Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

De unde ideea asta preconceputa : masina fara cai multi nu urca dealu ?!

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

 Kroghy, on 24 martie 2018 - 19:02, said:

Problema nu e daca urca ci cum urca.
Eu am condus suficient si Dacia cu 50 de cai si Astra cu 75 de cai incat stiu din experienta ca se poate trai si conduce si cu sub 100 de cai.
Numai o viata avem, nu merita sa ne chinuim cu motoare cu putere mica. 150 de cai e minim pt. un condus decent, preferabil mai mult.
Oricum sunt din ce in ce mai putine masini cu puteri sub 100 de cai si alea in clase mici, de oras.
E ok sa aibă în jur de 100cp și 150nm/tona. Totul depinde unde folosești mașina, dacă e predominant oraș e ok și sub. Dacă ești șofer agresiv ce nu suferă sa fie depășit ai nevoie de minim 500cp

#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 djl, on 24 martie 2018 - 19:13, said:

Depinde şi de cuplu.
Apropos, "tancul" de "G.A.Z." M21 Volga avea 75 sau 85 C.P. (nu chiar puţini, dar maşina destul de grea). Dar are cuplu puternic.
Cat avea cuplu ?

#21
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,134
  • Înscris: 09.08.2006

 djl, on 24 martie 2018 - 19:13, said:

Depinde şi de cuplu.
Apropos, "tancul" de "G.A.Z." M21 Volga avea 75 sau 85 C.P. (nu chiar puţini, dar maşina destul de grea). Dar are cuplu puternic.

In functie de cuplul de la motor se proiecteaza cutia de viteze, astfel incat masina incarcata sa poata urca o rampa de minim.... cat este. Si nu se construiesc drumuri cu rampa mai mare decat o valoare stabilita.
Ma rog, acu' catava vreme nu stiam chestia ca nu pot urca daca n-am 150CP, altfel nu cred ca ajungeam la Lacul Rosu cu ... Lastunul.

#22
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
toatã jmekeria e din diametrul roților
Trãiești într-o zonã muntoasã, nu pui jante de 21 în loc de 14....(glumesc... Nu merge...)sã nu încapã dejtu' între aripã și gumã....cã greu vei urca dealu'...

Edited by sarac.lipit, 24 March 2018 - 19:21.


#23
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Am condus 160k km un Clio cu 65 cp, tractorina. L-am bagat pe unde nu te trazneste, i-am mai scos si pe unii din diferite nevoi cu el. De mers, merge (o singura rampa cu gheata n-am reusit s-o urc cu el, insa pana si unul cu un Land Cruiser s-a chinuit la rampa aia, si vorba aia avea 4X4, eu am decis sa nu risc inca o tentativa) insa la depasiri cel putin in rampa era haos, nici panze sau lopatatul cu oglinzile nu ma ajutau. Mai multi cp=mai mult confort, depasiri mai usoare si mai in siguranta, condus mai lejer, etc. Se poate si cu putini cai, dar e mult mai solicitant.

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:

Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul )
Astfel de atitudine nu e deloc buna la volan. Intotdeauna trebuie sa te intereseze ce fac ceilalti participanti la trafic pentru siguranta ta si a celorlalti. Daca esti un obstacol in trafic, mai devreme sau mai tarziu cineva se va impiedica de acel obstacol.

Edited by Kroghy, 24 March 2018 - 19:23.


#25
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,115
  • Înscris: 22.05.2003

 Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:

Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul ) , daca nu au rabdare n-au decat sa depaseasca , nu ? Io ma gandesc si altfel : daca nu am chef s-o calc ca nu ma grabesc si ma doare-n cot de ce fac restul eu continui sa merg regulamentar si preventiv .

Vezi? Ti-a luat tacto' sosea!
Uite de aia vreau multi cai, sa pot depasi nemuritori si nesimtiti ca tine, nu ca sa merg cu 250 la ora!

Nici nu ma mai enervez, ii simt pe "meseriasi" de la departare.

Uite, mie mi-a intrat candva masina in limpmode si nu mai sarea de 60 la ora pe DN1.

Mergeam cativa Km, apoi trageam pe dreapta sa treaca coloana...

E chestie de obraz.

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 RealThing, on 24 martie 2018 - 19:21, said:

Mai multi cp=mai mult confort, depasiri mai usoare si mai in siguranta, condus mai lejer, etc. Se poate si cu putini cai, dar e mult mai solicitant.
Corect, asa zic si eu. Putere mai mare inseamna siguranta mai mare pentru ca nu te impiedici de aia pe care nu-i intereseaza de altii.

Edited by Kroghy, 24 March 2018 - 19:24.


#27
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

 Baxon, on 24 martie 2018 - 19:17, said:

Ce fac aia in spate nu ma intereseaza ( n-au decat sa faca crize de nervi pana le crapa capul ) , daca nu au rabdare n-au decat sa depaseasca , nu ? Io ma gandesc si altfel : daca nu am chef s-o calc ca nu ma grabesc si ma doare-n cot de ce fac restul eu continui sa merg regulamentar si preventiv .
Mda... cei 7 ani de-acasa si regulamentu' forumului ma-mpiedica sa comentez.   :ciocan:  :death:

#28
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,801
  • Înscris: 15.08.2014

 Adm, on 24 martie 2018 - 19:14, said:


Nu suporti sa auzi cum se chinuie motorul, asa ca nu il stresezi.


Si care mai e placerea condusului daca nu auzi motorul turat/suieratul turbinei? Sa nu mai zic de vibratia masinii la peste 5000 de ture (ma refer la benzinare)?
Cum sa ai masina cu cai multi si sa mergi la 2000 de turatii?
Eu nu i vad rostul…

#29
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Adm, on 24 martie 2018 - 19:21, said:

Vezi? Ti-a luat tacto' sosea!
Uite de aia vreau multi cai, sa pot depasi nemuritori si nesimtiti ca tine, nu ca sa merg cu 250 la ora!

Iti da mana sa vb asa , normal , insa daca ai judeca la rece si ai si respecta regulile de circulatie ai sta in fundul meu cand e linie continua la 100 km /h pe drumul national . Daca nu ai avea rabdare si ai depasi e clar ca ai incalca linia continua , ei eu cu ce is de vina ?!
P.S. Soseaua e pt toti indiferent ca unu are masina cu 300 CP si altu are masina cu 50 CP . Greu tare de inteles , numai zbiri pe aici Posted Image

Edited by Baxon, 24 March 2018 - 19:28.


#30
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,460
  • Înscris: 22.05.2011
Pai ieea e ca toate urca, dar depinde cum urca... eu am doua masini, un Logan de 1,4 cu 75 cp, si un Opel astra h, twinport de 1,6 cu 105 cp , ambele benzina, ambele aproximativ 1200 kg...  Logic ca opelul zboara fata de logan...

#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Barboso, on 24 martie 2018 - 19:26, said:

Mda... cei 7 ani de-acasa si regulamentu' forumului ma-mpiedica sa comentez.   Posted Image  Posted Image
Wow adica daca respecti legea , si mergi regulamentar iti iei .... in spate ?

Ma scuzati ca nu-s vitezoman , vreau sa mai traiesc ,

Deci sfatul asta cu masina cu multi cai e agreat de forum in ideea de a incalca legile privind viteza legala . Frumos ..

Edited by Baxon, 24 March 2018 - 19:33.


#32
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Merge oricare. Dar cand am mers cu Fiesta lui taica-meu mi-am rugat moartea pe drum. Motor de 1.3 si 55 de cai. La drum si deal nu prea facea figuri. Chiar mergea ok si la deal. In schimb cand am intrat in depasire.....doar cu multa rabdare si strans din dinti. In rest masina se comporta nesperat de bine si se duce fara probleme cu 80-90km/h pe aproape orice deal, trebuie doar sa folosesti treapta de viteze corespunzatoare.  Plus ca nu are sens nici pe drept sa incerci sa ii cresti viteza de la 90 la 110 cu treapta a5-a. Orice crestere de viteza se face cu a4-a. Chiar si la 120. Cu a 5-a doar o mentii.

In general problema apare la depasiri cand esti obisnuit cu o masina mai puternica si conduci una mai slaba.

Edited by PoeOvidiu, 24 March 2018 - 19:35.


#33
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

 petit_christian, on 24 martie 2018 - 19:26, said:

Si care mai e placerea condusului daca nu auzi motorul turat/suieratul turbinei? Sa nu mai zic de vibratia masinii la peste 5000 de ture (ma refer la benzinare)?
Cum sa ai masina cu cai multi si sa mergi la 2000 de turatii?
Eu nu i vad rostul…

Placerea v-a fi sa ai bateriile incarcate[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0k1tbf8muMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by ciine, 24 March 2018 - 19:36.


#34
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

 Baxon, on 24 martie 2018 - 19:27, said:

daca ai judeca la rece si ai si respecta regulile de circulatie ai sta in fundul meu cand e linie continua la 100 km /h pe drumul national . Daca nu ai avea rabdare si ai depasi e clar ca ai incalca linia continua , ei eu cu ce is de vina ?!

 Baxon, on 24 martie 2018 - 19:29, said:

Wow adica daca respecti legea , si mergi regulamentar iti iei .... in spate ?
Ma scuzati ca nu-s vitezoman , vreau sa mai traiesc ,
Deci sfatul asta cu masina cu multi cai e agreat de forum in ideea de a incalca legile privind viteza legala . Frumos ..
Cand o sa iesi din satul tau o sa vezi ca-s portiuni de drum in rampa cu doua benzi pe urcare, tocmai ca sa nu stai dupa colegu' cu Loganu' cu rulota de la Rm Valcea pana la Pitesti.  Da' asta, mai ales cand s-a format deja coloana, ar insemna sa ai ceva mai mult de 50 CP.

Edited by Barboso, 24 March 2018 - 19:40.


#35
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca is doua benzi , nu vad care e problema sa depasesti pe cineva care urca mai incet . In satul meu si pe langa el oamenii la volan is civilizati nu dau claxoane si nu injura daca se face " dop " ...

#36
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 Adm, on 24 martie 2018 - 19:21, said:

E chestie de obraz.
gros, binenteles
obrazul subtire, cu cheltuiala se tine.
Limp mode? o incui, o scuipi si o tragi pe dreapta pana vine platforma.
Nici o deosebire intre " muritorul" de rand care se chinuie sa mearga la serviciul ala amarat platit cu salariul minim pe economie si madama cu ML-u???
Parca il inteleg mai bine pe ala.
De rasul curcilor.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate