Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
Last Updated: Mar 24 2024 11:52, Started by
inuendo0
, May 07 2017 20:50
·
1
#8030
Posted 13 September 2022 - 21:34
Adm, on 13 septembrie 2022 - 20:57, said: ...Tesla rupe tot dpdv pret/calitate pentru pretul respectiv. https://ziare.com/pr...on-musk-1759819 https://twitter.com/...ehicle-quality/ |
#8032
Posted 13 September 2022 - 22:45
#8033
Posted 14 September 2022 - 02:26
horny_hornet, on 13 septembrie 2022 - 20:45, said:
Bănuiesc că deși costurile de producție au scăzut, prețul mașinilor a crescut, deci nu știu unde e vestea bună pentru cumpărătorii de mașini electrice. Pretul de vinzare si cel de productie nu au nimic in comun, parca tine minte ca se invata prin gimnaziu. Vestea buna este ca o afaracere baoasa atrage inovatie si concurenta. Daca EVurile nu ar fi o afacere banoasa, ai avea numai VAG si Toyota in domeniu. |
#8035
Posted 14 September 2022 - 09:04
Mina-n mina. Cine schimba lumea face averi cu care o mai schimba o data.
|
#8038
Posted 14 September 2022 - 11:48
Probabil in mult mai bine, a avut doar avantaje fără niciun dezavantaj. De aia nu-l mai lasă unii din brate.
Și dieselul a existat tot datorita faptului ca a fost impus politic, prin distori sionarea pieței, si la lobbyul unor constructori. Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile. |
|
#8039
Posted 14 September 2022 - 14:35
Ești convins greșit. Profit făceau de pe urma dieselului in Europa și a benzinarelor in lume. De ce ar vrea sa schimbe ceva care aducea profit in ceva riscant care ar putea sau nu să aducă profit într-un viitor incert ?
Ce sens ar avea să insiste sa creeze noi linii de producție pentru electrice cât au o grămadă de mijloace fixe neamortizate de la liniile vechi de producție. Pe unii dieselgate i-a prins cu pantalonii in vine cu investiții în linii pentru diesel abia deschise. |
#8040
Posted 14 September 2022 - 14:51
Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu).
Problema e ca fosilele bateau pasul pe loc, nu prea mai aveau mare lucru de propus și lumea (cu bani) a început sa se de îndrăgostească de mașini. Costa din ce în ce mai mult dezvoltarea unor îmbunătățiri din ce în ce mai mici. Era un drum înfundat. Trebuie sa fii extreme de naiv sa crezi ca lobbyul auto care fost dintotdeauna extrem de puternic dintr-o data a fost luat prin surprindere. Dieselgate a venit în 2015, dezindragostirea de diesel deja începuse. In perioada '90-2005 toți banii pe dezvoltare mergeau pe diesel (in timp ce benzinarele erau același mpi-uri obosite, evident, vorbind de mașini de consum), marketingul împingea dieselul, dieselul câștiga Le Mans etc. Însă prin 2005-2010 când euro6 a început sa bata la ușa au reînceput sa investeasca în benzinare și a început deja ușurel declinul dieselului. Dieselgate n-a făcut decât să-l accelereze. Edited by KiloW, 14 September 2022 - 14:53. |
#8041
Posted 14 September 2022 - 18:45
KiloW, on 14 septembrie 2022 - 11:48, said:
Probabil in mult mai bine, a avut doar avantaje fără niciun dezavantaj. De aia nu-l mai lasă unii din brate. Și dieselul a existat tot datorita faptului ca a fost impus politic, prin distori sionarea pieței, si la lobbyul unor constructori. Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile. Evident, dar cine a creat lobbyul si curentul asta cu EVul? Musk! TDI-ul avea niste dezavataje numai ca nu imediat evidente. |
#8042
Posted 14 September 2022 - 18:46
KiloW, on 14 septembrie 2022 - 08:12, said:
Eu credeam că EV-urile sunt despre schimbat lumea, nu despre profit, ca VW Tdi. Scrie și în titlul topicului Asa producatorii clasici strang din buci, cauta restructurari/optimizari pentru a produce profitabil. |
#8043
Posted 14 September 2022 - 23:24
KiloW, on 14 septembrie 2022 - 14:51, said:
Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu). Problema e ca fosilele bateau pasul pe loc, nu prea mai aveau mare lucru de propus și lumea (cu bani) a început sa se de îndrăgostească de mașini. Costa din ce în ce mai mult dezvoltarea unor îmbunătățiri din ce în ce mai mici. Era un drum înfundat. Trebuie sa fii extreme de naiv sa crezi ca lobbyul auto care fost dintotdeauna extrem de puternic dintr-o data a fost luat prin surprindere. Dieselgate a venit în 2015, dezindragostirea de diesel deja începuse. In perioada '90-2005 toți banii pe dezvoltare mergeau pe diesel (in timp ce benzinarele erau același mpi-uri obosite, evident, vorbind de mașini de consum), marketingul împingea dieselul, dieselul câștiga Le Mans etc. Însă prin 2005-2010 când euro6 a început sa bata la ușa au reînceput sa investeasca în benzinare și a început deja ușurel declinul dieselului. Dieselgate n-a făcut decât să-l accelereze. Bati campii cu gratie despre cum au dorit producatorii auto sa falimenteze. Iti recomand sa citesti despre amortizarea mijloacelor fixe si o sa-ti dai seama ce implicatii are asupra profitului unei companii neamortizarea lor. |
|
#8044
Posted 15 September 2022 - 00:15
Vezi ca pana si zeul tau, Elon Musk, a zis acelasi lucru: "In orice moment cca 80% din parcul auto in functiune la nivel global este compus din masini iesite din garantie, masini care au nevoie de revizii si de piese de schimb in mod constant. Acolo este piata de venituri a producatorilor traditionali, acestia permitandu-si sa vanda masinile la profit 0 sau chiar in pierdere si de aceea este foarte greu pentru un nou venit sa concureze - caci nu are revenue decat strict din vanzari de masini si asta e foarte greu sa o faci profitabila."
Asadar @KiloW are dreptate in afirmatiile lui. |
#8045
Posted 15 September 2022 - 08:52
KiloW are evident dreptate, dar nu pentru ca a zis și Musk același lucru
|
#8046
Posted 15 September 2022 - 08:57
Ford4, on 14 septembrie 2022 - 23:24, said: Bati campii cu gratie despre cum au dorit producatorii auto sa falimenteze. I-auzi, care a falimentat? VW e bune mersi, vinde mai puține mașini și are profit mai mare. https://www.volkswag...ves-forwa.html# Vreau și eu sa muncesc mai puțin și sa câștig mai mult, ca falitii aia de la VW Edited by KiloW, 15 September 2022 - 09:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users