Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
televizor nou stricat, se poate schimba?
Last Updated: Feb 24 2018 15:57, Started by
tarzaan
, Feb 18 2018 23:06
·
0
#55
Posted 22 February 2018 - 10:44
Eu am patit cu un TV care a stat in acelasi loc incastrat si intr-o zi m-am trezit cu linii pe el cum spune si el.
Cu un ecran la PC la fel, m-am trezit cu pata pe el. Fara sa il atinga nimeni. Faptul ca l-a transportat acasa sau prin casa nu inseamna ca e obligatoriu de la transport.
Edited by althea, 22 February 2018 - 11:22.
|
#56
Posted 22 February 2018 - 11:08
Si acea "vaga spartura" a aparut din senin?
Degeaba ne zbatem aici...atata timp cat initiatorul nu pune o poza cu defectul. Doar pe presupuneri..... nu merge...poate doar la Mama Omida... |
#57
Posted 22 February 2018 - 11:13
Cu rusinea mori de foame in ziua de azi
Daca nu ai tupeu nu faci nimic,te scoate pe usa...intri pe geam Pune si tu domne o poza sa vedem "floarea" Edited by I2O, 22 February 2018 - 11:14. |
#58
Posted 22 February 2018 - 11:34
Voi nu vedeti ca, in lipsa de alte idei si necesitatea de a sta de "socializa" cu cineva, initiatoru´ tot insista si insista ca, desi e constient ca n-are solutii, tot trebuie sa se planga cuiva.Si daca aia de la garantie i-au dat cu tifla, hai sa-i mai stresez pe aia de pe forum.I s-a explicat clar de cateva ori, de diversi useri ca e vina lui si-l costa prostia facuta, dar....
|
#59
Posted 23 February 2018 - 16:11
dygey, on 19 februarie 2018 - 11:12, said:
ma nene, unii dintre voi sunteti dusi cu pluta rau...ce garantie, ce retur, ce 48 de ore, ce draci la tava? ia, aratati legea aia cu alea 48 de ore sau 24 sau 11h38min sau cate vreti voi. puneti lumea pe drumuri fara sa aveti habar... ia, de la unu' care cunoaste legea si cu asta se ocupa, on a daily basis... 1: se va considera defect mecanic si va fi scos din garantie. schimbarea panel-ului contra cost se ridica la 90% din pretul tv-ului de nou. daca are noroc si e de la LVDS, atunci scapa. daca e cu crapaturi, multa sanatate si alta data invata sa beleasca ochii. 2: de la magazin va fi trimis la dracu'. adica la service. televizorul sau chiar si clientul. nimeni nu va accepta returul unui produs defect, niciodata, fara trecerea lui prin service. nici chiar pentru produsele luate online. pana si aia le trimit in service sa constate aia ce si cum si abia apoi dau banii inapoi daca totul e ok. asta cu service-ul e posibila in doua variante: ori ii doare-n paispe si trimit clientul acolo direct, ori sunt baieti gigea si preiau ei scula s-o trimita mai departe. 3: n-am inteles de cat timp are scula si nici nu ma obosesc sa inteleg, daca initiatorul nu-i in stare sa zica de la inceput cu subiect si predicat si o tot da cotita. oricum ar fi, daca e luat din magazin, nu beneficiaza de retur si de protectia legii. orice problema constatata ulterior se solutioneaza la service, moca sau contra cost. @initiator: ca ti-am mai vazut o postare...si daca garantia e de X ani de zile, ce te face sa crezi ca garantia asta inseamna angajarea rapunderii service-ului pentru absolut orice sau inlocuirea sculei? legea 449/2003 much? dygey, on 19 februarie 2018 - 11:12, said:
ma nene, unii dintre voi sunteti dusi cu pluta rau...ce garantie, ce retur, ce 48 de ore, ce draci la tava? ia, aratati legea aia cu alea 48 de ore sau 24 sau 11h38min sau cate vreti voi. puneti lumea pe drumuri fara sa aveti habar... ia, de la unu' care cunoaste legea si cu asta se ocupa, on a daily basis... 1: se va considera defect mecanic si va fi scos din garantie. schimbarea panel-ului contra cost se ridica la 90% din pretul tv-ului de nou. daca are noroc si e de la LVDS, atunci scapa. daca e cu crapaturi, multa sanatate si alta data invata sa beleasca ochii. 2: de la magazin va fi trimis la dracu'. adica la service. televizorul sau chiar si clientul. nimeni nu va accepta returul unui produs defect, niciodata, fara trecerea lui prin service. nici chiar pentru produsele luate online. pana si aia le trimit in service sa constate aia ce si cum si abia apoi dau banii inapoi daca totul e ok. asta cu service-ul e posibila in doua variante: ori ii doare-n paispe si trimit clientul acolo direct, ori sunt baieti gigea si preiau ei scula s-o trimita mai departe. 3: n-am inteles de cat timp are scula si nici nu ma obosesc sa inteleg, daca initiatorul nu-i in stare sa zica de la inceput cu subiect si predicat si o tot da cotita. oricum ar fi, daca e luat din magazin, nu beneficiaza de retur si de protectia legii. orice problema constatata ulterior se solutioneaza la service, moca sau contra cost. @initiator: ca ti-am mai vazut o postare...si daca garantia e de X ani de zile, ce te face sa crezi ca garantia asta inseamna angajarea rapunderii service-ului pentru absolut orice sau inlocuirea sculei? legea 449/2003 much? Desigur nu e vorba de patronake de la coltul blocului care vinde produse aduse in tara pe cai obscure la limita legii sau chiar dincolo de ea! |
#60
Posted 23 February 2018 - 16:30
De primit le primesc, dar tot le inspecteaza macar vizual.
|
#61
Posted 23 February 2018 - 18:05
Pe mine mă amuză cât de ignoranți suntem în fața tehnologiei.
Grosimea telefoanelor și a televizoarelor se măsoară în milimetri, tehnologia e fixată acolo cu o precizie extraordinară, de ordinul micronilor, iar noi suntem "eh, am băgat dejtu' în el, n-avea cum să se strice". La fel cu telefoanele, cu "defect mecanic". Chestiile astea există și sunt reale. O deformare minusculă, pe care nu o poți observa cu ochiul liber, poate strica aceste aparate. Le-am vrut subțiri, ușoare, au reușit să le facă, dar sunt fragile la manipulare. Pentru că se folosesc componente minuscule. Dacă televizorul cu tub îl scăpai pe scări, iar dacă nu se spărgea sticla, încă mergea, nu te poți aștepta la același lucruri de la un televizor care-i de câteva zeci de ori mai ușor și cu mult mai îngust. Ar trebui să fim mereu impresionați de aparatura asta când o folosim, cum a reușit să ajungă la nivelul ăsta, atât de rapid, dar noi suntem "am băgat dejtu' și s-a stricat, e prost". "Am scăpat telefonul gros de 5mm, dar cu performanțe comparabile cu PC-ul și nu mai merge, e un telefon nașpa.". Aparatura e extraordinară. Impactul cu omul o strică. |
#62
Posted 24 February 2018 - 14:09
La TV-uri nu e nici o tehnologie mareata, s-a facut cost reduction la maxim si deaceea sunt extrem de firave, cum am spus si mai sus.
La laptopuri de ce nu se mai intampla asa? Ca tot panel IPS are, si in plus ecranul are o grosime infinit mai mica decat la un TV, In loc sa fi pus celofan peste panel "pentru protectie", mai bine puneau ce pun producatorii pe ecranul de laptopuri, care rezista eroic la apucaturi si lovituri desi intreg ansamblul de ecran are sub 5 mm grosime. Edited by romangx, 24 February 2018 - 14:25. |
#63
Posted 24 February 2018 - 14:25
Intrebarea e de ce ar pune asa ceva pe TV-uri, sa le creasca automat si pretul?
Doar nu te plimbi toata ziua cu TV-ul, asa cum procedezi cu un laptop. Si nici nu stai lipit de ecran ca sa pui voit sau din greseala mana/degetul pe el. Edited by Hider141, 24 February 2018 - 14:25. |
#64
Posted 24 February 2018 - 14:34
Tu consideri normala treaba ca daca un copil pune degetul pe ecran sa atinga ursuletul panda de pe ecran ca ii place de el, sa se strice ecranul?
Sau daca iti aluneca din mana un controller si atinge usor ecanul sa se scrice ecranul? Cumva trebuie facute mai rezistente, iar asta cu costurile uriase in plus nu tine. De fapt ei vor sa aiba marje de profit uriase si deaceea fac cost reduction peste tot. Iar ca bonus vine anulatul de garantii, si simularea vanzarilor, ca trebuie sa cumpere omul altul daca s-a stricat. Au invatat din istorie, cand pe vremuri erau ecranele asa rezistente incat puteai sa arunci cu halba in el cand te suparai ca nu a dat gol echipa favorita si tot ramanea ecranul intact. Si vanzari noi de unde daca erau rezistente... asa ca s-au gandit la o metoda de a stimula vanzari. |
|
#65
Posted 24 February 2018 - 14:39
Lasă că doar de la atins, sau ușor apăsat nu se strica ecranul...
Șterg de câte ori este nevoie atât ecranul televizorului, monitorului PC sau laptop. Și nu s-a stricat niciunul... Iar în poziția în care stă televizorul este cam greu să pice ceva pe ecran... Vă place să exagerați.... |
#66
Posted 24 February 2018 - 14:55
Uite cum poti atinge din greseala un ecran.
Dintr-un ricoseu. Daca te uiti atent nici macar nu atinge ecranul acel ricoseu. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-ZSWGi6Bxok?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Titlul e pus gresit, tip clickbait. Edited by romangx, 24 February 2018 - 14:54. |
#67
Posted 24 February 2018 - 15:33
Ai dreptate, controller-ul nu atinge deloc TV-ul...doar battery pack-ul din controller, ce cantareste cateva zeci de grame si care datorita vitezei s-a transformat intr-un mic proiectil sare direct in ecran.
Daca nu ma crezi, urmareste de cateva ori clipul intre secundele 15-17 si poate il vei vedea si tu. Iar daca tu crezi ca asta inseamna "atins usor ecranul cu controller-ul" atunci inseamna ca TV-urile normale nu sunt de tine. Edited by Hider141, 24 February 2018 - 15:37. |
#69
Posted 24 February 2018 - 15:42
Datorita calitatii proaste nu iti dai seama exact daca impactul e cu ecranul sau cu rama ecranului.
Oricum ar fi,e penibil sa se strice asa usor, Un ecran de laptop cu siguranta nu ceda atat de usor precum ala de TV. Edited by romangx, 24 February 2018 - 15:43. |
|
#70
Posted 24 February 2018 - 15:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users