Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#1279
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cauta o mașină bună, de obicei fostul proprietar trage de ea pana o pune pe butuci, nu vrea sa bage nici un ban dupa care o vinde sau o da la schimb cu alta mașina.
Cel mai important verifica și 4x4, sa faci probe. Ca mai sunt și care au stricat 4x4 și nu mai cuplează deloc sau au alte probleme mai grave.
Bafta sa iti găsești un Duster bun tehnic.

#1280
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 07 august 2021 - 17:33, said:

Am fost sa vad un Duster 1.5 dci 4x4 53.000km reali unit proprietar.

Nu îmi pare rău că am ieșit, însă mașină un jeg ordinar rugidinit fara accident dar cu suficiente piese care trebuiau schimbate (anvelope, frane complet, detailing interior, tinichigerie big time, distribuție, și ceva probleme la lumina portbagaj). O ghena, oricum.
Cati bani cerea pe masina?
Ar fi trebuit sa ii ceri poze mai multe detaliate și sa il intrebi sa iti zica ce probleme are mașina. Eventual sa ii zici sa vina la tine in oras cu ea sa o vezi. Cu asemenea nebuni de proprietari asa trebuie sa te comporti.

#1281
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Traiesti in alt film. In afara in general vii si o vezi in locul si la ora indicata de vanzator, pe care ti le comumica doar daca nu ii pari vreun dubios de care nu mai scapa. Varianta fiind sa iei un mare flit.

#1282
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Sa zicem ca am avut niste timp sa acord exteriorului. Nu mai facusem asta de ceva vreme (2 ani).

Nu era masina asa murdara, insa nu era in starea in care imi place mie sa-mi pastrez masina. Pasii urmati:

- spuma activa si limpezit la lance-
- degresant industrial in ratie recomandata in zonele murdare- praguri- usi jos- jante-bara fata spate- (mafrasol)
-limpezit-
- manusa+ sampon la galeata-
-limpezit-
- in garaj sters cu prosop cu fire lungi-

Decontaminarea:

- alcool izopropilic si o laveta microfirba si sters toata masina-
- o solutie pt light polish si o ceara solida ce miroase a miere de albine-
- sters geamuri interior/exterior cu IPA (inlaturat vinietele vechi)
- polish jante-
- sters si spalata intre portiere si la pragurile cand deschizi usile-


Cateva poze cu inainte si dupa:

Dupa spalare inainte de decontaminare (primele doua poze).

Dupa IPA (izopropilic) poza 3-4-5

Iar finalul restul pozelor dupa poza nr 5 (culoarea in lumina/soare e perlata insa e un alb rece frigider)

As fi ipocrit sa spun ca vopseaua este impecabila dupa 8 ani (din care 4 ani + de Romania-Bucuresti) sunt mici zgarieturi, mici ciobituri, insa arata bine, nimic major).


km ~115 xxx  (pt dotari cititi prima pagina).

Attached Files


Edited by Deenman, 11 August 2021 - 12:23.


#1283
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am de rezolvat ceva in Ro (neprevazut) si daca tot fac un drum saptamana viitoare am zis sa profit de ocazie ca nu am nevoie de masina zilnic si sa fac urmatoarele:

-bujii ngk-
-ulei 5w30 (507.00 )
-filtru ulei
- ambreiaj complet Luk sau Sachs- e foarte ieftin-

In mod normal revizia la 120.000km (in 5000km) ar fi necesitat sa se schimbe bujiile si uleiul, insa tot merg acu le schimb-

In rest toate bune si frumoase. Revin cu poze de la schimb piese.

Dupa toata treaba asta, urmeaza o vacanta, sau niste vacante.

Edited by Deenman, 19 August 2021 - 11:01.


#1284
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am fost singur în mașină așa că am pus statia sa mai rad de ăștia.

Drumul a fost liber, la vama la Urziceni am fost singura mașină am stat 1 minut. Între Austria și Ungaria nu mai e control (covid).

O sa fie mai nasol la întoarcere but who cares?

Din păcate mecanicul meu preferat a avut un mic accident la picior sâmbătă și umblă cu o cârja. Sa vedem cate putem rezolva.

Attached Files


Edited by Deenman, 25 August 2021 - 06:12.


#1285
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Attached File  IMG_20210827_113049.jpg   154.09K   51 downloads


Schimbat bujii Bosch, ulei total 5w30 LL, filtru ulei original Vag.

Sa și ia mumu idioții care au inventat manșoanele de cauciuc de la bujii.

Nu ies și dacă ies ies bucatele. Niște idioți.

Attached Files



#1286
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Mic update:

M-am intors in Austria, in total au fost ~1500 km si pot sa spun urmatoarele:
- cred ca la revizia de 58.000km dupa ce am cumparat masina, la schimbul de bujii la Avia Pantelimon nu mi-au schimbat bujia 3 (cea mai din stanga in poza) ca erau ngk din fabrica si am dus eu tot ngk atunci. Zic asta pt ca mansonul ce intra pe bujie 10cm in blocul motor era prins de blocul motor, plastifiat si nu iesea intreg nici in 5 ani, asa ca a fost scos bucatele in multe ore. Daca scoti bujia cade cauciuc in motor si adios motor.

Plus daca nu pot sa dai jos mansonul de pe bujie nu intra cheia sa o desfiletezi. Si ca sa fie si mai frumos (traiasca inginerii VAg) daca nu poti da jos bujia, nu ai cum sa dai jos capacul de la ax ca sa cureti mizerie de manson.

Asa ca pentru un schimb de ulei si filtru ulei, si 4 bujii in loc de 1 ora s-au facut 6-7 ore. Multumesc inginerilor VAG si reprezentantei, care a decis la 58.000km sa schimbe doar 3 din 4 si sa nu zica nimic.

La dus am avut in motor Mobil 5w30 ESP luat de aici, original. E cel mai bun ulei pe care il stiu, are si consum mic de combustibil pentru ca are vascozitate mica la cald si protejeaza bine motorul, ramane curat, nu arde cu multa cenusa.

La dus am prins totusi vreme buna, un pic de coborat, si trafic deloc, si am avut 5.9-6% consum pe 600km+.

La intoarcere azi am pornit la 4:15 ora Ro am trecut rapid pe la Urizceni (1 masina) si pe la vama austriaca pe la 10 am (15 masini) asa ca nu am fost prins de extraterestii ce paraseau tara. Am luat-o prin Budapesta pentru ca centura era blocata.

Consum 6.7% cu viteza medie mai mica (88km/h). Uleiul din motor este Total Ineo 5w30 Longlife cu norma pt VAG 507.00 chestia cu el este ca e un pic mai gros la cald decat alte 5w30 si face motorul sa sune mai infundat/placut la turatii mari. Chestia nasoala cu el este ca adauga 0.5-0.7% la consum la fiecare 100km.

In 10000km cat il tin asta inseamna  70 litri/100 euro (adica o revizie gratis). Pentru tractoristi vad ce asta ar fi un ulei bun, pentru ca nu mai auzi tractorul de sub capota, dar la benzina mea nu am nevoie de atenuarea zgomotului motorului, asa ca nu am sa mai folosesc ulei din asta. Ramane 7000-10000km max.
Filtru de ulei e original VW.

Bujiile puse sunt Bosch. Aceasta revizie a fost facuta la 116.000km (bujiile trebuie inlocuite la max 60.000km (la 58.000km a u fost schimbate la Avia, si acum inca o data).

PS: da, am avut un manson nou in portbagaj pentru ca umblu cu o fisa de bujii noua dupa mine ca rezerva. Bujia din stanga este cea care a fost cu probleme la manson, si e umeda pentru ca s-a folosit mult spray ca sa lubrifieze mansonul, in incercarea de al scoate.

S-au montat mansoanele peste bujii cu unsoare magica care nu afecteaza cauciucul si rezista la cateva sute de grade.

Spor la condus.

Attached Files



#1287
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
0,5-0,7% diferenta la consum intre doua uleiuri ambele 5w30 imi pare greu de crezut. Dar tu iti cunosti masina mai bine...

La berlingo 1.6i pe care l-am avut era mult mai ingenios facut. Peste bujii venea o bara care facea contact cu fiecare in parte, nu aveau fise fiecare.

Imi luase 15 min sa inlocuiesc bujiile.

#1288
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013

View Postvinciun, on 30 august 2021 - 23:01, said:

0,5-0,7% diferenta la consum intre doua uleiuri ambele 5w30 imi pare greu de crezut. Dar tu iti cunosti masina mai bine...

La berlingo 1.6i pe care l-am avut era mult mai ingenios facut. Peste bujii venea o bara care facea contact cu fiecare in parte, nu aveau fise fiecare.

Imi luase 15 min sa inlocuiesc bujiile.

Stiu, insa dupa cum vezi lucrurile se fac tot mai ieftin, mai usor de produs si mai greu de inlocuit/ ori iti trebuie cine stie ce scule speciale, ori trebuie inlocuit tot ansamblu pentru ca nu e facut/gandit sa reziste la n cicluri demontat/montat.

Am pus bujii Bosch, si stii ce e amuzant? imi zice mecanicul ca bujiile se inlocuiesc la 60.000km conform producatorului masiniii iar conform celor care fac bujiile la mai putin de 60.000km.
La fel si cu distributiile, producatorul masinii zice una, cel care face curelele zice altceva. La fel la cutia automata de la BMW aisin,  bmw zice ca e pe viata uleiul, cei care fac cutia nu. Povesti din astea pentru visatori, si te miri ca se strica masinile.

De fiecare data cand am fost pe la reprezentanta, am patit cate una, alta. Ori au uitat ceva, ori nu au facut ceva, ori au facut mai putin ori mai mult, niciodata nu ce era pe deviz.

In general eu sunt destul de informat si pregatit, mai ales cand vine vorba de bunurile mele. I-am zis mecanicului ca doar am fost acolo prezent, sa le scoata cu aer comprimat (are compresor mare) a reusit sa scoata 1 manson la mana, 2 cu aer comprimat (bagi pistolul in ele acoperi gaura si sufli si ies afara) insa acela cu probleme nu a reusit sa fie scos in nici un fel. Nici tras cu 3 scule (gheare/patent cu cioc lung/pensete) de 2 oameni deodata.

Edited by Deenman, 31 August 2021 - 07:11.


#1289
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
ti-ai mai cumparat Duster 4x4?
vezi ca il vinde foxbat pe al lui, motor 1.3 tce benzina. Citeste la Jurnal de bord.

pentru deenman https://forum.softpe...4#entry28171292

Edited by Dany_Darke, 04 September 2021 - 14:12.


#1290
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
Eu tot nu inteleg de ce te-ai legat de Duster... e ca o utilitara.

#1291
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ms dar nu sunt interesat de mașini aproape noi din cauza bugetului alocat. Nu cumpăr o mașină de 15k sh (care oricum nu ii merita dusterul nici sh) că sa valoreze o eugenie după 4 ani.

Plus in nici un caz nu sunt interesat de benzina pe Duster.



#1292
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am ajuns acasă. Croația Krk_ Vienna din ușă în ușă cu tot cu 30+15 min stat la vami.

Ce sa mai vrei. 2 persoane + bagaje, presiune roti la rece 2.3 fata/2.2 spate. La cald am verificat și urcă 0.3 bar.

In rest am prins drum liber și vreme bună. Însă cam aglomerat pt Septemberie.

Prima poza e long term
A doua poza de la intrare în Slovenia
Iar ultima poza consumul total din ușă în ușă cu tot cu traversat orașe, viteza medie scade tare că stai cu motorul pornit bara la bara 45 min in vama.


Attached Files



#1293
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
Tot ramai la concluzia ca iti consuma cu 0.6 la suta mai mult?

#1294
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu. Era de la conditiile de drum (vant+ trafic mare prin Budapesta, am trecut in peste 1 ora orasul prin centru pentru ca era blocata centura) si era de la benzina de Romania (petrom+mol 100).

Cu benzina de 95 consumul scade cu minim 0.5L.

La mers in limite normale, legal, mediu spre incet consuma 5-5.5 afara (extraurban), la mers mai repejor 6-6.5% iar la 170km/h deja se duce la 7.5%.

Apropo de consum si mers economic, stiu sigur ca rotile ma penalizeaza la consum, in oras pentru ca sunt imense pt motor, si afara pentru ca aceste anvelope nu sunt orientate spre consum CSC5 XL pe 18.

Niste jante pe 16 cu capace care sa diminueze frecarea ar fi mai indicate, si niste anvelope orientate spre consum. Probabil as reusi o medie de sub 5 la mers normal extern, insa who cares. Pana la urma nu merg la consum, merg in functie de stare, odata incet, odata mai tare, depinde si de trafic.

Edited by Deenman, 07 September 2021 - 07:49.


#1295
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
de ce nu mergi cu benzina Shell Vpower?
In RO poti sa folosesti omv sau mol de 100

#1296
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Daca-ti iei Duster 1.5 dci o sa fii dezamagit rau de dinamica vs Seat-ul 1.4 si-o sa-ti vina sa-i faci vant rapid. Mergi cu unul intai. Poate doar cu stage 1 sa se mai miste cat de cat.

Edited by Mihai_mb, 08 September 2021 - 10:10.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate