Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
Last Updated: Mar 24 2024 11:52, Started by
inuendo0
, May 07 2017 20:50
·
1
#7993
Posted 08 April 2022 - 21:47
ro_explorer, on 06 aprilie 2022 - 23:33, said:
Toyota incepe dezvoltarea de FSD propriu bazata pe "vision only". https://www.teslarat...ng-development/ Totusi, am o curiozitate, pe ceata nu e util radarul ala? Sau e vorba de niste camere cu capabilitati mai deosebite? (infrarosu/termice etc) |
#7994
Posted 08 April 2022 - 22:16
ro_explorer, on 27 martie 2022 - 22:01, said:
Un mic reportaj despre Roadster - in zilele noastre, De unde a inceput totul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4MzOPf4w8hQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7995
Posted 08 April 2022 - 22:48
raven75, on 08 aprilie 2022 - 21:47, said:
Totusi, am o curiozitate, pe ceata nu e util radarul ala? Sau e vorba de niste camere cu capabilitati mai deosebite? (infrarosu/termice etc) Oricum radarul singur nu te ajuta prea mult. Are nevoie de suport vizual ptr navigare. p1073, on 08 aprilie 2022 - 22:16, said:
cati cp are Tesla model 3 lr si performance? |
#7996
Posted 09 April 2022 - 15:29
ro_explorer, on 08 aprilie 2022 - 22:48, said:
Probabil ca o sa încetinească pana la o viteza la care vede, asa cum facem și noi în condițiile alea. Oricum radarul singur nu te ajuta prea mult. Are nevoie de suport vizual ptr navigare. Acum 3 ani eram cu Ioniq pe autostrada in Germania...combinatia ceata densa cu noapte, ce e mai naspa. Mergeam cu peste 100 km cu CC adaptiv pornit setat pe distanta maxima. Masina a franat cu mult inainte sa sesisez ca in fata mea o alta masina mergea incet. Nu stiu ce anume a sesizat prima data: camera sau radarul? insa date fiind conditile am banuit ca radarul. Atunci mi-am promis ca nicio masina nu o sa mai iau fara aceasta optiune; e horor sa orbecai pe drum unde e ceata groasa cu o masina clasica. Am avut experienta sa fiu prins intr-un ambuteiaj din asta unde eu am oprit in ultimul moment dar din spate veneau tare masinile si zburau pe langa tine in alte masini. Edited by raven75, 09 April 2022 - 15:43. |
#7997
Posted 09 April 2022 - 15:57
Ieri si azi am mers pe ninsoare (da, a "venit primavara") ... Mi s-a dezactivat de 2 ori ACC-ul cu status: reduced radar visibility. Asta in conditiile in care vizual totul era ok, cu o distanta vizibila cu ochiul liber de peste 500 metri.
De asta spun ca are si radarul limitarile lui. La camere, daca pui ceva intr-un spectru diferit de cel vizibil sunt convins ca se obtin rezultate minunate. Oricum, sistemul video de la Tesla are un algoritm de procesare extrem de competent. Poate vedea marginile soselei si liniile de demarcatie aproape sterse (cu ochiul liber nu le vezi cateodata dar masina le identifica perfect) asadar nu as avea probleme cu un sistem bazat doar pe camere. In plus, sistemele astea avanseaza mereu, de la generatie la generatie. |
#7998
Posted 09 April 2022 - 16:23
raven75, on 08 aprilie 2022 - 21:47, said:
Totusi, am o curiozitate, pe ceata nu e util radarul ala? Sau e vorba de niste camere cu capabilitati mai deosebite? (infrarosu/termice etc) Tipul ala de la sucursala Toyota a spus clar ca vor folosi lidar si radar pentru ca este cea mai buna si cea mai sigura solutie, iar dupa multi, multi ani de acum inainte, vision only ar putea deveni o solutie acceptabila. So, raspunsul la intrebarea ta este in articol, in ceea ce a spus ala, nu in titlu sau comentariul colegilor... |
#7999
Posted 09 April 2022 - 18:46
ro_explorer, on 09 aprilie 2022 - 15:57, said:
Ieri si azi am mers pe ninsoare (da, a "venit primavara") ... Mi s-a dezactivat de 2 ori ACC-ul cu status: reduced radar visibility. Asta in conditiile in care vizual totul era ok, cu o distanta vizibila cu ochiul liber de peste 500 metri. La mine se intampla chiar si cand ploua mai tare si merg pe autostrada. Edited by MembruAnonim, 09 April 2022 - 18:48. |
#8000
Posted 09 April 2022 - 19:05
Pe ploaie inca nu am patit. Dar e cam de rahat ce-i drept.
|
#8001
Posted 09 April 2022 - 20:05
ro_explorer, on 08 aprilie 2022 - 22:48, said:
Probabil ca o sa încetinească pana la o viteza la care vede, asa cum facem și noi în condițiile alea. Oricum radarul singur nu te ajuta prea mult. Are nevoie de suport vizual ptr navigare. LR vreo 450, P vreo 480. |
#8002
Posted 09 April 2022 - 20:28
Uite ca la asta nu stiu sa iti raspund din testele proprii, dar il avem pe Björn Nylad cu super testele lui
Screenshot 2022-04-09 202440.jpg 141.74K 20 downloads Cu ocazia asta reglez si un typo ... model 3 performance are varful de putere pe la 560 CP. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N2s71w2W9UA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#8003
Posted 09 April 2022 - 22:28
ro_explorer, on 09 aprilie 2022 - 20:28, said:
Uite ca la asta nu stiu sa iti raspund din testele proprii, dar il avem pe Björn Nylad cu super testele lui Screenshot 2022-04-09 202440.jpg Cu ocazia asta reglez si un typo ... model 3 performance are varful de putere pe la 560 CP. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N2s71w2W9UA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8004
Posted 11 April 2022 - 07:58
#8005
Posted 11 April 2022 - 08:15
Da, ma corectasem ulterior. Pe COC la LR este vârf la 480 (suma puterilor maxime ale celor 2 motoare), real pe la 450, Deh... värsta
Mi se incurcasera cifrele în cap. |
#8006
Posted 11 April 2022 - 08:29
hmm..m-ai facut curios cu 560.
nu am rabdare sa vad tot filmul lui byorn pt 3Perf..el de unde a scos cifrele alea? calcule matematice? pt ca totusi la drag la bataie de la i4M50 care are 540 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pbdiQ9FjBwc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by wrc2007, 11 April 2022 - 08:34. |
#8008
Posted 11 April 2022 - 10:12
ro_explorer, on 11 aprilie 2022 - 09:20, said:
Nu, masurat IRL cu dragy mi-as dori sa aiba 560, nu ma intelege gresit, dar si 520 e mult fata de 480 declarati. inclin sa cred dyno + masuratorile drag race de la carwow. daca o bate o masina cu 540 de cai, mai grea...mi-e greu sa cred ca are 560. |
#8009
Posted 11 April 2022 - 10:26
Depinde si de versiuni. Fiecare HW revision la Tesla a avut alte motoare si mici variatii la controllerele aferente. Pana acum sunt cel putin 6 revizii HW cu diferite baterii, diferite tipuri de mototoare cu diferite tuninguri per motor.
Daca te uiti pe COC la fiecare masina in parte ai sa vezi mici diferente fata de IRL asadar singura masuratoare reala este cea pe dyno. Mai mult, astia de la tesla mai baga update-uri de firmware care mai ajusteaza finut unii parametri asadar te poti trezi un overdrive de 5% la un moment dat asa, din senin. Pentru "geeks" ... COC de la Model 3 LR 2021 - Freemont (al meu). 20220411_102217.jpg 153.67K 12 downloads |
#8010
Posted 11 April 2022 - 10:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users