Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jaguar F-Type V6 S
Last Updated: Apr 12 2022 09:23, Started by
mufasa
, Dec 20 2017 20:52
·
0
#236
Posted 21 June 2018 - 10:42
Nostalgie ...
IMG_9643.JPG 423.5K 177 downloads Dupa ce am postat am vazut ca nu se vede bine, are NFS pe numar. Edited by mufasa, 21 June 2018 - 10:43. |
#238
Posted 21 June 2018 - 15:05
#239
Posted 21 June 2018 - 15:33
Mi-a placut si masina, cine stie peste ce Bullitt dau peste vreo 2-3 ani ...
|
#240
Posted 08 July 2018 - 11:12
Nu poti inlocui sunetul unui V8, nu mai zic de al unui V8 aspirat... Doar cand ma gandesc la vechile motoare de pe C63 AMG, cele de +6l aspirate sau la 4.7-le de pe Ferrari California Nici nu mai conteaza daca subvireaza, daca volanul e fara feedback, apesi o data pe pedala si uiti de tot si toate, placere pura. Sigur, e alt gen de placere fata de o masina usoara si agila pe care sa o arunci de pe un viraj pe altul pe Cheia, dar e genul de placere pe care o poti obtine usor, oricand, chiar si intre doua semafoare cand cei din jur comenteaza "uite-l si pe boul ala, accelereaza ca sa franeze in 300m", dar ei nu au cum sa inteleaga ca placerea aia nu se masoara in mm de placute de frana sau ml de benzina...
|
#241
Posted 08 July 2018 - 12:41
figo1988, on 08 iulie 2018 - 11:12, said:
Nu poti inlocui sunetul unui V8, nu mai zic de al unui V8 aspirat... Doar cand ma gandesc la vechile motoare de pe C63 AMG, cele de +6l aspirate sau la 4.7-le de pe Ferrari California Nici nu mai conteaza daca subvireaza, daca volanul e fara feedback, apesi o data pe pedala si uiti de tot si toate, placere pura. Sigur, e alt gen de placere fata de o masina usoara si agila pe care sa o arunci de pe un viraj pe altul pe Cheia, dar e genul de placere pe care o poti obtine usor, oricand, chiar si intre doua semafoare cand cei din jur comenteaza "uite-l si pe boul ala, accelereaza ca sa franeze in 300m", dar ei nu au cum sa inteleaga ca placerea aia nu se masoara in mm de placute de frana sau ml de benzina... O sa salvez comentariul asta că să îți mai aduc aminte de el când lauzi vreo Toyota stupid. |
#242
Posted 08 July 2018 - 14:52
figo1988, on 08 iulie 2018 - 11:12, said:
"uite-l si pe boul ala, accelereaza ca sa franeze in 300m" Ieri si astazi fiind pe langa casa omului mi-am facut din nou de lucru. Am cumparat din timp solutii Leatherique si ieri am aplicat un strat consistent de ulei pe tot ce inseamna piele (masand cu mana), iar astazi am sters surplusul cu Prestine Clean. Cred ca e pielea acum mai misto decat cand a iesit masina din fabrica . |
#243
Posted 08 July 2018 - 15:55
@bob: Una-i pentru mers din A in B, alta e pentru mers din A și întors tot in A. Sper ca nu se entuziasmează nimeni când tureaza un diesel sau vreun motor de 1l pe benzina...
|
#244
Posted 08 July 2018 - 17:03
bobalex18, on 08 iulie 2018 - 12:41, said:
O sa salvez comentariul asta că să îți mai aduc aminte de el când lauzi vreo Toyota stupid. Fii si tu mai open mind, fircare marca cu avantajele ei (ei bine nu chiar toate), iar Toyota/Lexus are cativa asi in mana care nu pot fi ignorati. Sigur, nu ma refer la tehnologia hibrida care este o pacaleala. |
|
#245
Posted 08 July 2018 - 17:44
#246
Posted 08 July 2018 - 18:33
figo1988, on 08 iulie 2018 - 17:44, said: Tie de ce ti se pare pacaleala? Intreb pentru ca am mai vorbit si eu in stanga si in dreapta si, in oras cel putin, avantajul e colosal fata de un motor similar pe benzina. Eu am mers cu 2 hibride, Honda si Lexus si concluzia mea a fost ca daca mergi "la consum" scoti o economie de vreo 30%, care tinde spre 0 daca mergi sportiv. Mie personal imi place prea mult condusul ca sa ma rabde inima sa merg "la consum" asa ca nu ma incadrez. Dar chiar si pentru cei care o fac, economia poate fi de 3l/100km, la 15.000 km/an => 450 eur/an. In cati ani se anuleaza diferenta de pret cu cat este mai scumpa o hibrida ? Si asta nu e tot. Cum schimba o automata hibrida vs. una clasica. Raspuns : ca una clasica de acum 30 ani, adica naspa. Zi-mi ce gresesc si care este argumentatia ta pro. |
#247
Posted 08 July 2018 - 18:39
Economia de consum este ZERO fata de o mașina cu aceleași performanțe condusă în același stil....
|
#248
Posted 13 July 2018 - 22:15
Am ramas tamp astazi dupa amiaza, sper sa-mi revin ...
Pe aceeasi strada undeva la marginea Bucurestiului, intr-un interval de 2 minute din sens opus au trecut 2 Lambo, diferite dar ambele de generatie noua (habar n-am modelele), una verde brotacel (cu nr. de OT) si una rosie ... |
#249
Posted 13 July 2018 - 22:34
Intre mine și tine, într-o curte este un Nissan gtr și un Lamborghini aventator. Iar la braseria de lângă tine, am văzut într-o după-amiază 5 Porsche 911.
|
|
#250
Posted 13 July 2018 - 23:57
Bai, voi v-ați mutat amândoi în Monaco? La garsoniera de 2 mln euro?
|
#251
Posted 14 July 2018 - 08:09
#252
Posted 15 July 2018 - 10:01
Unii oameni sunt fericiti cu toyotele, mai ales arabul de la toyomotor care e la Mamaia cu Huracan performante + primul Urus din Romania.
I-am dat putin cu range-ul sa il intarat, cred ca nici nu ma mai vedea in oglinda dupa 400 de metri. Fuge rau dracia aia de urus. Ce zici bob? Cam cat i-or placea lui toyotele? Eu as fi fanboy ) Edited by emil_sv, 15 July 2018 - 10:18. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users