Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
Last Updated: Mar 24 2024 11:52, Started by
inuendo0
, May 07 2017 20:50
·
1
#8047
Posted 15 September 2022 - 08:57
#8048
Posted 15 September 2022 - 15:52
Nu are absolut deloc dreptate. Ceea ce scrieți voi dovedește doar limitările în înțelegerea contabila a treburilor.
Câștigurile de acum ale VW ca și altor producători nu se datorează trecerii la electrice, care trecere ar fi dat peste cap așa cum am zis profiturile lor, ci se datorează crizei semiconductorilor "profitând de cererea foarte mare de mașini, neacoperită de producția curentă, constructorii auto au crescut prețurile și au reușit să facă profituri mai mari, în condițiile în care vânzările și veniturile au scăzut." https://www.profit.r...arilor-20694949 Oricum nu mă aștept să înțeleagă aceste lucruri unul ca Kilow căruia îi plac teoriile conspirationiste și cu atât mai puțin un Explorer căruia ar trebui să-i zic de dumnezeii lui, poate coborând la același nivel de exprimare m-aș putea înțelege cu el. |
#8049
Posted 15 September 2022 - 16:23
Uite, citat din Musk himself:
https://www.livemint...0979431926.html Quote Elon Musk adds that the large legacy automakers sell their cars at low to zero true margins. “Most of their profit is selling replacement parts to their fleet, of which 70% to 80% are past warranty," |
#8050
Posted 15 September 2022 - 16:39
Era vorba de cu totul altceva dar simțeai și tu nevoia să te bagi in seamă.
|
#8051
Posted 15 September 2022 - 16:58
Era vorba despre exact asta:
KiloW, on 14 septembrie 2022 - 14:51, said:
Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu). Adica exact ce zice si Musk. Edited by ro_explorer, 15 September 2022 - 16:58. |
#8052
Posted 15 September 2022 - 22:20
Citeste intreaga postare de la care a pornit totul, nu selecta doar ce-ti convine. Asta daca poti sa scoti o idee dintr-un text scris si nu te limitezi la o singura fraza
|
#8053
Posted 15 September 2022 - 22:36
Ford4, on 15 septembrie 2022 - 15:52, said: Oricum nu mă aștept să înțeleagă aceste lucruri unul ca Kilow căruia îi plac teoriile conspirationiste Absolut, sunt adorabile, mai ales alea bazate pe fapte reale și din surse oficiale. https://corporateeur...ndal-inevitable Mai am o teorie a conspiratiei Elementele pe care se bazează pot fi găsite pe surse conspirationiste, gen site-ul Parlamentului European. Autoritățile au pus batista pe tambal ani la rand deși însăși Comisia Europeană a făcut teste și avertizează de posibilitatea existentei "defeating devices" la practic toți constructorii încă din 2005. Iar după ce scandalul răbufnește totuși cu dieselgate peste ocean, VW primește în Europa o mustrare orala. Nici măcar n-au dat înapoi banii publici primiți pentru dezvoltarea motoarelor curate, pe care in mod evident i-au furat. Însă noi din asta trebuie sa tragem concluzia ca politicienii sunt complet insensibili la lobby si chiar iau masuri care risca să-i bage în faliment... LE Pun totuși sursa, sper ca moderatorii sa nu sancționeze linkurile către siteuri dubioase https://www.europarl....html#_section1 Edited by KiloW, 15 September 2022 - 22:50. |
#8054
Posted 16 September 2022 - 00:05
Ford4, on 15 septembrie 2022 - 22:20, said:
Citeste intreaga postare de la care a pornit totul, nu selecta doar ce-ti convine. Discuția a pornit de aici: KiloW, on 14 septembrie 2022 - 11:48, said:
Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile. Și da, ev-urile sunt împinse puternic prin lobby. O spun eu, deținător de electrica. |
#8055
Posted 16 September 2022 - 11:03
Eu cred ca e clar ca lobby-ul auto a facut tot posibilul pentru a intarzia electrificarea, culmea chiar link-urile date de KiloW demostreaza rezistenta lobby-ului la schimbare. O fi fost impins motorul diesel in fata de lobby-ul producatorilor europeni dar trebuie inteles ca motorizarea a fost promovata impreuna cu ascunderea defeat device, nu separat (evident, ca un fel de avantaj competitional neloial).
Prin comparatie de ce ar promova electrificarea, au ceva diferentiatori pe motorizari, baterii, etc? |
#8056
Posted 16 September 2022 - 11:46
Eu cred ca a fost contra pana prin 2010-2015 când a devenit evident ca dezvoltarea ice a devenit criminal de scumpa și pentru îmbunătățiri infinitezimale, iar furaciunile la regulile de poluare devenite foarte stricte nu puteau sa continue. Apropo deschid o paranteza, suntem în 2022 și încă avem același reguli de poluare ca-n 2014, euro6d a întrat în vigoare în 2021,aka mai au voie sa fure "doar" cu 50% la ani buni de la dieselgate, asta apropo de cât de tare au fost pedepsiți. Închid paranteza.
Era clar ca urmează o schimbare de paradigma, asa ca în loc sa se opună s-au gândit că-i loc de pomeni asa ca s-au alăturat mișcării. Iar politicienii i-au "pedepsit" cu phasing out-ul ice, verzii au aplaudat, iar constructorii auto au încasat FOARTE MULTE POMENI pentru electrificare, ca săracii n-aveau bani s-o facă pe banii lor. Alde Tesla și VW erau rupți in c.r, trăiau de pe o zi pe alta și bătea vântul prin cont. Mai mult au luat bani publici serioși pentru tot felul de suv-ane pseudo-hibride și pseudo-verzi cu impact de mediu 0 sau chiar negativ, exorbitant de scumpe la care statul plătea 25% din făctura. Toată lumea mulțumită, clientul lua un hibrid ieftin, constructorul vindea unul scump și politicianul se freca pe sfarcuri ca a salvat planeta. Și au și o găselniță noua de marketing, aia cu mașinile "curate". Se fasaise treaba cu mașinile ieftine din anii 2000, cu cele sigure din 2010, acum la moda sunt alea curate. Numa' de suferit au avut săracii în urma alegerilor făcute de politicieni. Edited by KiloW, 16 September 2022 - 11:55. |
|
#8057
Posted 17 September 2022 - 10:03
Adm, on 13 septembrie 2022 - 20:57, said:
Cererea e mult mai mare decat oferta, iar asta e de neinteles pentru majoritatea romanilor. Edited by horny_hornet, 17 September 2022 - 10:03. |
#8058
Posted 17 September 2022 - 10:30
Pai constuieste fabrici continuu. Dar, știi tu... o fabrica nu se face peste noapte. Acum 4 ani era o singura fabrica (Freemont) iar acum sunt 4 funcționale. Ultimile 2 încă fac ramp-up.
|
#8059
Posted 17 September 2022 - 10:48
#8060
Posted 17 September 2022 - 11:11
#8061
Posted 17 September 2022 - 12:14
ro_explorer, on 17 septembrie 2022 - 11:11, said:
Geely nu a schimbat lumea, Tesla da. change.jpg 274.54K 15 downloads |
|
#8062
Posted 17 September 2022 - 12:16
Da, da... clar.
Cred ca e timpul de un raport pentru off topic și flame. Edited by ro_explorer, 17 September 2022 - 12:17. |
#8063
Posted 24 December 2022 - 20:41
Reversul medaliei, "how the world changed tesla":
https://www.teslarat...ning-tesla-fsd/ In sfârșit cineva a pus piciorul în prag la mizeria cu FSD. Aștept aceeași chestie la "autopilot". |
#8064
Posted 25 December 2022 - 09:54
Au si ei trolii lor ahtiati dupa un pesches, aka Lena Gozales, plus un curent woke de aparare a alora care nu-s in stare sa citeasca un manual/instructiuni clare.
O sa schimbe numele si basta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users