![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
Last Updated: Jun 19 2022 07:26, Started by
inuendo0
, May 07 2017 20:50
·
8

#8011
Posted 11 April 2022 - 13:19

Ptr Model 3 P datele le luasem de aici:
https://ev-database....l-3-Performance Citat Total Power * 413 kW (562 PS) Oricum, aia e puterea totala adunand maximul declarat pe cele 2 motoare. In realitate cele 2 motoare au puterea maxima la turatii diferite, deci nu ai suma lor aritmetica pe sosea. De aia pe dyno iese mai putin, valabil si la a mea. Tipurile de motoare si puterile maxime (cu turatiile aferente). https://www.tesla.co...21C32CAA58.html Mai mult, numerele din CAC nu corespund cu numerele declarate in manualul Tesla. Confuzia e totala. Sunt 7 tipuri de motoare folosite pe Model 3. Eu (conform CAC), la LR an 3D3 fata si 3D5 spate. si tot conform CAC: fata 158KW maxim, spate 208KW maxim. Manualul cu tipurile de motoare (din linkul de mai sus) zice ca 3D3 are max: 137 kW @ 6380 rpm si ca 3D5 are max: 180 kW @ 6000 rpm Naiba mai stie care e realitatea ? Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 13:23. |
#8012
Posted 11 April 2022 - 15:51

Eu (conform CAC), la LR an 3D3 fata si 3D5 spate. si tot conform CAC: fata 158KW maxim, spate 208KW maxim. Manualul cu tipurile de motoare (din linkul de mai sus) zice ca 3D3 are max: 137 kW @ 6380 rpm si ca 3D5 are max: 180 kW @ 6000 rpm (eu am 3D3 fata + 3D7 spate) In real-life, ce-am vazut pana acum pe telemetria de la TeslaFi (mi-am instalat aplicatia cam de-o luna), ca putere maxima instantanee trasa din baterie, a fost 298 kW (405 CP), intr-o depasire (legala) in urcare pe DN1. Deci 298 KW la SoC 82% si viteza de 116 km/h. Mentionez ca nu am facut (inca) teste de performanta; era pur si simplu o situatie de trafic. Sunt convins ca se poate si mai bine; o sa fac si eu niste teste pe autostrada, dupa ce-mi instalez pneurile de vara. |
#8013
Posted 11 April 2022 - 16:09

In real-life, ce-am vazut pana acum pe telemetria de la TeslaFi (mi-am instalat aplicatia cam de-o luna), ca putere maxima instantanee trasa din baterie, a fost 298 kW (405 CP), intr-o depasire (legala) in urcare pe DN1. Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 16:09. |
#8014
Posted 11 April 2022 - 16:44

Pe net am gasit graficele urmatoare de putere&cuplu pentru Model-3 2017-2020:
https://imgur.com/a/s87VuMS Din cate imi amintesc, provin de pe un forum german de Tesla. AWD = LR standard AWD+ = LR cu upgrade-ul "Acceleration Boost" Pentru LR standard, rezulta o putere maxima de circa 450 CP -> plauzibil. |
#8015
Posted 11 April 2022 - 21:15

Deci 298 KW la SoC 82% si viteza de 116 km/h. ![]() Baterie ~rece (20 grade grade) si cu doar ~60% SOC: 309KW (414CP) pe asflat, in accelerare. ![]() A fost foarte fun ... Edited by ro_explorer, 11 April 2022 - 21:15. |
#8016
Posted 12 April 2022 - 07:32

o sa caut si eu cum functioneaza aplicatiile astea, dar luati in calcul ca ele arata puterea LA MOTOR. la roata/la asfalt...e alta treaba.
dyno masoara de obicei puterea la roata (aia 520 de care ziceam eu mai sus). care..sincer, conteaza mai mult. dar si asa ~410/420CP la motor e sub ce declara Tesla la LR, unde ziceau 440 parca? pe langa asta, daca ele iau in calule alte variabile, gen greutate, inclinatie, vreme...realitatea difera. pentru ca si GPSul are o eroare/delay si asta se vede in rezultat. greutatea nu cred ca ati masurat-o..exact. cu lichide, sofer...etc. eu prefer sa iau in calcul dyno versus aplicatiile de genul asta. dar si asa..eu as fi surprins placut sa aiba 520 la roata..M3P.. |
#8017
Posted 12 April 2022 - 08:10

Puterea declarata este cu bateria 100% (voltaj peste un prag unde ai performanta maxima a motoarelor) și în conditii de rezistenta interna minima (adică pe la 40-45 de grade).
Oricum, sincer, eu țin mașina in mod "chill". Mi-e unuia îmi sunt suficienți 150-200cp pentru o depășire mai nervoasa. Tot ce e peste e doar fun bonus căci nu sunt racer. Tine mult de ce anume cumperi. Eu am cumpărat o mașină de familie. Dacă vrei mașini de curse îți iei performance care îți dă și alte unelte software pentru asta. Edited by ro_explorer, 12 April 2022 - 08:10. |
#8018
Posted 12 April 2022 - 09:15

Dacă vrei mașini de curse îți iei performance care îți dă și alte unelte software pentru asta. existenta unui supercharger la Nurburgring este mai mult decat benefica, chiar necesara. problema e ca bateria se incalzeste si nu poti face 1 tur complet in forta...nici in trackmode. |
#8019
Posted 19 June 2022 - 07:26

Într-un an au fost 273 accidente pe autopilot Tesla în SUA. Putem să comparăm asta cu 90 de accidente cu Honda Sensing, deși am înțeles că există mult mai multe mașini cu Honda Sensing decât cu Tesla autopilot.
https://www.theverge...rash-data-tesla |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users