Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#8245
Posted 05 March 2023 - 21:01
ro_explorer, on 01 martie 2023 - 18:23, said:
S-a tot batt toba prin decembrie 2022 despre accidentul cu model Y din China (cel care a mers full speed vreo 2 Km fara sa franeze). Na ca s-au terminat si investigatiile oficiale si exista si o concluzie: https://www.teslarat...iral-video/amp/ Deci chiar si soferii profesionisti fac prostii mari - soferul din Y era un sofer de camion. Tesla stated that the Park button was indeed pressed during the vehicle’s final drive four times, but only briefly. |
#8246
Posted 05 March 2023 - 21:05
Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2: nu a citit manualul de utilizare a masinii care spune ca trebuie sa apesi 5+ secunde continuu pe butonul de parking ca sa iasa din drive cand masina e in miscare.
Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional. S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta. Edited by ro_explorer, 05 March 2023 - 21:08. |
#8247
Posted 06 March 2023 - 10:56
ro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:
Niste stimabilise aruncasera cu capul inainte cand aparuse stirea initial. Se stiu ei care si cu ce au sarit in fata. Ca in orice situatie de genul asta sfatul meu a fost sa asteptam rezultateel investigatiilor oficiale, asta in lipsa unui glob de cristal functional. S-a dovedit ca asteptatea a fost atitudinea corecta. Cand citesti exclusiv literatura Tesla trebuie s ate astepti ca adevarul s-ar putea sa fie putin nuantat. Poftim un simplu exemplu de stire provenita dintr-o sursa independenta ro_explorer, on 05 martie 2023 - 21:05, said:
Pai arata cam cum soferul e de vina ca: 1: a inversat frana cu acceleratia in capul lui si 2: NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica ro_explorer, on 05 martie 2023 - 13:42, said:
Pe partea de FSD, nu am, nu stiu. Nu consider ca e gata pentru a fi lansat public mai mult decat beta testing, unde soferul sa tina mana pe volan mereu. |
#8248
Posted 06 March 2023 - 11:19
valitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:
NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Daca este sau nu adevarat ce stia masina, numai o investigatie profesionista poate indica Haters gonna hate ! |
#8249
Posted 06 March 2023 - 11:35
Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc.
Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare |
#8251
Posted 06 March 2023 - 12:17
valitudor, on 06 martie 2023 - 11:35, said:
Pentru toti oamenii inteligenti de pe lumea asta, ingineri sau nu, in cazul unei problemei este necesara o analiza/investigatie/etc. Pentru restul... este suficient ceea ce crede fiecare Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right. Edited by Hansolo, 06 March 2023 - 12:17. |
#8252
Posted 06 March 2023 - 12:28
Din nou scaderi de preturi in State pentru Model S, respectiv X. Interesant.
|
#8253
Posted 06 March 2023 - 16:51
Hansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:
Da, vom astepta cateva luni pana la o confirmare oficiala a datelor EDR. Cam la fel cu deznodamantul accidentului din SUA, mentionat aici https://forum.softpe...6#entry29773355 Pai si ce alternativa avem in loc sa asteptam concluziile unei anchete? Sa spunem din start ca Tesla nu poate gresi si mortu-i vinovat? Hansolo, on 06 martie 2023 - 12:17, said:
Vei veni aici ca si la postul mentionat sa spui ca media care a sugerat ca de vina Autopilot a fost senzationalista si fara sa aibe habar de tehnica? Yeah, right. - un tip de media spune inca de la inceput ca este vina companiei, fara sa aiba date obiective care se indice asta. Asa procedeaza tabloidele - un alt tip de media citeaza de la inceput una din parti, soferul sau compania Tesla, care-si apara, fiecare, pozitia. Asta este un tip ok de media. - un alt tip de media ia de la inceput apararea companiei Tesla si face tot ce poate pentru a risipi orice indoiala care ar pica asupra companiei, desi n-are habar daca compania este sau nu vinovata. Astia sunt aia din presa tabloida pentru fanii Tesla. Asa cum a facut Teslarati in mesajul postat de Explorer. Acesta este tipul de media citit cu preponderenta de voi Ce ar fi trebuit sa fac eu, unde ar fi trebuit sa intervin? |
#8254
Posted 06 March 2023 - 16:58
Tesla poate gresi declarativ dar logurile unei masini omologate nu gresesc. Ai sanse mai mari sa castigi la loto de 10 ori la rand decat sa ai o citire eronata in log in ceea ce priveste un sistem vital dintr-o masina, mai ales peste o perioada de timp (nu citire punctiforma ci continua, cum a fost cazul asta).
Edited by ro_explorer, 06 March 2023 - 16:59. |
|
#8255
Posted 07 March 2023 - 05:26
valitudor, on 06 martie 2023 - 10:56, said:
NU, ceea ce ai postat tu nu arata aia. Ce ai postat tu arata ca masina stia ca soferul a apasat pedala de acceleratie 100%. Si cum e asta diferit fata de orice masina? Daca problema nu e de la autopilot, atunci de ce mai conteaza ca e Tesla? Nu stiu daca asta este un defect posibil dar daca e, orice masina se poate defecta similar. Edited by vrajitoruldinoz, 07 March 2023 - 05:27. |
#8256
Posted 08 March 2024 - 22:55
Sunt impresionat de FSD v12 beta.
Versiunile recente de v11 păreau că bat pasul pe loc, dar versiunea asta, prima care folosește un model antrenat end-to-end, mi se pare un mare pas înainte, și mult mai aproape de felul în care conduce un om (și nu un software). Nu e încă suficient de bun pentru un release, dar e prima versiune beta pe care o văd care poate ajunge acolo. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fpoXr_z_6a4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xFgYHUUXy6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce mi se pare interesant e că George Hotz (fost la comma.ai și OpenPilot) spunea încă de acum 4 ani că end-to-end training va fi soluția pentru FSD, pentru că sunt prea multe cazuri particulare pentru a fi rezolvate cu cod scris de mână. Și că Tesla va ajunge până la urmă la aceeași concluzie. Se pare că a avut dreptate. Edited by neaorin, 08 March 2024 - 22:56. |
#8257
Posted 24 March 2024 - 11:52
Unii au senzația că dacă strigă frână, mașina înțelege.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aQSUMEdjHDE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users