Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital
 

Achizitie scandaloasa la Primaria Generala Bucuresti

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
286 replies to this topic

#1
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,803
  • Înscris: 01.10.2004
Azi Firea anunta triumfatoare ca s-a semnat contractul de circa 100 milioane euro, plus TVA, pentru 400 autobuze - 320 de autobuze de 12 metri, 50 de autobuze de 10 metri si 30 de autobuze articulate de 18 metri. Bineinteles a ornat stirea cu laude la ce inseamna pentru oras asa ceva, cum vor avea bucurestenii tot confortul din lume. Am crezut ca au cumparat iar Mercedesuri asamblate la turci. Ajuns acasa am verificat stirea, dar ce sa vezi, sunt autobuze Otokar, turcesti de la mama lor. Plus ca tuna impotriva celor care au intarziat achizitia.
Stiam ca si in Romania se produc autobuze, nu la Piata Giurgiului, ci la Ciorogarla - BMC Truck & Bus face autobuze Eurobus Diamond, cu motoare Mercedes, care au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu aer condiţionat, au podea joasă şi trei uşi de acces. Astfel de mijloace de transport circulă deja în oraşe precum Constanţa, Târgu Jiu, Caransebeş şi Iaşi, ba chiar si la Chisinau. De la inceputul din 2014 au facut 77 bucati, din care au vandut 27, restul au ramas pe stoc, fapt pentru care a trebuit sa renunte la o parte din cei 200 muncitori angajati initial. Au fost si la Primaria Generala din Bucuresti, sa le propuna sa ia in probe cateva autobuze, sa vada cum se comporta in trafic, dar au fost refuzati. La gama de autobuze de 12 metri cele romanesti sunt mai ieftine cu 30-40.000 euro. Nu au acceptat nici macar comanda sa fie facuta pe loturi, adica de 12 metri, de 10 metri si de 18 metri.
Iar cei care au facut caietul de sarcini l-au intocmit in asa fel incat autobuzele facute in Ilfov sa nu fie bune in Bucuresti.
Cat de ticalos, ca politician, poti sa fii sa dai o asa comanda, pe atatia bani, catre o firma din Turcia, sa plece banii la muncitorii din Turcia, si sa nu le cumperi de langa Bucuresti???

Trec zilnic pe langa o statie ApaNova, a francezilor de la ApaNova, si vad in curtea lor numai camioane si dube Renault, autoturisme Renault si Dacia. De ce o firma privata frantuzeasca poate si vrea sa cumpere mijloace de transport care tin de Renault, iar primaria capitalei nu se gandeste la muncitorii romani, care unii, ei sau din familie, poate ca locuiesc in Bucuresti? De ce sa nu ramana banii aia in Romania, sa se platesca impozite in Romania, si nu sa plece in Turcia? Argumentul ca sunt tara membra UE, ca ne-au obligat, ca ne-au amenintat cu ceva, nu tine, ei nu fac parte din UE.
Nu, am inceput sa luam de la rosii pana la autobuze de la turci, ca noi nu mai suntem in stare...  

Asta imi aduce aminte de acum cativa ani, cand politia romana, desi are un parc mare de Dacia Logan, au luat cateva sute de WV Polo, ca au fost cu cativa lei mai putin/bucata. Dar banii aia tot asa, au plecat in Germania, sau unde or fi fost ele asamblate, si nu au ramas in Romania, pentru mana de lucru locala. Sau tramvaie la Cluj, in loc sa ia de la Arad, au luat din Polonia.

Alti politicieni nu stiu cum sa aduca comenzi in tara lor, ambasadorii fac lobby, sa nu zic presiuni, pentru firmele din tara lor, statele respective cumpara de la intern ce au nevoie (nu am vazut masini de politie in Franta decat facute la ei, la fel si in Italia), iar noi nu stim cum sa ne caciulim la altii.

Poate ca n-or fi cele mai cele autobuzele de la Ciorogarla, poate ca au turcii scaune mai moi, oglinzi mai mari, usi mai late, dar facand 320 bucati, uzina fiind la cativa kilometri, orice problema se rezolva, nu mai zic de asigurarea cu piese de schimb de pe timpul exploatarii.

Cum un partid romanesc, declarat de stanga, nu vrea sa dea de lucru muncitorilor romani, ci exporta 100 milioane de euro in Turcia?

Edited by claudiu1, 19 February 2018 - 21:41.


#2
karapok

karapok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 07.08.2017
Nu este partid de stanga, este partid de para indarat, iar banii in final, o parte din ei tot in Romania ajung, si culmea ca ajung in Ilfov, sa ne traiasca firea, cu garduletul ei ruginit si cu sotul,destept sot,  a facut o sosea in Pipera de mare cacat, cu canale din 2 in 2 m, face masina valuri pe canalele alea, dar sa ne traiasca, ca tara de prostani ca Romania nu exista nici in jocurile pe PC

Edited by karapok, 19 February 2018 - 21:23.


#3
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
Poate tocmai ca este o firma mica , nu a functionat , daca s-a cerut un termen de livrare . Cine stie ce este in caietul de sarcini ?

#4
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 27.03.2006
Pentru ca noi nu avem nevoie de straini cotropitori care sa vina sa faca afaceri la noi si sa trimita profiturile in tarile lor! Oh wait ....

#5
karapok

karapok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 07.08.2017

View Post86-APP, on 19 februarie 2018 - 21:23, said:

Poate tocmai ca este o firma mica , nu a functionat , daca s-a cerut un termen de livrare . Cine stie ce este in caietul de sarcini ?


NU CONTEAZA CE ESTE INTR-UN CACAT DE CAIET, TU ca primar trebuie sa dai de munca oamenilor din tara ta, sa urmaresti bunastarea oamenilor tai nu a ta personal,

#6
jimi91

jimi91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,929
  • Înscris: 08.01.2018
smechereli:))))

#7
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Pebtru ca" para indarat" e cea mai buna explicatie.
Nu castiga cine trebuie cat trebuie .
E prosti aia din Ilfov nu au cotizat cat trebe, sau nu e "de-ai nostri" din partid or fi cu #soros cu multinationalele cu agenturili straini


#8
Balamache

Balamache

    Scriitor de carti de colorat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,522
  • Înscris: 23.11.2013
Contractul o fi la pachet cu betonierele ce urmeaza sa care ciment la viitoarea mega moschee a neamului?

#9
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,803
  • Înscris: 01.10.2004

View Post86-APP, on 19 februarie 2018 - 21:23, said:

Poate tocmai ca este o firma mica , nu a functionat , daca s-a cerut un termen de livrare . Cine stie ce este in caietul de sarcini ?
Nici la turci contractul nu este pe un an.
Nu s-a mentionat ca ar fi cu fonduri europene si limitati in timp.
Puteau cere cate 50-100 pe an, nu mureau bucurestenii ca nu vin, dintr-o data, 300 autobuze la vara si restul cine stie cand.

#10
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Cu banii europeni  nu se puteau lua autobuze de la turci si nu se putea lua paraindarat.
La pretul platit per bucata se puteau face in tara  dar iara nu iesea paraindaratul  si oricum psd-ul  nu doreste locuri de munca , omul care munceste si castiga un salariu cinstit nu voteaza psd, dar asistatii social intodeauna.

#11
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,528
  • Înscris: 30.01.2008

View Postclaudiu1, on 19 februarie 2018 - 21:19, said:

Stiam ca si in Romania se produc autobuze, nu la Piata Giurgiului, ci la Ciorogarla - BMC Truck & Bus face autobuze Eurobus Diamond, cu motoare Mercedes, care au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu aer condiţionat, au podea joasă şi trei uşi de acces. Astfel de mijloace de transport circulă deja în oraşe precum Constanţa, Târgu Jiu, Caransebeş şi Iaşi, ba chiar si la Chisinau.
Stiai prost . Autobuzele produse in Romania sunt euro  5 . S-au vindut in R Moldova fiindca acolo se accepta si euro 5 .
In Iasi toate autobuzele cumparate (112 ) sunt euro 6 ISUZU

https://www.ziarulde...ro--164255.html

Edited by Daco_Get, 19 February 2018 - 21:32.


#12
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postkarapok, on 19 februarie 2018 - 21:26, said:



NU CONTEAZA CE ESTE INTR-UN CACAT DE CAIET, TU ca primar trebuie sa dai de munca oamenilor din tara ta, sa urmaresti bunastarea oamenilor tai nu a ta personal,
Nu conteaza ? Tu ai sta doi ani sau trei pt o asa livrare ?
Pe de alta parte , daca vrei sa-ti favorizezi tara , schimbi legile si faci cumparaturi directe . Dupa legile actuale , mai greu .

#13
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,177
  • Înscris: 27.06.2007
pai' au achizitionat , de unde iese comisionu mai mare ;) ce atata tamtam!
mare scofala! are miros de rahat (turcesc) ....ne-o obisnui si cu asta!

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Otokar KENT. Turcism maxim, urmatoarea tura va fi Versaci?

Edited by Kroghy, 19 February 2018 - 21:31.


#15
karapok

karapok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 07.08.2017

View Post86-APP, on 19 februarie 2018 - 21:28, said:

Nu conteaza ? Tu ai sta doi ani sau trei pt o asa livrare ?
Pe de alta parte , daca vrei sa-ti favorizezi tara , schimbi legile si faci cumparaturi directe . Dupa legile actuale , mai greu .


Pentru bunastarea oamenilor mei stau si 20 de ani, care e problema ? Pe vremuri lucram pentru un grec, era patron la o firma din Bucuresti, si m-a trimis sa cumpar marfa, am dat sa pun mana pe telefon sa iau un taxi, si mi-a spus grecul sa stau cuminte, ca are el taximetristul lui, si avea domnule, un taximetrist grec de la firma Leone, si cu el am lucrat cat am stat la firma aia, cand l-am intrebat de ce ? mi-a spus ca este de datoria lui sa isi ajute conationalii care sunt mai saraci si la inceput
Nu ma intreba cum a ajuns grecul ala in Romania

#16
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Mai lipsesc toaletele publice spatiale.

Edited by Benderbut, 19 February 2018 - 21:33.


#17
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,803
  • Înscris: 01.10.2004

View PostDaco_Get, on 19 februarie 2018 - 21:28, said:

Stiai prost . Autobuzele produse in Romania sunt euro  5 . S-au vindut in R Moldova fiindca acolo se accepta si euro 5 .
In Iasi toate autobuzele cumparate (112 ) sunt euro 6 ISUZU
De ce crezi ca stiu prost? Otokar cumparate de la turci au motoare Deutz Euro 5 EEV. http://adevarul.ro/n...9d45/index.html

#18
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Din Turcia vine parandaratul mai usor si mai ...confidential.
Din Romania sau UE risca sa se afle mai devreme sau mai tarziu.

Caietul de sarcini...ala se face dupa cum sunt caracteristicile si diferentele produsului "recomandat".

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate