile celelalte. Daca nu ai mirosit niciodata uleiul, cauciucul, combustibilul de la curse, te inteleg dar crede-ma ca nu pot sa fiu impresionat de un motor... brushless. Un test facut de nemti. Daca Tucson a iesit pe primul loc intre masinile alea... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Uf03uakcbAg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Reactor2015, 29 July 2018 - 12:09. |
#107
Posted 29 July 2018 - 23:22
Partea de infotainment, tinand cont ca sunt la primul contact cu un sistem din asta care are de toate in el m-a uimit in sens pozitiv si pentru faptul ca este foarte intuitiva.
Am reusit sa fac tot felul de reglaje pe sunet si nu numai fara sa orbecai prin meniu. In fapt, este o interfata similara cu ce avem pe ios si android. Pana si icoanele sunt similare. |
#108
Posted 30 July 2018 - 19:55
ro_explorer, on 29 iulie 2018 - 10:27, said:
Nu toți facem asta? Masina diesel care merge peste 1200km cu un plin, intr-o singura tura, fără pauze.... asta ce e? Exemplu general? Cati oameni măcar au nevoie sa facă asta? Nu pui corect problema, cine merge 1200km fara pauza... merg cu pauza dar nu vor sa isi bata capul la fiecare pauza "aoleo de unde mai incarc si eu un pic" Daca fac 1200km intr-o luna, si merg o data pe luna la benzinarie, super. Sa pierd zilnic in schimb timp ca sa incarc zilnic, mi se pare timp pierdut. Motiv pt care am si revenit la termice deocamdata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users