Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tunel la rusi
Last Updated: May 30 2006 20:10, Started by
Netshadow
, Feb 22 2006 18:01
·
0
#37
Posted 27 February 2006 - 14:37
tudormon, on Feb 27 2006, 12:41, said: A, bine ca pot vorbi si la telefon, ar trebui sa vanda la intrare si unghiere sa-si taie unghiile in timp ce merg prin tunel sa nu se plictiseasca. La telefon oriunde ai vorbi e riscant! |
#38
Posted 27 February 2006 - 15:16
MATRIXU, on Feb 25 2006, 12:01, said: Respecte pentru ce?? Ca e un idiot si o avea 50 de oameni inauntru?? NU stiu daca ai observat dar peretii sunt cei care il indreapta si mai putin el din experienta lui. Poate nu ai observat, dar un singur contact cu peretele la sfarsitul balansului a avut. Daca ai fi fost tu sofer dadeai peste cap hardughia si ai fi urlat altii la tine ca ai ranit/omorat 50 de oameni. Macar ala doar i-a speriat. |
#39
Posted 27 February 2006 - 15:39
MATRIXU, on Feb 27 2006, 14:37, said: Pai si ce-ai fi vrut, sa faca un blindaj al tunelului astfel incat sa nu se poata vb la telefon??? La telefon oriunde ai vorbi e riscant! Daca poti vorbi la telefon in metrou bucuresti, este pt ca este implementata aceeasi tehnologie. In orice tunel, dupa citiva zeci de metrii, pierzi semnalul... |
#40
Posted 27 March 2006 - 17:48
WTF??? se pare ca s-a schimbat locul unde s-a rasturnat caruta cu prosti cea mai tare faza e aia cu autobuzu'
|
#41
Posted 06 April 2006 - 23:30
Cred ca e vorba de condens....sau oricum de aderenta foarte scazuta in acea zona. Va dati seama ca un autobuz d-ala nu e Trabant sau Matiz sa-l ia vantu pe sus...are vreo cateva tone bune...ca sa nu mai vorbim de camioane. E foarte greu sa derapeze un autobuz asa mare sau mai ales un camion (cu roti duble pe spate), in conditii de drum uscat.
E clar ca asfaltul sau condensul este de vina....mie chiar mi se pare ca e mazga pe jos...chiar gheatza(la cat de frig e in Rusia). Daca va uitati atent la masinile care derapeaza observati ca ele se inclina foarte putin in lateral, de unde rezulta ca intampina o rezistenta mica la franare.....deci...drum alunecos !!! |
#42
Posted 06 April 2006 - 23:57
m-am tot gandit uitandu-ma la autobuz ce senzatii puteau trai cei din partea de dupa articulatie a autobuzului cand erau trantiti cand de un perete cand de altul si am ajuns la concluzia (pentru prima data in viata mea ) ca e bine ca traiesc in Romania.Daca traiam in Rusia si mergeam cu autobuzul in acel moment ? ) in tot raul este un bine |
#43
Posted 07 April 2006 - 16:15
autosos, on Apr 7 2006, 00:57, said: ce senzatii puteau trai cei din partea de dupa articulatie a autobuzului cand erau trantiti cand de un perete cand de altul in tot raul este un bine Ce Tarisor trebe sa fi fost!!! Orice atractie din satul de vacanta e trompeta pe langa prezenta in acel troleu -> dupa burduf cum ai spus si tu! Ce tare... |
#44
Posted 07 April 2006 - 16:45
Jaxx, on Feb 27 2006, 16:16, said: Poate nu ai observat, dar un singur contact cu peretele la sfarsitul balansului a avut. Daca ai fi fost tu sofer dadeai peste cap hardughia si ai fi urlat altii la tine ca ai ranit/omorat 50 de oameni. Macar ala doar i-a speriat. Hehe...cineva mai vede si corect problema. Bine spus Jaxx @MATRIXU Nu fii caramida. Eu nu il apreciez ca a ajuns in situatia aia, ci ca a reusit sa iasa destul de bine din acea situatie, chiar daca energiile ramase din balans le-a transferat in perete. Dar think about it. E cea mai mare hardughie de acolo, cea mai imprevizibila din cauza articulatiei, dar din toate fazele din film, el a iesit cel mai bine. Edited by driverx, 07 April 2006 - 16:47. |
#45
Posted 28 April 2006 - 23:36
kostyq, on Feb 25 2006, 15:30, said: Auziti, da stie cineva cum se cheama melodia de pe fundal? Chiar mi se pare potrivita de ascultat in masina juliet - avalon alta chestie, mi se pare ca imaginile sunt luate din mai multe locatii ale tunelului, pe mai multe camere. drumul e drept si o curba stg pe fundal, drept si curba dr pe fundal, curba dr imediat... |
#47
Posted 24 May 2006 - 11:51
Netshadow, on Feb 22 2006, 19:01, said: Imaginile sunt surprinse de camere de supraveghere a traficului dintr-un tunel de la rusi. No comment ... S-ar putea sa fie o problema cu aerisirea tunelului si se creaza un curent care destabilizeaza caroseriile nefericitilor rusi. Si la faza aia cu minicamionul ala, se apre ca din gaura aia a mai iesit unul!? Sau astia sunt dementi. |
#48
Posted 30 May 2006 - 20:10
H725, on Feb 24 2006, 02:31, said: Erau 2 camioane, era o banda de iesire din tunel (nu se vedea in cadru), cel depasit s-a ciocnit de "colţul" celor 2 tuneluri si apoi cele 2 camioane s-au ciocnit intre ele... RIP In acel tunel ar trebui sa fie radare ca pe DN1 PS Sau cel depasit a vrut sa iasa, apoi s-a razgindit si s-a ciocnit de "colţ" si...dracu...ala e cu fata inspre camera... Edited by gcm, 30 May 2006 - 20:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users