Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line
Last Updated: Oct 24 2021 10:14, Started by
HEX2FUN
, Jan 04 2018 16:30
·
0
#145
Posted 26 January 2018 - 15:02
Ieri am zis si eu sa conduc la consum.
Am mers pe autostrada cu 130 pe bord... 126 pe waze si mi-a iesit 8.5% pana la comarnic din bucale... Mi se pare f mult si vine din turatia mare. Dupa care am trecut pe sport sa rup viteza putin. Pe confort mi se pare lesinata parca... Pe sport insa e mult mai responsive. Si eu sunt uimit de consumul raportat oficial. Nu am reusit niciodata sa il reproduc. Adica cu cat sa merg pe autostrada sa obtin sub 6? |
#146
Posted 26 January 2018 - 15:07
Cu maxim 110.... Cifrele oficiale sunt cam greu de reprodus, se poate dar doar în anumite condiții f greu de obținut în viata reala, eu la a mea nu reușesc sa scad sub 6 niciodată, sincer nici nu îmi bat capul. Enjoy the car.
|
#147
Posted 26 January 2018 - 18:26
ECO Pro îmi arată in bord sa nu depășesc 110 km:h pe autostrada. Pe drum european dacă merg cu maxim 90 km/h fără sa depășesc prea mult scot cam 5.5%. Dacă merg la consum (ECO pro și cruise control) scot in jur de 5%.
La stilul meu de condus (cam 10 -15 km/h peste limita) am un consum de 5.9 - 6%. Cristi, verifica presiunea in cauciucuri și măsoară consumul cu motorul cald. La rece toate motoarele consuma mult. |
#148
Posted 26 January 2018 - 18:38
Hex2fun, cam alea sunt vitezele cele mai economice sa spun asa, asa ca idee in ce treapta îți rulează la vitezele respective, ținând cont ca tu ai 8 ? La mine la manuala în 6 trepte, a 4 și a 5 sunt treptele economice.
|
#149
Posted 26 January 2018 - 21:06
Am scos 6.5 am mers cu viteza mica la munte si 120 km pe autostrada. Ma depaseau toate meganeurile... Eu si unul cu Range Rover mergeam in coloana Poate si ca mai mult cobori de la predeal... Oricum mare dif intre 8.5 si 6.5 pt 10-20 km pe ora in plus.
Am pus emisiunea de ieri a lui CTP in care ii facea prosti pe votantii psd si i-am ascultat in voie cum maturau pe jos cu ei... CTP cu prepliceanu )) m-am simtit atat de bine ca dupa ce s-a terminat am apasat putin pe gaz si m-am dus pt 5 min la peste 180 si i-am depasit pe toti Edited by MembruAnonim, 26 January 2018 - 21:10. |
#150
Posted 26 January 2018 - 21:21
dantt, on 24 ianuarie 2018 - 23:01, said:
Da,asa patesc si eu cu politia si conduc un 116 d :-) Si mie imi place BMW acum...daca trec de bordul asta care imi creeaza depresie mai mereu Daca as alege acum cred ca tot x4 as lua urmat de coupeul cu 2 usi seria 4 si apoi x6. Mi se par agresive. Si frumoase foc. Daca as avea bani m-as baga la x6 super super dotat. Dar as vrea motorul asta 4.0D de peste 300cp si neaparat acc adaptiv... Adica pilot adaptiv si scaune m sport si neaparat perne pneumatice. As vrea sa nu mai simt gropile... |
#151
Posted 26 January 2018 - 21:30
@Hex- si la mers normal cat iti consuma? Dar in oras? In Bucuresti sub 8,5% nu ii ia unui coleg cu o masina identica la model si motorizare cu a ta. Afara consuma 6.5-7,5% (consum la pompa, nu cat arata in bord), deci nu este diferenta mare fata de A4.
|
#153
Posted 26 January 2018 - 21:43
Care tractiune spate?
Majoritatea care le am vazut eu sunt xDrive. Dar cu bordul ai dreptate. Am un amic care si a luat lcd in loc de ceasuri da tot arata uratzel. Parca la noua serie 5 au mai reglat. Dar mai au... Astept sa vedem noile seria 3 si noul x4 |
#154
Posted 26 January 2018 - 22:50
Kroghy, on 26 ianuarie 2018 - 21:39, said: Eu nu pot sa trec de bordul care arata ca din anii '90. Arata bine BMW in fata. Pacat de bord si de tractiunea spate. Audi nu este pentru mine, am avut ca mașina de serviciu atât A4 cât și A6 și interiorul de BMW este mai ergonomic, este așa cum îmi place mie. Fiecare mașina are cumpărătorul ei, gustul e ca fundul, împărțit. |
|
#155
Posted 26 January 2018 - 23:10
De acord cu HEX2FUN. Si mie mi se pare ca bordul de BMW este cel mai ok....toate sunt la locul lor. Bine, e parerea mea, ii inteleg pe cei carora le place Audi, dar eu as alege oricand BMW din multe alte motive, bordul nu l-as pune pe primul loc la criterii.
Rwd si awd sunt mult mai misto decat fwd.....numai cine a mers doar cu fwd spune ca e aiurea sa ai rwd. E la fel ca si cu cutia automata, cine n-a folosit niciodata, nu stie cum e. Edited by feitosak1, 26 January 2018 - 23:11. |
#156
Posted 27 January 2018 - 04:14
Asta cu ergonomia e o chestie care o tot auzeam la BMW. Eu nu prea sunt de acord cu ea, da ma rog. Mie la Audi totul pare ca ti-e la indemana. La bmw te cam chinui cu butoanele sa faci ce vrei cand coduci. Plus calitatea materialelor la interior si calitatea ansamblarii e superioara dupa mine la audi.
Trenul de rulare minse pare insa o chestie de gusturi, eu m-am obisnuit cu audi, nu ca la bmw nu ar fi ok, cred ca e o chestie de obisnuinta. Ci siguranta insa zgomotul la interiror e mult mai tare la bmw. Vine si din diferenta de ani dintre modele iar cutia la audi este muuult mai buna la condus decat la bmw. Anticipeaza mult mai bine. Desi am acel x4 e de fapt o seria 3 mai mare ))) Iar stabilitatea la ambele xDrive sau quattro mi se pare ok acum desi cred ca e si o chestie de cauciucuri. Si iar de obisnuinta. Am pe bmw niste falken de care radeam cu toti dintii la vedere, eeee... Acum nu mai rad. Ma pipi pe ele de cauciucuri "premium" deci zapada, gheata, mazga, ploaie oe frig cauciucurile sunt fenomenale. Ingheata masina cand pun frana. Sunt mai rigide ca sunt runflat dar tot din astea o sa imi iau. Au cumparat ei goodyear/dunlop in sua... Dupa...Au mermelit ce au mermelit japonezii dar au scos ceva bun. Pai cu pirelli sotozerro sau dunlop de iarna ma mai faceam sanie... De multe ori. Edited by MembruAnonim, 27 January 2018 - 04:16. |
#157
Posted 27 January 2018 - 09:24
Cristi, este Ok sa îți placa Audi mai mult și sa îți fie mai ușor sa îl folosești. Pentru mine este exact pe dos, BMW este mai ușor de folosit și mai ergonomic. Degustibus.
Pentru mine exista 4 mașini: Mercedes pentru confort, BMW pentru ținuta de drum, Volvo pentru familie și Audi pentru închiriat și mașina de serviciu. Pentru ca e cea mai ieftină dintre toate Cutia de la Audi e slaba comparata cu ZF8: schimba cu zmucituri la viteze mici (jerks), iar la schimbatul din treapta para in para sau impara/impara este extrem de înceată și cu o calitate a schimbului comparabila cu easy-r de la Dacia. Este o limitare tehnologică, specifica pentru dsg. Audi pe modelele “vârf de gama” oferă exact ZF8. |
#158
Posted 27 January 2018 - 09:32
Treaba cu ergonomia e relativa intr-adevar,insa mie imi place mult mai mult sistemul i-drive de pe BMW,decat cel similar de pe Audi sau Mercedes.In plus,masina nu mi-a cerut niciodata ulei intre revizii cum mi-a cerut ieri la Audi cu numai 12500 km parcursi,masina luata noua de anul trecut.Pentru cei din service e un aspect absolut normal,insa pentru mine in nici un caz.Pentru faza asta(si mai sunt si altele),nu mai iau Audi sau alta masina de la Vag.In plus,motorul si cutia de Audi,ma refer la 2.0 TDI,au reprizele mai slabe decat la motorul similar de seria 3,cu meritul ca parca la Audi consuma o idee mai putin.
|
#159
Posted 27 January 2018 - 09:49
Ma uitam pe ultimul comparativ publicat ieri pentru SUV-urile medii de la BMW, Audi, Alfa Romeo, Jaguar si Volvo, motorizari diesel si dotari de top. Chiar daca nu o spuneau direct, X3-ul ramasese in urma la majoritatea criteriilor, cele mai laudate fiind Q5 si XC60. Cam asta este si parerea mea, s-a lierdut mult fin feeling-ul specific Bmw, acum tinuta de drum nu mai iese din pluton (din contra).
|
|
#161
Posted 27 January 2018 - 10:31
Eu v-am mai zis, masinile se compara la nivel de model, nu de marca, asa e corect Ca atunci cand compari un A45 AMG cu un 118d, indiferent cat de sportiva e "marca BMW", Mercedesul va sterge cu el pe jos, din toate perspectivele sportivitatii.
La ergonomie ar trebui facuta diferenta intre obisnuinta fiecaruia cu un anumit layout al butoanelor si al sistemului de infotainment si cat de usor de folosit e dupa ce te obisnuiesti cu el. Dupa ce am testat destul de mult toate cele 3 sisteme, as zice ca cel de pe Audi e superior, mai ales din perspectiva virtual cockpit-ului, BMW-ul e f aproape dupa si Mercedes e departe, la coada. |
#162
Posted 27 January 2018 - 10:44
@Hex- de noul X3 vorbesc si eu. Sunt ultimele modele din gama SUV mediu testate de spanioli.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users