Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Duster 4x4 1.3l 150 CP
Last Updated: Jan 02 2024 17:25, Started by
foxbat
, Jan 14 2020 20:31
·
22
#505
Posted 22 August 2021 - 21:56
)))
Am avut diesel.vremea lor a murit.benzinarele astea turbate au toate avantajele de la diesel si de la benzina la un loc:) |
#506
Posted 22 August 2021 - 23:27
corcodel10, on 22 august 2021 - 21:35, said:
Ideea era ca ii mai taie din elan, fiind mai putin turata. @foxbat, n-ai cum scapa de lipsa franei de motor la motoarele de genul (mici, turbo, conceptie noua). Nici 1.5-ul de pe Civic nu avea frana de motor mai deloc. Edited by closchkutza, 22 August 2021 - 23:28. |
#507
Posted 22 August 2021 - 23:32
da, m-am dat cu Civicul ( de atunci am pus inca 2 rinichi la crescut, sa am de avans).
si fix asta mi s-a parut dubios, ii trageam niste mii de ture sanatoase la retrogradare, se auzea fain motorul dar masina nu incetinea sensibil. n-am dat prea multa atentie pt ca la drive test eram pe teren plat. si oricum masina chiar e senzatie- stii prea bine ! acum insa cand am avut nevoie de frana de motor "la greu" pe muntii astia i-am simit lipsa. bine, lipsa vorba vine ca are frane foarte ok masina, ba chiar si HDC dar deh- eu mi -s de moda veche la volan:) |
#508
Posted 22 August 2021 - 23:40
Honda + frana de motor = anus contra naturii 😛😛
Edited by freaka-da-disk, 22 August 2021 - 23:40. |
#510
Posted 23 August 2021 - 08:12
Lipsa de frana motor e un mare avantaj la consum, in oras "curge" mult.
La un aspirat clasic, cum ai lasat un pic acceleratia incepe sa dea in nas si scade repede viteza de deplasare, la astea turbo nu simt cand lasi un pic gazul, afiseaza un consum de 3-4% si "curg" cu o scadere mica/intinsa a vitezei. |
#511
Posted 23 August 2021 - 08:29
#512
Posted 23 August 2021 - 08:43
Nu, nu...superioară am zis. Și mie mi s-a părut ciudat, dar asta am constatat eu.
|
#513
Posted 23 August 2021 - 18:12
Octavian___, on 23 august 2021 - 08:12, said: la astea turbo nu simt cand lasi un pic gazul, afiseaza un consum de 3-4% si "curg" cu o scadere mica/intinsa a vitezei. |
#514
Posted 23 August 2021 - 19:18
La rino arata zero, probabil si la Dacia.
Altfel, asta cu frana de motor o resimti nasol iarna cand cobori de la munte... in Romania unde dezapezirea lipseste cu desavarsire insa la Duster probabil asistenta isi face treaba. Am coborat cu rino cu morcovu serios, 15-20 kmph ca sa nu fiu nevoit sa dau in frane rau, e funny ce sa zic ! |
|
#515
Posted 23 August 2021 - 20:56
Lipsa franei de motor isi are in primul rand originea in cutiile de viteze cu trepte din ce in ce mai lungi, gandite special pentru un consum mic, rezistenta scazuta la inaintare (fara a accelera), fapt ce genereaza o deplasare mai lunga fara consum de carburant samd. Daca luam ca exemplu un Golf 8 1.5 TSI manual, acesta prinde 170km/h in treapta a 3-a (am scris corect, desi pare incredibil), fata de 140km/h pe versiunea 7.5 cu acelasi motor. Ce frana de motor sa mai ai, in aceste conditii? In treapta 1 ai frana de motor, in a 2-a mai e ceva, dar de la a 3-a in sus pentru a avea ceva frana de motor trebuie sa mergi foarte tare.
|
#516
Posted 23 August 2021 - 21:14
#517
Posted 23 August 2021 - 21:34
Cumulus, on 23 august 2021 - 20:56, said:
Lipsa franei de motor isi are in primul rand originea in cutiile de viteze cu trepte din ce in ce mai lungi, gandite special pentru un consum mic, rezistenta scazuta la inaintare (fara a accelera), fapt ce genereaza o deplasare mai lunga fara consum de carburant samd. Daca luam ca exemplu un Golf 8 1.5 TSI manual, acesta prinde 170km/h in treapta a 3-a (am scris corect, desi pare incredibil), fata de 140km/h pe versiunea 7.5 cu acelasi motor. Ce frana de motor sa mai ai, in aceste conditii? In treapta 1 ai frana de motor, in a 2-a mai e ceva, dar de la a 3-a in sus pentru a avea ceva frana de motor trebuie sa mergi foarte tare. si asta dar si lipsa de "inertie". Iti dai seama ca am ajuns sa cobor cu tr 2 ( la 4x4 tr 1 e doar pentru conditii grele) si eram la 4500 rpm si crestea pe aceeasi panta , cu scuterul, fara probleme, coboram cu 40 - 50FARA SA FRANEZ DELOC! vinciun, on 23 august 2021 - 21:14, said:
Frumoase fotografiile. Cu ce le faci daca nu e secret? ce secret? telefon, Huawei si Samsung , p40 pro si note 10 + |
#518
Posted 23 August 2021 - 21:42
#519
Posted 23 August 2021 - 22:48
|
#520
Posted 30 August 2021 - 09:14
20210829_111409.jpg 412.44K
88 downloads
20210829_114020.jpg 468.58K
99 downloads
20210830_011645.jpg 320.14K
108 downloads
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users