Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#8011
Posted 11 April 2022 - 13:19
Ptr Model 3 P datele le luasem de aici:
https://ev-database....l-3-Performance Quote Total Power * 413 kW (562 PS) Oricum, aia e puterea totala adunand maximul declarat pe cele 2 motoare. In realitate cele 2 motoare au puterea maxima la turatii diferite, deci nu ai suma lor aritmetica pe sosea. De aia pe dyno iese mai putin, valabil si la a mea. Tipurile de motoare si puterile maxime (cu turatiile aferente). https://www.tesla.co...21C32CAA58.html Mai mult, numerele din CAC nu corespund cu numerele declarate in manualul Tesla. Confuzia e totala. Sunt 7 tipuri de motoare folosite pe Model 3. Eu (conform CAC), la LR an 3D3 fata si 3D5 spate. si tot conform CAC: fata 158KW maxim, spate 208KW maxim. Manualul cu tipurile de motoare (din linkul de mai sus) zice ca 3D3 are max: 137 kW @ 6380 rpm si ca 3D5 are max: 180 kW @ 6000 rpm Naiba mai stie care e realitatea ? Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 13:23. |
#8012
Posted 11 April 2022 - 15:51
ro_explorer, on 11 aprilie 2022 - 13:19, said:
Eu (conform CAC), la LR an 3D3 fata si 3D5 spate. si tot conform CAC: fata 158KW maxim, spate 208KW maxim. Manualul cu tipurile de motoare (din linkul de mai sus) zice ca 3D3 are max: 137 kW @ 6380 rpm si ca 3D5 are max: 180 kW @ 6000 rpm (eu am 3D3 fata + 3D7 spate) In real-life, ce-am vazut pana acum pe telemetria de la TeslaFi (mi-am instalat aplicatia cam de-o luna), ca putere maxima instantanee trasa din baterie, a fost 298 kW (405 CP), intr-o depasire (legala) in urcare pe DN1. Deci 298 KW la SoC 82% si viteza de 116 km/h. Mentionez ca nu am facut (inca) teste de performanta; era pur si simplu o situatie de trafic. Sunt convins ca se poate si mai bine; o sa fac si eu niste teste pe autostrada, dupa ce-mi instalez pneurile de vara. |
#8013
Posted 11 April 2022 - 16:09
mars2k, on 11 aprilie 2022 - 15:51, said:
In real-life, ce-am vazut pana acum pe telemetria de la TeslaFi (mi-am instalat aplicatia cam de-o luna), ca putere maxima instantanee trasa din baterie, a fost 298 kW (405 CP), intr-o depasire (legala) in urcare pe DN1. Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 16:09. |
#8014
Posted 11 April 2022 - 16:44
Pe net am gasit graficele urmatoare de putere&cuplu pentru Model-3 2017-2020:
https://imgur.com/a/s87VuMS Din cate imi amintesc, provin de pe un forum german de Tesla. AWD = LR standard AWD+ = LR cu upgrade-ul "Acceleration Boost" Pentru LR standard, rezulta o putere maxima de circa 450 CP -> plauzibil. |
#8015
Posted 11 April 2022 - 21:15
mars2k, on 11 aprilie 2022 - 15:51, said:
Deci 298 KW la SoC 82% si viteza de 116 km/h. Baterie ~rece (20 grade grade) si cu doar ~60% SOC: 309KW (414CP) pe asflat, in accelerare. Screenshot 2022-04-11 210751.jpg 63.97K 19 downloads A fost foarte fun ... Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 21:15. |
#8016
Posted 12 April 2022 - 07:32
o sa caut si eu cum functioneaza aplicatiile astea, dar luati in calcul ca ele arata puterea LA MOTOR. la roata/la asfalt...e alta treaba.
dyno masoara de obicei puterea la roata (aia 520 de care ziceam eu mai sus). care..sincer, conteaza mai mult. dar si asa ~410/420CP la motor e sub ce declara Tesla la LR, unde ziceau 440 parca? pe langa asta, daca ele iau in calule alte variabile, gen greutate, inclinatie, vreme...realitatea difera. pentru ca si GPSul are o eroare/delay si asta se vede in rezultat. greutatea nu cred ca ati masurat-o..exact. cu lichide, sofer...etc. eu prefer sa iau in calcul dyno versus aplicatiile de genul asta. dar si asa..eu as fi surprins placut sa aiba 520 la roata..M3P.. |
#8017
Posted 12 April 2022 - 08:10
Puterea declarata este cu bateria 100% (voltaj peste un prag unde ai performanta maxima a motoarelor) și în conditii de rezistenta interna minima (adică pe la 40-45 de grade).
Oricum, sincer, eu țin mașina in mod "chill". Mi-e unuia îmi sunt suficienți 150-200cp pentru o depășire mai nervoasa. Tot ce e peste e doar fun bonus căci nu sunt racer. Tine mult de ce anume cumperi. Eu am cumpărat o mașină de familie. Dacă vrei mașini de curse îți iei performance care îți dă și alte unelte software pentru asta. Edited by ro_explorer, 12 April 2022 - 08:10. |
#8018
Posted 12 April 2022 - 09:15
ro_explorer, on 12 aprilie 2022 - 08:10, said:
Dacă vrei mașini de curse îți iei performance care îți dă și alte unelte software pentru asta. existenta unui supercharger la Nurburgring este mai mult decat benefica, chiar necesara. problema e ca bateria se incalzeste si nu poti face 1 tur complet in forta...nici in trackmode. |
#8019
Posted 19 June 2022 - 07:26
Într-un an au fost 273 accidente pe autopilot Tesla în SUA. Putem să comparăm asta cu 90 de accidente cu Honda Sensing, deși am înțeles că există mult mai multe mașini cu Honda Sensing decât cu Tesla autopilot.
https://www.theverge...rash-data-tesla |
#8020
Posted 07 September 2022 - 17:13
Well, ultimul test EuroNcap confirma ce era de asteptat: sistemul AEB bazat pe camera e mai bun decat radarul pur si simplu pentru ca poate fi imbunatatit permanent din soft.
De remarcat ca si monitorizarea soferului prin camera de bord a fost exemplara, contrar a ce spuneau diferiti ,,experti" ca ar trebui un senzor IR ca la alti producatori. https://cdn.euroncap...y-datasheet.pdf https://www.euroncap...teals-the-show/ https://www.tesla.co...ating-euro-ncap |
|
#8021
Posted 07 September 2022 - 18:44
Da, observ si eu ca de cand se fabrica in Germania, Tesla Model Y a devenit (brusc) mult mai buna, in opinia specialistilor europeni.
A se vedea si review-ul lui Thomas de la Autogefuehl pentru Tesla Model Y made in Germany (care e super) vs cea made in China (care e 'meh'). Pana si suspensia la aia din Germania (care era Performance) era mai comoda decat la cea din China (aceasta din urma era LR). LOL Mi-e scarba de protectionismul asta european... |
#8022
Posted 08 September 2022 - 15:45
Ai testat si ti-a iesit rezultatul invers fata de Thomas la Model Y din China vs Germania? am vazut prin mai multe locuri scris ca alea din China sunt mai calitative fata de cele din SUA si nu m-ar uimi ca alea din Germania sa fie #1 la calitate.
Edited by MembruAnonim, 08 September 2022 - 15:47. |
#8023
Posted 08 September 2022 - 16:56
@wolffy: Desi nu am condus (inca) Tesla Model Y made in DE, conduc Model-3 LR made in China (masina personala) si am condus Model-3 LR & Performance made in USA.
Intr-adevar, cele made in China sunt mai bine finisate (decat cele din USA), la nivel de panel gaps, dar fundamental vorbim de aceeasi masina. Nu pot spune c-am sesizat nimic diferit, ca sofer, intre un LR made in China (MiC) si un LR made in USA (ambele 2021, deci post-facelift). Accelereza la fel, aceeasi suspensie, aceeasi tinuta de drum, etc. Daca, ipotetic vorbind, ar exista un recall de siguranta si Tesla mi-ar inlocui masina cu una similara made in USA, mi-ar fi egal. Pe baza acestei experiente mi se pare "cusut cu ata alba" ca Thomas @Autogefuehl prezinta Model Y made in DE la superlativ si cea made in China, intr-un video anterior (diferenta de cca 9 luni), a fost descrisa in termeni mediocri. Mai ales ca Thomas are o istorie de a fi partinitor (biased) in favoarea marcilor germane. In sfarsit, judge for yourself: Review Model Y (Performance) made in DE: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pv33j4s6V4o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Review Model Y (Long Range) made in China: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6-fIKDLQ7wc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Personal, mi se pare ca sentimentul general pentru review-ul Teslei Model Y, made in DE, este la superlativ, iar pentru cea made in China este in genul "e OK-ish". Si nu e vorba de Performance vs LR, ca Thomas a mai facut review-uri la versiuni Performance (Model S, Model 3) si alea erau tot "OK-ish", atata timp cat nu erau made in DE... |
#8024
Posted 08 September 2022 - 17:09
Ce ar fi interesant e sa i le dai pe toate trei, acelasi trim, culoare, aceleasi anvelope, aceiasi presiune in roti si sa ii ascunzi VIN-ul ca sa nu stie unde-s fabricate.
Si asta zice ca Model Y in Berlin are o noua suspensie si cica varianta performance e mai confortabila decat LR din China (la 1:40 si la 10:25): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-7ToyzQaOno?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 08 September 2022 - 17:22. |
#8025
Posted 08 September 2022 - 18:30
mars2k, on 08 septembrie 2022 - 16:56, said:
@wolffy: Desi nu am condus (inca) Tesla Model Y made in DE, conduc Model-3 LR made in China (masina personala) si am condus Model-3 LR & Performance made in USA. Intr-adevar, cele made in China sunt mai bine finisate (decat cele din USA), la nivel de panel gaps, dar fundamental vorbim de aceeasi masina. Nu pot spune c-am sesizat nimic diferit, ca sofer, intre un LR made in China (MiC) si un LR made in USA (ambele 2021, deci post-facelift). Accelereza la fel, aceeasi suspensie, aceeasi tinuta de drum, etc. Daca, ipotetic vorbind, ar exista un recall de siguranta si Tesla mi-ar inlocui masina cu una similara made in USA, mi-ar fi egal. Sau nu era ro_explorer ci altii care nici nu conduceau Tesla dar stiu mai bine... Edited by Hansolo, 08 September 2022 - 18:30. |
|
#8026
Posted 08 September 2022 - 19:13
#8027
Posted 13 September 2022 - 19:43
https://insideevs.co...84000-usd-2017/
Quote He then revealed that in 2017, it cost Tesla $84,000 to make each vehicle. Remarkably, that cost has dropped to $36,000 per vehicle in recent quarters. Contrary to what most people might expect, Viecha said that almost none of the savings came from cheaper battery costs. |
#8028
Posted 13 September 2022 - 20:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users