In 2017 VW s-a mentinut pe primul loc la nivel mondial
#433
Posted 16 January 2018 - 20:03
Eu nu stiu de ce va chinuiti atata, am zis doar ca China e o piata BABANA, care poate face diferenta.
https://ziarmm.ro/ch...rul-al-treilea/ China este motivul pentru care vanzarile globale de automobile electrice au crescut cu 63% in trimestrul al treilea |
#434
Posted 16 January 2018 - 23:53
MicroEdge, on 16 ianuarie 2018 - 19:53, said:
Vânzări de mașini pe plan mondial/model, sin top 10, 5 locuri sunt ale japonezilor, 3 ale americanilor și 2 ale Europenilor https://www.wall-str...utm_medium=site deci in primele 10 modele vandute, Toyota are primul loc, trei pozitii in total si a vandut de doua ori mai multe masini decat VW. trebuie sa fie ceva gresit. astia nu citesc topicul nostru inainte sa scrie asa prostii? |
#435
Posted 17 January 2018 - 12:07
Grupul Volkswagen, care regrupează 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania, a subliniat că vânzările sale au crescut accelerat cu 8,5% în luna decembrie 2017 până la aproape un milion de vehicule.
Bravo vw, cica asa trebuie |
#436
Posted 17 January 2018 - 12:54
MicroEdge, on 16 ianuarie 2018 - 19:53, said:
Vânzări de mașini pe plan mondial/model, sin top 10, 5 locuri sunt ale japonezilor, 3 ale americanilor și 2 ale Europenilor https://www.wall-str...utm_medium=site Nu stiu ce vrea sa insemne cele zise de tine legat de topic... insa mie topul ala imi arata cat de bine se vand masinile VW. Spre exemplu, Corolla e pe 1, Civic pe 2, pe 3 e Golful, iar Focus-ul e pe 7. Toate compactele de mai sus, cu exceptia Golfului, sunt vandute atat ca sedan cat si ca hatchback. Ei bine, compactele VW, Golf + Jetta, se vand impreuna, cred, mai bine decat orice alta compacta din topul ala. Nu mai punem la socoteala canibalizarea pe care o fac Skoda, Audi si Seat cu compactele lor, care sunt in mare parte identice ca motorizare, platforma, etc. cata, on 17 ianuarie 2018 - 12:07, said:
Grupul Volkswagen, care regrupează 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania, a subliniat că vânzările sale au crescut accelerat cu 8,5% în luna decembrie 2017 până la aproape un milion de vehicule. Bravo vw, cica asa trebuie "pana la aproape un milion de vehicule" reprezinta de fapt 10.297.000 vehicule. P.S. Ahh, acum vad. Zici doar in decembrie. Da, au vandut 921.700. Aproape de meleon |
#438
Posted 18 January 2018 - 10:37
Tipic pentru VAG, astia mint la fel cum respira: http://www.automarke...mare-82205.html
|
#439
Posted 18 January 2018 - 10:42
Si Renault-Nissan a inclus vehicule comerciale doar ca numai pe cele usoare cica.
Plus ca Renault-Nissan-Mitsubishi nu este un producator auto ci o alianta de mai multi producatori. Edited by Kroghy, 18 January 2018 - 10:42. |
#440
Posted 18 January 2018 - 11:22
A inclus doar utilitarele, gen Renault Kangoo ceea ce este normal. La VAG la cat sunt de hoti, ma astept sa mai descoperim prin martie ca au si raportari false pe langa camioane, dupa cum au fost si cele din 2016 din Franta. Oricum alea nu conteaza pentru fraieri !
|
#441
Posted 18 January 2018 - 11:41
Kroghy, on 18 ianuarie 2018 - 10:42, said:
Si Renault-Nissan a inclus vehicule comerciale doar ca numai pe cele usoare cica. Plus ca Renault-Nissan-Mitsubishi nu este un producator auto ci o alianta de mai multi producatori. Edited by cata, 18 January 2018 - 11:41. |
#442
Posted 18 January 2018 - 11:43
Anul trecut VAG 10.3, anul asta mai multe 10.5 sau 10.7. Dieselgate succes.
Nu stiu daca si anul trecut au fost incluse camioane. Sigur au fost, dar nu a zis nimeni nimic. Oricum sunt pe crestere si e f.bine. cata, on 18 ianuarie 2018 - 11:41, said: Esti comic in legatura cu alianta, de parca audi/skoda/vw doar niste embleme. Iti place, nu-ti place, alianta o sa fie pe locul 1, locul 2 VW si pe 3 toyota Pe mine ma intereseaza ce e dupa dieselgate. Crestere continua. Titlul si.l aroga Renault. AROGÁ, aróg, vb. I. Tranz. A-și atribui în mod abuziv o calitate, un drept. Sa citim exact. E declaratie data doar de reno. Edited by Torquemada-666, 18 January 2018 - 11:45. |
|
#443
Posted 18 January 2018 - 11:45
Ford4, on 18 ianuarie 2018 - 11:22, said:
A inclus doar utilitarele, gen Renault Kangoo ceea ce este normal. Bineinteles ca e normal, pentru ca este vorba de un produs Renault. Asa cum e Trafic, Master, Twizy, Clio etc. Ori Magnum nu e un produs Renault. Investitiile nu sunt de la Renault si nici banii din vanzari nu se duc la Renault. Asta spre deosebire de Scania si MAN, companii in care VW investeste. Cam asta e deosebirea, in mare. Dar nu e prima oara cand Ghosn o intoarce dupa bunul plac. |
#444
Posted 18 January 2018 - 11:46
LauCalin, on 18 ianuarie 2018 - 11:45, said: Bineinteles ca e normal, pentru ca este vorba de un produs Renault. Asa cum e Trafic, Master, Twizy, Clio etc. Ori Magnum nu e un produs Renault. Investitiile nu sunt de la Renault si nici banii din vanzari nu se duc la Renault. Asta spre deosebire de Scania si MAN, companii in care VW investeste. Cam asta e deosebirea, in mare. Dar nu e prima oara cand Ghosn o intoarce dupa bunul plac. Renault isi AROGÁ, aróg, vb. I. Tranz. A-și atribui în mod abuziv o calitate, un drept. |
#445
Posted 18 January 2018 - 12:33
In februarie o sa anunțate rezultatele oficiale hai sa așteptăm pana atunci
|
#446
Posted 18 January 2018 - 16:45
Kroghy, on 18 ianuarie 2018 - 10:42, said:
Plus ca Renault-Nissan-Mitsubishi nu este un producator auto ci o alianta de mai multi producatori. "Renault currently has a 43.4 percent (fully voting) stake in Nissan, and Nissan holds a 15 percent (non-voting) stake in Renault effectively giving Renault control." Sau la fel de bine poti spune ca Dacia e "aliat" cu Renault. |
#448
Posted 18 January 2018 - 18:12
LauCalin, on 18 ianuarie 2018 - 11:45, said:
Bineinteles ca e normal, pentru ca este vorba de un produs Renault. Asa cum e Trafic, Master, Twizy, Clio etc. Ori Magnum nu e un produs Renault. Investitiile nu sunt de la Renault si nici banii din vanzari nu se duc la Renault. Asta spre deosebire de Scania si MAN, companii in care VW investeste. Cam asta e deosebirea, in mare. Dar nu e prima oara cand Ghosn o intoarce dupa bunul plac. Pai pe noi ne intereseaza pe acest topic cine vinde mai multe autoturisme, sau suntem de-acum interesati si de camioane numai ca sa ne putem lauda pe aici ? Edited by Ford4, 18 January 2018 - 18:13. |
#449
Posted 18 January 2018 - 18:47
Ford4, on 18 ianuarie 2018 - 18:12, said:
Pai pe noi ne intereseaza pe acest topic cine vinde mai multe autoturisme, sau suntem de-acum interesati si de camioane numai ca sa ne putem lauda pe aici ? Edited by Kroghy, 18 January 2018 - 18:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users