Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kilometraj mult sau putin?
#73
Posted 15 December 2017 - 08:30
petit_christian, on 15 decembrie 2017 - 08:11, said:
Nu ai fost la orele relevante. Dai o tura pe la Munchen, Dusseledorf sau Freibourg intre 7 si 9 si intre 17h30-20h si vorbim dupa. Ca atunci se duce lumea la munca si orele alea conteaza pt uzura masinii. Acum urmeaza sa ne spui ca nici stauri nu au. Ce inseamna la tine frecvent? Cel putin de 2 ori pe luna in toate colturile Germaniei zile lucratoare si de weekend, la orice ora de zi si noapte? Altfel mi se pare cam irelevant. Eu stau la 24 km de Germania, am prieteni multi si fosti colegi de munca (soferi de camioane). Daca voi credeti ca vorbesc din povestile nemuritoare ale unora si altora.... Eu iti spun din experienta mea si a altor profesionisti care sunt 9-10h/zi la volan, pe orice vreme, la orice ora. Cred ca am temei sa ti pun vb la indoiala. Ref la masinile aduse din De marea majoritate sunt penultima calitate. Calitatea I ramine in Occident. Repet despre ce vb aici? Ca la loto, ai noroc te tine masinuta, nu tre sa traiasca si mecanicii Sa i raspund omului: daca masina a fost intretinuta corect tine. Daca a fost tai sau masina de firma, dupa noroc. Atata stiu ca a fost luata pe firma dar nu a fost taxi.Asta o stiu din spusele vanzatorului si dintr-un raport autodna din Franta. |
#74
Posted 15 December 2017 - 08:52
Nicu90, on 15 decembrie 2017 - 00:20, said: In principiu romanul prefera sa fie mintit frumos decat sa infrunte adevarul, de asta nici nu prea vezi masini cu >300k la vanzare. |
#75
Posted 15 December 2017 - 09:34
Eu cand am luat-o pe a mea avea discurile ovalizate si am zis ca nu scap , dar le-am rezolvat eu cu niste frane mai sanatoase si in vreo 2 3000 km s-au asezat .
|
#76
Posted 15 December 2017 - 10:11
Eu nu vreau sa dau sfaturi nimanui, nu comand eu pe banii altora.
Fiecare cumpara dupa buget, dupa cum crede de cuviinta. Ideea mea este sa pun omul in tema sa nu cada in capcana mitului calitatii nemtesti, tehnologice sau umane. S au smecherit si ei sau au fost dintodeauna dar nu am stiut noi. Masini bune sau chiar mai bune fac si altii, cum am zis fiecare dupa preferinte si posibilitati. Initiator daca mai tine 200 000 de km si tu ii faci in 10 ani, mai conteaza ca tine 10 sau 11 ani? |
#77
Posted 15 December 2017 - 10:43
petit_christian, on 15 decembrie 2017 - 10:11, said:
Eu nu vreau sa dau sfaturi nimanui, nu comand eu pe banii altora. Fiecare cumpara dupa buget, dupa cum crede de cuviinta. Ideea mea este sa pun omul in tema sa nu cada in capcana mitului calitatii nemtesti, tehnologice sau umane. S au smecherit si ei sau au fost dintodeauna dar nu am stiut noi. Masini bune sau chiar mai bune fac si altii, cum am zis fiecare dupa preferinte si posibilitati. Initiator daca mai tine 200 000 de km si tu ii faci in 10 ani, mai conteaza ca tine 10 sau 11 ani? Asa e,nu mai conteaza,doar sa tina atata fara reparatii majore/capitale.Cand am ales acest model nu l-am ales neaparat dupa marca,ci dupa necesitatile mele,2 copii,aveam nevoie de o masina cu un spatiu mai mare si 7 locuri.Din cate mi-a dat de inteles tipul de la reprezentanta,masina a fost la revizii.Din pacate nu imi pot da pe mail istoricul de service.O sa intreb detalii luna viitoare cand m-au programat la schimbat uleiul DSG.Uleiul a fost schimbat anul trecut prin vara(nu mai retin exact data).La cum arata masina pare destul de ingrijita,asta ma duce cu gandul ca totusi inc azul meu posibil numarul de km sa nu fie prea relevant.Oricum sunt foarte curios ce va pica in urmatorii 5 ani.Evident daca se va ajunge sa bag bani in ea cu nemiluita...o marit imediat. http://tinypic.com/r/vxgg9j/9 http://tinypic.com/r/11vjfas/9 Iata si interiorul. |
#78
Posted 15 December 2017 - 12:26
Cosmyn_87, on 15 decembrie 2017 - 10:43, said:
Oricum sunt foarte curios ce va pica in urmatorii 5 ani.Evident daca se va ajunge sa bag bani in ea cu nemiluita...o marit imediat. |
#79
Posted 15 December 2017 - 12:37
Cosmyn_87, on 14 decembrie 2017 - 16:34, said:
... am aflat ca masina mea are vreo 249000km in loc de 149000 ...E mult sau putin numarul asta de km pt un diesel?.... samsarul vinde mai scump daca da km inapoi. ala din service o sa schimbe mai multe piese. estimarea se face dupa nu-s ce medii de km/an * nr.ani parerea mea personala este ca de la 50-70k km in sus nu mai conteaza nr de km ci doar cum a fost folosita si intretinuta masina, indiferent de marca, model, tip combustibil si motor. |
#80
Posted 15 December 2017 - 12:40
#81
Posted 15 December 2017 - 12:40
arg, on 15 decembrie 2017 - 12:37, said:
eu nu cred nici ce zice "neamtul" (samsarul) nici ce zice ala din service. Daca avea cutie de viteze manula atunci nu mai afla nimeni nimic. |
#82
Posted 15 December 2017 - 12:46
posibil,
dar esti sigur ca nu are o cutie de pa alta masina? eu am masina de putin timp (cca 1an) si carnet de mult timp (cca 1 luna), asa ca m-am tot documentat. cand am ajuns la capitotul ulei mi s-a rupt filmul. ca nu stiam decat de 5w30 si 5w40.... in final am luat 50400 50700 din cazua asta spun ca pana pe la 50-70k consumabilele din fabrica inca mai rezista, de acolo deja e mana utilizatorului. exact ce i-am zis mecanicului ii zic si tie: "eu vreau masina cat mai apropiata de cum a iesit din fabrica, fara modificari si adaptari." Edited by arg, 15 December 2017 - 12:49. |
|
#83
Posted 15 December 2017 - 12:59
Tz3posu, on 15 decembrie 2017 - 12:26, said:
Adica sa dai si tu o teapa la randul tau si noi avem pretentii de la astia din conducere sa fie democratici si necoruptibili. De ce ar trebui sa fie neaparat teapa?In primul rand ca sa o vand mi se pare normal sa repar defectele.Apoi o vand.N-am fost adeptul tepelor niciodata.Eu ziceam doar ca o vand ca nu se mai merita sa bag bani in ea,daca va fi cazul sa ajung acolo.Hai sa o luam si altcumva,iti cumperi o masina noua,tragi de ea si ajungi pe la vreo 300.000 km si incep sa pice una alta,o arunci la gunoi sau incerci sa o vinzi?Asta mai ales in cazul in care acei kilometri ii faci sa zicem in 5 ani ca esti poate o persoana mai activa si mergi mult cu masina.Cand nu mai merita sa bagi bani in ea ca pica mai multe,primul lucru care il faci ce faci?Nu o vinzi?Promovarea vanzarii tale evident tine de tine,daca o vinzi si minti ca nu ai schimbat nimic la ea sau o vinzi pentru piese,pe piese etc. |
#84
Posted 15 December 2017 - 13:03
in general cand masina ajunge o epava si reparatiile sunt mai scumpe decat valoarea masinii (dauna totala) atunci o vinzi pe piese sau o vinzi unuia care la randul lui o vinde pe piese. Mai rar sa repare cineva problema si dupaia sa o vanda de buna.
|
#85
Posted 15 December 2017 - 13:06
Baxon, on 15 decembrie 2017 - 12:40, said:
Si culmea vei gasi cumparatori cu duiumul care vor sa-si asume teapa ! Dar cine a zis ca stau la coada sa o cumpere?Cine a zis ca o vand cu probleme neremediate?As vrea eu sa stiu cati din cei care nu trag teapa la numarul de km si vand masini,inmatriculate in RO le vand de bune,nu au avut probleme cu ea,iti spun totul si toata istoria de service.As vrea sa o stiu si pe asta.Nu am zis si nu sustin ca e corect sau ca as face asa ceva,cand am vandut masina veche am dat-o cu carte service si toate facturile din reprezentanta si stampilele etc.Nu am vrut sa imi bat joc de om.Dar ce zici tu ar insemna ca fiecare masina,mai ales cu vechime de 15 ani e o teapa,omul ala vinde masina ca n-are ce sa faca si totul merge perfect,si s-a saturat de ea.Nu exista masina second sa nu fi avut probleme,mai mari sau mai mici.Important este problema care exista in momentul cumpararii.Parerea mea... business11, on 15 decembrie 2017 - 13:03, said:
in general cand masina ajunge o epava si reparatiile sunt mai scumpe decat valoarea masinii (dauna totala) atunci o vinzi pe piese sau o vinzi unuia care la randul lui o vinde pe piese. Mai rar sa repare cineva problema si dupaia sa o vanda de buna. Da corect.Evident ca nu o sa fiu nebun sa se duca motorul si sa cumpar altul care face mai mult decat masina si apoi sa o vand.Ideea era de reurenta si frecventa problemelor.Trebe sa fim constienti,am mai zis,de faptul ca intr-o masina second se baga mai multi bani decat intr-una noua.Problema e de frecventa cu care apar problemele.Cred ca e un risc care ni-l asumam fiecare cand cumparam masini sh.Eu mi l-am asumat.Deocamdata merge brici. Gandeste-te cati oameni care au cumparat masini sh cu un nr de km au intr-adevar km reali?Majoritatea nu au ajuns in reprezentante,au bagat un VCDS care,daca a fost schimbat kilometrajul si in ECu au luat-o de buna ca sunt km reali.Eu am ajuns sa aflu mai mult ca din ce citisem pe net,uleiul de DSG are fluiditate mai speciala si recomandabil e sa se faca schimbul la service autorizat.Dar cei cu manuale...cati au fost in service?Sa zicem ca exista carte de service,e cam fix zero,se pot falsifica si alea.Un smecheras de asta de masini te rezolva imediat si cu o carte de service.Plus cate s-au vandut fara carte de service? Cand am luat masina ma asteptam sa nu fie km reali,dar nu ma asteptam chiar la 100.000 .Mi-am asumat.M-am atasat de masina,nu vreau sa o schimb,o tin cat merge si cat duce,ii dau ce ii trebe la timp.Din pacate noi in Romania nu ne permitem masini noi,nu ne permitem service in reprezentante,nu ne permitem multe.De aceea as inclina ca totusi un strain are mai multa grija de o masina decat noi,din considerente financiare. Edited by Cosmyn_87, 15 December 2017 - 13:12. |
#86
Posted 15 December 2017 - 13:35
Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 20:16, said:
AC-urile de la Dacia sunt de tip on-off foarte ineficiente si din acest motiv au fost interzise la vanzare pentru aparatele de apartament. Asta e prostia zilei Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 20:16, said:
Sunt la a 3-a masina adusa din Germania si la toate am avut noroc. Corect. Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 22:07, said:
O masina nemteasca rulata in Germania la 250 mii km arata si functioneaza ca abia iesita din rodaj. A doua. O sa te mentii in top |
#87
Posted 15 December 2017 - 13:36
Tsunnnami, on 15 decembrie 2017 - 13:31, said:
Asta e prostia zilei VW are AC cu putere variabila asa cum sunt cele cu inverter de apartament, mult mai eficient decat cele de tip on-off. Faptul ca se mai strica tine de complexitate, la o roata de lemn de caruta nu poti sa faci pana. Edited by Kroghy, 15 December 2017 - 13:37. |
|
#88
Posted 15 December 2017 - 14:59
petit_christian, on 15 decembrie 2017 - 08:11, said:
Nu ai fost la orele relevante. Dai o tura pe la Munchen, Dusseledorf sau Freibourg intre 7 si 9 si intre 17h30-20h si vorbim dupa. |
#89
Posted 15 December 2017 - 15:33
Kroghy, on 15 decembrie 2017 - 13:36, said:
Care anume? De la 1 ianuarie 2013 a intrat în vigoare Regulamentul UE 206/2012 de punere în aplicare a Directivei ErP 2009/125 CE care se refera la interzicerea aparatelor AC tip on-off. VW are AC cu putere variabila asa cum sunt cele cu inverter de apartament, mult mai eficient decat cele de tip on-off. Faptul ca se mai strica tine de complexitate, la o roata de lemn de caruta nu poti sa faci pana. Daca nu stii cum functioneaza aerul conditionat pe masinile contemporane de ce tot insisti? Pe bune acum... Edited by alexa32, 15 December 2017 - 15:33. |
#90
Posted 15 December 2017 - 18:13
Si te pomenesti ca stii tu cum functioneaza ac-ul la VW.
Se aude foarte usor la masinile care stau in parcare cum face CLANC cand porneste AC si imediat pornesc si ventilatoarele la putere mare apoi CLANC cand opreste si se opresc si ventilatoarele la scurt timp. Secventa se repeta de obicei cam o data pe minut. In marea majoritate dacii Logan, Duster, etc. La VW-uri nu se face asa, AC-ul e cu putere variabila si merge tot timpul, la fel si ventilatoarele. E un sistem mai nou si mai complex asa ca e normal sa mai apara si defecte. Edited by Kroghy, 15 December 2017 - 18:17. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users