Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

televizor nou stricat, se poate schimba?

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
https://www.statista...-display-share/

#20
159

159

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,609
  • Înscris: 22.05.2016
Te duci cu televizorul si garantia la service-ul autorizat Samsung - ESD (Bd. Iuliu Maniu, langa fosta Apaca) http://www.esdservic...ngserviceplaza/

#21
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008

 tarzaan, on 18 februarie 2018 - 23:26, said:

Hider141 cei de la service n au cum sa demonstreze ca eu l-oi lovit, nu se vede nici o zgarietura.
Nu conteaza daca se vede sau nu cu TV-ul oprit sau pornit.
Daca defectul poate fi din cauza ca l-ai apasat prea tare in zona de unde spui ca apare acea "spartura" atunci ai toate sansele sa fie anulata garantia.

#22
tarzaan

tarzaan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 20.03.2009
Deci ma duc la service ul autorizat samsung de la apaca, dar platesc ceva, nu e in garantie, a trecut o luna? si daca nu se poate repara acolo ma duc la auchan cu dovada ca am fost la service si poate il schimba?

#23
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014
Nene zici ca esti de pe alta planeta pe cuvant
Fi atent pasi cei mai usori
Iei tv-u si mergi cu el la magazin le spui ca se vede cu dungi pe ecran si sa il repare,nu spui nimic de apasat pe ecran
In 2 saptamani o sa ai un tv reparat
Te-am pupat

Edited by I2O, 19 February 2018 - 08:47.


#24
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006
TV-ul are garantie 12,24,36 de luni,tu stii.In aceasta perioada ei sunt obligati de lege sa se ocupe gratis de aparatul tau,daca au fost respectate conditiile prevazute in documentele pe care si tu le-ai semnat si luat la cunostinta.
Studiezi documentatia primita la cumparare ca sa stii la care atelier duci TV-ul pentru remedieri in garantie.Daca n-ai asa ceva te prezinti la vanzator.
Este primul tau produs picat in garantie?

ps.
Cati ani ai?Nu trebuie sa pui botul la toate comentariile.

#25
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

 tarzaan, on 19 februarie 2018 - 08:33, said:

Deci ma duc la service ul autorizat samsung de la apaca, dar platesc ceva, nu e in garantie, a trecut o luna? si daca nu se poate repara acolo ma duc la auchan cu dovada ca am fost la service si poate il schimba?

Deci, hotareste-te... Mai este in garantie sau nu? Nu stiu de ce am impresia....ca faci caterinca cu noi...
Si ieri ai deschis topice.....

#26
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 tarzaan, on 18 februarie 2018 - 23:26, said:

de ce sa pun poze, nici cu ochiul liber nu se vede, decat 1 sec cand ii dau drumul se vede acea "floare"
Deci astfel de defecte, de linii care apar, fara sa fie deloc spart sau zgariat in exterior, sunt reparabile??
M-am mai linistit, deci cineva zicea ca sigur o sa-l inlocuiasca, daca la service nu il repara, nu? au trecut vreo 2 luni parca de cand il am.

Hider141 cei de la service n au cum sa demonstreze ca eu l-oi lovit, nu se vede nici o zgarietura.
Ba da, au. Chiar si fara sa se vada vreo zgarietura. Suprafata foliei de protectie a display-ului nu e rigida, poate fi apasata, crapa display-ul iar folia revine la loc. Sau ai prins gresit de rama si s-a torsionat display-ul. Tot fara zgarietura si tot din vina ta. Asa incat, slabe sanse sa poti uza de garantie.Nu te baza pe asta.

#27
159

159

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,609
  • Înscris: 22.05.2016

 I2O, on 19 februarie 2018 - 08:37, said:

Nene zici ca esti de pe alta planeta pe cuvant

Sau a fumat ceva :) https://forum.softpe...imi-fac-tigari/

#28
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Magazinul nu se ocupa de garantie si inlocuiri. Te vor trimite la un centru autorizat de reparatii. Cel mai bine citesti pe certificatul de garantie unde trebuie sa te duci ca sa nu bati drumul degeaba la supermarket cu televizorul dupa tine.

Ce ar fi daca toti cumparatorii ar veni cu aparatura casnica cumparata in ultimii doi ani la supermarket pentru defecte/garantie/inlocuire?


Cad despre faptul ca "nu au cum sa dovedeasca ca l-ai abuzat mecanic ca nu se vede nimic", eu as zice mai degraba ca orice ar zice/scrie ei in foaia de service, tu nu ai cum sa dovedesti contrariul.

#29
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
garantie= defecte fabricatie

#30
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006
Sau defectiuni in timpul perioadei convenite,nu din vina utilizatorului.

#31
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
ai repetat ce am spus doar cu alte cuvinte

#32
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Daca era online aveai 14 zile drept de retur.
In magazine din cate stiu dau banii inapoi in 24/48 ore.

Dar nu sunt obligati de lege, doar regulamente interioare.

#33
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014

 izometric, on 19 februarie 2018 - 09:06, said:

Magazinul nu se ocupa de garantie si inlocuiri. Te vor trimite la un centru autorizat de reparatii. Cel mai bine citesti pe certificatul de garantie unde trebuie sa te duci ca sa nu bati drumul degeaba la supermarket cu televizorul dupa tine.

Ce ar fi daca toti cumparatorii ar veni cu aparatura casnica cumparata in ultimii doi ani la supermarket pentru defecte/garantie/inlocuire?


Cad despre faptul ca "nu au cum sa dovedeasca ca l-ai abuzat mecanic ca nu se vede nimic", eu as zice mai degraba ca orice ar zice/scrie ei in foaia de service, tu nu ai cum sa dovedesti contrariul.
Nu-i adevarat
Am dus produse la garantie in altex si metro si nu am fost trimis la service
Au luat produsu,au scris defectiunea in acte si dupa aia ei au trimis produsu in service

Edited by I2O, 19 February 2018 - 11:08.


#34
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008
Degeaba. El are TV-ul de 2 luni de zile (lucru recunoscut doar cu jumatate de gura, dupa multe mesaje postate pe pagina anterioara).

Edited by Hider141, 19 February 2018 - 11:08.


#35
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
ma nene, unii dintre voi sunteti dusi cu pluta rau...ce garantie, ce retur, ce 48 de ore, ce draci la tava?
ia, aratati legea aia cu alea 48 de ore sau 24 sau 11h38min sau cate vreti voi. puneti lumea pe drumuri
fara sa aveti habar...

ia, de la unu' care cunoaste legea si cu asta se ocupa, on a daily basis...

1: se va considera defect mecanic si va fi scos din garantie. schimbarea panel-ului contra cost se
ridica la 90% din pretul tv-ului de nou. daca are noroc si e de la LVDS, atunci scapa. daca e cu crapaturi,
multa sanatate si alta data invata sa beleasca ochii.
2: de la magazin va fi trimis la dracu'. adica la service. televizorul sau chiar si clientul. nimeni nu va accepta
returul unui produs defect, niciodata, fara trecerea lui prin service. nici chiar pentru produsele luate online.
pana si aia le trimit in service sa constate aia ce si cum si abia apoi dau banii inapoi daca totul e ok. asta cu
service-ul e posibila in doua variante: ori ii doare-n paispe si trimit clientul acolo direct, ori sunt baieti gigea
si preiau ei scula s-o trimita mai departe.
3: n-am inteles de cat timp are scula si nici nu ma obosesc sa inteleg, daca initiatorul nu-i in stare sa zica de
la inceput cu subiect si predicat si o tot da cotita. oricum ar fi, daca e luat din magazin, nu beneficiaza de retur
si de protectia legii. orice problema constatata ulterior se solutioneaza la service, moca sau contra cost.

@initiator: ca ti-am mai vazut o postare...si daca garantia e de X ani de zile, ce te face sa crezi ca garantia asta
inseamna angajarea rapunderii service-ului pentru absolut orice sau inlocuirea sculei? legea 449/2003 much?

Edited by dygey, 19 February 2018 - 11:23.


#36
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Depinde peste ce angajat dai.
Majoritatea ca sa scape de oameni le spun sa se duca la serviceurile producatorului.
Am patit si eu asta la Altex, am cerut cu seful lor, el s-a facut ca il cauta, si apoi imi spune ca nu este, dar si el o sa imi spuna acelasi lucru.
Apoi il vad pe seful lor pe culoar, ma duc sa il abordez, ii spun ca refuza sa imi preia produsul sa il duca la garantie vine si il face sa proceseze produsul si chiar i-a spus "Iar?", deci il stia cu antecedente pe individ. I-a picat cam prost angajatului.

 I2O, on 19 februarie 2018 - 11:06, said:

Nu-i adevarat
Am dus produse la garantie in altex si metro si nu am fost trimis la service
Au luat produsu,au scris defectiunea in acte si dupa aia ei au trimis produsu in service


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate