Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Astra/Focus/Skoda/Jetta 1.6 benzina
Ultima postare: feb 20 2018 21:11, Inițiat de
roman_roman
, feb 10 2018 12:12
·
0
#19
Publicat: 12 februarie 2018 - 13:54
Motorizarile pe care le-ai ales la inceputul subiectului sunt OK, iar pe masinilea alea vin cu ambreiaje simple la fel si injectoarele si masinile alea nu pun probleme.
Daca vrei, DSG, TDCi, 2.0 TDI, FSi, TFSI, problema se schimba. Strict din cele 4 masini enumerate cele mai putin problematice sunt: Ford Focus 2 1.6. 16v Skoda Octavia 2 1.6 16v MPI VW Jetta 1.6 16v MPI Opel Astra H 1.6 16v ECOTEC. |
#20
Publicat: 13 februarie 2018 - 07:13
Octavia 2 cu motorizare 1.6 mpi 16v nu exista. E doar 1.6 mpi 8v, indiferent de codul motor. Ca parere personala, dupa un an si jumatate de condus asa ceva, pot spune ca e o masina ok. Nu e spectaculoasa motorizarea, nu e de viteza ..e ceva decent pemtru oameni normali. Consumul real pe ultimii 17.000 km e de 6,8% ( jumatate oras, jumatate extern). Daca ai chef, dupa 3000 rpm trage chiar binisor ( nu par multi 102 cai dar sunt ajutati de etajarea scurta a cutiei.
|
#21
Publicat: 13 februarie 2018 - 07:58
Continui in alt post ca nu ma lasa parlitul de telefon sa mai scriu in celalalt:
Cum spuneam, la drum lung am scos medii de 5,6-5,7 l/100km.. incredibil, avand in vedere ca e benzinara si nu a stat sub 2500 rpm. Ca motorozare, te sfatuiesc sa cauti o varianta de 1.6 mpi fara EGR ( eviti unele probleme cu el pe viitor). Eu asa am procedat si stiu sigur ca BSE nu are. Sunt motoare foarte fiabile cu o singura problema ( de fapt, la cat am citit pe net despre ea, e mai degraba un feature): la foarte multe masini cu aceasta motorizare, de aproape noi,apare o mica vibratie a motorului la relanti, aleatoriu, cu caracter nepermanent, fara a afecta ceva ( indiferent ca e VW, skoda, seat). Eu am verificat cheatia asta la cineva de incredere la reprezentanta si teoria sa era legata de faptul ca softul tine relantiul undeva la 670-680 rpm ( deci usor subturat) si de acolo provin vibratiile. Fata de modelele diesel, softul nu permite modificarea turatiei de relanti din tester. E plin netul de asa ceva, masini care au facut asa de la 10.000 km si acum au 300.000 fara probleme. |
#24
Publicat: 13 februarie 2018 - 18:54
Cine spune asta ??
Cati din cei care afirma asta au condus sau sunt proprietari de asa ceva ?? Peste tot auzi doar ca FSI-ul pute ... uite ca a mea are 10 ani, facuti in tara asta cu drumuri ca-n palma, si nu i-am schimbat decat placute, filtre si ulei. De 4 ani are si gpl pe ea ... si merge, frate, fara sughituri. Cand am fost la turci am mers 17, respectiv 19 ore continuu. Fara absolut nicio problema. Ce a fost problematic la VW, a fost la TSI-uri, cu lantul de la 1.2/1.4. |
#26
Publicat: 13 februarie 2018 - 21:07
shymano, on 13 februarie 2018 - 18:54, said:
Cine spune asta ?? Cati din cei care afirma asta au condus sau sunt proprietari de asa ceva ?? Peste tot auzi doar ca FSI-ul pute ... uite ca a mea are 10 ani, facuti in tara asta cu drumuri ca-n palma, si nu i-am schimbat decat placute, filtre si ulei. De 4 ani are si gpl pe ea ... si merge, frate, fara sughituri. Cand am fost la turci am mers 17, respectiv 19 ore continuu. Fara absolut nicio problema. Ce a fost problematic la VW, a fost la TSI-uri, cu lantul de la 1.2/1.4. Acum am Mercedes S w221 2007, si for Focus 2 GHIA 1.6 16v + GPL si masina a sta nu m-a suparat deloc. |
#27
Publicat: 16 februarie 2018 - 15:24
Si prin prisma complexitatii, un mpi ( chiar daca e vechi, depasit, consuma mult sau mai stiu eu ce) e mult mai simplu decat fsi . Doar vezi cate sonde lambda are fiecare din cele 2 motorizari. Se spune ca fsi ar genera niste depuneri destul de serioase pe supape, cap piston si egr. Dar, cum nu exista masina/motor fara probleme..mergi pe ce simti tu ca ti se potriveste. Eu unul am ales mpi pus pe O2 pentru ca era masina cea mai in mintile ei din toate pe care le-am vazut in banii de care dispuneam + motorizarea cat mai simpla si fiabila/nepretentioasa. Dovada : dupa 2 ani am inlocuit doar o sonda lamba la ea ( bine, si amortizoare + flanse - mai mult o aroganta de-a mea, vroiam ceva mai confortabil, discuri, placute, 2 rulmenti si niste becuri, dar aici vorbim de motorizare).
Masina sh nu o iei doar in functie de motor. O iei in functie de starea sa ca ansamblu caroserie+tren rulare+motor+transmisie..apoi vin dotarile, culoarea..etc. Cel putin eu asa procedez si nu mi-am luat teapa niciodata...nici cei care le-au cumparat de la mine ( dupa ce le-am utilizat 2-3 ani) Editat de Darkage_, 16 februarie 2018 - 15:27. |
#28
Publicat: 20 februarie 2018 - 09:40
Darkage_, on 16 februarie 2018 - 15:24, said:
Dar, cum nu exista masina/motor fara probleme..mergi pe ce simti tu ca ti se potriveste. Octavia 2 1.6 mpi ar fi in ideea de a ma scade la asigurare si de a nu ma plimba prea mult pe la mecanici. Insa am mai amanat cumpararea unui autoturism pentru a mai aduna ceva bani , poate raman pe prima "dragoste" - Touran 1.9 din 2007 cu faceliftul , cumparata de afara. |
|
#29
Publicat: 20 februarie 2018 - 21:11
Cu "meleoane" de km...daca vrei diesel, parerea mea e ca o gasesti cu km reali mai degraba in tara, la prim ( maxim al doilea) proprietar. Diesel adus de afara cu mai putin de 20-30.000 de km facuti pe an nu cred ca gasesti ( real, ca povesti sunt o gramada). Si eu voi incepe cautarile pentru un diesel ( si nu imi place deloc, dar calculele zic ca e mai ok) deoarece am observat ca am inceput sa sar calul cu nr de km ( foarte multi). Totusi nu vreau sa dau vrabia din mana pe cioara de pe gard; am cautat mult octavia asta, am investit destul de multisor in ea si e mult prea ok ca sa o dau si sa ma arunc in "necunoscut"...mai vedem. O masina trebuie cautata bine in general si masina trebuie verificata in anumite locuri ( spre exemplu pe mine nu ma reranjeaza 3 cm patrati de rugina daca nu as fost lovita si ansamblele mari/costisitoare sunt ok).
Editat de Darkage_, 20 februarie 2018 - 21:12. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi