Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Hyundai Tucson 2019

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
377 replies to this topic

#109
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
O mașină electrica o parchezi cu botul în încărcător și acasă și la munca. Pentru uz de zi cu zi nu trebuie sa pierzi nici o secunda la benzinărie sau stație de alimentare publica. Pur și simplu mergi mereu unde ai de mers fără griji.

#110
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 30 iulie 2018 - 20:30, said:

pentru uz de zi cu zi nu trebuie sa pierzi nici o secunda la benzinărie sau stație de alimentare publica.
hai lasa ca stiu cum e... s-a mai discutat. pune tu inca cateva activitati zilnice de facut pe lista.
majoritatea au garaj dar parcheaza pe trotuar in fata casei ca le e lene sa o bage in garaj. acasa in garaj ai incarcatorul imi imaginez.
pt cei care il au in strada, sa zicem... desi restrangem tot mai mult lista prin "daca si daca si daca"

#111
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Incarcatorul de acasa nu il pui in fundul garajului, ar fi ilogic .. il montezi langa usa, astfel incat sa poti utiliza cablul si in exterior.
Incarcatorul de la munca e in garajul de la munca.

Poti sa nu ai deloc incarcator acasa dar sa ai la munca, si atunci nu mai incarci peste noapte si in weekend. In schimb incarci cate 7-8 ore pe zi la munca, ceea ce tot e OK.

Oricum, vorbim despre asta pe topicul de Tucson, si nu face sens.

#112
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ba face sens pentru ca e pe vine o versiune hybrid si din cate stiu e si plug-in. Are loc de priza lasat la clapa de la combustibil. Dar este pe o versiune diesel cu motor de 1,6 litri.
Ciudata amplasarea pentru ca ma gandesc ca scantei, alea, alea... langa gura de alimentare?
Imi pare rau ca nu am facut poza dar poate ajung maine si fac una.
Desi Hyundai nu a anuntat cu surle si trambite aceasta noua varianta diferentele sunt mult mai profunde decat de ordin estetic fata de versiunea de pana acum.

#113
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Deja la Plugin hibrid e obligatorie incarcarea la capetele de commuting caci pentru asta e facuta masina. Rutele dese, acasa-servici si retur sa le faci full electric. Eventual o iesire la shoppingul saptamanal la supermarketul preferat din oras. Asta inseamna raza clasica de PHEV 2018, adica 40-50Km pe o incarcare. Nu ai cum sa folosesti eficient traba asta daca nu ai incarcare in ambele locatii. Orice priza ajuta, evident, uite cazul meu unde momentan nu am incarcare periodica decat la munca (acasa mai dureaza vreo 2-3 luni pana sa imi montez charger) si asa obtin un consum mediu de commuting de cca 3-4 l/100Km. Dar poate fi 0 cu incarcare la ambele capete.
La o electrica cu autonomie de 500Km (300 in conditii vitrege) poti incarca mai rar si mai mult de fiecare data.

#114
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
* Electrica cu autonomie de sub 300 in conditii REALE. ;)

#115
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Condiții vitrege, care se întâmplă să fie. Eu, în întunecata Suedie am condus în condiții vitrege de vreo 2-3 ori în ultimii 5 ani. Cred ca e ok.

#116
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Daca 5 grade sunt conditii vitrege.... I rest my case... :)

#117
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Noua clapa de rezervor de la Tucson 2019 care spre deosebire de Tucson 2015->2018 care era rotunda, acum vine ovala si are in dreapta loc pentru supapa GPL sau priza pentru modelele hibride.

Cu ocazia asta am aflat ca mai sunt si alte modificari, mult mai profunde decat s-a crezut la prima vedere si s-a considerat ca fiind un simplu facelift.
As spune ca singurul lucru care lipseste ar fi HUD (head up display). Optiune care mie nu imi foloseste.

Attached Files



#118
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu e pentru priza electrica mufa aia. E pentru GPL sau AdBlue.
Mufa electrica e mare (type 2) și nu are cum sa încapă acolo, în plus e periculos.
Și miniul meu are locașul ala pentru adblue la modelul diesel.

#119
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Din ce stiu Hyundai nu are AdBlue.
GPL, da.
Si exista si versiune cu o baterie de 48v care prin intermediul electromotorului ajuta motorul principal cu vreo 16 cai sau ceva de genul. O complicatoreala inutila din punctul meu de vedere si doar pe versiunea diesel.

Edited by Reactor2015, 31 July 2018 - 18:20.


#120
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009
motorul de baza benzina, de 1.6 e cumva cu filtru de particule?

#121
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Cica asa ar fi si cel turbo benzina la fel. Eu m-am uitat azi dar in afara de catalizator si toba de mijloc si finala nu am vazut altceva. Poate o fi in aia de mijloc?

#122
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009
cateva intrebari despre noul Tucson (1.6 l, 132 CP, 2 WD, 6 MT, benzina,)

- deci are sau nu are fap pe benzinarul entry-level de 1.6l?
- cand trebuie schimbate rotile (schimbare iarna-vara, vara-iarna) la tucson trebuie facuta si o reprogramare a senzorilor? citisem parca ca la multe marci trebuie facuta nu stiu ce reprogramare
- care ar fi cea mai ieftina varianta de echipare unde as putea gasi interior bej pe noul tucson?

Edited by vanitty, 04 August 2018 - 14:22.


#123
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu stiu sa-ti raspund decat la cea cu senzorii.
Nu, nu trebuie facuta reprogramare. Si-i citeste singur pe cei noi si nu trebuie tinut cont de pozitie, stie singur care sunt.

Din pacate informatiile despre noul model sunt ca si inexistente importatorul ocupandu-se foarte prost de acest aspect.

#124
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009
am observat ca pe astia de la Hyundai ii doare la palarie, nici un fel de informatie pe site-ul oficial, caut sa vad poate gasesc pe afara macar o brosura cu faceliftul..

#125
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
cred ca incearca sa vanda intai stocurile din modelul vechi?

pe site nu au nici info despre Kona electric, absolut nici un cuvintel.

oricum e o marca populara in ro din cauza pretului... vanduta de grupul lui Tiriac. Pe mine insusi acest personaj sinistru ma face sa evit pe cat pot marcile vandute de el

#126
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009
nu cred ca asta e raspunsul, acu 2 saptamani si ceva cand am fost la revizie cu i20-ele , vanzatorul mi-o zis ca nu prea mai sunt tucsonuri fara facelift pe stoc si in general daca is , is din alea cu dotari superioara, mai scumpe

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate