Motor avariat BMW e46
Last Updated: Jun 18 2017 21:13, Started by
niposs
, May 17 2017 15:01
·
0
#1
Posted 17 May 2017 - 15:01
Salut.
Inainte sa ajung la problema, sa va povestesc putin cum a decurs minunea. Este vorba de un BMW e46 320d cutie automata. Am plecat din Bucuresti, mers decent 90 - 110 km/h si am oprit dupa cca 200km o pauza. Am plecat in continuare, imi vad de drum si mi s-a aprins becul de la nivel antigel, zic... ok, cred ca nu am aerisire corecta, mai merg 1 minut si se stinge. Am verificat motorul si imi curgea pe la capacul de la vasul de expansiune si furtunile erau tari, in presiune destul de ridicata, dar nu curgea oricand ci doar in turatie ridicata >2000rpm. Vazusem stropi pe langa el. Am continuat drumul, s-a mai aprins de doua ori si am ajuns la mecanic unde mi-a zis ca nu am aerisire. Mi-a completat si mi-a facut aerisire. Am plecat mai departe alti 160km si la destinatie s-a aprins iar becul. Am verificat cu un prieten si am vazut ca defapt pompa de apa nu mai merge. Nota: temperatura apei statea corect la 87grade fara sa creasca, ciudat. Am schimbat pompa de apa si am plecat spre Bucuresti, 240km, la destinatia s-a aprins iar, cu pompa de apa functionala de data asta, in vas curgea normal apa. Alta nota: motorul stand la temperatura corecta in continuare. Am plecat iar la drum si mi s-a aprins iar aproape de destinatie dupa 200km, furtunile in continuare tari sub presiune. Am stabilit sa las masina acolo sa verifice tot ce trebuie ca sa se repare. S-au verificat: racitorul de gaze, termostatele, termoflotul, radiatorul etc... S-a ajung la concluzia ce trebuie sa umble la garniture de chiuloasa, nu imi venea sa cred. Masina recent a fost desfacuta pentru a fi schimbata garnitura si ma suna sa imi dea o veste... sa schimb motorul. Precizez ca motorul nu da fum, nu merge trepidat, nu fac zgomot, porneste perfect, se opreste perfect, nimic gresit daca nu te gandesti la faptul ca imi arunca atingel afara si umfla furtunile. Atasez poza de la mecanic cu problema. El zice ca pistonul 1 si 2 nu sunt ok si sunt mai jos decat trebuie, blocul nu e corect... nu prea inteleg. Am mai intrebat cativa mecanici si imi zic ca nu are cum sa schimb motorul pentru atat, se face si bloc, se schimba si chiuloasa si nu ajunge la pretul de motor nou. Mi s-a zis ca asta nu e un motor sa se sparga blocul sau sa se deplaseze pistoanele. A mai patit cineva asa ceva cu acest motor de la e46 sau aveti idee daca e de schimbat un motor care merge perfect dar umfla furtunile de apa? [ https://preview.ibb.co/eTPiRQ/bloc_motor.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by niposs, 17 May 2017 - 15:20. |
#2
Posted 17 May 2017 - 15:16
Şi întrebarea care e?
Dacă tu nu înţelegi, noi ar trebui să ghicim ce a vrut să zică? |
#3
Posted 17 May 2017 - 15:20
#5
Posted 17 May 2017 - 15:27
Furtunele alea nu te astepta sa fie moi..., termostatul este ok ? Alti senzori de temperatura ?
intra pe bmwclub, nu pe softpedia... |
#6
Posted 17 May 2017 - 15:29
Ce treaba are testeru...)
In poza se vede ca zona intre cil 1 si 2 sint probleme de etansare.Probabil s-a circulat mult cu pompa de apa dusa, motorul s-a supraincalzit.Nu are treaba cu modelul, se poate intampla la orice motor prost intretinut. |
#7
Posted 17 May 2017 - 15:32
Eu in poza aia vad ca garnitura sufla in cel putin doua locuri.
|
#8
Posted 17 May 2017 - 15:40
fqx, on 17 mai 2017 - 15:29, said:
Ce treaba are testeru...) In poza se vede ca zona intre cil 1 si 2 sint probleme de etansare.Probabil s-a circulat mult cu pompa de apa dusa, motorul s-a supraincalzit.Nu are treaba cu modelul, se poate intampla la orice motor prost intretinut. Motorul era ok... faptul ca se aprinde becul si mecanicul iti zice ca nu are aerisire, mergi cu ea asa dupa ce iti face aerisire. Nu te repezi cu prosta intretinere. Acul de la temperatura statea in parametri. Prost intretinut e cand iti bati joc de ea. Am inteleg ca defapt nu urca temperatura ca senzorul e in fata, nu pe bloc si din acest motiv nu urca apa. Edited by niposs, 17 May 2017 - 15:41. |
#9
Posted 17 May 2017 - 15:42
sau cam jucat liniuta cu masina aia.... nu-i avariat e ars.
niposs, on 17 mai 2017 - 15:40, said:
Am inteleg ca defapt nu urca temperatura ca senzorul e in fata, nu pe bloc si din acest motiv nu urca apa. nu are senzor de temperatura si in blocul motor? |
#10
Posted 17 May 2017 - 15:45
arg, on 17 mai 2017 - 15:42, said:
sau cam jucat liniuta cu masina aia.... nu-i avariat e ars. de cand e pus senzorul in partea de sus a radiatorului? nu are senzor de temperatura si in blocul motor? Cel putin asa am inteles si asta ar fi motivul pentru care nu ridica apa. Pe tester nu aveam erori deloc. Masina era perfecta. |
|
#11
Posted 17 May 2017 - 15:45
#12
Posted 17 May 2017 - 15:54
niposs, on 17 mai 2017 - 15:40, said:
Motorul era ok... faptul ca se aprinde becul si mecanicul iti zice ca nu are aerisire, mergi cu ea asa dupa ce iti face aerisire. Nu te repezi cu prosta intretinere. Acul de la temperatura statea in parametri. Prost intretinut e cand iti bati joc de ea. Am inteleg ca defapt nu urca temperatura ca senzorul e in fata, nu pe bloc si din acest motiv nu urca apa. |
#13
Posted 17 May 2017 - 15:57
arg, on 17 mai 2017 - 15:45, said:
adica erau sterse, cati km reali are acel motor? poti cauta pe la dezmenbrari alt motor dar..... 262.000 km Am eroare pe un senzor de parcare, nimic grav. Fiind automata, ce liniute sa dai cu ea? Nu poti sa faci drift, nu poti sa te intreci de pe loc... Cutia e perfecta. fqx, on 17 mai 2017 - 15:54, said:
O ai de noua sau de unde stii cum a fost intretinuta?Nu am zis ca s-a te jignesc pe tine, dar orice proprietar cu capul pe umeri, schimba o pompa de apa la masina preventiv, ca daca se duce patesti ce ai patit tu.Senzorul e 0 daca se duce pompa, ca nu se mai misca apa ca sa vezi tu in bord temperatura reala, iar incalzirea motorului nu e uniforma.In plus o pompa de apa nu se duce in doua zile, da semne de oboseala cu luni inainte.In plus, are un istoric de probleme cu racirea, din moment ce ai schimbat odata garnitura deja. Am avut 3 e46 pana acum, iti dai seama ca la service cand o duci, iti schimba tot, uite ca nu s-a intamplat asta de data asta. Masina a fost adusa din Olanda, nu am rulat mult cu ea, ii facusem alte chestii pana in momentul de fata, urma sa schimb role, pompa de apa, curea etc. Ma rog... |
#15
Posted 17 May 2017 - 16:09
Cand s-a efectual schimbul garniturii de chiulasa in trecut, s-a verifica planeitate/rectificat chiulasa(dupa caz) ?
|
|
#16
Posted 17 May 2017 - 16:17
#17
Posted 17 May 2017 - 16:18
#18
Posted 17 May 2017 - 16:19
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users