Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Taxa auto pentru intrarea in centru
#55
Posted 13 February 2018 - 10:40
Oxigen1234, on 13 februarie 2018 - 10:15, said:
. Se mai intampla sa ai o urgenta la o farmacie sau in fata la un spital si sa nu gasesti loc, asta e, cu 10 lei nu saraceste nimeni. Nu mai zic ca as prefera sa o las in drum cu 10 lei decat sa dau 5 lei la parcagii, asa, o data pe an cand ajung cu masina in centru. Fiecare agent sa aiba un smartfone cu GPS si imprimanta bluetooth la centura, doar face poza la masina cu numar (programul recunoaste numarul si agentul il confirma) si se completeaza automat amenda, se printeaza si se lipeste una in geam, si se duce online direct la primarie, sa dureze 5 secunde de masina, 100 de amenzi in 10 minute. Edited by Esticul, 13 February 2018 - 11:05. |
#56
Posted 13 February 2018 - 10:42
djl, on 13 februarie 2018 - 10:39, said:
1) Pe cĂąnd bulevarde de legătură Ăźntre cartiere?; 2) Dacă ar face metroul din Drumul Taberei ar scăpa de cel puțin 5.000 de mașini Ăźn trafic zilnic. Zic cel puțin, că s-ar putea ajunge și la 15.000. Dacă ar face 1 Mai - Băneasa și P-ța Victoriei - Băneasa, precum și Băneasa - Pipera - Colentina - Nicolae Grigorescu 2 + Carol I - Obor - Colentina (apoi spre Voluntari) cred că ar dispărea cel puțin 100.000 de mașini din trafic Ăźn zilele de lucru. Nici macar aluia din Drumul Taberei nu i-au făcut Park and Ride, deși când s-au apucat de el era cam libera zona de la capăt. |
#57
Posted 13 February 2018 - 10:43
Eu nu stau in Bucuresti dar mai ajung si eu si ma minunez de cate masini inscriptionate ale diverselor firme de agenti de vanzari/distribuitori sau ce-or mai fi sunt pe strazi si numai cu soferul si cate mai sunt si neinscriptionate. Pai numai astia de ar folosi asa ceva: http://www.ziare.com...aign=Interpromo cred ca ar scadea foarte mult poluarea.
Europa vrea poluare putina dar nu cumva sa deranjeze prea tare marii producatori auto, putin stres cu normele euro in rest numai restrictii si taxe pentru populatie. Si in continuare produc masini poluante care or sa fie taxate sau interzise in viitorul apropiat. Ar trebui obligati producatorii sa produca astfel de masini pentru orase. Edited by CGDBZ, 13 February 2018 - 10:44. |
#58
Posted 13 February 2018 - 10:44
Problema e complexa. In primul rand trebuie sa se renunte la j’de zeci de unitati administrative. Tot ce este in interiorul centurii capitalei trebuie defint ca Oras Bucuresti. Cu o singura primarie si administrare.
Trebuie renuntat la primariile de sectoare si tot cacatul cu Voluntari, Pipera, Dobroiesti, Rosu, Chiajna, Magurele, Pantelimon. Apoi reglementata legal unitatea administrativa suburbie. Comunele riverane Bucurestiului incluse in suburbia Bucurestiului care trebuie administrata unitar in cateva domenii cheie, cum ar fi si transportul. Cat timp sunt 50 de primari din judete diferite si 4-5 ministrii care au in administrare cai de intrare in Bucuresti va fi un haos. |
#59
Posted 13 February 2018 - 10:51
Valmont43, on 13 februarie 2018 - 10:18, said:
Vrem o tara "ca afara"dar cu metehne romanesti...nu merge tata asa....Dimineata cand plec spre birou toata zona Stirbei Voda pute ingrozitor a gaze arse in special vara este aproape irespirabil si v-o spun ca fumator! Cat timp credeti ca va dura pana vom purta masti de gaze prin Buc? Am vz.oameni care pt. 4-5 statii de autobuz vin cu masina la job ca vrea si el sa fie "boier"...si nu ma poate contrazice nimeni ca nu este asa...romanul este gomos si snob...el considera fraier pe olandezul sau neamtul care se duce la birou pe bicicleta..aia sunt niste tampiti, noi vrem sa fim boieri -Amenzi serioase pentru cine parcheaza ca naiba pe treceri de pietoni, borduri and co. -Parcari cu plata decente si nu eftine. -Accesul doar pentru masinile cu un anumit standard de poluare. Si vei vedea cum procentul de "boieri" scade si centrul arata altfel:) |
#60
Posted 13 February 2018 - 10:54
In plus de asta in zona centrala sa nu mai circule decat transport in comun electric(exclus autobuzele pe combustibil fosil)
Si la automobile personale doar cele electrice si/sau cele cu euro 5 si 6... |
#61
Posted 13 February 2018 - 10:59
Valmont43, on 13 februarie 2018 - 10:01, said:
Eu imi doresc ca in centru sa nu mai circule toate jafurile luate de prin cimitirele de masini din Germania sau Austria, masura asta trebuia luata demult. In plus, tocmai pt.ca nu sunt locuri de parcare suficiente centrul trebuie decongestionat. Nu e vina mea ca oamenii si-au luat niste cazaturi de masinii cu care vor sa circule in buricul targului. Mai puneti dracu burtile alea imense si pe biciclete asa cum este in multe tari din west. E adev.ca nici autoritatile nu au luat masuri din timp, in plus ei au permis achizitionarea de junghiuri din occident... Problema e mai degraba de educatie decat de legislatie. Adica ce? Eu sa merg pe jos sau cu transportul in comun? E sub demnitatea mea. Va suna cunoscuta aceasta gandire? Doar prostii si saracii merg cu transportul in comun. Parca Marea Britania avea un premier prost ce mergea cu metroul. Sper ca imi amintesc bine. Aici trebuie umblat intai, la educatie, la modul in care gandim la exemplele pe care le dam copiilor nostri prin cea ce facem nu prin cea ce le zicem . Daca noi facem un efort sa renuntam la masina copiii nostri vor face la fel pentru ca asa vad la parintii lor. Daca mergem si la magazinul din coltul strazii cu masina problema nu e de legislatie, e de gandire. Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 11:05. |
#62
Posted 13 February 2018 - 11:05
Esticul, on 13 februarie 2018 - 10:40, said: Foarte bună ideea. Dar să nu-i zică amendă ci taxă de parcare Ăźn centru. Un tip a construit o parcare multietajată cu taxe modice. Nu o vizita nimeni. Toți parcau aiurea Ăźn jur. Nu a reușit să-și scoată anii și să plătească creditul. Ănaintea traficului, parcarea Ăźn RomĂąnie este sub orice critică. Ăn alte părți te costă mai mult pe lună parcatul decĂąt benzina. Autoritatile potnsa corecteze situatia prin aplicarea legilor, destul xe simplu...(daca vor). reti, on 13 februarie 2018 - 10:08, said:
BUN ASA, deci pune o taxa pe centru sa zicem 50 de roni oameni simpli nu vor plati ,,,,,,si satu cu masina in afara cercului de pe harta.Ce te faci ca ai nevoie de forta de munca ca sa repara esa vina la servici si aia o sa iti spuna ''sefu pai tocmai sa votata legea trebuie sa dai ceva in plus'' si omul ca sa pastreze bussinesul da. Rezultataul o maririe a pretului la servicu.Taxa nu va aduce schimbare peste noapte a locuriilor de parcare a poluarii ci doar va tria pe cel care isi va permite de cel care isi va stationa masina in afara cercului incercand sa isi faca loc in transportul in comun.Rezultat e si mai de cosmar. Pai exact asta se intampla in multe orase din Europa. Serviciile costa mai mult in centru, pentru ca electricianu arr mai multa bataie de cap sa ajunga la tine si in centru intra cu masina cine-si permite. Ce-i gresit in asta? |
#63
Posted 13 February 2018 - 11:08
Adm, on 13 februarie 2018 - 08:16, said:
Am asa o impresie ca astia ce ne conduc sunt din ce in ce mai rupti de realitate. daca vor ceva trafic mai lejer ar trebui golite toate strazile importante de masini parcate pe benzile 1 si 2, o sa vedem o imbunatatire susbstantiala. fix in centrul bucurestiului iti rupi masina prin gropi si santuri... rampa de lansare IT una - doua benzi la alegere Edited by arg, 13 February 2018 - 11:14. |
#64
Posted 13 February 2018 - 11:10
Asta e Capitalismul fratilor.
Discriminarea pe criteriu de BANI nu exista. Doar pe rasa, sex, etnie, si absolut toate celelalte in afara de bani. |
|
#65
Posted 13 February 2018 - 11:15
or sa puna taxa si pe culoarea masinilor...
Edited by arg, 13 February 2018 - 11:15. |
#66
Posted 13 February 2018 - 11:17
Patefon, on 13 februarie 2018 - 10:44, said:
Problema e complexa. In primul rand trebuie sa se renunte la j’de zeci de unitati administrative. Tot ce este in interiorul centurii capitalei trebuie defint ca Oras Bucuresti. Cu o singura primarie si administrare. Trebuie renuntat la primariile de sectoare si tot cacatul cu Voluntari, Pipera, Dobroiesti, Rosu, Chiajna, Magurele, Pantelimon. Apoi reglementata legal unitatea administrativa suburbie. Comunele riverane Bucurestiului incluse in suburbia Bucurestiului care trebuie administrata unitar in cateva domenii cheie, cum ar fi si transportul. Cat timp sunt 50 de primari din judete diferite si 4-5 ministrii care au in administrare cai de intrare in Bucuresti va fi un haos. Edited by cata, 13 February 2018 - 11:21. |
#67
Posted 13 February 2018 - 11:19
#68
Posted 13 February 2018 - 11:25
ionutzitaly, on 13 februarie 2018 - 10:51, said:
-Amenzi serioase pentru cine parcheaza ca naiba pe treceri de pietoni, borduri and co. Rezolva intai parcarea a 1,6 mil masini (B si IF). -Parcari cu plata decente si nu eftine. Daca sunt scumpe nu vor fi folosite. -Accesul doar pentru masinile cu un anumit standard de poluare. O tot tineti cu standardul de polutie... intre Euro 2 si Euro 6 diferenta e sub 1%. Ce standard sa bagi? Si vei vedea cum procentul de "boieri" scade si centrul arata altfel:) Cand ai o populatie de 3,8 milioane (B+IF), cu multi veniti din alte localitati, dar neinregistrati cu viza de flotant, la care adaugi masinile de mai sus.... Secretul este sa rezolvi problema -sa ai un oras fluid si vioi- nu sa interzici, sa faci balamuc si sa taxezi. |
#69
Posted 13 February 2018 - 11:25
PoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 10:59, said:
Adica ce? Eu sa merg pe jos sau cu transportul in comun? E sub demnitatea mea. Va suna cunoscuta aceasta gandire? Pt.multi din ei mersul pe bicicleta la job(cand vremea permite) este o bucurie nu o corvoada, pt.noi este un cosmar ca suntem si cei mai sedentari europeni. In Germania am vz.oameni la o varsta respectabila care, culmea, dimineata inainte de plecare la job faceau 20 de minute de sport!!! Ma uitam ca naucul cand eu abia ridicam ceasca de cafea la ora aia |
|
#70
Posted 13 February 2018 - 11:26
Primul pas e sa inchida complet traficul pe strazile cu scoli pana la 2-300 de m de scoala. Astfel cei ce vin din directii diferite nu vor crea un blocaj in fata scolii ca nu vin toti din aceeasi directie. Eventual inchis temporar. De la 7 la 8:30 si de la 11:30 -12:45. In intervalele astea nimeni nu intra si nu iese de pe strada cu masina.
Vad si la noi unii care daca ar putea ar intra sa duca pruncul pana in sala de clasa cu masina. |
#71
Posted 13 February 2018 - 11:26
PoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 08:37, said:
Mutati-va la Cluj. Aici avem cartiere unde autobuzul vine din 5 in 5 minute la orele de varf. De fapt aproape in toate cartierele e asa. Pe centru au facut benzi separate pentru transportul in comun si deja e posibil sa te misti mai repede cu transportul in comun decat cu masina. Parcul RATB este prea mic. Bucurestiul are o populatie de 8 ori mai mare decat Clujul si un parc auto de 4 ori mai mare. Nu stiiu daca diferenta e asigurata de metrou si de numarul mare de tramvaie in Bucuresti fata de Cluj. Nu compara capitala unei tari cu un oras de provincie. Abordarile sunt diferite cand trebuie facute eficientizari. |
#72
Posted 13 February 2018 - 11:30
@quantum.
1. Parcari bune centrale si eftine sunt cam greu de facut, pretul trebuie sa se acopere din pret. 2. Un oras vioi cu milioane de masini e cam imposibil. 3. Nu ti s-a intamplat niciodata sa ai in fata o masina care sa scoata un fum de sa te usture ochii? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users