Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Conditii reziliere UPC
Last Updated: Nov 15 2021 15:52, Started by
csachiri
, Mar 20 2018 12:25
·
0
#19
Posted 21 March 2018 - 09:33
Hilder, am specificat ca fiecare isi are nevoile. Cat am stat la ai mei (furnizor UPC, cu 60 Mbps, ulterior s-a marit la 150Mbps cand au scupit abonamentele prima data), era ok viteza (2 calculatoare pe fir, plus 4 dispozitive mobile, dar fara Smart TV, cei drept). Acum, fiind mutat la casa noua, suntem 2, cu doua telefoane si un Smart TV (pe care mai stau pe Youtoube, deci fac trafic).
Sunt constient ca dimensiunile paginilor si aplicatiilor cresc proportional de la un an la altul, dar nu cred ca descarci acelasi lucru zilnic (presupun ca nu reinstalezi Steam dimineata si seara...). |
#20
Posted 22 March 2018 - 08:59
#21
Posted 22 March 2018 - 09:05
In cazul asta eu as trece la Digi.
Viteza de upload e extrem de mica in comparatie cu cerintele din ziua de azi. |
#22
Posted 11 September 2019 - 18:02
Cât timp durează dezactivarea serviciului la UPC din momentul in care am sunat pt reziliere?
Ms |
#23
Posted 13 September 2019 - 08:47
Ti se comunica termentul in momentul in care ti se inregistreaza cererea.
|
#25
Posted 07 April 2021 - 16:25
dacă mai am 11luni de contact din 24 luni pentru prima dată abonat la Vodafone pot să reziliez?
|
#26
Posted 07 April 2021 - 19:10
Poti sa reziliezi oricand Daca ai avut gratuitati la activare (taxa de instalare, taxa chirie echipament, reducere la pachet sau optiuni) o sa-ti vina de plata pe ultima factura totalul reducerilor inmultit cu lunile in care ai beneficiat de ele.
|
#27
Posted 07 April 2021 - 21:58
Cel mai ok suni la 0311001000 soliciti sa discuti la rezilieri.
Apoi in 10 zile te vor suma si intrebi cat e taxa de reziliere si iei ce decizie doresti. |
#29
Posted 08 April 2021 - 08:26
Ambele sunt ok, apesi tasta 2, (client nou) iar cand iti raspunde ceri la rezilieri.
|
#30
Posted 08 April 2021 - 12:26
cînd spui 10 zile ce înseamnă,zile lucrătoare sau calendaristice?
|
#31
Posted 08 April 2021 - 15:44
Lucratoare, ti-am scris pe alt topic, poti sa ii resuni sa noteze o sesizare de urgentare.
|
#32
Posted 08 April 2021 - 18:50
Dacă suni la rezieri , pină la ce oră poți să o faci? de luni până vineri?
|
#33
Posted 08 April 2021 - 19:20
Da, 9-17
Dar pana la 21 poti suna sa ceri expres sa fi sunat pt reziliere. |
|
#34
Posted 13 November 2021 - 20:31
Pentru reziliere mi s-a comunicat 30 de zile. Stiti cumva daca se poate urgenta aceasta cerere? vreau sa termin cat mai urgent cu vodafone
|
#35
Posted 14 November 2021 - 09:02
Nu se poate urgenta.Dupa cele 30 de zile platesti ultima factura si scapi. Nu te tine nimeni cu forta.
|
#36
Posted 15 November 2021 - 15:52
Serg1uu, on 13 noiembrie 2021 - 20:31, said:
Pentru reziliere mi s-a comunicat 30 de zile. Stiti cumva daca se poate urgenta aceasta cerere? vreau sa termin cat mai urgent cu vodafone O sa trebuiasca sa mergi in magazin sa iti storneze banii . Asa ca lasa sa mai emita inca o factura, acolo va aparea corectia! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users