Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De unde ideea asta preconceputa : masina fara cai multi nu urca dealu ?!
Last Updated: Apr 16 2018 15:57, Started by
Baxon
, Mar 24 2018 18:47
·
0
#37
Posted 24 March 2018 - 19:41
PoeOvidiu, on 24 martie 2018 - 19:34, said:
Merge oricare. Dar cand am mers cu Fiesta lui taica-meu mi-am rugat moartea pe drum. Motor de 1.3 si 55 de cai. La drum si deal nu prea facea figuri. Chiar mergea ok si la deal. In schimb cand am intrat in depasire.....doar cu multa rabdare si strans din dinti. In rest masina se comporta nesperat de bine si se duce fara probleme cu 80-90km/h pe aproape orice deal, trebuie doar sa folosesti treapta de viteze corespunzatoare. Plus ca nu are sens nici pe drept sa incerci sa ii cresti viteza de la 90 la 110 cu treapta a5-a. Orice crestere de viteza se face cu a4-a. Chiar si la 120. Cu a 5-a doar o mentii. In general problema apare la depasiri cand esti obisnuit cu o masina mai puternica si conduci una mai slaba. Sau crezi ca se stica motorul la turatia aia? Daca te uiti la consum inteleg de ce nu o duci la turatii inalte. Dar o masina de genul asa functioneaza. Daca nu, nu te mai bagi in depasiri. Sau iti iei masina cu multi cai. |
#38
Posted 24 March 2018 - 19:45
#39
Posted 24 March 2018 - 19:45
Cu a 3-a merge. Nu e racheta nici macar cu a3-a. Nu se strica la 5000. Am una de 75 care vede frecvent 6500 de ture si desi are 20 de ani inca nu a crapat motorul. Ideea e sa nu mergi distante mari asa. Ca duci motorul peste 5000 de ture 200 de metri nu are nimic.
Eu am o vorba a mea. Sa mergi tare nu iti trebuie cai multi, iti trebuie minte putina. Am pus acul pe 190 (real nu stiu cat aveau) la 4 masini. Dacia Logan 1.5 DCI 70cp Peugeot 307 2.0HDI 90CP Daewoo Cielo 1.5 75cp Mercedes Sprinter motorul de 3 litri si 190 de cai. De observat ca 3 dintre ele aveau sub 100 de cai. Si da, am fost un idiot cand am facut asta, recunosc. Eram in vremea cu minte putina. Intre timp mi-a mai venit si mie mintea la cap si de vreo 5-6 ani nu prea am mai trecut de 130, si aia pe autostrada. Edited by PoeOvidiu, 24 March 2018 - 19:50. |
#40
Posted 24 March 2018 - 19:49
nu prea sunt Trabantisti pe aici, cu ala era chiar o placere sa urci la deal daca era pus la punct, am facut Transalpina inainte de reamenajare, avea ceva cuplu motorasul ala in doi timpi! incet dar mergea.....si azi mi-asi cumpara un Trabant bine pus la punct, asa de distractie....
Edited by alexpet, 24 March 2018 - 20:12. |
#41
Posted 24 March 2018 - 19:50
#42
Posted 24 March 2018 - 19:52
Pentru un pensionar de 67 de ani care face 3000 de km/an si aia pe o raza de 20 de km in jurul localitatii de domiciliu, e perfecta . Oricum inainte a avut Matiz. Deci tot pe acolo
Edited by PoeOvidiu, 24 March 2018 - 19:53. |
#43
Posted 24 March 2018 - 19:55
Ok, tu ti-ai rugat moartea, dar pentru tatal tau e perfecta...
Ma abtin. |
#44
Posted 24 March 2018 - 19:59
Pai omul ala nu face depasiri ca nu are unde. Atata timp cat e multumit de ea e perfecta. Normal ca eu mi-am rugat moartea ca am sarit de pe diesel de 2 litri pe Fiesta de 55 de cai. El a sarit din Matiz de 50 in Fiesta de 55.
|
#45
Posted 24 March 2018 - 20:00
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KZBlMLvlCa0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by mariusyale, 24 March 2018 - 20:01. |
#46
Posted 24 March 2018 - 20:06
sunt multe de discutat. o masina cu putere mai mica te lasa in deal doar daca te temi sa o turezi (si foarte multi soferi de benzinare se tem sa treaca de 3500 ture). in schimb te va trada la depasiri (masina se accelereaza mai greu). ori, tinerii din ziua de azi vor depasiri la varful acului, acolo e mai dificil cu o masina care are sub 100 cp. la un drum de 300 km, fortand depasirea, acesti viteji cu mucii in barba castiga 10-15 minute. conteaza ? pentru ei, da.
Edited by strongsss, 24 March 2018 - 20:07. |
|
#48
Posted 24 March 2018 - 20:13
Problema este alta. Intradevar orice masina urca dealul. Dar cum? Prin anii 70-80 se urca pe Rucar Bran, sau Transfagarasan cu Dacia de 54 CP. sau cu Trabantul, care nu avea mai mult de 24 CP. Si urcau, nu era problema. Insa atunci nu existau camioane Volvo sau Scania puternice. Ci camioane slabute care urcau cu 10-20 km/h. Pe acelea le depaseai lejer cu Dacia de 54 CP. Astazi au aparut camioane Scania, Man, Volvo puternice. Astea urca lejer cu vreo 50, chiar 70 km/h. As vrea sa vad pe unul cu Dacia 1300 cum mai depaseste un astfel de camion. Si esti obligat sa stai in spatele lui. Mergand relativ incet. Din acest motiv ai nevoie de o masina mai puternica. Nu ca sa urci dealul (dealul il urca orice masina) ci pentru a reusi sa faci o depasire in siguranta.
Personal am un Logan de 90 CP benzina, si reusesc destul de greu sa depasesc un camion pe Rucar -Bran. Chiar cu 90 CP. Dar asta e ... Edited by XL700VA, 24 March 2018 - 20:14. |
#49
Posted 24 March 2018 - 20:15
XL700VA, on 24 martie 2018 - 20:13, said:
Astea urca lejer cu vreo 50, chiar 70 km/h. As vrea sa vad pe unul cu Dacia 1300 cum mai depaseste un astfel de camion. Si esti obligat sa stai in spatele lui. Este un fix la noi. Cai multi sa ii ti in grajd. Ca de folosit prea putin. Decat daca esti dependent de depasiri. Altfel de descurfi foarte bine cu orice motor cu minim 70 de cai. Cand esti obisnuit sa mergi in ritmul traficului nu prea ai nevoie de multi cai. Depasesti rar, doar atunci cand prinzi cate un adormit care oricum il depasesti si cu Dacia 1300. Edited by PoeOvidiu, 24 March 2018 - 20:18. |
#50
Posted 24 March 2018 - 20:16
O masina obisnuita de 1,4 tone ca sa mearga cu 90-100km/h are nevoie de 15-20kW, functie de aerodinamica, cauciucuri, tren rulare. Restul pana la cat vreti domniile voastre este numai pentru comportament dinamic. Functie de temperament, abilitati, inconstienta, nesimtire, etc, sunt folositi kW de peste aia 20 absolut necesari.Spre exemplu, de cate ori se scumpeste carburantul am damblaua sa vad cat de mic consum pot scoate. Asa, de-al dracu', sa nu bag statului in buzunar decat minim si strict necesar. La orice discutie la care particip legata de consum combustibil pic de mincinos. Strengareala la volan inseamna bani irositi, injuraturi de la ceilalti.
|
#51
Posted 24 March 2018 - 20:18
Prima mea masina , 1900 cm cubi , a doua 2000 cm cubi , a treia 2500 cm cubi . Intre astea am avut in familie si un 1200 cm cubi si o mie cm cubi . Se simte diferenta doar la depasiri , trebuie sa ai mult '' loc '' ca sa poti intra in depasire cu astea mici , in rest se comporta bine pe oriunde . De astea mari nu vorbesc , se intelege . Ca o paranteza , sa vedeti pe unde urca italienii cu Fiat Panda 4ori4 , te crucesti , si are motor de 1000 cm cubi . Parerea mea este ca orice masina si motorizare , sunt bune atata timp cat stii sa folosesti acceleratia si cutia de viteze .
|
|
#52
Posted 24 March 2018 - 20:21
Panda e o minunatie de masina. Doar cateva zile am umblat cu un Panda de 1000 cmc. Am adorat masinuta aia desi are doar 50 de cai.
|
#53
Posted 24 March 2018 - 20:21
#54
Posted 24 March 2018 - 20:34
Ma uitam la ultimul filmulet.
Ala in care maneaua facea misto de un trabant. Ce bucurie pe copiii aia, cred ca asculta zilnic chestiile astea la volan la tac-su. Moama, ce fain e sa faci misto de o masina. Si ce tare e sa ai masina puternica, sa te duca mai repede cu 10 minute acasa sa poti sta linistit cu telecomanda in mana zapand intre A3 si RTV. Vorbesc in general, la romani, nu ma intereseaza exceptiile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users