Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema activare Xbox live gold ...

Fluierat Astra H 1.9 CDTI

Excel - Intrebare referitoare la ...
 Caut dentist care sa pune plombe ...

Grinzi suspendate

BluRay Player 4k

Calorifer
 Dovada talon

Denumire Club de Noapte

Știri legate de Stația ...

Sfat achizitie componente
 Locul unde se salveaza jocurile

Analizator antena Ringexpert

Spionul - The Spy (2019)

Versuri melodie
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8061 replies to this topic

#8047
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 15 septembrie 2022 - 08:52, said:

KiloW are evident dreptate, dar nu pentru ca a zis și Musk același lucru :D
Evident - doar ii aduceam argumente de la electro-zeu .. ca doar pe EL il asculta.

Edited by ro_explorer, 15 September 2022 - 08:57.


#8048
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,427
  • Înscris: 13.11.2017
Nu are absolut deloc dreptate. Ceea ce scrieți voi dovedește doar limitările în înțelegerea contabila a treburilor.
Câștigurile de acum ale VW ca și altor producători nu se datorează trecerii la electrice, care trecere ar fi dat peste cap așa cum am zis profiturile lor, ci se datorează crizei semiconductorilor

"profitând de cererea foarte mare de mașini, neacoperită de producția curentă, constructorii auto au crescut prețurile și au reușit să facă profituri mai mari, în condițiile în care vânzările și veniturile au scăzut."


https://www.profit.r...arilor-20694949

Oricum nu mă aștept să înțeleagă aceste lucruri unul ca Kilow căruia îi plac teoriile conspirationiste și cu atât mai puțin un Explorer căruia ar trebui să-i zic de dumnezeii lui, poate coborând la același nivel de exprimare m-aș putea înțelege cu el.


#8049
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009
Uite, citat din Musk himself:

https://www.livemint...0979431926.html

Quote

Elon Musk adds that the large legacy automakers sell their cars at low to zero true margins. “Most of their profit is selling replacement parts to their fleet, of which 70% to 80% are past warranty,"


#8050
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,427
  • Înscris: 13.11.2017
Era vorba de cu totul altceva dar simțeai și tu nevoia să te bagi in seamă.

#8051
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009
Era vorba despre exact asta:

View PostKiloW, on 14 septembrie 2022 - 14:51, said:

Profitul sau grosul la mulți producătorilor venea din serviciile aftersales, nu din vânzarea de mașini. Mult le vindeau în pierdere (psa de exemplu).

Adica exact ce zice si Musk.

Edited by ro_explorer, 15 September 2022 - 16:58.


#8052
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,427
  • Înscris: 13.11.2017
Citeste intreaga postare de la care a pornit totul, nu selecta doar ce-ti convine. Asta daca poti sa scoti o idee dintr-un text scris si nu te limitezi la o singura fraza

#8053
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,937
  • Înscris: 08.01.2021

View PostFord4, on 15 septembrie 2022 - 15:52, said:


Oricum nu mă aștept să înțeleagă aceste lucruri unul ca Kilow căruia îi plac teoriile conspirationiste

Absolut, sunt adorabile, mai ales alea bazate pe fapte reale și din surse oficiale.
https://corporateeur...ndal-inevitable


Mai am o teorie a conspiratiei
Elementele pe care se bazează pot fi găsite pe surse conspirationiste, gen site-ul Parlamentului European.
Autoritățile au pus batista pe tambal ani la rand deși însăși Comisia Europeană a făcut teste și avertizează de posibilitatea existentei "defeating devices" la practic toți constructorii încă din 2005. Iar după ce scandalul răbufnește totuși cu dieselgate peste ocean, VW primește în Europa o mustrare orala. Nici măcar n-au dat înapoi banii publici primiți pentru dezvoltarea motoarelor curate, pe care in mod evident i-au furat.
Însă noi din asta trebuie sa tragem concluzia ca politicienii sunt complet insensibili la lobby si chiar iau masuri care risca să-i bage în faliment...

LE
Pun totuși sursa, sper ca moderatorii sa nu sancționeze linkurile către siteuri dubioase
https://www.europarl....html#_section1

Edited by KiloW, 15 September 2022 - 22:50.


#8054
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFord4, on 15 septembrie 2022 - 22:20, said:

Citeste intreaga postare de la care a pornit totul, nu selecta doar ce-ti convine.
Eu nu selectez "ce imi convine" ci la partea aia m-am referit ca are dreptate, parte ce e f relevanta în continuarea dizertației. Și da, @KiloW are dreptate in totalitatea ideilor exprimate pe subiect, tu nu.  Cel puțin in cazul asta. Despre alte cazuri nu ma pronunț.

Discuția a pornit de aici:

View PostKiloW, on 14 septembrie 2022 - 11:48, said:

Eu sunt convins ca tot lobbyul auto împinge și EV-urile.


Și da, ev-urile sunt împinse puternic prin lobby. O spun eu, deținător de electrica.

#8055
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,075
  • Înscris: 17.09.2007
Eu cred ca e clar ca lobby-ul auto a facut tot posibilul pentru a intarzia electrificarea, culmea chiar link-urile date de KiloW demostreaza rezistenta lobby-ului la schimbare. O fi fost impins motorul diesel in fata de lobby-ul producatorilor europeni dar trebuie inteles ca motorizarea a fost promovata impreuna cu ascunderea defeat device, nu separat (evident, ca un fel de avantaj competitional neloial).
Prin comparatie de ce ar promova electrificarea, au ceva diferentiatori pe motorizari, baterii, etc?

#8056
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,937
  • Înscris: 08.01.2021
Eu cred ca a fost contra pana prin 2010-2015 când a devenit evident ca dezvoltarea ice a devenit criminal de scumpa și pentru îmbunătățiri infinitezimale, iar furaciunile la regulile de poluare devenite foarte stricte nu puteau sa continue. Apropo deschid o paranteza, suntem în 2022 și încă avem același reguli de poluare ca-n 2014, euro6d a întrat în vigoare în 2021,aka mai au voie sa fure "doar" cu 50% la ani buni de la dieselgate, asta apropo de cât de tare au fost pedepsiți. Închid paranteza.

Era clar ca urmează o schimbare de paradigma, asa ca în loc sa se opună s-au gândit că-i loc de pomeni asa ca s-au alăturat mișcării.
Iar politicienii i-au "pedepsit" cu phasing out-ul ice, verzii au aplaudat, iar constructorii auto  au încasat FOARTE MULTE POMENI pentru electrificare, ca săracii n-aveau bani s-o facă pe banii lor. Alde Tesla și VW erau rupți in c.r, trăiau de pe o zi pe alta și bătea vântul prin cont.  Mai mult au luat bani publici serioși pentru tot felul de suv-ane pseudo-hibride și pseudo-verzi cu impact de mediu 0 sau chiar negativ, exorbitant de scumpe la care statul plătea 25% din făctura. Toată lumea mulțumită, clientul lua un hibrid ieftin, constructorul vindea unul scump și politicianul se freca pe sfarcuri ca a salvat planeta.

Și au și o găselniță noua de marketing, aia cu mașinile "curate". Se fasaise treaba cu mașinile ieftine din anii 2000, cu cele sigure din 2010, acum la moda sunt alea curate.

Numa' de suferit au avut săracii în urma alegerilor făcute de politicieni.

Edited by KiloW, 16 September 2022 - 11:55.


#8057
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,329
  • Înscris: 15.10.2020

View PostAdm, on 13 septembrie 2022 - 20:57, said:

Cererea e mult mai mare decat oferta, iar asta e de neinteles pentru majoritatea romanilor.
Aud de mult timp povestea asta. Cererea e foarte mare, dar Tesla nu are timp/bani pentru a construi suficiente fabrici pentru a face față cererii. Da, sigur, vindeți altcuiva gogoșile astea.

Edited by horny_hornet, 17 September 2022 - 10:03.


#8058
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009
Pai constuieste fabrici continuu. Dar, știi tu... o fabrica nu se face peste noapte. Acum 4 ani era o singura fabrica (Freemont) iar acum sunt 4 funcționale. Ultimile 2 încă fac ramp-up.

#8059
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,329
  • Înscris: 15.10.2020
Bănuiesc că-ți dai seama că nu-s impresionat de faptul că Tesla va reuși pentru prima dată în istoria ei să depășească pragul de 1 milion de mașini vândute într-un an. Să sperăm că vor depăși vânzările celor de la Geely în acest an. :rolleyes:

#8060
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009
Nu asta e scopul lor.

Geely nu a schimbat lumea, Tesla da.

#8061
horny_hornet

horny_hornet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,329
  • Înscris: 15.10.2020

View Postro_explorer, on 17 septembrie 2022 - 11:11, said:

Geely nu a schimbat lumea, Tesla da.
Lumea înainte de Tesla (dreapta) și după Tesla (stânga):
Attached File  change.jpg   274.54K   13 downloads

#8062
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,649
  • Înscris: 15.12.2009
Da, da... clar.
Cred ca e timpul de un raport pentru off topic și flame.

Edited by ro_explorer, 17 September 2022 - 12:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate