Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?
 G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?
 Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!
 

Duster 4x4 1.3l 150 CP

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
595 replies to this topic

#505
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
:))))
Am avut diesel.vremea lor a murit.benzinarele astea turbate au toate avantajele de la diesel si de la benzina la un loc:)

#506
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

View Postcorcodel10, on 22 august 2021 - 21:35, said:

Ideea era ca ii mai taie din elan, fiind mai putin turata.
Valabil cand accelerezi, nu cand incerci sa impiedici masina sa accelereze fara a folosi (prea mult) frana de serviciu. Eficienta franei de motor scade pe masura ce treapta de viteza este mai mare. Daca in treapta 2 are o anumita eficienta, intr-a treia va fi mai putin eficienta, intr-a 4-a si mai putin si tot asa. Scaderea in eficienta este egala cu diferenta intre rapoartele de demultiplicare ale treptelor.

@foxbat, n-ai cum scapa de lipsa franei de motor la motoarele de genul (mici, turbo, conceptie noua). Nici 1.5-ul de pe Civic nu avea frana de motor mai deloc.

Edited by closchkutza, 22 August 2021 - 23:28.


#507
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
da, m-am dat cu Civicul ( de atunci am pus inca  2 rinichi la crescut, sa am de avans).
si fix asta mi s-a parut dubios, ii trageam niste mii de ture sanatoase la retrogradare, se auzea fain motorul dar masina nu incetinea sensibil.
n-am dat prea multa atentie pt ca la drive test eram pe teren plat. si oricum masina chiar e senzatie- stii prea bine !
acum insa cand am avut nevoie de frana de motor "la greu" pe muntii astia i-am simit lipsa. bine, lipsa vorba vine ca are frane foarte ok masina, ba chiar si HDC dar deh- eu mi -s de moda veche la volan:)

#508
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
Honda + frana de motor = anus contra naturii  😛😛

Edited by freaka-da-disk, 22 August 2021 - 23:40.


#509
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Benzinarele turbo nu au frana de motor.

#510
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,000
  • Înscris: 06.04.2007
Lipsa de frana motor e un mare avantaj la consum, in oras "curge" mult.
La un aspirat clasic, cum ai lasat un pic acceleratia incepe sa dea in nas si scade repede viteza de deplasare, la astea turbo nu simt cand lasi un pic gazul, afiseaza un consum de 3-4% si "curg" cu o scadere mica/intinsa a vitezei.

#511
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postcorcodel10, on 22 august 2021 - 21:03, said:

Îi dați treaptă superioară și o mai domoliți. Eu așa mai fac când am coborâri mai lungi.

Inferioara vrei sa zici...

#512
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,235
  • Înscris: 12.12.2011
Nu, nu...superioară am zis. Și mie mi s-a părut ciudat, dar asta am constatat eu.

#513
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

View PostOctavian___, on 23 august 2021 - 08:12, said:


la astea turbo nu simt cand lasi un pic gazul, afiseaza un consum de 3-4% si "curg" cu o scadere mica/intinsa a vitezei.
Ar trebui sa-ti arate zero insa la Ford are "lag" indicatorul ala de consum instant (asa e si la Fiesta).

#514
Mosu007

Mosu007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 31.07.2021
La rino arata zero, probabil si la Dacia.
Altfel, asta cu frana de motor o resimti nasol iarna cand cobori de la munte... in Romania unde dezapezirea lipseste cu desavarsire insa la Duster probabil asistenta isi face treaba.
Am coborat cu rino cu morcovu serios, 15-20 kmph ca sa nu fiu nevoit sa dau in frane rau, e funny ce sa zic !

#515
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 08.01.2010
Lipsa franei de motor isi are in primul rand originea in cutiile de viteze cu trepte din ce in ce mai lungi, gandite special pentru un consum mic, rezistenta scazuta la inaintare (fara a accelera), fapt ce genereaza o deplasare mai lunga fara consum de carburant samd. Daca luam ca exemplu un Golf 8 1.5 TSI manual, acesta prinde 170km/h in treapta a 3-a (am scris corect, desi pare incredibil), fata de 140km/h pe versiunea 7.5 cu acelasi motor. Ce frana de motor sa mai ai, in aceste conditii? In treapta 1 ai frana de motor, in a 2-a mai e ceva, dar de la a 3-a in sus pentru a avea ceva frana de motor trebuie sa mergi foarte tare.

#516
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,683
  • Înscris: 24.10.2015

View Postfoxbat, on 12 august 2021 - 22:15, said:


Frumoase fotografiile. Cu ce le faci daca nu e secret?

#517
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005

View PostCumulus, on 23 august 2021 - 20:56, said:

Lipsa franei de motor isi are in primul rand originea in cutiile de viteze cu trepte din ce in ce mai lungi, gandite special pentru un consum mic, rezistenta scazuta la inaintare (fara a accelera), fapt ce genereaza o deplasare mai lunga fara consum de carburant samd. Daca luam ca exemplu un Golf 8 1.5 TSI manual, acesta prinde 170km/h in treapta a 3-a (am scris corect, desi pare incredibil), fata de 140km/h pe versiunea 7.5 cu acelasi motor. Ce frana de motor sa mai ai, in aceste conditii? In treapta 1 ai frana de motor, in a 2-a mai e ceva, dar de la a 3-a in sus pentru a avea ceva frana de motor trebuie sa mergi foarte tare.

si asta dar si lipsa de "inertie". Iti dai seama ca am ajuns sa cobor cu tr 2 ( la 4x4 tr 1 e doar pentru conditii grele) si eram la 4500 rpm si crestea :)
pe aceeasi panta , cu scuterul, fara probleme, coboram cu 40 - 50FARA SA FRANEZ DELOC!

View Postvinciun, on 23 august 2021 - 21:14, said:

Frumoase fotografiile. Cu ce le faci daca nu e secret?

ce secret? telefon, Huawei si Samsung , p40 pro si note 10 +

#518
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View PostQAZ, on 23 august 2021 - 07:28, said:

Benzinarele turbo nu au frana de motor.

Indraznesc sa va contrazic: sint unele la care iti ramane amprenta fetei pe volan…

#519
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003

View Postjiovrica-ciobanoiu, on 23 august 2021 - 21:42, said:

Indraznesc sa va contrazic: sint unele la care iti ramane amprenta fetei pe volan…
Posibil, am condus doar sub 2000 cm3.

#520
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
Attached File  20210829_111409.jpg   412.44K   88 downloadsAttached File  20210829_114020.jpg   468.58K   99 downloadsAttached File  20210830_011645.jpg   320.14K   108 downloads

#521
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005
De vanzare. oferte pe PM va rog.
Multumesc

#522
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,235
  • Înscris: 12.12.2011
Care dintre cazane? Pardon, bolizi🙈🤣

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate