Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Achizitie scandaloasa la Primaria Generala Bucuresti
#73
Posted 19 February 2018 - 23:50
shefu_de_combinat, on 19 februarie 2018 - 23:34, said:
[ https://media1.tenor.com/images/14387fc951010375468b1b2a8fb01201/tenor.gif?itemid=10300670 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum 30 de ani tineretul serios lucra la mina si batea lumea in pauzele dintre plantari. Acum tinerii apti de munca au alte aspiratii, vor biciclete, autobuze turcesti, demolari, betoane rectangulare, monopol asupra zonelor centrale, etc. Autobuzele sunt similare cu guma Turbo, se adreseaza maselor manipulabile si par a fi masini. |
#75
Posted 19 February 2018 - 23:57
claudiu1, on 19 februarie 2018 - 21:19, said:
Asta imi aduce aminte de acum cativa ani, cand politia romana, desi are un parc mare de Dacia Logan, au luat cateva sute de WV Polo, ca au fost cu cativa lei mai putin/bucata. Dar banii aia tot asa, au plecat in Germania, sau unde or fi fost ele asamblate, si nu au ramas in Romania, pentru mana de lucru locala. Sau tramvaie la Cluj, in loc sa ia de la Arad, au luat din Polonia. Alti politicieni nu stiu cum sa aduca comenzi in tara lor, ambasadorii fac lobby, sa nu zic presiuni, pentru firmele din tara lor, statele respective cumpara de la intern ce au nevoie (nu am vazut masini de politie in Franta decat facute la ei, la fel si in Italia), iar noi nu stim cum sa ne caciulim la altii. Cum un partid romanesc, declarat de stanga, nu vrea sa dea de lucru muncitorilor romani, ci exporta 100 milioane de euro in Turcia? Politia locala in Franta, in multe orase are masini Dacia. Din aia 100 de milioane de euro care pleaca in Turcia, o parte se vor intoarce in buzunarele unor romanasi. Ca in toate contractele semnate de administratii publice, locale sau natinala. Edited by zartdato1-0, 19 February 2018 - 23:57. |
#76
Posted 19 February 2018 - 23:57
#77
Posted 19 February 2018 - 23:58
terratec, on 19 februarie 2018 - 23:57, said:
"Voi" ai mai multe conturi sau posteaza mai multe persoane de pe contul tau ? Suntem o echipa intreaga in capu meu. M-au mai intrebat si altii. We are legion. Expect us. Nu mi se pare deloc gresita folosirea persoanei 1 plural in acest context pentru ca inclusiv aici pe forum suntem o majoritate noi astia care nu vedem o conspiratie marxista in autobuze. Sau in cladiri noi. Sau in...practic tot ce ne inconjoara. Partea si mai nasoala e ca foarte probabil chiar exista influente marxiste subversive in diverse chestii, insa urlatu de aiurea ca biciclistii si ratb-ul sunt conspiratii bolsevice care urmaresc inrobirea populatiei intru faurirea comunismului nu fac decat sa bagatelizeze subiectul. Edited by shefu_de_combinat, 20 February 2018 - 00:05. |
#78
Posted 20 February 2018 - 00:06
karapok, on 19 februarie 2018 - 21:40, said:
Tampita de Firea vrea 1500 de autobuze in Bucuresti, sunt curios pe unde or sa circule autobuzele astea? Cea mai tare chestie pe care am citit-o azi. Sper sa nu incurce masinile prea mult:)) Daca doamne fereste se mai gandesc si la niste linii de tram... Edited by ionutzitaly, 20 February 2018 - 00:10. |
#79
Posted 20 February 2018 - 00:13
#80
Posted 20 February 2018 - 00:23
shefu_de_combinat, on 19 februarie 2018 - 23:58, said:
Suntem o echipa intreaga in capu meu. M-au mai intrebat si altii. We are legion. Expect us. Nu mi se pare deloc gresita folosirea persoanei 1 plural in acest context pentru ca inclusiv aici pe forum suntem o majoritate noi astia care nu vedem o conspiratie marxista in autobuze. Sau in cladiri noi. Sau in...practic tot ce ne inconjoara. Partea si mai nasoala e ca foarte probabil chiar exista influente marxiste subversive in diverse chestii, insa urlatu de aiurea ca biciclistii si ratb-ul sunt conspiratii bolsevice care urmaresc inrobirea populatiei intru faurirea comunismului nu fac decat sa bagatelizeze subiectul. Trebuie sa discuti in termeni si valori de Evul Mediu pentru unii utlizatori. Alea sunt valorile lor. Trasuri cu cai, carute, care cu boi, roti din lemn, chestii faine, rustice. Daca vorbesti de autobuze risti sa creezi niscai perturbari. Revenind la autobuzele lui Firea, e adevarat ca Boc, la Cluj, a aluat autobuze Mercedes mai ieftine? karapok, on 19 februarie 2018 - 21:43, said: Si castravetii drepti....fara curburi ilegale in ue .... Eu cumpar castraveti de toate formele de la mine din piata. Cui ii interzice sa cumpere sau sa vanda castraveti strambi? |
#81
Posted 20 February 2018 - 00:29
#82
Posted 20 February 2018 - 00:52
Ca se finalizeaza sau nu,capitalistilor, pregatiti-va ca se scumpesc biletele.Trebuie recuperata investitia! Capitalisti aka bucuresteni.Si am o banuiala ca nu numai biletele se vor scumpi in zona.
|
|
#83
Posted 20 February 2018 - 00:55
MikeSpike, on 20 februarie 2018 - 00:52, said:
pregatiti-va ca se scumpesc biletele. Da doamne. 2 lei minim. Si zero gratuitati. Desi in mod normal, la salariile din Bucuresti, daca parcarea s-ar plati pe bune si parcarea aiurea s-ar amenda pe bune, chiar si la 1 euro/calatorie RATB tot ar fi cea mai ieftina alternativa. Evident cu acelasi pret si la metrou. Dai un leu? Face un leu. De exemplu, din ce gasesc, in Budapesta un bilet este 350 forinti, iar google imi zice ca asta inseamna 1.1 euro. Valabilitatea e 80 minute. http://www.bkk.hu/en...-passes/prices/ Ce inteleg ca e abonament pe toate liniile costa cca 30 euro. Edited by shefu_de_combinat, 20 February 2018 - 01:04. |
#84
Posted 20 February 2018 - 00:59
karapok, on 19 februarie 2018 - 21:40, said:
Tampita de Firea vrea 1500 de autobuze in Bucuresti, sunt curios pe unde or sa circule autobuzele astea? Or fi din astea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9vVlBe94dCs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#85
Posted 20 February 2018 - 01:06
Tywin, on 20 februarie 2018 - 00:59, said:
Or fi din astea A fost un smen, a dat chix. https://arstechnica....vated-bus-scam/ |
#86
Posted 20 February 2018 - 07:42
http://www.iett.ista...h-will-eas/1885
Hmm, ce chestie http://www.iett.ista...s/bus-fleet/163 MAN SL (Solo) 4 MAN SG (Articulated) 37 IKARUS (Solo) 218 IKARUS (Articulated) 3 MERCEDES 0345 (Solo) 477 MERCEDES Citaro 0530 (Solo) 393 MERCEDES 0345K (Articulated) 84 MERCEDES Citaro 0530G (Articulated) 100 MERCEDES Capacity (Articulated) 250 MERCEDES CONECTO G (Articulated) 265 APTS-PHILEAS (Articulated) 50 OTOKAR KENT 290 LF( Solo ) 900 KARSAN B. Avancity + CNG 240 E bine, deci Istambulul are 1600 de Mercedes si 900 de Otokaruri, noi o sa avem 1500 de Oktokkturi si 1000 de Mercedes Firea presedinte!!!!! Edited by Jammalan-the-Prophet, 20 February 2018 - 07:46. |
#87
Posted 20 February 2018 - 07:55
E pacat ca nu s-au coordonat cu guvernul. La cantitatea asta puteau cere sa fie fabricate sub licenta aici, sau macar asamblate. Cine se inhama la asa ceva sigur mai venea cu alte loturi in productie ulterior, o data realizata cheltuiala. Si contractul e suficient de tentant incat sa vina destui.
|
|
#88
Posted 20 February 2018 - 08:26
sebulbus, on 20 februarie 2018 - 07:55, said:
E pacat ca nu s-au coordonat cu guvernul. La cantitatea asta puteau cere sa fie fabricate sub licenta aici, sau macar asamblate. Cine se inhama la asa ceva sigur mai venea cu alte loturi in productie ulterior, o data realizata cheltuiala. Si contractul e suficient de tentant incat sa vina destui. Primul post interesant ! Dap , corect .Daca se coordonau faceau o treaba si pentru alte orase nu doar pentru Bucuresti ! |
#89
Posted 20 February 2018 - 09:24
MikeSpike, on 20 februarie 2018 - 00:52, said:
Ca se finalizeaza sau nu,capitalistilor, pregatiti-va ca se scumpesc biletele.Trebuie recuperata investitia! Capitalisti aka bucuresteni.Si am o banuiala ca nu numai biletele se vor scumpi in zona. |
#90
Posted 20 February 2018 - 09:42
MikeSpike, on 20 februarie 2018 - 00:52, said:
Ca se finalizeaza sau nu,capitalistilor, pregatiti-va ca se scumpesc biletele.Trebuie recuperata investitia! Capitalisti aka bucuresteni.Si am o banuiala ca nu numai biletele se vor scumpi in zona. Foarte bine, e si normal. Sa plateasca cine circula cu ele nu aia care nu s-au urcat intr-un autobuz tot anul. E si logic, vreti transporti ca afara, platiti ca afara. Calcul exptrem de simplist. Pret calatorie Londra £1.50 , cam 5.2 lei, in Bucuresti 1.3 sau 1.7/0.28 in euro Rezulta ca la un pret de 250 000 de euro, autobuzul ala ar trebui (minus costuri) sa transporte 192 000 de pasageri in Londra si 892 000 in Bucuresti pana isi recupereaza banii din bilete. Asa ca daca vrei transport ca afara, platesti ca afara, daca vrei transport la puterea de cumparare, atunci autobuz de 50 000 de euro. Adio gratuitati pentru pensioanari, amenda de 100x pretul abonamentului lunar si controale din alea la sange in fiecare zi si sa vezi ce repede se strang de 1000 de autobuz si 1000 de tramvaie. Nu capitalistii plang, asistatii sociali si pomanagii lui Firea o sa planga. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users