Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Intrebare generala cont bancar Ro...
 

Minciuni GLS

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

Poll: Minciuni GLS (36 member(s) have cast votes)

Ați pățit-o vreodată la modul ăsta?

  1. Da (5 votes [13.89%] - View)

    Percentage of vote: 13.89%

  2. Da, este o practica curenta la GLS (4 votes [11.11%] - View)

    Percentage of vote: 11.11%

  3. Da, este o practică curentă de-a curierilor (14 votes [38.89%] - View)

    Percentage of vote: 38.89%

  4. Nu (11 votes [30.56%] - View)

    Percentage of vote: 30.56%

  5. Nu, toate ți se întâmplă numai ție :harhar: (2 votes [5.56%] - View)

    Percentage of vote: 5.56%

Vote Guests cannot vote

#1
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Vi s-a întâmplat să apară la tracking pe sit-ul prestatorului un mesaj de genul: nelivrat, destinatarul nu e de gasit

Atunci când a fost cineva în permanență la acea adresa.
Și atunci când sunând curierul la numărul primit în SMS să vă spună că are prea multe livrări și că va ajunge, da' peste trei zile? Posted Image

Edited by scaiba, 13 October 2017 - 15:38.


#2
misu183

misu183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,954
  • Înscris: 21.12.2008
Mie nu.

#3
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
nu doar la gls se intampla. si fan si urgent fac la fel. le e lene curierilor sa vina la adresa.

#4
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,093
  • Înscris: 01.12.2006
La FAN e ceva obisnuit, am primit colete si dupa 30 de zile , normal ca le-am refuzat
SMS cum ca am fost cautat la adresa, idei de genul 'hai sa ne intalnim in parcarea X ca nu prea am timp azi'' etc

#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Da' reuşesc şoferii să își deconteze ceva motorină cu practicile astea?
Ori este o linie pe care se merge, cu știrea celor din conducere, pentru optimizarea/maximizarea profitului și prostirea clientului?
Să se mai strângă ceva colete pentru acel areal, zic...

#6
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,287
  • Înscris: 05.06.2002
curieratele astea se bazeaza pe francize. acu depinde foarte tare firma francizata cat de serioasa este sau nu. pe chestia asta pe o zona merge nasol GLS-ul si merg brici alte curierate la care fancizatul se administreaza mai bine, pe alte zone merge bine GLS si merg prost altele...

#7
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,214
  • Înscris: 23.08.2014
In mod normal firmele de curierat au niste practici bine stabilite, dar cateodata oamenii decid sa nu le respecte.Am patit sa comand un produs, a venit deteriorat, l-am refuzat.curierul in loc sa spuna magazinului ca au stricat produsul la transport, au zis ca am refuzat eu comanda.

#8
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Eu cu NEMOEXPRESS curier nu am avut probleme, pana acum...

Edited by notrust, 13 October 2017 - 16:10.


#9
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 fqx, on 13 octombrie 2017 - 16:02, said:

...cateodata oamenii decid sa nu le respecte...
Tot nu văd nimic normal în a permite unui șofer să facă asta.

#10
flashxml

flashxml

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 29.05.2010
Cargus este varza rau pe sectorul 3. Reclamatii peste reclamatii pana îmi aduce pachetul. Vin in aceasi zi in care iti dau acel sms, doar daca stiu ca ai lasat minim 10lei in trecut la alt pachet.
Mie mi-au dat 5 zile la rand " in data de intre orele de " . Toti boșorogi angajati.

#11
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,214
  • Înscris: 23.08.2014

 scaiba, on 13 octombrie 2017 - 16:15, said:

Tot nu văd nimic normal în a permite unui șofer să facă asta.
Pai nu e normal, dar se accepta, patronii stiu ca platesc prost, au oameni putini, oamenii accepta sa fie platiti prost si se descurca altfel>in mod normal, masinile sint urmarite prin gps, dar apare subcontractarea, si acolo, iarasi se accepta practici de genu.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 scaiba, on 13 octombrie 2017 - 16:15, said:

Tot nu văd nimic normal în a permite unui șofer să facă asta.
Da' eu ca astept de 2 saptamini o saltea deja platita? Prosti ca mine, mai rar... In contul client apare doar plata acceptata. Si suna la vinzator... si ala cu vrajeala ca luni, apoi ca joi, acum ca marti...
Referitor la curierat, cei mai ok mi s-au parut cei de la fancourier. De astia de la GLS abia acum aud, si nu aud deloc de bine... asta inseamna ca trebuie sa ma feresc de ei.

Edited by _R_A_D_U, 13 October 2017 - 17:09.


#13
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,890
  • Înscris: 25.01.2007

 flashxml, on 13 octombrie 2017 - 16:18, said:

Cargus este varza rau pe sectorul 3. Reclamatii peste reclamatii pana îmi aduce pachetul. Vin in aceasi zi in care iti dau acel sms, doar daca stiu ca ai lasat minim 10lei in trecut la alt pachet.
Mie mi-au dat 5 zile la rand " in data de intre orele de " . Toti boșorogi angajati.
Pe aici ajung si 2-3. Adica cat mai e pana rotunjesc la o suma fixa. Asa ca fan, cargus si nemo imi aduc coletele cum pleaca pe traseu.

#14
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,174
  • Înscris: 22.05.2003
S-a aglomerat iar Bucurestiul si stati sa inceapa ploile...
Curierii nu pot face fata programului infernal, iar o tactica practicata de toti este ca "destinatarul nu e acasa".

Si sefii lor stiu, dar e aprope imposibil s amai gasesti oameni care sa munceasca in acest omeniu, si nu numai!

#15
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 fqx, on 13 octombrie 2017 - 16:43, said:

...patronii stiu...
Mie-mi spui asta...


Dap, lucrurile sunt putrede în Danemarca.
Să vă mai spun că apelând numărul domnului șofer, intră mesageria?
Nu, este la mintea oricui că așa se întâmplă când rămâi cu mașina în pană, pe șosea.
Bietul om, tare îmi pare rău...

Dacă tot nu vă vine a crede că se poate, aveți discuțiile purtate în email cu o doamnă de la GLS.
Care doamnă îmi era clar că nu poate face nimic, doar nu poate trece peste deciziile unui șofer:


Imi cer scuze doamnă, însă numărul pe care mi l-ați dat este numărul curierului care mi-a spus că este prea aglomerat.

Domnia sa este cel care conduce onorata societate GLS?

Îmi părea cumva firesc să îmi oferiti măcar numărul de telefon al managerului de depozit...

Voi proceda însă exact cum îmi spuneți, voi suna iarăși șoferul și îl voi ruga foarte frumos să mă înțeleagă și să fie de acord și domnia sa în găsirea unei soluții.

Poate vă intereseză subiectul acesta:
https://forum.softpe...63-minciuni-gls

Este pe cel mai mare forum din țară, v-ar mira ce mulți oameni citesc pe acolo...

Mulțumesc mult pentru ajutor!


On 13.10.2017 17:01, Info GLS Romania wrote:

Va rog sa contactati agentul pe nr 0725469XXX    , am informat managerul de depozit pentru a gasi o solutie.
Imi cer scuze in numele colegilor mei .

Cu stima/ best regards
XXX
Customer Service
  GLS General Logistics Systems Romania SRL
Dorobantilor, 106,
550231 Sibiu
Romania
Tel:   +(4)0269-501.900
Fax:   +(4)0269-501.950
E-mail: [email protected]
Web: www.gls-Romania.ro ; www.trimitepachet.ro
Do you really need to print this e-mail?


-----Original Message-----
From: XXX
Sent: Friday, October 13, 2017 4:24 PM
To: Info GLS Romania <[email protected]>
Subject: Re: Informații false în tracking.

Buna ziua,

Multumesc mult pentru raspunsul rapid, inteleg ca o problema tehnica poate aparea oricand si nu poate fi rezolvata chiar pe loc.

Tot nu explica asta de ce afirma ca nu a fost nimeni la adresa, dar in fine...

Va rog sa imi spuneti exact unde a ramas in pana, voi merge eu sa imi ridic coletul de acolo.

Multumesc pentru intelegere.

XXX

XXX


On 13.10.2017 16:17, Info GLS Romania wrote:

Buna ziua

Ne pare rau pentru situatia prezentata de dvs , din pacate dintr-o problema tehnica la masina agentul nu poate ajunge pe zona respectiva de livrare .
Colegul meu a incercat sa va explice ca are probleme la masina si a ramas efectiv in drum cu masina.
Managerul de depozit incearca sa gaseasca solutii pentru livrarea coletelor , cel mai probabil in cursul zilei de luni se va efectua livrarea.
Ne cerem scuze pentru situatia prezentata va asiguram ca interesul nostru este sa livram coletele ,si sa evitam astfel de neplaceri, va rugam sa ne intelegeti aceasta situatie nepravazuta care intarzie livrarea coletelor.
Am solicitat livrarea in cel mai scurt timp posibil , cel mai probabil luni veti fi contactat pentru livrare.

Va multumim pentru intelegere
  
Cu stima/ best regards
XXX
Customer Service
   GLS General Logistics Systems Romania SRL Dorobantilor, 106,
550231 Sibiu
Romania
Tel:   +(4)0269-501.900
Fax:   +(4)0269-501.950
E-mail: [email protected]
Web: www.gls-Romania.ro ; www.trimitepachet.ro Do you really need to
print this e-mail?


-----Original Message-----
From: XXX
Sent: Friday, October 13, 2017 4:06 PM
To: [email protected]
Subject: Informații false în tracking.

Bună ziua,
Am primit SMS-ul automat de la dvs., precum că va fi livrat coletul XXX, in cursul zilei de astăzi.
Sun curierul la 0725.469.XXX, să mă asigur că ajunge astăzi.
Îmi spune că astăzi nu poate ajunge XXX, are prea multe livrări de făcut.
Îi explic că este important să ajungă astazi ori cel mai tarziu mâine, luni este prea târziu.
Îmi spune că dacă nu îl mai vreau îi da retur, să nu mai vina luni degeaba si imi inchide telefonul in nas...
Verific pe site la dvs. dacă pot apela la cineva pentru rezolvarea situației, si a doua surpriza: la verificarea coletului, apare scris negru pe alb: la ora 13:45 nelivrat, destinatarul nu e de gasit.
Lucru complet fals, astazi am fost in permanenta la acea adresa, la fel cum in permanenta am avut telefonul in retea.
Va rog sa ma ajutati in rezolvarea acestei situatii mai mult decat neplacute...

Prenume/nume: XXX
Stradă/număr: XXX
Cod poștal/Oraș: XXX
Țara: Romania

Telefon:  XXX
E-mail: XXX

Număr client:
Număr colet: 27529XXX


 Adm, on 13 octombrie 2017 - 16:52, said:

S-a aglomerat iar Bucurestiul si stati sa inceapa ploile...
Curierii nu pot face fata programului infernal...
Da doamnă, înțeleg perfect ce spuneți.
Însă discutăm despre o zonă din curu' Banatului, cu asfalt perfect uscat.
Citiţi vă rog schimbul de emailuri să-i vedeţi ce frumos se acoperă.
Şi parcă nu-s un SRL de apartament, ori cel puțin eu nu credeam asta...

#16
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,093
  • Înscris: 01.12.2006
Nu va mai plangeti de 2-3 zile. Uite aici, si nu e singura data cand am patit-o

Attached Files

  • Attached File  fan.PNG   262.78K   71 downloads


#17
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Update:

M-a sunat un domn, cel care se ocupă cu tot ce înseamnă GLS pe zonă.
Se pare că a avut o zi cu adevărat proastă acel șofer/curier...

Nici vorbă să fie o practică ce s-a întâmplat, o greșeală cu mașina de transport, alta cu scanatul unui cod care nu trebuia și alta care le și întrece, cea de comunicare.
Se întâmplă și la case mai mari, sunt conștient de asta.

 validoe, on 13 octombrie 2017 - 15:49, said:

...idei de genul 'hai sa ne intalnim in parcarea X ca nu prea am timp azi'' etc
La fel i-am spus eu domnului care m-a sunat, și îți spun drept, mi-a părut că l-am supărat cu ideea asta creață, fiindcă mi-a tăiat-o sec, spunându-mi că ei sunt curieri, nicidecum eu.
Puteam să-i mai spun ceva?

În nici juma' de oră a ajuns la poartă coletul.
Cu altă mașină și cu alt curier din GLS.
Totul simplu, fain, așa cum merg lucrurile-n Banat în proporție de 99.8%.

#18
irimiaciprian1

irimiaciprian1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,977
  • Înscris: 22.10.2012
Atata timp cat se comanda prin curier hartie igienica si apa plata ..cam astai situatia.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate