Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reductor presiune apa rețea
#37
Posted 09 November 2017 - 11:13
Reductor cu intrare de minim 25atm, montat pe coloana principala, cam suna a reductor "industrial" cu prindere pe flanse. Seamana cumva cu reductorul asta:
index 1.jpg 159.62K 71 downloads Te intreb pentru ca anul trecut am cautat pe tot net-ul un reductor de pina intr-un tol care sa fie PN25 si nu am gasit niciunde. Am gasit doar industriale, cu flansa. Din gama rezidentiala nu am gasit nimic mai mare de PN16. |
#38
Posted 09 November 2017 - 13:25
no. primul este chiar asta montat in februarie https://automa.ro/re...porat-pn25.html
al doilea este seamana izbitor cu asta https://www.roinstal...n25-1-1-2-p2195 dar stiu ca nu am dat atit pe el (in jur de 120 ron) Ca cel prezentat de tine are un vecin cu hotel dar si la el sar supapele mai ales noaptea Edited by ciine, 09 November 2017 - 13:27. |
#39
Posted 09 November 2017 - 19:08
#40
Posted 09 November 2017 - 19:33
raduk, on 09 noiembrie 2017 - 19:08, said:
Și care este sursa de apă? Sursa de apa e pusa undeva in amonte (izvoare de munte se acumuleaza in citeva bazine imense ) coboara catre noi prin conducta de inalta presiune de 110 (cca 1km) ,de la priza in care ne intepam noi ( presiunrea este 9-11 atm in functie de consum) mai sunt cca 30m diferenta de nivel pe o lungime de cca 200m (mai creste cca 2.5 atm ) aductiunea este din conducta de 40mm pn10 |
#41
Posted 09 November 2017 - 19:40
Deci nu sînt pompe și/sau alte dispozitive de închidere/deschidere pe această alimentare?
|
#42
Posted 09 November 2017 - 19:47
In cel mai rau caz, ia o supapa pilotata si vei folosi chiar diferenta presiunilor de pe fetele armaturii de reglaj pentru actionare. Un regulator direct foloseste doar actiunea din amonte si un contra resort.
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/PORV_closed_piston.svg/420px-PORV_closed_piston.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#43
Posted 09 November 2017 - 20:23
raduk, on 09 noiembrie 2017 - 19:40, said:
Deci nu sînt pompe și/sau alte dispozitive de închidere/deschidere pe această alimentare? sebulbus, on 09 noiembrie 2017 - 19:47, said:
In cel mai rau caz, ia o supapa pilotata si vei folosi chiar diferenta presiunilor de pe fetele armaturii de reglaj pentru actionare. Un regulator direct foloseste doar actiunea din amonte si un contra resort. [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/PORV_closed_piston.svg/420px-PORV_closed_piston.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da exact asta as vrea , constructie solida si materiale rezistente la frig., dar cred ca cel cu manometru are acelas principiu figurat aici. Problema cred ca este la suprafetele de inchidere a supapei de debit care cred ca se uzeaza la viteza mare a apei , cea ce il face ineficient . Va spun ca daca exista un mic debit ( un firicel , cred ca este sub 1l /minut ) atunci presiunea ramane in paramertii cca 3 atm .Pur si simplu am montata o supapa de 3 atm de la o centrala care fisiie incontinu cind instalatia e in stndby, Aceasta intra in actiune la circa 45 de secunde dupa inchiderea ultimului robinet Edited by ciine, 09 November 2017 - 20:28. |
#44
Posted 09 November 2017 - 20:46
Am fost retardat si nu am deschis full screen poza de la #37 cu vana albastra. Se vad porturile de presiune aval/amonte specifice principiului astuia. Pe scurt: intreaba cat a costat si ia acelasi lucru.
Rezistenta la frig (mai ales inghet) sigur nu va fi. Are fie o membrana fie un piston inauntru. Niciunul nu se impaca bine cu apa in stare solida. Daca o imbraci bine in armaflex isi tine singura de cald cat timp nu sunt pauze prelungite. Daca e investitia prea mare pentru un singur bransament, puteti lua in considerare cei in aval de o anumita cota a conductei sa instalati la comun un regulator de calibru mare pe conducta principala. Practic "resetati" varful pantei la vreo 20-30m col H2O deasupra locului de instalare. |
#45
Posted 09 November 2017 - 22:24
sebulbus, on 09 noiembrie 2017 - 20:46, said:
Am fost retardat si nu am deschis full screen poza de la #37 cu vana albastra. Se vad porturile de presiune aval/amonte specifice principiului astuia. Pe scurt: intreaba cat a costat si ia acelasi lucru. Rezistenta la frig (mai ales inghet) sigur nu va fi. Are fie o membrana fie un piston inauntru. Niciunul nu se impaca bine cu apa in stare solida. Daca o imbraci bine in armaflex isi tine singura de cald cat timp nu sunt pauze prelungite. Daca e investitia prea mare pentru un singur bransament, puteti lua in considerare cei in aval de o anumita cota a conductei sa instalati la comun un regulator de calibru mare pe conducta principala. Practic "resetati" varful pantei la vreo 20-30m col H2O deasupra locului de instalare. Nu are membrana , cel vechi care a crapat era identic constructiv ,are in interior un pistonas cu suprafete diferite care inchide pe un scaun tip conic. Nu a inghetat decit asta iarna fiind foarte ger mult tiimp la rand , inghetul propagandu-se la peste 1 m in sol , a, fost prapad general pe la toti pe acolo, toalete sparte boilere sifoane robineti, etc. Oricum cred ca la punctul de inghet ma ajuta si presiunea foarte mare. Caminul e bine izolat 9 are pereti dubli cu polistiren de 10 cm iar capacul este din 40 cm de polistiren sub un capac de dulap de lemn, dar poti sa-l invelesti cu ce vrei singura sursa de caldura vine de la pamintul de la baza. Apa iarna are undeva la 1-2 grade iar vara in august nu creste mai mult de 12, iti sar plombele |
#46
Posted 09 November 2017 - 22:32
ciine, on 09 noiembrie 2017 - 13:25, said:
no. primul este chiar asta montat in februarie https://automa.ro/re...porat-pn25.html al doilea este seamana izbitor cu asta https://www.roinstal...n25-1-1-2-p2195 dar stiu ca nu am dat atit pe el (in jur de 120 ron) Mersi pentru primul link. Modelul cu F la coada si filtru cu capac metalic ar trebui sa fie de 25bar. Modelele cu pahar de plastic (cu A la coada), sunt de 16 bar. Sper ca modelul cumparat de voie este unul cu "pahar" metalic. Al doilea banuiesc ca este un regulator prost, pe care scrie doar Made In Italy. Daca ar fi fost intradevar de la Tiemme, ar fi trebuit teoretic sa fie bun, Dar daca ai dat maxim 120 lei pe el, atunci cred ca este un stift. Primul regulator este pus pe teava de 40mm, imediat dupa ce va-ti intepat in aia de 110mm ? Regulatorul Honeywell este de 1 1/2" ? Sau l-ati pus mai mare, adica de 2" ca sa aveti si debit ? Si primul regulator montat in februarie face figuri ? Sau doar regulatorul nr 2 ? |
|
#47
Posted 09 November 2017 - 22:42
Poate ca e prea mare diferenta dintre presiunea de dinainte de regulator si cea dorita dupa regulator.
Oare ce s-ar intampla daca s-ar pune doua regulatoare in serie, unul de la 10 bar sa reduca la 6 bar si apoi inca unul de la 6 bar la 3 bar? Eventual, intre ele, un mic vas de hidrofor de vreo 12 L? Si ceva filtre Y inainte de regulatoare, in caz ca vine mizerie, sa nu ajunga sa blocheze regulatorul? Edited by kolfleading, 09 November 2017 - 22:43. |
#48
Posted 09 November 2017 - 23:09
!20 ron in in 2008 cind am terminat constructia nu era un pret mic , si nu scrie made in italy pe el , scrie in schimb inox si chiar e din inox
@kolfleading - daca ai fost atent chiar sunt 2 regulatoare , daca scad la 6 atm se mai adauga inca 3 si iara plec de la 10 Eu m-am impacat cu ideea , v-am zis o supapa de 3 atm , dar pt cine are apa contorizata , nu cred ca e solutia optima Edited by ciine, 09 November 2017 - 23:10. |
#49
Posted 19 June 2018 - 14:47
Am urmatoarea intrebare referitoare la instalarea unui reductor de presiune. Cand am inlocuit boilerul de incalzire a apei calde defect, am instalat si reductorul pe coloana de intrare in apartamentul de bloc, imediat dupa contorul de apa rece si un robinet. Incalzirea apei o fac cu centrala pe gaze + boiler.
Blocul este alimentat prin hidrofor cu apa din put, nu de la reteaua orasului. Contorul de apa rece si reductorul de presiune se comporta ciudat, astfel: - contorul de apa are indicatoare diferite pentru zecimi(1:10) metri cubi, sutimi de mc, miimi de mc si zecimi de miimi de mc (1:10000). Cu o periodicitate de aproximativ 45 de secunde si avand toti robinetii din apartament inchisi, presiunea din manometrul reductorului de presiuni scade incet de la 4 bar la 3 bar (dureaza approx 45 de secunde), apoi imediat creste inapoi la 4 bar si ciclul se reia. Pe perioada unui ciclu, este vizibil pe ceasul 1:10000 mc din contor, ca acesta se roteste cat timp scade presiunea intr-un sens, apoi in sensul opus cand creste presiunea afisata pe manometru. Intrebarile mele sunt: 1. De ce presiunea din casa fluctueaza: mai intai scade lent si creste apoi rapid de la 3 la 4 bar, daca toti robinetii sunt inchisi si nu am pierderi de apa? 2. De ce contorul de apa rece se roteste in sensuri opuse (e adevarat cu cantitati foarte mici) pe perioada ciclului de scadere/crestere a presiunii 3. Cum ar trebui rezolvate problemele de la punctele 1 si 2? Multumesc! Edited by florian575, 19 June 2018 - 14:48. |
#50
Posted 19 June 2018 - 14:49
undeva ai niste pierderi
Edited by arg, 19 June 2018 - 14:52. |
#51
Posted 19 June 2018 - 15:03
arg, on 19 iunie 2018 - 14:49, said:
undeva ai niste pierderi Inainte de montarea reductorului, contorul nu se rotea cu toti robinetii interni inchisi. Edited by florian575, 19 June 2018 - 15:05. |
|
#52
Posted 19 June 2018 - 17:42
Din cauza ca altcineva foloseste apa , atunci se creeaza o scadere de presiune , practic " trage" si din teava ta ( infim de aia contorul se invarte invers ) apoi se autoregleaza presiune si isi revine . Teoretic nu e nici un bai .
Daca s-ar invarti contorul ca si consum atunci ar fi bai insemnand ca ai o pierdere de apa pe undeva pe instalatia de dupa contor . |
#53
Posted 19 June 2018 - 21:23
florian575, on 19 iunie 2018 - 15:03, said:
.. Tu in casa ai niste tevi care contin o anumita cantiate de apa. Gindestete ca in loc de tevi ai avea o galeata, sau un bidon. Cind creste presiunea de la 3 bar la 4 bar, tu de fapt bagi apa in tevi. Este ca si cum ai umple galeata / bidonul. Este simplu: presiunea creste, deoarece hidroforul baga apa in tevile tale din casa si baga fortat in ele o anumita cantitate de apa, peste aia care exista, Daca tu bagi apa in tevile din casa (galeata / bidon) este si normal ca apometrul sa inregistreze cu plus cantitatea de apa bagata fortat in tevi. Cind presiunea scade de de la 4 bar la 3 bar, de fapt ti se golesc tevile din casa. Apa pleaca de la tine din casa si se intoarce inapoi la hidrofor. Daca tu trimiti apa inapoi i reteaua blocului, este logic ca si contorul se invirte inapoi. --------- Asa a fost si inainte de a monta reductorul, numai ca nu ai observat tu. Daca dai jos reductorul si urmaresti, ai sa vezi acelasi comportament. ------ Ai cumparat un reductor ieftin si prost. Daca cumparai unul bun, nu se intimpla ce observi tu acum. ----- De ce ai pus reductor ? La ce te ajuta ? Ce presiune aveai inainte de a monta reductorul si la ce presiune ai setat reductorul. Eu as pune pariu ca si fara reductor aveai tot intre 3 si 4 bari si montarea reductorului nu a schimbat cu absolut nimic presiune din casa. Edited by florin71_skoda, 19 June 2018 - 21:25. |
#54
Posted 19 June 2018 - 21:30
Improbabil. Apa o putem socoti incompresibila in gama de presiuni de zi cu zi, deci orice variatie de presiune ar trebui sa provina din umflarea tevilor sau racordurilor. Chiar si asa, o variatie de volum de 1/3 nu trece usor neobservata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users