Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De unde ideea asta preconceputa : masina fara cai multi nu urca dealu ?!
Last Updated: Apr 16 2018 15:57, Started by
Baxon
, Mar 24 2018 18:47
·
0
#182
Posted 16 April 2018 - 07:16
cavaliere, on 15 aprilie 2018 - 17:46, said: Parbriz incalzit aveam la Ford Escort 1.8 td din 1995 luat sh cu 3000 de marci in 2000 ). Acum zici ca e cine stie ce dotare exclusivista.) Concluzia de pe aceste topicuri este una singura: cei care au trotinete lesinate sub 90 100 de cai emana o frustrare greu de inteles. Evident ca poti urca dealul si cu 50 de cai, evident ca poti depasi si cu 50 de cai. Dar daca iti permiti, de ce sa nu iei o masina puternica, atat cat iti permiti evident ( 150 200 300 de cai- desi as zice ca un 150 de cai este limita decentei in ziua de azi pe un sedan mediu). Pana la urma la asta se reduce totul, la ce isi permite fiecare. As vrea sa vad un ipocrit din asta care se plimba cu o jagardea de 70 de cai, daca dpdv financiar si-ar permite fara probleme o masina ca lumea, ar zice nu dom'le eu prefer baraca mea cu care simt placerea celor 5000 de ture cand urc dealul cu a 2 a si am 50 la ora. ) Aici s-a ajuns sa se discute despre cat de ciobani sunt oamenii care au masini puternice, vezi doamne aia nu respecta legea, sunt niste infractori. E de inteles si frustrarea pana la urma, bine ca exista si forumuri unde sa se descarce oamenii. ) Culmea, pentru un lucru atât de ieftin, dealerii îl bagă pe gat oamenilor că opțiune premium. Dar în România unde lumea se zgârcește aiurea la bani (și dacă se strica), parbrizul încălzit sau oglinzile încălzite rămân vazute că opțiuni premium sau că ai bani de aruncat. Când astea 2 sunt lucruri extrem de ieftine și banale. Și da, una e sa urci dealul cu a doua la 6000 de ture și cu totul altceva in a 4a la 2000. Mereu am preferat motor mare care merge silentios și relaxat decât motor mic care e zgomotos și trebuie să tragi de el chiar și pentru lucruri mărunte. Am făcut România - Grecia cu 206 pe benzina. Mașina trainică, 1.4 benzina aspirat, dar ieftina. Dar raportul bani vs ce face e decent. Raportul bani vs calitate sau confort e jalnic. Junghiul meu de seria 7 740i din 93 era mult mai confortabil după 23 de ani decât Peugeot-ul luat de nou. Ce nu înțeleg cei cu mașini cu putere mica este că un motor mai puternic nu înseamnă că incepi sa depășești la risc, ci va mașina va depăși mai relaxat și mai repede. Cum zicea cine într-un post anterior și cum am mai zis și eu: depășirea rămâne cea mai periculoasa manevra in Romania. Cu cat stai mai puțin pe contrasens, cu atât mai bine. E foarte obositor când ești tot timpul depășit și nu prea te ajuta masina pentru că sunt mulți oameni care apreciază prost că au timp și tot tu trebuie sa le faci loc. Pe scurt, nu poți să mergi constant. Edited by Quoriah, 16 April 2018 - 07:31. |
#184
Posted 16 April 2018 - 08:27
M0sGerila, on 15 aprilie 2018 - 12:13, said:
Bine, poti invata si sa conduci , sa fii capabil sa faci o depasire fara sa ai 300 cp.... Da e mai simplu sa iei o joarsa cu 150-200cp si sa te dai sumacher pe drum ! Asta da siguranta ! Daca iti trebuie 15 secunde sa faci o depasire la limita si 20 de secunde sa faci o depasire in siguranta si ai ferestre numai de 15 secunde sansa ca sa-ti pierzi rabdarea si sa faci timpenii e mai mare decit sa te dai schumacher daca nu a in firea ta asta. PS: asta cu rampa vs panta e limba romana invrentat de militieni. In limbajul colocvial rampa e portiune inclinata construita si panta e o portiune de teren inclinata si nu au nici o legatura cu sensul parcurgerii. Militienii le-au facut diferite ca sa va mai dea o intrebare la test |
#185
Posted 16 April 2018 - 08:43
Quoriah, on 16 aprilie 2018 - 07:16, said:
Cum zicea cine într-un post anterior și cum am mai zis și eu: depășirea rămâne cea mai periculoasa manevra in Romania. Cu cat stai mai puțin pe contrasens, cu atât mai bine. E foarte obositor când ești tot timpul depășit și nu prea te ajuta masina pentru că sunt mulți oameni care apreciază prost că au timp și tot tu trebuie sa le faci loc. Pe scurt, nu poți să mergi constant. Foarte corect! Se tot "impinge" aici ideea ca o un motor mai puternic transforma automat soferul in cocalar, habarnist, schumacher, etc. Si nu am cum sa nu simt o urma (decenta) de frustrare, atat timp cat vine exclusiv din partea celor care - cel putin declarativ - se folosesc in mod curent de motorizari mici / ceva mai slabe. M-am intors luni dupa-amiaza, dupa Paste, din Dobrogea in Bucuresti, fiind nevoit datorita programului. Portiunea Harsova - Slobozica a fost destul de aglomerat, de la Slobozica spre Drajna era complet blocat, asa ca am mers "pe camp" (Ciulnita etc) spre Lehliu, unde am iesit pe A2. La Fundulea am parasit A2-ul din doua motive (extrem de obiective ambele): - pe Google Maps era "rosu" deja dinainte de Balaceanca - am prins o data asa ceva, nu tin neaparat sa repet istoria. - Am fost fortat sa merg prea tare pentru gusturile mele de moment si - MAI ALES - pentru tipul de trafic "de sarbatoare" de pe A2. In B1 se mergea cu maxim 110, insa ingramadit si riscant, cu frane aiurea, cu vreo cativa care nici macar nu se chinuiau sa atinga 80 km/h, iar in 2, la coloana de 150+, eram impins aiurea de elita cu sange mov a Romaniei. Flashuri, claxoane, lipsa de orice. Drept pentru care am mers mult mai linistit pe "drumul vechi" chiar daca a fost relativ aglomerat. Ce legatura are cu topicul? Mergand majoritar pe europene / nationale, am depasit MULT pe drum, in cei 300 km. Nu stiu exact, dar probabil cateva sute de depasiri. Facute in siguranta, nu la limita sau "stranse". Cu o masina mai slaba nu ma bagam probabil nici macar in jumatate dintre ele, iar timpul de calatorie, stresul si - in definitiv - riscurile ar fi crescut. In rest, da - asa cum spuneam si mai sus - si Tico urca dealul, chiar si incarcat. Incet, dar urca. Edited by Tyby, 16 April 2018 - 08:43. |
#188
Posted 16 April 2018 - 10:34
#190
Posted 16 April 2018 - 15:57
mda, daca vrei depasiri "din fotoliu" neaparat multi cai. totusi rar vezi masini cu multi cai depasind repede, pe masura lor. clar oamenii le cumpara doar pt confort, chiar si in depasiri...si pare ca ii ajuta mai mult tinuta masinii decat caii, evident ca unde sunt cai mai multi si masina/suspensia e mai stabila.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users