Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Taxa auto pentru intrarea in centru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
166 replies to this topic

#19
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 26.02.2010

View Postun huligan, on 13 februarie 2018 - 08:35, said:

Pe hotnews stirea e mai completa. Sunt mai multe masuri in plan, nu doar taxa.
https://www.hotnews....ea-poluarii.htm
Teoretic planul e frumos dar stim bine cum e cu aplicatul in practica cand e vorba de Firea, de primarie, de Romania in general.

aceleasi promisiuni rasuflate de când a castigat primaria, nimic nou sub soare...

#20
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008

View Postun huligan, on 13 februarie 2018 - 08:35, said:

Pe hotnews stirea e mai completa. Sunt mai multe masuri in plan, nu doar taxa.
https://www.hotnews....ea-poluarii.htm
Teoretic planul e frumos dar stim bine cum e cu aplicatul in practica cand e vorba de Firea, de primarie, de Romania in general.


Asta-i chiar frumoasa:

"9.Extinderea regimului obligatoriu de plată a  parcărilor la nivelul  întregului teritoriu al municipiului București coroborat cu aplicarea unor sancțiuni complementare pentru staționarea neregulamentară (similar zonei centrale);"

Parca vad, vin si trag dungi pe trotuar. Dar cum nici trotuarul nu-i destul de lat, jumate din spatiu il trag pe carosabil, in panta.Loc de parcare..

A, si:

"7. Realizarea de piste de bicicletă (30 km) pe principalele bulevarde ale capitalei;Introducerea unui sistem de transport public cu biciclete (crearea de staţii de închiriere, parcări și  achiziţionarea de biciclete  pentru utilizare de către public care  se materializează în anul 2018- prin acordarea a 30.000 de vouchere pentru locuitorii capitalei);"

Din Octombrie pana in Martie iti dau si izmene cand iti iei bicicleta "verde"
Cred ca-i umfla rasul si pe ei cand debiteaza aiurelile astea...

N-o sa inteleg niciodata obsesia cu bicicletele, viitorul transportului..

Edited by vlad1102, 13 February 2018 - 09:04.


#21
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

View Postvlad1102, on 13 februarie 2018 - 08:45, said:



Asta-i chiar frumoasa:

"9.Extinderea regimului obligatoriu de plată a  parcărilor la nivelul  întregului teritoriu al municipiului București coroborat cu aplicarea unor sancțiuni complementare pentru staționarea neregulamentară (similar zonei centrale);"

Parca vad, vin si trag dungi pe trotuar. Dar cum nici trotuarul nu-i destul de lat, jumate din spatiu il trag pe carosabil, in panta.Loc de parcare..

A, si:

"7. Realizarea de piste de bicicletă (30 km) pe principalele bulevarde ale capitalei;Introducerea unui sistem de transport public cu biciclete (crearea de stații de închiriere, parcări și  achiziționarea de biciclete  pentru utilizare de către public care  se materializează în anul 2018- prin acordarea a 30.000 de vouchere pentru locuitorii capitalei);"

Din Octombrie pana in Martie iti dau si izmene cand iti iei bicicleta "verde"


Cred ca-i umfla rasul si pe ei cand debiteaza aiurelile astea...
S-a mai vazut si la altii, ce e drept tot asa bine functioneaza cum crezi ca ar functiona in Bucuresti.

#22
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,539
  • Înscris: 16.03.2007
in sfarsit ceva bun in bucuresti. pacat ca va fi implementata prost.

#23
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
sunt prea multe masini in orasele noastre. toti circula aiurea/inutil de parca primesc bani cand se duc sa alimenteze.

sa faca banda pt autobuze..si cui nu-i convine sa stea blocat, sa ia autobuzul(si bilet).

Edited by 41ex, 13 February 2018 - 08:52.


#24
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pistele de biciclete ar rezolva o parte din problema. Eu am mers de 2 ori cu bicicleta de acasa pana in oras. 6Km. Mi-a ajuns. Se simti tot timpul in pericol. Pistele sunt o gluma proasta si nu au legatura intre ele. Daca pistele ar fi cat de cat ok probabil ca vara as renunta in proportie de 80% la deplasarile cu masina in oras chiar fara sa se impuna restrictii la masini.
Cu parcatul pe tortuare a rezolvat Boc elegant. A pus stalpisori metalici la marginea trotuarelor in zonele unde se parca sau a facut bordura suficient de inalta incat sa iti rupi masina daca inserci sa o escaladezi.

Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 08:52.


#25
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

View PostAdm, on 13 februarie 2018 - 08:24, said:

Exista multe mici si mari probleme.
Totul porneste de la legi tampite, apoi de la imposibilitatea aplicarii lor reale si lipsa vointei de a se aplica reguli de civilizatie.

ex: Eu circul ff rar cu transportul in comun, iar in rarele ocazii cand ar trebui sa iau un mijloc de suprafata... nu am bilet!

In lumea civilizata se urca prin fata, se poate cumpara bilet si nu urci fara "bilet"!

Cu biletul ai dreptate. Cu legile nu.
Lipseste bunul simt al oamenilor in ziua de astazi.
Problema e de la faptul ca "guvernantii" gasesc tot felul de mizerii sa iti ia banul si romanul are 2-3 masini / apartament. Daca s-ar aplica legile, asa cum sunt, ai fi surprins cati bani s-ar incasa. Vezi cate masini sunt stationate in zona marcajelor "stationarea interzisa".

De aici iti dai si tu seama ce scandaluri vor fi cand vine politistul sa dea amenzi: "Nu vezi domne ca n-avem locuri de parcare?! De ce ne dai amenda ? Ca nu ne face primaria locuri de parcare...". Cred ca esti in tema cu ce se intampla in jurul tau.

View PostQuantum, on 13 februarie 2018 - 08:27, said:

Minte multa cu singuranta nu au, dar:

-parcari -nu
-optimizare control trafic in timp real -nu
-infrastructura adaptata pt. 3 mil. oameni (centuri, cercuri, poduri, tuneluri, benzi multe) -nu
-transport in comun dezvoltat si eficient -nu
-piste biciclete -nu

Ei sunt buni doar sa puna interdictii si taxe.

Pai daca tu ar trebui sa muncesti 1 an, ai munci ?
In conditiile in care o lege o scrii in 1-2 luni... si nu te costa mare lucru, ce vrei sa faca ? doar nu vor iesi sa dea cu tarnacopul sa-ti faca tie parcare...nu ?
Centuri, cercuri, benzi multe ? Ma amuz tare... vezi si tu cum se construieste la noi. Apar 2-3 blocuri pe suprafete in care poti intra cu o singura masina pe sens. Terenul este al dezvoltatorilor care nu au nici un interes sa-ti faca tie 2-3 benzi pe sens. 2 benzi probabil au latimea de 5m. Daca mai pui si lungimea de 20m, deja ai scos in plus 100mp construiti intr-un bloc. Gata 100.000 euro...

Transport in comun este. Civilizat nu este pentru ca amenzile nu sunt pe masura. Daca tot te gandesti la transportul european, gandeste-te si la amenzile de acolo. Abonamentul costa 100-200 euro/luna. Amenda e cel putin 100 euro (depinde de tara). Cand te prinde, nu sta la discutii si iti da amenda de nu te vezi.
Cand la RATB "suprataxa" este 50 de lei, ce vrei sa se intample ?

Ia sa dea si ei amenda de 200-300 ron, sa vezi cum se schimba treaba. Vezi ca mai e si problema "neplatitorilor" (nu vreau sa fiu rasist) care circula si au impresia ca transportul e gratuit pentru ei. Cu niste amenzi pe masura si oprirea banilor din cont, s-ar mai linisti.



View Postalex342, on 13 februarie 2018 - 08:35, said:

Corect, insa in lumea civilizata metroul vine din 3 in 3 minute iar autobuzul la fel. La noi vine din 25 in 25 de min. Si fluxul de pasageri bineinteles ca este mare. Astfel ca s-ar astepta cel putin 15-20min pana isi cumpara toti calatorii bilet de la sofer.

Normal ar fi sa gaseasca solutii pt decongestionare, cum ar fi construirea sosele suspendate etc.

Cum ar fi, mai bine, sa circulam mai mult cu autobuzul ?
Ne place sa fim comozi inntr-o masina de 2-3m... 1 masina = 1 pasager = 2-3m ocupati pe sosea.
In autobuz intra 30-50-70 pasageri. Culmea e ca are doar 10-15m ( sau cat o avea).

In lumea civilizata toti platesc pentru bilet, pentru parcari, pentru a circula cu masina in oras. La noi nu.


Stiu, toti vrem ieftin si bun si ne plangem ca n-avem conditii. Asta meritam. Eu merg cu tramvaiul 10-20 de minute pana la munca. In aceleasi conditii, cu masina, as face cam... 40 de minute per sens. Asta inseamna, in medie, 80 de minute in masina. In tramvai am maxim 40 de minute.  
Cu transportul in comun merg gratuit oricand (abonament de 50 de ron). Cu masina consum minim 5ron/sens spre si dinspre munca. Cu masina pierd prea mult timp in trafic si consum prea mult. Mai trebuie sa imi fac griji si pentru locul de parcare.

Din partea mea, sa taxeze intrarea in centru. Singura conditie ar fi sa ne arate si noua, transparent, unde se duc banii si pe ce.

#26
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostAdm, on 13 februarie 2018 - 08:24, said:

Exista multe mici si mari probleme.
Totul porneste de la legi tampite, apoi de la imposibilitatea aplicarii lor reale si lipsa vointei de a se aplica reguli de civilizatie.

ex: Eu circul ff rar cu transportul in comun, iar in rarele ocazii cand ar trebui sa iau un mijloc de suprafata... nu am bilet!

In lumea civilizata se urca prin fata, se poate cumpara bilet si nu urci fara "bilet"!
Poți sa iei bilet prin sms. Dacă te interesai sau citeai puteai sa îți plătești calatoria

#27
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postpascali_daniel, on 13 februarie 2018 - 08:41, said:

Natura ti-a dat picioare ca sa mergi cu ele, sa faci miscare,
Chestia cu bicicleta mi se pare o MARE MARE prostie din moment ce exista transportul public in comun.
Tarzan, daca o iei pe jos, iti ia o saptamana sa rezolvi treburile de o zi.

Stii ca Bucurestiul si Ilfovul sunt acum total conectate si dependente, ia verzi pe harta transportul comun si timpii de legatura.

#28
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 08:37, said:

Parcul RATB este prea mic. Bucurestiul are o populatie de 8 ori mai mare decat Clujul si un parc auto de 4 ori mai mare.
Nu stiu de unde visezi la populatie de 8 ori mai mare ... mai degraba de vreo 5 ori, in mod real (si de 6 ori oficial). Eu zic ca metroul compenseaza pentru diferenta.

View PostQuantum, on 13 februarie 2018 - 08:38, said:

Si problemele cum ti le rezolvi cand nu ai: piste de biciclete, parcari, transport in comun corespunzator?

Stii ca Bucuresti are 25 Km diametru? O iai ca Badea Cartan, pe jos?
Vrei sa zici ca centrul Bucurestiului nu e acoperit de transportul in comun?

Edited by utopium, 13 February 2018 - 09:01.


#29
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 23.09.2017

View Postpaso87, on 13 februarie 2018 - 08:57, said:


Cum ar fi, mai bine, sa circulam mai mult cu autobuzul ?
Ne place sa fim comozi inntr-o masina de 2-3m... 1 masina = 1 pasager = 2-3m ocupati pe sosea.
In autobuz intra 30-50-70 pasageri. Culmea e ca are doar 10-15m ( sau cat o avea).

In lumea civilizata toti platesc pentru bilet, pentru parcari, pentru a circula cu masina in oras. La noi nu.


Stiu, toti vrem ieftin si bun si ne plangem ca n-avem conditii. Asta meritam. Eu merg cu tramvaiul 10-20 de minute pana la munca. In aceleasi conditii, cu masina, as face cam... 40 de minute per sens. Asta inseamna, in medie, 80 de minute in masina. In tramvai am maxim 40 de minute.  
Cu transportul in comun merg gratuit oricand (abonament de 50 de ron). Cu masina consum minim 5ron/sens spre si dinspre munca. Cu masina pierd prea mult timp in trafic si consum prea mult. Mai trebuie sa imi fac griji si pentru locul de parcare.

Din partea mea, sa taxeze intrarea in centru. Singura conditie ar fi sa ne arate si noua, transparent, unde se duc banii si pe ce.

Ai probleme de intelegere?
Am zis eu sa nu mergem cu mijloacele de transport in comun? Tocmai, ca am zis ca trebuie sa avem infrastructura pentru a putea pune in circulatie mai multe mijloace (autobuze, metrouri etc). Astfel sa nu mai fim nevoiti sa asteptam o jumate de ora autobuzul.

Greu pricepeti unii. Cititi in diagonala se vede.

#30
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postpascali_daniel, on 13 februarie 2018 - 08:41, said:

O idee foarte buna. Natura ti-a dat picioare ca sa mergi cu ele, sa faci miscare, nu sa impingi in pedalele de la masina ca sa spui pe urma ca "mergi". Ar trebui aplicata treaba asta in toate orasele, indiferent de marimea lor si sa mai terminam cu ghiolban-ismul acesta sa punem masina daca se poate si-n pat langa noi cand dormim

Chestia cu bicicleta mi se pare o MARE MARE prostie din moment ce exista transportul public in comun. La noi o sa iasa o simpla bisnita din banii publici cu cumparatul bicicletelor la suprapret si construirea unor piste de biciclisti care or sa dea prin stalpi sau se termina in sosea

Vorbesti tampenii, intelege ca nu toate orasele is ca Bucuresti, in Piatra Neamt(~100.000 de locuitori) ai trafic lejer si locuri de parcare peste tot. Multele sensuri giratorii fac minuni in fluidizarea traficului de asemenea. Problema e ca in Bucuresti sunt prea multe masini sa mearga asemenea solutii.
De asemenea sunt orase si cu mai putin de 10.000 de locuitori ca sa stii si tu unde la fel ai o groaza de locuri de parcare.
Personal gasesc conditiile din autobuze absolut revoltatoare. Nu is fanul ideei de a sta ingramadit in ultimul hal si eventual si fara AC, cand eram eu elev macar autobuzul mergera repede pe drum national si ventila trapa, dapai un autobuz din ala bucurestewan care se taraie cu 30 ca are statie dupa statie. Chiar si asa faceam autostopul decat sa stau ingramadit in ultimul hal. Nu mi se pare nimic cool la ideea de autobuz. Am mers acum cativa ani cu o saracie de microbuz pe distanta lunga, pusese lacomii aia scaunele ingramadite de nu incapeam cu genunchii si ma durea, am doar 1.87.
Bucurestiul ar avea traficul relativ ok pt un oras cu 3 milioane de locuitori daca s-ar mai face niste pasaje in puncte cheie si s-ar termina cu toata tampenia cu benzi pt autobuz, benzi de biciclisti care intra in benzile de trafic si alte tampenii.
Taxa de centru presupunand ca nu sare de 10 lei nu cred ca o sa descurajeze lumea sa intre in centru.

#31
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View Postutopium, on 13 februarie 2018 - 09:02, said:

Nu stiu de unde visezi la populatie de 8 ori mai mare ... mai degraba de vreo 5 ori, in mod real (si de 6 ori oficial). Eu zic ca metroul compenseaza pentru diferenta.

Mda, 2 milioane  fata de 300.000.  De 6.6 ori mai mare. E posibil sa compenseze metroul si tramvaiele. La Cluj sunt doar 29 de tramvaie iar la Bucuresti parca 400 daca am retinut bine.

View PostSpeedDemon, on 13 februarie 2018 - 09:06, said:

Taxa de centru presupunand ca nu sare de 10 lei nu cred ca o sa descurajeze lumea sa intre in centru.
  
O taxa corecta este cat o zi de parcare in centru. Eu am platit 10 lei/2 ore in centru. O zi cred ca e 25-30 de lei. Poate ca pe unii nu ii descurajeaza dar pe majoritatea da. Ca se trezesc cu 6-700 de lei pe luna minus la bugetul familiei. Pe de alta parte o taxa de 25-30 de lei/zi te descurajeaza sa folosesti zilnic masina in oras dar e usor de suportat ocazional cand din diverse motive ai nevoie neaparat sa mergi cu masina.
Taxa ca taxa. Dar ce se face cu banii? Logic este sa se bage in infrastructura, parcari, drumuri, pasaje etc.
  Plus ca stiu destui care fac 10-20 de minute pe jos de acasa la serviciu si totusi merg cu masina. Poate s-ar mai gandi o data daca sa mearga sau nu.
  Sotia mai merge in centru pe la ANAF cu tot felul de declaratii. De fiecare data merge cu autobuzul. Am intrebat si eu de ce? Ca o enerveaza sa se invarta jumatate de ora sa caute un loc de parcare. Asa scapa de gandul asta.
Pana la urma cred ca nu conteaza valoarea taxei. Important e sa trebuiasca luata zilnic si de preferat de la un ghiseu/ghereta iar amenda pentru neplata sa fie consistenta. Ajungi sa fie un stres sa mergi cu masina si preferi sa mergi cu autobuzul.

Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 09:22.


#32
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Mie nu mi se pare corect.

Vrei și eu interzicerea accesului autoturismelor care aduc copii la mine pe strada la școala

Nu  este  ok că numai centrul sa beneficieze de acest avantaj

De ce eu trebuie să suport clasoane dimineață și seară? De ce trebuie să suport aglomerația și cardurile de mașini dintre blocuri ?
De ce trebuie să suport mașinile parcate pe trotuar că leșinatul unuia nu e in stare să meargă 20 metri pe jos

Nu nene sa dea posibilitatea să se facă zona rezidențială și în vechile cartiere.

Cum e prin pipera barieră. Să intre numai cei care aduc marfa, salvarea, pompieri etc.
Aia care își aduc odraslele sa le lase să meargă 20 metri pe jos, că să tragă din țigară lesitata sau leșinatul după bloc poate

#33
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postzzhunt, on 13 februarie 2018 - 09:18, said:

..........

Cum e prin pipera barieră.
Cind iti cumperi strada asa sa faci .

#34
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

View Postalex342, on 13 februarie 2018 - 09:04, said:


Ai probleme de intelegere?
Am zis eu sa nu mergem cu mijloacele de transport in comun? Tocmai, ca am zis ca trebuie sa avem infrastructura pentru a putea pune in circulatie mai multe mijloace (autobuze, metrouri etc). Astfel sa nu mai fim nevoiti sa asteptam o jumate de ora autobuzul.

Greu pricepeti unii. Cititi in diagonala se vede.

Da... in diagonala. Bine ca nu sunt singurul. Citesti la fel de bine ca mine.
Daca vrei mai pe scurt: Nu ai nevoie de infrastructura ca sa poti circula mai bine. E suficient sa nu se mai circule cu masina personala atat de mult. Sa vezi ce repede si bine se circula cu RATB-ul.

Caz concret: 335 face 40-50 de minute de la Obor pana la Baneasa, in cursul anului scolar (septembrie - iunie). Acelasi drum, aceeasi ora, dar pe perioada verii: 20 minute. Pacat ca dureaza doar 2 luni si ceva...

Cum iti explici aceasta diferenta ? Merge in diagonala 335-ul?

PS: Nu mi-o lua in nume de rau, nu vreau sa intram in polemici. :)

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 09:11, said:

Pana la urma cred ca nu conteaza valoarea taxei. Important e sa trebuiasca luata zilnic si de preferat de la un ghiseu/ghereta iar amenda pentru neplata sa fie consistenta. Ajungi sa fie un stres sa mergi cu masina si preferi sa mergi cu autobuzul.

De-ar fi asa... cred ca s-ar mai civiliza lumea. N-ar fi rau sa-ti trimita instiintare si dupa X luni sa iti puna oprire pe suma respectiva direct din cont.

#35
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 23.04.2007
Nu-i rea ideea cu taxa dar nu pot sa nu recunosc ca m-ar afecta.Fac naveta la munca de aproape 10 ani pe directia NE-SV pe Voluntari-Bucuresti iar toate drumurile duc la Roma..adica pe la Unirea.
Din fericire am o buburuza si impart drumul cu sotia ca lucram relativ aproape(mai pe romaneste,nu merg cu break-ul sau suv-ul de unu' singur).
Fac 36km naveta zilnica.Pe ruta ocolitoare ca sa nu intru in centru fac cca 46km.Ori platesc pt traversare,ori pt combustibilul suplimentar care vine si cu noxe degajate de arderea lui in oras.Sau schimbam serviciul.
[45-60min cu masina x 2(dus-intors)] sau cca [2h-2h15min(transport in comun )x2(dus-intors)].
Park&ride la Obor nici vorba.Linie de metrou Voluntari-Rahova nici atat(vorbe aruncate doar inainte de alegeri).
Solutii zero momentan.

Edited by AdrianHH, 13 February 2018 - 09:43.


#36
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 08:52, said:

Pistele de biciclete ar rezolva o parte din problema. Eu am mers de 2 ori cu bicicleta de acasa pana in oras. 6Km. Mi-a ajuns. Se simti tot timpul in pericol. Pistele sunt o gluma proasta si nu au legatura intre ele. Daca pistele ar fi cat de cat ok probabil ca vara as renunta in proportie de 80% la deplasarile cu masina in oras chiar fara sa se impuna restrictii la masini.
Cu parcatul pe tortuare a rezolvat Boc elegant. A pus stalpisori metalici la marginea trotuarelor in zonele unde se parca sau a facut bordura suficient de inalta incat sa iti rupi masina daca inserci sa o escaladezi.

Pistele nu rezolva problemele. Mie unu mi-e teama sa merg cu bicicleta chiar si pe acolo. Necazul te paste oriunde. In plus, ai ramane surprins sa aflii cata mizerie inhalezi pe langa coada de masini...Ajungi negru la nas.

Nu-i nevoie de restrictii ca sa mearga totul bine. E nevoie de simt de raspundere, respect si bun simt din partea noastra, a tuturor.

Daca fiecare din noi am renunta la masina odata pe luna, ar insemna ca 3 milioane de masini ar ramane pe loc in Bucuresti intr-o singura zi. Ar insemna 3 milioane de litri de combustibil economisit. Ar insemna, probabil, 30 de milioane de grame de CO2 neproduse... Cum ar fi sa ajungi la intersectia de la piata presei si sa nu simti miros de motorina arsa sau benzina ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate