Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De unde ideea asta preconceputa : masina fara cai multi nu urca dealu ?!
#19
Posted 24 March 2018 - 19:17
Kroghy, on 24 martie 2018 - 19:02, said:
Problema nu e daca urca ci cum urca. Eu am condus suficient si Dacia cu 50 de cai si Astra cu 75 de cai incat stiu din experienta ca se poate trai si conduce si cu sub 100 de cai. Numai o viata avem, nu merita sa ne chinuim cu motoare cu putere mica. 150 de cai e minim pt. un condus decent, preferabil mai mult. Oricum sunt din ce in ce mai putine masini cu puteri sub 100 de cai si alea in clase mici, de oras. |
#20
Posted 24 March 2018 - 19:18
#21
Posted 24 March 2018 - 19:18
djl, on 24 martie 2018 - 19:13, said:
Depinde şi de cuplu. Apropos, "tancul" de "G.A.Z." M21 Volga avea 75 sau 85 C.P. (nu chiar puţini, dar maşina destul de grea). Dar are cuplu puternic. In functie de cuplul de la motor se proiecteaza cutia de viteze, astfel incat masina incarcata sa poata urca o rampa de minim.... cat este. Si nu se construiesc drumuri cu rampa mai mare decat o valoare stabilita. Ma rog, acu' catava vreme nu stiam chestia ca nu pot urca daca n-am 150CP, altfel nu cred ca ajungeam la Lacul Rosu cu ... Lastunul. |
#22
Posted 24 March 2018 - 19:19
toatã jmekeria e din diametrul roților
Trãiești într-o zonã muntoasã, nu pui jante de 21 în loc de 14....(glumesc... Nu merge...)sã nu încapã dejtu' între aripã și gumã....cã greu vei urca dealu'... Edited by sarac.lipit, 24 March 2018 - 19:21. |
#23
Posted 24 March 2018 - 19:21
Am condus 160k km un Clio cu 65 cp, tractorina. L-am bagat pe unde nu te trazneste, i-am mai scos si pe unii din diferite nevoi cu el. De mers, merge (o singura rampa cu gheata n-am reusit s-o urc cu el, insa pana si unul cu un Land Cruiser s-a chinuit la rampa aia, si vorba aia avea 4X4, eu am decis sa nu risc inca o tentativa) insa la depasiri cel putin in rampa era haos, nici panze sau lopatatul cu oglinzile nu ma ajutau. Mai multi cp=mai mult confort, depasiri mai usoare si mai in siguranta, condus mai lejer, etc. Se poate si cu putini cai, dar e mult mai solicitant.
|
#24
Posted 24 March 2018 - 19:21
Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:
Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul ) Edited by Kroghy, 24 March 2018 - 19:23. |
#25
Posted 24 March 2018 - 19:21
Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:
Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul ) , daca nu au rabdare n-au decat sa depaseasca , nu ? Io ma gandesc si altfel : daca nu am chef s-o calc ca nu ma grabesc si ma doare-n cot de ce fac restul eu continui sa merg regulamentar si preventiv . Vezi? Ti-a luat tacto' sosea! Uite de aia vreau multi cai, sa pot depasi nemuritori si nesimtiti ca tine, nu ca sa merg cu 250 la ora! Nici nu ma mai enervez, ii simt pe "meseriasi" de la departare. Uite, mie mi-a intrat candva masina in limpmode si nu mai sarea de 60 la ora pe DN1. Mergeam cativa Km, apoi trageam pe dreapta sa treaca coloana... E chestie de obraz. |
#26
Posted 24 March 2018 - 19:22
RealThing, on 24 martie 2018 - 19:21, said:
Mai multi cp=mai mult confort, depasiri mai usoare si mai in siguranta, condus mai lejer, etc. Se poate si cu putini cai, dar e mult mai solicitant. Edited by Kroghy, 24 March 2018 - 19:24. |
#27
Posted 24 March 2018 - 19:26
Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:
Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul ) , daca nu au rabdare n-au decat sa depaseasca , nu ? Io ma gandesc si altfel : daca nu am chef s-o calc ca nu ma grabesc si ma doare-n cot de ce fac restul eu continui sa merg regulamentar si preventiv . |
#28
Posted 24 March 2018 - 19:26
Adm, on 24 martie 2018 - 19:14, said: Nu suporti sa auzi cum se chinuie motorul, asa ca nu il stresezi. Si care mai e placerea condusului daca nu auzi motorul turat/suieratul turbinei? Sa nu mai zic de vibratia masinii la peste 5000 de ture (ma refer la benzinare)? Cum sa ai masina cu cai multi si sa mergi la 2000 de turatii? Eu nu i vad rostul… |
|
#29
Posted 24 March 2018 - 19:27
Adm, on 24 martie 2018 - 19:21, said:
Vezi? Ti-a luat tacto' sosea! Uite de aia vreau multi cai, sa pot depasi nemuritori si nesimtiti ca tine, nu ca sa merg cu 250 la ora! P.S. Soseaua e pt toti indiferent ca unu are masina cu 300 CP si altu are masina cu 50 CP . Greu tare de inteles , numai zbiri pe aici Edited by Baxon, 24 March 2018 - 19:28. |
#30
Posted 24 March 2018 - 19:27
#31
Posted 24 March 2018 - 19:29
Barboso, on 24 martie 2018 - 19:26, said:
Mda... cei 7 ani de-acasa si regulamentu' forumului ma-mpiedica sa comentez. Ma scuzati ca nu-s vitezoman , vreau sa mai traiesc , Deci sfatul asta cu masina cu multi cai e agreat de forum in ideea de a incalca legile privind viteza legala . Frumos .. Edited by Baxon, 24 March 2018 - 19:33. |
#32
Posted 24 March 2018 - 19:34
Merge oricare. Dar cand am mers cu Fiesta lui taica-meu mi-am rugat moartea pe drum. Motor de 1.3 si 55 de cai. La drum si deal nu prea facea figuri. Chiar mergea ok si la deal. In schimb cand am intrat in depasire.....doar cu multa rabdare si strans din dinti. In rest masina se comporta nesperat de bine si se duce fara probleme cu 80-90km/h pe aproape orice deal, trebuie doar sa folosesti treapta de viteze corespunzatoare. Plus ca nu are sens nici pe drept sa incerci sa ii cresti viteza de la 90 la 110 cu treapta a5-a. Orice crestere de viteza se face cu a4-a. Chiar si la 120. Cu a 5-a doar o mentii.
In general problema apare la depasiri cand esti obisnuit cu o masina mai puternica si conduci una mai slaba. Edited by PoeOvidiu, 24 March 2018 - 19:35. |
#33
Posted 24 March 2018 - 19:34
petit_christian, on 24 martie 2018 - 19:26, said:
Si care mai e placerea condusului daca nu auzi motorul turat/suieratul turbinei? Sa nu mai zic de vibratia masinii la peste 5000 de ture (ma refer la benzinare)? Cum sa ai masina cu cai multi si sa mergi la 2000 de turatii? Eu nu i vad rostul… Placerea v-a fi sa ai bateriile incarcate[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0k1tbf8muMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ciine, 24 March 2018 - 19:36. |
|
#34
Posted 24 March 2018 - 19:35
Baxon, on 24 martie 2018 - 19:27, said:
daca ai judeca la rece si ai si respecta regulile de circulatie ai sta in fundul meu cand e linie continua la 100 km /h pe drumul national . Daca nu ai avea rabdare si ai depasi e clar ca ai incalca linia continua , ei eu cu ce is de vina ?! Baxon, on 24 martie 2018 - 19:29, said:
Wow adica daca respecti legea , si mergi regulamentar iti iei .... in spate ? Ma scuzati ca nu-s vitezoman , vreau sa mai traiesc , Deci sfatul asta cu masina cu multi cai e agreat de forum in ideea de a incalca legile privind viteza legala . Frumos .. Edited by Barboso, 24 March 2018 - 19:40. |
#35
Posted 24 March 2018 - 19:39
Daca is doua benzi , nu vad care e problema sa depasesti pe cineva care urca mai incet . In satul meu si pe langa el oamenii la volan is civilizati nu dau claxoane si nu injura daca se face " dop " ...
|
#36
Posted 24 March 2018 - 19:41
Adm, on 24 martie 2018 - 19:21, said:
E chestie de obraz. obrazul subtire, cu cheltuiala se tine. Limp mode? o incui, o scuipi si o tragi pe dreapta pana vine platforma. Nici o deosebire intre " muritorul" de rand care se chinuie sa mearga la serviciul ala amarat platit cu salariul minim pe economie si madama cu ML-u??? Parca il inteleg mai bine pe ala. De rasul curcilor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users