Taxa auto pentru intrarea in centru
Last Updated: Feb 15 2018 18:49, Started by
Adm
, Feb 13 2018 08:16
·
0
#37
Posted 13 February 2018 - 10:00
#38
Posted 13 February 2018 - 10:01
#39
Posted 13 February 2018 - 10:01
Eu imi doresc ca in centru sa nu mai circule toate jafurile luate de prin cimitirele de masini din Germania sau Austria, masura asta trebuia luata demult. In plus, tocmai pt.ca nu sunt locuri de parcare suficiente centrul trebuie decongestionat. Nu e vina mea ca oamenii si-au luat niste cazaturi de masinii cu care vor sa circule in buricul targului. Mai puneti dracu burtile alea imense si pe biciclete asa cum este in multe tari din west.
E adev.ca nici autoritatile nu au luat masuri din timp, in plus ei au permis achizitionarea de junghiuri din occident... |
#40
Posted 13 February 2018 - 10:07
Toate drumurile trec prin centru ? Asa sunt drumurile acum. Locuitorii din centru ar avea trafic foarte scazut; si zona de langa centru o sa fie bara la bara non stop. Pe cine ajuta?
Fiecare judet sa construiasca in urmatorii 4 ani o centura in regim de autostrada (sau macar drum expres) in jurul celui mai populat oras din judet; cu oameni si resurse proprii - societatile locale de drumuri, asistati sociali, somerii din zona angajati temporar. O sa iasa multe lucrari de calitate indoielnica; dar o sa iasa ceva. Si acolo unde sunt intarzieri, procurorii, curtea de conturi si ce alte parghii mai are statul, sa inceapa sa verifice; si daca tot nu se prind prefectii, primarii ca trebuie sa aibe rezultate ca sa nu fie deranjati de controale, sa le confiste averea - cat de greu sa fie sa arestezi pe cineva - vezi motivatia de la un fost prim ministru; motiveaza judecatorul ca baronul local era prieten/sef cu un amarat strans cu usa sa recunoasca si gata. De prin 2006 a inceput alocarea de bani pentru un pasaj amarat la Domnesti. Si inca nu au inceput lucrarile. Cred ca e evident ca ceva nu merge bine. Sa desfiinteze cateva zeci de legi si sa dea unele noi pentru lucrarile de utilitate publica. Sa se miste mai repede proiectele; mai bine sa avem corupti foarte bogati si infrastructura, decat corupti bogati si studii de fezabilitate. |
#41
Posted 13 February 2018 - 10:08
Valmont43, on 13 februarie 2018 - 10:01, said:
Eu imi doresc ca in centru sa nu mai circule toate jafurile luate de prin cimitirele de masini din Germania sau Austria, masura asta trebuia luata demult. In plus, tocmai pt.ca nu sunt locuri de parcare suficiente centrul trebuie decongestionat. Nu e vina mea ca oamenii si-au luat niste cazaturi de masinii cu care vor sa circule in buricul targului. Mai puneti dracu burtile alea imense si pe biciclete asa cum este in multe tari din west. E adev.ca nici autoritatile nu au luat masuri din timp, in plus ei au permis achizitionarea de junghiuri din occident... ce masina conduci? ai cumparat-o noua? fii sincer. |
#42
Posted 13 February 2018 - 10:08
BUN ASA, deci pune o taxa pe centru sa zicem 50 de roni oameni simpli nu vor plati ,,,,,,si satu cu masina in afara cercului de pe harta.Ce te faci ca ai nevoie de forta de munca ca sa repara esa vina la servici si aia o sa iti spuna ''sefu pai tocmai sa votata legea trebuie sa dai ceva in plus'' si omul ca sa pastreze bussinesul da.
Rezultataul o maririe a pretului la servicu.Taxa nu va aduce schimbare peste noapte a locuriilor de parcare a poluarii ci doar va tria pe cel care isi va permite de cel care isi va stationa masina in afara cercului incercand sa isi faca loc in transportul in comun.Rezultat e si mai de cosmar. Peste noapte nu se va inoi parcul auto si chiar daca mici intreprinzatori vor face un efort si isi vor lua in leasing masini performante cea ce insemana un risc pentru afacerea lor , tot nu vom scapa de trafic. Dar ce ar fii sa nu mai putem construii si sa obligam pe cei ace au abtinut autorizatie de cosnstruire sa faca si locuriile de parcare .Ce ar fii daca s-ar da locuri de constructie gratis pentru 50 de ani in ariile limitrofe.Ce ar fii daca s-ar impulsiona achzitia masiinilor elctrice. Ce ar fii daca s-ar da o lege ca taxiuriile sa fie toate electrice in 3 ani.? Ce ar fii daca s-ar alege locuri virane si s-ar construii parcari supratejate modulare cu lift de masini? Si ar fii multe de facut nu asa ca din topor dar na vin alegeriile anul viitor, lumea tot are nevoie de afluxul din zonele limitrofe , si inca administratiile toate sunt taman in buricul capitalei.Si inca ceva birocratia asta care nu a rezolvat nimica in 20 de ani si tot trebuie sa te duci in persoan asa depui un act aberat..fix pe hartie. |
#43
Posted 13 February 2018 - 10:09
Valmont43, on 13 februarie 2018 - 10:01, said:
Eu imi doresc ca in centru sa nu mai circule toate jafurile luate de prin cimitirele de masini ...... Mai puneti dracu burtile a.lea imense si pe biciclete asa cum este in multe tari din west. ....... ...n-ai bicicleta ? .......... |
#44
Posted 13 February 2018 - 10:14
Eu imi amintesc de un primar tare in gura si in instalatie, specialist in Transporturi, care a avut 2 mandate de primar general.
Aaaa... daaa... e de vina "duamna Firea" |
#45
Posted 13 February 2018 - 10:14
Daca madam Firea vrea ca populatia sa foloseasca transportul in comun, atunci RATB-ul trebuie facuta o optiune demna de luat in seama. In momentul de fata, cu putine exceptii, parcul auto al RATB-ului este o colectie de harburi jegoase, pentru porci. Asta pentru ca e gratuit pentru pensionari si poate urca oricine fara sa plateasca bilet. RATB-ul inghite zeci de milioane de euro anual, numai pentru subventii. Daca vrea civilizatie si scoate gratuitatea pe RATB(care este pomana electorala), madam Firea isi taie craca de sub picioare. Deci, ce va fi?
|
#46
Posted 13 February 2018 - 10:15
Baga in plan inca enspe Park-n-Ride, dar la Pantelimon - unde trebuia sa fie GATA din 2014 - e inca o mare groapa cu noroi
Baga taxa in centru dar intre A1 si A2 trebuie sa treci prin Piata Unirii Pe Calea Dorobanti intre Perla si Posta e banda de autobuze pe ambele sensuri umpluta complet cu masini parcate La fel pe Stefan-cel-Mare / Mihai-Bravu, prima banda e plina cu masini parcate "in spic" Intai sa rezolve cu RESPECTAREA LEGII ai apoi sa vina si cu idei noi Sosele sunt destule, dar sunt pline cu masini parcate care blocheaza 50% din trafic. Vezi Sos Giurgiului sau Colentina de la Obor spre centru, din 2 benzi pe prima sunt masini parcate sau lasate pe avarii. Deci s-ar merge DE 2 ORI MAI BINE daca macar pe bulevarde pe carosabil nu s-ar parca masini in nesimtire, peste tot unde e oprirea interzisa In concluzie - POLITIA E DE VINA! Ar trebui ca toti talpasii de la Politia Locala sa dea zilnic amenda de 10 lei la fiecare masina parcata in loc interzis. Atat, 10 lei, fara spagi si ridicare si contestatii, ca o taxa de parcare de lux. Zilnic fecare agent sa aiba norma de cateva sute de amenzi, ca masini parcate in loc interzis sunt zeci de mii, zilnic 100 de agenti pe scuter sau bicicleta sa ia bulevardele de la un capat la altul, fiecare sa aiba o zona de responsabilitate. Amenda aia actuala de 300 lei pentru o singura abatere poate e nedreapta, dar daca lasi masina 30 de zile parcata pe bulevard inseamna ca meriti. Se mai intampla sa ai o urgenta la o farmacie sau in fata la un spital si sa nu gasesti loc, asta e, cu 10 lei nu saraceste nimeni. Nu mai zic ca as prefera sa o las in drum cu 10 lei decat sa dau 5 lei la parcagii, asa, o data pe an cand ajung cu masina in centru. Fiecare agent sa aiba un smartfone cu GPS si imprimanta bluetooth la centura, doar face poza la masina cu numar (programul recunoaste numarul si agentul il confirma) si se completeaza automat amenda, se printeaza si se lipeste in geam, si se duce online direct la primarie, sa dureze 5 secunde de masina, 100 de amenzi in 10 minute. Pentru asta ar trebui schimbata legea foarte putin - amenda pentru lasarea masinii in loc interzis NU se da soferului ci PROPRIETARULUI - si nu atrage puncte, se trimite direct la primarie la directia de taxe. Si in compensare trebuie facute studii de trafic serioase si peste tot unde carosabilul permite (numar de benzi versus trafic de masini pe ora) amenajate parcari cu plata la parcometru, exista si bulevarde cu 3 benzi pe sens unde trec 10 masini pe ora. Edited by Oxigen1234, 13 February 2018 - 10:42. |
|
#47
Posted 13 February 2018 - 10:16
alex342, on 13 februarie 2018 - 08:35, said:
Corect, insa in lumea civilizata metroul vine din 3 in 3 minute iar autobuzul la fel. La noi vine din 25 in 25 de min. Si fluxul de pasageri bineinteles ca este mare. Astfel ca s-ar astepta cel putin 15-20min pana isi cumpara toti calatorii bilet de la sofer. Normal ar fi sa gaseasca solutii pt decongestionare, cum ar fi construirea sosele suspendate etc. Iar soluția pentru decongestionarea traficului e limitarea numărului de mașini. Ăia care au trecut prin faza deja prin faza asta au descoperit de multișor că oricîte șosele ai construi - suspendate sau nu - tot ce obții e să atragi și mai multe mașini. Nu se decongestionează nimic... |
#48
Posted 13 February 2018 - 10:16
1. Parcul auto se schimba cand creste nivelul de trai nu cu masuri limita! Cand majoritatea oamenilor se zbate in disperarea zilei de maine , sigur nu e buna o asemenea masura. Se va face o segregare de clasa sociala!
2. Banii adunati se vor duce intr-o gaura neagra ( vezi sponsorizarea primariei vizavi de catedrala mantuirii). 3. Societatea a devenit extrem de agresiva si uneori sa mergi cu copilul de mana a devenit o adevarata aventura. Politia nationala sau comunitara nu asigura un climat de siguranta! O femeie care duce copilul la gradinita se simte mai in siguranta in masina mica decat in autobuz. 4. Se tot pune presiune pe om! Multa, multa, noi taxe. Deja omul a devenit speriat, scarbit si dezamagit de toata clasa conducatoare. 5. Daca se dorea o masura ecologica, se incurajau masinile cu GPL! Daca! 6. Daca se dorea o masura ecologica, se incurajau masinile mici ! Daca! 7. Ce fac riveranii? 8. Masinile astea ,,poluante,, aduc bani la taxele locale. Bani siguri! Edited by autom2, 13 February 2018 - 10:22. |
#49
Posted 13 February 2018 - 10:18
Vrem o tara "ca afara"dar cu metehne romanesti...nu merge tata asa....Dimineata cand plec spre birou toata zona Stirbei Voda pute ingrozitor a gaze arse in special vara este aproape irespirabil si v-o spun ca fumator! Cat timp credeti ca va dura pana vom purta masti de gaze prin Buc? Am vz.oameni care pt. 4-5 statii de autobuz vin cu masina la job ca vrea si el sa fie "boier"...si nu ma poate contrazice nimeni ca nu este asa...romanul este gomos si snob...el considera fraier pe olandezul sau neamtul care se duce la birou pe bicicleta..aia sunt niste tampiti, noi vrem sa fim boieri
|
#50
Posted 13 February 2018 - 10:25
Velaxa, on 13 februarie 2018 - 10:01, said:
Dacă nici București nu are centru istoric, atunci nimeni nu are centru istoric în România Tu ai iesit prin lume? Centrul istoric, adica zona Lipscani e o gluma macabra fata de ce insemna centru istoric traditional. Da, "nimeni" nu are Centru Istoric in Romania! |
#51
Posted 13 February 2018 - 10:32
Sa nu uitam ca a fost realizat un MASTER PLAN-ul elaborat de catre Agentia Japoneza pentru Cooperare Internationala (JICA) si finantat de Guvernul Japonez printr-un credit nerambursabil. Ce s-a intamplat cu el?
In conditiile dezvoltarii Capitalei, circulatia rutiera se schimba, viteza de circulatie creste, volumul de transport se mareste, in concordanta cu tendintele de dezvoltare materiala si sociala a locuitorilor. Se impune transformarea vechiului sistem al retelei de circulatie intr-un nou sistem eficient, prin adoptarea unor solutii eficiente atat din punct de vedere tehnic, cat si economic: - folosirea intr-un procent cat mai mare a traseelor arterelor existente; - marirea progresiva pe etape a capacitatii de circulatie a arterelor in raport de cresterea traficului, prin largiri de artere, realizarea de pasaje rutiere si pietonale; - asigurarea spatiilor pentru marirea capacitatii de circulatie a arterelor, intersectii, pasaje, etc., in etapele premergatoare de executie a obiectivelor. Pe baza analizei situatiei existente a disfunctionalitatilor si cerintelor privind reteaua rutiera, s-a elaborat planul director extins al transportului urban in municipiul Bucuresti si aria sa metropolitana pentru perioada 2001-2015 (Master Plan) prin care se propune imbunatatirea, completarea si dezvoltarea sistemului radial – inelar al retelei stradale caracteristic Bucurestiului. MASTER PLAN-ul a fost elaborat de catre Agentia Japoneza pentru Cooperare Internationala (JICA) si finantat de Guvernul Japonez printr-un credit nerambursabil. Strategii de planificare: - Conservarea zonei verzi de centura care inconjoara orasul prin pastrarea unei structuri compacte a orasului - Protejarea si revigorarea perimetrului istoric din centrul orasului astfel incat sa devina un punct de atractie comerciala si agrement - Stabilirea unei retele de transport public sistematizata si ierarhizata - Promovarea folosirii multiplelor moduri de transport cu scopul de a asigura o mobilitate ridicata si de a controla incarcarea traficului - Stabilirea performantei retelei rutiere prin construirea arterelor inelare, separari pe nivele in intersectiile importante si in general completarea retelei de drumuri - Realizarea de constructii si dotari legate de transportul de marfa ca: depozite si terminale pentru camioane de-a lungul limitelor orasului - Crearea unui sistem de transport si a unui tranzit orientat spre oras cu scopul revitalizarii imprejurimilor capitalei - Adoptarea unei politici de management al parcarilor. Program de Dezvoltare a Municipiului Bucuresti 2000-2008 39 Valoarea totala a costurilor de investitii pentru toate proiectele prevazute in Master Plan este de 2.137 MEURO. Proiectele prevazute in Master Plan sunt grupate pe urmatoarele directii: • Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii de transport suprateran: - artera inelului interior - artere centrale de circulatie - artera inelara medie - artere de legatura intre artera centrala de circulatie si inelul interior - artera inelului exterior - artere de legatura cu autostrazile - imbunatatirea intersectiilor - stabilirea de noi trasee de transport public - facilitati de transfer in punctele nodale de transport public • Managementul traficului : - dezvoltarea sistemului de parcare - semnalizari trafic si sisteme inteligente de transport • Reabilitarea infrastructurii de transport subteran si a materialului rulant : - metrou : - constructia liniei M4 - constructia liniei M5 - constructia liniei MR 4 - reabilitarea materialului rulant • alte proiecte : - introducerea unui nou sistem de taxare la transportul public de suprafata, compatibil cu cel de la metrou - imbunatatirea ambientului stradal - dezvoltarea terminalelor pentru transportul de marfuri Attached Files |
|
#52
Posted 13 February 2018 - 10:33
utopium, on 13 februarie 2018 - 09:02, said:
Vrei sa zici ca centrul Bucurestiului nu e acoperit de transportul in comun? Aceasta modificare, daca nu e decisa in urma unui studiu serios, s-ar putea sa provoace o degringolada totala, cum s-a intamplat cu caile unice. |
#54
Posted 13 February 2018 - 10:39
1) Pe când bulevarde de legătură între cartiere?;
2) Dacă ar face metroul din Drumul Taberei ar scăpa de cel puţin 5.000 de maşini în trafic zilnic. Zic cel puţin, că s-ar putea ajunge şi la 15.000. Dacă ar face 1 Mai - Băneasa şi P-ţa Victoriei - Băneasa, precum şi Băneasa - Pipera - Colentina - Nicolae Grigorescu 2 + Carol I - Obor - Colentina (apoi spre Voluntari) cred că ar dispărea cel puţin 100.000 de maşini din trafic în zilele de lucru. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users