Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
televizor nou stricat, se poate schimba?
Last Updated: Feb 24 2018 15:57, Started by
tarzaan
, Feb 18 2018 23:06
·
0
#20
Posted 19 February 2018 - 06:53
Te duci cu televizorul si garantia la service-ul autorizat Samsung - ESD (Bd. Iuliu Maniu, langa fosta Apaca) http://www.esdservic...ngserviceplaza/
|
#21
Posted 19 February 2018 - 08:27
tarzaan, on 18 februarie 2018 - 23:26, said:
Hider141 cei de la service n au cum sa demonstreze ca eu l-oi lovit, nu se vede nici o zgarietura. Daca defectul poate fi din cauza ca l-ai apasat prea tare in zona de unde spui ca apare acea "spartura" atunci ai toate sansele sa fie anulata garantia. |
#22
Posted 19 February 2018 - 08:33
Deci ma duc la service ul autorizat samsung de la apaca, dar platesc ceva, nu e in garantie, a trecut o luna? si daca nu se poate repara acolo ma duc la auchan cu dovada ca am fost la service si poate il schimba?
|
#23
Posted 19 February 2018 - 08:37
Nene zici ca esti de pe alta planeta pe cuvant
Fi atent pasi cei mai usori Iei tv-u si mergi cu el la magazin le spui ca se vede cu dungi pe ecran si sa il repare,nu spui nimic de apasat pe ecran In 2 saptamani o sa ai un tv reparat Te-am pupat Edited by I2O, 19 February 2018 - 08:47. |
#24
Posted 19 February 2018 - 08:40
TV-ul are garantie 12,24,36 de luni,tu stii.In aceasta perioada ei sunt obligati de lege sa se ocupe gratis de aparatul tau,daca au fost respectate conditiile prevazute in documentele pe care si tu le-ai semnat si luat la cunostinta.
Studiezi documentatia primita la cumparare ca sa stii la care atelier duci TV-ul pentru remedieri in garantie.Daca n-ai asa ceva te prezinti la vanzator. Este primul tau produs picat in garantie? ps. Cati ani ai?Nu trebuie sa pui botul la toate comentariile. |
#25
Posted 19 February 2018 - 08:49
tarzaan, on 19 februarie 2018 - 08:33, said:
Deci ma duc la service ul autorizat samsung de la apaca, dar platesc ceva, nu e in garantie, a trecut o luna? si daca nu se poate repara acolo ma duc la auchan cu dovada ca am fost la service si poate il schimba? Deci, hotareste-te... Mai este in garantie sau nu? Nu stiu de ce am impresia....ca faci caterinca cu noi... Si ieri ai deschis topice..... |
#26
Posted 19 February 2018 - 08:57
tarzaan, on 18 februarie 2018 - 23:26, said:
de ce sa pun poze, nici cu ochiul liber nu se vede, decat 1 sec cand ii dau drumul se vede acea "floare" Deci astfel de defecte, de linii care apar, fara sa fie deloc spart sau zgariat in exterior, sunt reparabile?? M-am mai linistit, deci cineva zicea ca sigur o sa-l inlocuiasca, daca la service nu il repara, nu? au trecut vreo 2 luni parca de cand il am. Hider141 cei de la service n au cum sa demonstreze ca eu l-oi lovit, nu se vede nici o zgarietura. |
#27
Posted 19 February 2018 - 09:01
I2O, on 19 februarie 2018 - 08:37, said:
Nene zici ca esti de pe alta planeta pe cuvant Sau a fumat ceva https://forum.softpe...imi-fac-tigari/ |
#28
Posted 19 February 2018 - 09:06
Magazinul nu se ocupa de garantie si inlocuiri. Te vor trimite la un centru autorizat de reparatii. Cel mai bine citesti pe certificatul de garantie unde trebuie sa te duci ca sa nu bati drumul degeaba la supermarket cu televizorul dupa tine.
Ce ar fi daca toti cumparatorii ar veni cu aparatura casnica cumparata in ultimii doi ani la supermarket pentru defecte/garantie/inlocuire? Cad despre faptul ca "nu au cum sa dovedeasca ca l-ai abuzat mecanic ca nu se vede nimic", eu as zice mai degraba ca orice ar zice/scrie ei in foaia de service, tu nu ai cum sa dovedesti contrariul. |
|
#30
Posted 19 February 2018 - 10:20
Sau defectiuni in timpul perioadei convenite,nu din vina utilizatorului.
|
#32
Posted 19 February 2018 - 11:00
Daca era online aveai 14 zile drept de retur.
In magazine din cate stiu dau banii inapoi in 24/48 ore. Dar nu sunt obligati de lege, doar regulamente interioare. |
#33
Posted 19 February 2018 - 11:06
izometric, on 19 februarie 2018 - 09:06, said:
Magazinul nu se ocupa de garantie si inlocuiri. Te vor trimite la un centru autorizat de reparatii. Cel mai bine citesti pe certificatul de garantie unde trebuie sa te duci ca sa nu bati drumul degeaba la supermarket cu televizorul dupa tine. Ce ar fi daca toti cumparatorii ar veni cu aparatura casnica cumparata in ultimii doi ani la supermarket pentru defecte/garantie/inlocuire? Cad despre faptul ca "nu au cum sa dovedeasca ca l-ai abuzat mecanic ca nu se vede nimic", eu as zice mai degraba ca orice ar zice/scrie ei in foaia de service, tu nu ai cum sa dovedesti contrariul. Am dus produse la garantie in altex si metro si nu am fost trimis la service Au luat produsu,au scris defectiunea in acte si dupa aia ei au trimis produsu in service Edited by I2O, 19 February 2018 - 11:08. |
|
#34
Posted 19 February 2018 - 11:08
Degeaba. El are TV-ul de 2 luni de zile (lucru recunoscut doar cu jumatate de gura, dupa multe mesaje postate pe pagina anterioara).
Edited by Hider141, 19 February 2018 - 11:08. |
#35
Posted 19 February 2018 - 11:12
ma nene, unii dintre voi sunteti dusi cu pluta rau...ce garantie, ce retur, ce 48 de ore, ce draci la tava?
ia, aratati legea aia cu alea 48 de ore sau 24 sau 11h38min sau cate vreti voi. puneti lumea pe drumuri fara sa aveti habar... ia, de la unu' care cunoaste legea si cu asta se ocupa, on a daily basis... 1: se va considera defect mecanic si va fi scos din garantie. schimbarea panel-ului contra cost se ridica la 90% din pretul tv-ului de nou. daca are noroc si e de la LVDS, atunci scapa. daca e cu crapaturi, multa sanatate si alta data invata sa beleasca ochii. 2: de la magazin va fi trimis la dracu'. adica la service. televizorul sau chiar si clientul. nimeni nu va accepta returul unui produs defect, niciodata, fara trecerea lui prin service. nici chiar pentru produsele luate online. pana si aia le trimit in service sa constate aia ce si cum si abia apoi dau banii inapoi daca totul e ok. asta cu service-ul e posibila in doua variante: ori ii doare-n paispe si trimit clientul acolo direct, ori sunt baieti gigea si preiau ei scula s-o trimita mai departe. 3: n-am inteles de cat timp are scula si nici nu ma obosesc sa inteleg, daca initiatorul nu-i in stare sa zica de la inceput cu subiect si predicat si o tot da cotita. oricum ar fi, daca e luat din magazin, nu beneficiaza de retur si de protectia legii. orice problema constatata ulterior se solutioneaza la service, moca sau contra cost. @initiator: ca ti-am mai vazut o postare...si daca garantia e de X ani de zile, ce te face sa crezi ca garantia asta inseamna angajarea rapunderii service-ului pentru absolut orice sau inlocuirea sculei? legea 449/2003 much? Edited by dygey, 19 February 2018 - 11:23. |
#36
Posted 19 February 2018 - 11:12
Depinde peste ce angajat dai.
Majoritatea ca sa scape de oameni le spun sa se duca la serviceurile producatorului. Am patit si eu asta la Altex, am cerut cu seful lor, el s-a facut ca il cauta, si apoi imi spune ca nu este, dar si el o sa imi spuna acelasi lucru. Apoi il vad pe seful lor pe culoar, ma duc sa il abordez, ii spun ca refuza sa imi preia produsul sa il duca la garantie vine si il face sa proceseze produsul si chiar i-a spus "Iar?", deci il stia cu antecedente pe individ. I-a picat cam prost angajatului. I2O, on 19 februarie 2018 - 11:06, said:
Nu-i adevarat Am dus produse la garantie in altex si metro si nu am fost trimis la service Au luat produsu,au scris defectiunea in acte si dupa aia ei au trimis produsu in service |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users