Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8256 replies to this topic

#8029
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Cererea e mult mai mare decat oferta, iar asta e de neinteles pentru majoritatea romanilor.

In plus, Tesla rupe tot dpdv pret/calitate pentru pretul respectiv.

#8030
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,186
  • Înscris: 27.06.2007

View PostAdm, on 13 septembrie 2022 - 20:57, said:

...Tesla rupe tot dpdv pret/calitate pentru pretul respectiv.

https://ziare.com/pr...on-musk-1759819

https://twitter.com/...ehicle-quality/

#8031
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
E vorba de un raport nu de valoare absoluta.

#8032
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View PostSTARTREK1, on 13 septembrie 2022 - 21:34, said:


Misto raspunsul lui Musk Posted Image

#8033
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,715
  • Înscris: 21.06.2016

View Posthorny_hornet, on 13 septembrie 2022 - 20:45, said:

Bănuiesc că deși costurile de producție au scăzut, prețul mașinilor a crescut, deci nu știu unde e vestea bună pentru cumpărătorii de mașini electrice.

Pretul de vinzare si cel de productie nu au nimic in comun, parca tine minte ca se invata prin gimnaziu.
Vestea buna este ca o afaracere baoasa atrage inovatie si concurenta. Daca EVurile nu ar fi o afacere banoasa, ai avea numai VAG si Toyota in domeniu.

#8034
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Eu credeam că EV-urile sunt despre schimbat lumea, nu despre profit, ca VW Tdi. Scrie și în titlul topicului :)

#8035
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,715
  • Înscris: 21.06.2016
Mina-n mina. Cine schimba lumea face averi cu care o mai schimba o data.

#8036
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Pai înseamnă că și tedeiul a schimbat lumea :)

#8037
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Pai a schimbat-o la vremea lui.

#8038
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Probabil in mult mai bine, a avut doar avantaje fără niciun dezavantaj. De aia nu-l mai lasă unii din brate.
Și dieselul a existat tot datorita faptului ca a fost impus politic, prin distori
sionarea pieței, si la lobbyul unor constructori. Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile.

#8039
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Ești convins greșit. Profit făceau de pe urma dieselului in Europa și a benzinarelor in lume. De ce ar vrea sa schimbe ceva care aducea profit in ceva riscant care ar putea sau nu să aducă profit într-un viitor incert ?
Ce sens ar avea să insiste sa creeze noi linii de producție pentru electrice cât au o grămadă de mijloace fixe neamortizate de la liniile vechi de producție. Pe unii dieselgate i-a prins cu pantalonii in vine cu investiții în linii pentru diesel abia deschise.

#8040
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu).
Problema e ca fosilele bateau pasul pe loc, nu prea mai aveau mare lucru de propus și lumea (cu bani) a început sa se de îndrăgostească de mașini. Costa din ce în ce mai mult dezvoltarea unor îmbunătățiri din ce în ce mai mici. Era un drum înfundat.

Trebuie sa fii extreme de naiv sa crezi ca lobbyul auto care fost dintotdeauna extrem de puternic dintr-o data a fost luat prin surprindere.

Dieselgate a venit în 2015, dezindragostirea de diesel deja începuse. In perioada '90-2005 toți banii pe dezvoltare mergeau pe diesel (in timp ce benzinarele erau același mpi-uri obosite, evident, vorbind de mașini de consum), marketingul împingea dieselul, dieselul câștiga Le Mans etc. Însă prin 2005-2010 când euro6 a început sa bata la ușa au reînceput sa investeasca în benzinare și a început deja ușurel declinul dieselului. Dieselgate n-a făcut decât să-l accelereze.

Edited by KiloW, 14 September 2022 - 14:53.


#8041
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,715
  • Înscris: 21.06.2016

View PostKiloW, on 14 septembrie 2022 - 11:48, said:

Probabil in mult mai bine, a avut doar avantaje fără niciun dezavantaj. De aia nu-l mai lasă unii din brate.
Și dieselul a existat tot datorita faptului ca a fost impus politic, prin distori
sionarea pieței, si la lobbyul unor constructori. Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile.


Evident, dar cine a creat lobbyul si curentul asta cu EVul? Musk! :D
TDI-ul avea niste dezavataje numai ca nu imediat evidente.

#8042
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View PostKiloW, on 14 septembrie 2022 - 08:12, said:

Eu credeam că EV-urile sunt despre schimbat lumea, nu despre profit, ca VW Tdi. Scrie și în titlul topicului Posted Image
Nu poti schimba lumea daca nu arati ca e o solutie sustenabila. Daca nu era Tesla toti producatorii ar fi spus ca masinile electrice se produc doar in pierdere, ca nu sunt rentabile, etc. Sa ne amintim ca si Prius a durat ceva timp pana sa fie profitabil.
Asa producatorii clasici strang din buci, cauta restructurari/optimizari pentru a produce profitabil.

#8043
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View PostKiloW, on 14 septembrie 2022 - 14:51, said:

Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu).
Problema e ca fosilele bateau pasul pe loc, nu prea mai aveau mare lucru de propus și lumea (cu bani) a început sa se de îndrăgostească de mașini. Costa din ce în ce mai mult dezvoltarea unor îmbunătățiri din ce în ce mai mici. Era un drum înfundat.

Trebuie sa fii extreme de naiv sa crezi ca lobbyul auto care fost dintotdeauna extrem de puternic dintr-o data a fost luat prin surprindere.

Dieselgate a venit în 2015, dezindragostirea de diesel deja începuse. In perioada '90-2005 toți banii pe dezvoltare mergeau pe diesel (in timp ce benzinarele erau același mpi-uri obosite, evident, vorbind de mașini de consum), marketingul împingea dieselul, dieselul câștiga Le Mans etc. Însă prin 2005-2010 când euro6 a început sa bata la ușa au reînceput sa investeasca în benzinare și a început deja ușurel declinul dieselului. Dieselgate n-a făcut decât să-l accelereze.

Bati campii cu gratie despre cum au dorit producatorii auto sa falimenteze. Iti recomand sa citesti despre amortizarea mijloacelor fixe si o sa-ti dai seama ce implicatii are asupra profitului unei companii neamortizarea lor.

#8044
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Vezi ca pana si zeul tau, Elon Musk, a zis acelasi lucru: "In orice moment cca 80% din parcul auto in functiune la nivel global este compus din masini iesite din garantie, masini care au nevoie de revizii si de piese de schimb in mod constant. Acolo este piata de venituri a producatorilor traditionali, acestia permitandu-si sa vanda masinile la profit 0 sau chiar in pierdere si de aceea este foarte greu pentru un nou venit sa concureze - caci nu are revenue decat strict din vanzari de masini si asta e foarte greu sa o faci profitabila."

Asadar @KiloW are dreptate in afirmatiile lui.

#8045
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
KiloW are evident dreptate, dar nu pentru ca a zis și Musk același lucru :D

#8046
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021

View PostFord4, on 14 septembrie 2022 - 23:24, said:



Bati campii cu gratie despre cum au dorit producatorii auto sa falimenteze.

I-auzi, care a falimentat? VW e bune mersi, vinde mai puține mașini și are profit mai mare.
https://www.volkswag...ves-forwa.html#

Vreau și eu sa muncesc mai puțin și sa câștig mai mult, ca falitii aia de la VW :D

Edited by KiloW, 15 September 2022 - 09:00.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate