Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Minciuni GLS
Last Updated: Feb 17 2023 20:43, Started by
scaiba
, Oct 13 2017 15:36
·
0
#1
Posted 13 October 2017 - 15:36
Vi s-a întâmplat să apară la tracking pe sit-ul prestatorului un mesaj de genul: nelivrat, destinatarul nu e de gasit
Atunci când a fost cineva în permanență la acea adresa. Și atunci când sunând curierul la numărul primit în SMS să vă spună că are prea multe livrări și că va ajunge, da' peste trei zile? Edited by scaiba, 13 October 2017 - 15:38. |
#3
Posted 13 October 2017 - 15:44
nu doar la gls se intampla. si fan si urgent fac la fel. le e lene curierilor sa vina la adresa.
|
#4
Posted 13 October 2017 - 15:49
La FAN e ceva obisnuit, am primit colete si dupa 30 de zile , normal ca le-am refuzat
SMS cum ca am fost cautat la adresa, idei de genul 'hai sa ne intalnim in parcarea X ca nu prea am timp azi'' etc |
#5
Posted 13 October 2017 - 15:59
Da' reuşesc şoferii să își deconteze ceva motorină cu practicile astea?
Ori este o linie pe care se merge, cu știrea celor din conducere, pentru optimizarea/maximizarea profitului și prostirea clientului? Să se mai strângă ceva colete pentru acel areal, zic... |
#6
Posted 13 October 2017 - 15:59
curieratele astea se bazeaza pe francize. acu depinde foarte tare firma francizata cat de serioasa este sau nu. pe chestia asta pe o zona merge nasol GLS-ul si merg brici alte curierate la care fancizatul se administreaza mai bine, pe alte zone merge bine GLS si merg prost altele...
|
#7
Posted 13 October 2017 - 16:02
In mod normal firmele de curierat au niste practici bine stabilite, dar cateodata oamenii decid sa nu le respecte.Am patit sa comand un produs, a venit deteriorat, l-am refuzat.curierul in loc sa spuna magazinului ca au stricat produsul la transport, au zis ca am refuzat eu comanda.
|
#8
Posted 13 October 2017 - 16:10
Eu cu NEMOEXPRESS curier nu am avut probleme, pana acum...
Edited by notrust, 13 October 2017 - 16:10. |
#9
Posted 13 October 2017 - 16:15
#10
Posted 13 October 2017 - 16:18
Cargus este varza rau pe sectorul 3. Reclamatii peste reclamatii pana îmi aduce pachetul. Vin in aceasi zi in care iti dau acel sms, doar daca stiu ca ai lasat minim 10lei in trecut la alt pachet.
Mie mi-au dat 5 zile la rand " in data de intre orele de " . Toti boșorogi angajati. |
|
#11
Posted 13 October 2017 - 16:43
scaiba, on 13 octombrie 2017 - 16:15, said:
Tot nu văd nimic normal în a permite unui șofer să facă asta. |
#12
Posted 13 October 2017 - 16:45
scaiba, on 13 octombrie 2017 - 16:15, said:
Tot nu văd nimic normal în a permite unui șofer să facă asta. Referitor la curierat, cei mai ok mi s-au parut cei de la fancourier. De astia de la GLS abia acum aud, si nu aud deloc de bine... asta inseamna ca trebuie sa ma feresc de ei. Edited by _R_A_D_U, 13 October 2017 - 17:09. |
#13
Posted 13 October 2017 - 16:49
flashxml, on 13 octombrie 2017 - 16:18, said:
Cargus este varza rau pe sectorul 3. Reclamatii peste reclamatii pana îmi aduce pachetul. Vin in aceasi zi in care iti dau acel sms, doar daca stiu ca ai lasat minim 10lei in trecut la alt pachet. Mie mi-au dat 5 zile la rand " in data de intre orele de " . Toti boșorogi angajati. |
#14
Posted 13 October 2017 - 16:52
S-a aglomerat iar Bucurestiul si stati sa inceapa ploile...
Curierii nu pot face fata programului infernal, iar o tactica practicata de toti este ca "destinatarul nu e acasa". Si sefii lor stiu, dar e aprope imposibil s amai gasesti oameni care sa munceasca in acest omeniu, si nu numai! |
#15
Posted 13 October 2017 - 16:59
fqx, on 13 octombrie 2017 - 16:43, said:
...patronii stiu... Dap, lucrurile sunt putrede în Danemarca. Să vă mai spun că apelând numărul domnului șofer, intră mesageria? Nu, este la mintea oricui că așa se întâmplă când rămâi cu mașina în pană, pe șosea. Bietul om, tare îmi pare rău... Dacă tot nu vă vine a crede că se poate, aveți discuțiile purtate în email cu o doamnă de la GLS. Care doamnă îmi era clar că nu poate face nimic, doar nu poate trece peste deciziile unui șofer: Imi cer scuze doamnă, însă numărul pe care mi l-ați dat este numărul curierului care mi-a spus că este prea aglomerat. Domnia sa este cel care conduce onorata societate GLS? Îmi părea cumva firesc să îmi oferiti măcar numărul de telefon al managerului de depozit... Voi proceda însă exact cum îmi spuneți, voi suna iarăși șoferul și îl voi ruga foarte frumos să mă înțeleagă și să fie de acord și domnia sa în găsirea unei soluții. Poate vă intereseză subiectul acesta: https://forum.softpe...63-minciuni-gls Este pe cel mai mare forum din țară, v-ar mira ce mulți oameni citesc pe acolo... Mulțumesc mult pentru ajutor! On 13.10.2017 17:01, Info GLS Romania wrote: Va rog sa contactati agentul pe nr 0725469XXX , am informat managerul de depozit pentru a gasi o solutie. Imi cer scuze in numele colegilor mei . Cu stima/ best regards XXX Customer Service GLS General Logistics Systems Romania SRL Dorobantilor, 106, 550231 Sibiu Romania Tel: +(4)0269-501.900 Fax: +(4)0269-501.950 E-mail: [email protected] Web: www.gls-Romania.ro ; www.trimitepachet.ro Do you really need to print this e-mail? -----Original Message----- From: XXX Sent: Friday, October 13, 2017 4:24 PM To: Info GLS Romania <[email protected]> Subject: Re: Informații false în tracking. Buna ziua, Multumesc mult pentru raspunsul rapid, inteleg ca o problema tehnica poate aparea oricand si nu poate fi rezolvata chiar pe loc. Tot nu explica asta de ce afirma ca nu a fost nimeni la adresa, dar in fine... Va rog sa imi spuneti exact unde a ramas in pana, voi merge eu sa imi ridic coletul de acolo. Multumesc pentru intelegere. XXX XXX On 13.10.2017 16:17, Info GLS Romania wrote: Buna ziua Ne pare rau pentru situatia prezentata de dvs , din pacate dintr-o problema tehnica la masina agentul nu poate ajunge pe zona respectiva de livrare . Colegul meu a incercat sa va explice ca are probleme la masina si a ramas efectiv in drum cu masina. Managerul de depozit incearca sa gaseasca solutii pentru livrarea coletelor , cel mai probabil in cursul zilei de luni se va efectua livrarea. Ne cerem scuze pentru situatia prezentata va asiguram ca interesul nostru este sa livram coletele ,si sa evitam astfel de neplaceri, va rugam sa ne intelegeti aceasta situatie nepravazuta care intarzie livrarea coletelor. Am solicitat livrarea in cel mai scurt timp posibil , cel mai probabil luni veti fi contactat pentru livrare. Va multumim pentru intelegere Cu stima/ best regards XXX Customer Service GLS General Logistics Systems Romania SRL Dorobantilor, 106, 550231 Sibiu Romania Tel: +(4)0269-501.900 Fax: +(4)0269-501.950 E-mail: [email protected] Web: www.gls-Romania.ro ; www.trimitepachet.ro Do you really need to print this e-mail? -----Original Message----- From: XXX Sent: Friday, October 13, 2017 4:06 PM To: [email protected] Subject: Informații false în tracking. Bună ziua, Am primit SMS-ul automat de la dvs., precum că va fi livrat coletul XXX, in cursul zilei de astăzi. Sun curierul la 0725.469.XXX, să mă asigur că ajunge astăzi. Îmi spune că astăzi nu poate ajunge XXX, are prea multe livrări de făcut. Îi explic că este important să ajungă astazi ori cel mai tarziu mâine, luni este prea târziu. Îmi spune că dacă nu îl mai vreau îi da retur, să nu mai vina luni degeaba si imi inchide telefonul in nas... Verific pe site la dvs. dacă pot apela la cineva pentru rezolvarea situației, si a doua surpriza: la verificarea coletului, apare scris negru pe alb: la ora 13:45 nelivrat, destinatarul nu e de gasit. Lucru complet fals, astazi am fost in permanenta la acea adresa, la fel cum in permanenta am avut telefonul in retea. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea acestei situatii mai mult decat neplacute... Prenume/nume: XXX Stradă/număr: XXX Cod poștal/Oraș: XXX Țara: Romania Telefon: XXX E-mail: XXX Număr client: Număr colet: 27529XXX Adm, on 13 octombrie 2017 - 16:52, said:
S-a aglomerat iar Bucurestiul si stati sa inceapa ploile... Curierii nu pot face fata programului infernal... Însă discutăm despre o zonă din curu' Banatului, cu asfalt perfect uscat. Citiţi vă rog schimbul de emailuri să-i vedeţi ce frumos se acoperă. Şi parcă nu-s un SRL de apartament, ori cel puțin eu nu credeam asta... |
|
#16
Posted 13 October 2017 - 18:49
Nu va mai plangeti de 2-3 zile. Uite aici, si nu e singura data cand am patit-o
Attached Files |
#17
Posted 13 October 2017 - 20:01
Update:
M-a sunat un domn, cel care se ocupă cu tot ce înseamnă GLS pe zonă. Se pare că a avut o zi cu adevărat proastă acel șofer/curier... Nici vorbă să fie o practică ce s-a întâmplat, o greșeală cu mașina de transport, alta cu scanatul unui cod care nu trebuia și alta care le și întrece, cea de comunicare. Se întâmplă și la case mai mari, sunt conștient de asta. validoe, on 13 octombrie 2017 - 15:49, said:
...idei de genul 'hai sa ne intalnim in parcarea X ca nu prea am timp azi'' etc Puteam să-i mai spun ceva? În nici juma' de oră a ajuns la poartă coletul. Cu altă mașină și cu alt curier din GLS. Totul simplu, fain, așa cum merg lucrurile-n Banat în proporție de 99.8%. |
#18
Posted 14 October 2017 - 05:21
Atata timp cat se comanda prin curier hartie igienica si apa plata ..cam astai situatia.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users