Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line
Last Updated: Oct 24 2021 10:14, Started by
HEX2FUN
, Jan 04 2018 16:30
·
0
#109
Posted 11 January 2018 - 14:41
Lucrurile astea care nu functioneaza le au impachetat frumos sub forma de discount oferit la achizitia masinii.
|
#110
Posted 12 January 2018 - 13:44
Mda. Am revenit la bavaria ca sa ii dea ub reset.
Stie cineva cum se da reset la soft sa revina la setarile initiale? Ca dupa ce se reseteaza imi dispare functionalitatea de connecteddrive... |
#111
Posted 12 January 2018 - 14:51
HEX2FUN, on 04 ianuarie 2018 - 16:45, said:
Asta explica atunci lag-ul de la turatii mici. Aviz amatorilor, cutia in modul Sport sau obisnuinta cu putin lag. superba masina, pacat de ea ca i bmm. auzi, dincolo de faptul asta, chiar nu a evoluat tehnologia e de nevoie sa se puna turbine in serie? @adm cred ca stie mai multe oricum numai masina nu mai este ci un datacenter pe roti! Enjoy. |
#112
Posted 12 January 2018 - 14:58
foxbat, on 12 ianuarie 2018 - 14:51, said:
are lag? naspa superba masina, pacat de ea ca i bmm. auzi, dincolo de faptul asta, chiar nu a evoluat tehnologia e de nevoie sa se puna turbine in serie? @adm cred ca stie mai multe oricum numai masina nu mai este ci un datacenter pe roti! Enjoy. E doar o singura turbina, nu sunt doua. El exagereaza, nu are lag,asa e setata cutia si acceleratia in modul confort. Este doar limitarea fizica a unui motor de 190 de cai singleturbo, ca doar nu te astepti sa mearga ca unul de 300 cu 600 nm cuplu de la 1500 rpm. Tehnologia a evoluat, masinile de 2 litri diesel trag de la 1500 rpm, ceea ce acum 10 ani nu era. Acum 10 ani dieselele singleturbo, la 1500 rpm aproape se opreau. Cat despre biturbo, ele trag chiar de mai jos, chiar si motoare conceptie veche. Turbina mica are rolul de a elimina lagul in ture mici, dupa care intra aia mare. |
#113
Posted 13 January 2018 - 05:04
#114
Posted 14 January 2018 - 10:55
MembruAnonim, on 11 ianuarie 2018 - 12:53, said:
cum zicea, BMW connected drive e o chestie de cacao, veche, cu softuri din secolul trecut. masina din 2016... de aia le si merg atat de bine vanzarile ca tre sa dea discounturi de 35% la lista sa vanda ceva m-am uitat si la astea noi, nu ii place nici samsung s7, nici HTC u11... am incercat cum ziceam la o masina acum Noi-2011 si nu am reusit sa o pornim. Legat de vanzari, grupul BMW e numarul 1 cu 2.41 milioane de vanzari foxbat, on 12 ianuarie 2018 - 14:51, said:
are lag? naspa superba masina, pacat de ea ca i bmm. auzi, dincolo de faptul asta, chiar nu a evoluat tehnologia e de nevoie sa se puna turbine in serie? @adm cred ca stie mai multe oricum numai masina nu mai este ci un datacenter pe roti! Enjoy. Are lag in modul Confort si Eco. Defapt cred ca pedala de acceleratie este anesteziata ca sa nu smuceasca la viteze mici (cum e in modul sport). Era bine daca BMW ma lasa sa imi fac un profil cum vreau eu, adica cu pedala de la modul sport, dar cu setarile de suspensie si mapa motorului din modul confort. MembruAnonim, on 13 ianuarie 2018 - 05:04, said:
Mi-a placut asta Arata foarte bine break-ul tau. Sa stapanesti sanatos masina si sa pui poze cu peisajele din Suedia (cand nu ploua). Multumesc frumos. Acum a nins, dar doar o bruma asa si sunt in jur de 0 grade. Cand o sa o mai scot la plimbare o sa mai bag poze. ----------------------- Update la masina: - 600 km de autostrada 120 -130 km/h - 70km de oras 50 km/h - 250 km drum european 90 - 100 km/h Consum: 6.5 l/100 km Doua pietre in parbriz de la un camion pe contra sens, nu s-a spart dar au ramas puncte mici. Astazi o duc la spalat ca am prins doua masini care imprastie sare pe austrada si le-am depasit (nu prea ai cum sa stai cu 70 in spatele lor pe 50 de km) si am luat cateva "lopeti" de sare in bot si pe lateral. Edited by HEX2FUN, 14 January 2018 - 11:02. |
#115
Posted 14 January 2018 - 19:36
Am fost la mare cu x4, mers legal, 140 la ora pe bord, autostrada. .. 9.3% consum. Deci e f bine la tine. I-am zis sotiei, de acum mergem cu sedanul |
#116
Posted 15 January 2018 - 07:44
#118
Posted 15 January 2018 - 13:32
MembruAnonim, on 14 ianuarie 2018 - 19:36, said: Am fost la mare cu x4, mers legal, 140 la ora pe bord, autostrada. .. 9.3% consum. Deci e f bine la tine. I-am zis sotiei, de acum mergem cu sedanul Vezi ca si depinde mult daca a batut vantul, probabil de aia ai si consumat atat. ) Daca nu bate vantul, iti poate consuma si 7.5 la 140. Na, asa e la toate suvurile. |
|
#119
Posted 15 January 2018 - 13:49
Am si cauciucuri grele, runflat. Cica si asta influențeaza... Plus sunt de iarna. Vad la vara
Bag 1500 lei lunar in troaca asta. Motorina. De la 750... Tre sa te pregătești pt asta |
#120
Posted 16 January 2018 - 10:51
Aseară am efectuat testul elanului pe o căprioară. Mergeam cu 90km/h printr-o porțiune cu pădure la din bezna mi-a sărit o căprioară la 15 - 20m in fata. Pedala de frâna la podea și virat stânga (nu venea nimic după contra sens), căprioară a făcut și ea stânga. Virat dreapta și in frânare am trecut pe lângă ea. Cum am văzut-o ca am trecut puțin cu botul de ea pedala de acceleratie la podea (de obicei sunt mai multe, nu doar una). Totul s-a petrecut foarte rapid.
Mașina s-a comportat exemplar, foarte stabilă, nu a derapat deloc deși am făcut manevra in scurt și pe jos mai sunt porțiuni de gheata. Control total pe direcție, frâna foarte buna și xDrive și-a făcut treaba. |
#123
Posted 19 January 2018 - 20:27
Încearcă un seria 3 cu șasiul sport. E lipit de asfalt, parca are gheare. Mie îmi lipsește SUV-ul la confortul de a te da jos, altfel Treiarul pe sosea e genial, nu l-as da pe nimic (pe drumuri bune).
|
|
#124
Posted 19 January 2018 - 20:38
Aveam la munca vreo... Destule.
Incearca seria 4 coupe. suspensia tare e naspa in bucale dar restul e parfum. Bordul insa... |
#125
Posted 19 January 2018 - 20:46
M-as mira ca mașinile de firma sa fie configurate cu șasiu sport, chiar e diferența fata de cel normal.
Seria 4 = Seria 3 coupe, e același șasiu, suspensiile normale sunt setate mai sportiv, dar un treiar cu șasiu adaptativ e la fel de bun. Bordul e perfect pentru un BMW mie îmi place foarte mult (urmat de Mercedes și ultimul Audi). |
#126
Posted 19 January 2018 - 21:03
Erau "alt fel" de mașini de firma.
Unele erau chiar mai doatate ca a ta... Nu toate masinile de firma sunt blana ))) Stiu seria 3 bine bine. Nu e ceea ce imi place acum. Astept noua seria 3 sa vedem. Mie imi face cu ochiul un a7 modelul nou. In cativa ani. Sau de ce nu noul x4 Mie seria 4 mi s-a parut mai incapator, mai lat si mai jos. Iar pe curbe rupea. Si a4 meu rupe. Da tot un mx5 dus la 250cp face ciorba mai tare )) Mi a placut mult seria 4 insa, e pe gustul meu. Edited by MembruAnonim, 19 January 2018 - 21:05. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users