Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alezor pentru locas bujii incandescente
Last Updated: May 05 2017 20:12, Started by
HAL9000
, May 01 2017 10:49
·
0
#1
Posted 01 May 2017 - 10:49
Fiindca trebuie sa-mi schimb bujiile pentru a doua oara (prima data a fost in 11/2012 la 87.000 km, acum am 174.000 si iar s-a aprins martorul cu masinuta si cheie), de data asta m-am informat mai bine si ce-i drept este recomandat sa se curete locasul bujiilor de reziduurile carbunoase.
Un set profesional este prea scump si nu are rost investitia daca nu esti meserias, dupa parerea voastra cum s-ar putea realiza un alezor eficient si sigur pentru acest scop? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TZ5DVzdBNO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.autowebsh...-incandescente/ |
#2
Posted 01 May 2017 - 11:18
nu mai bine mergi la un service dotat cu asa ceva si platesti manopera? sau ai o placere sa ti-o faci cu mana ta?
|
#3
Posted 01 May 2017 - 11:19
Se schimba si fara alezor.
Ai grija sa nu rupi bujiile si lasa alezorul, e doar marketing de el. |
#6
Posted 01 May 2017 - 11:50
#7
Posted 01 May 2017 - 12:21
De exemplu daca as gasi o perie cilindrica de diametru corect si o imbib cu grasime, ar putea merge?
[ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.motorindu...evi-500x500.jpg[ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 01 May 2017 - 12:28
#9
Posted 01 May 2017 - 12:34
HAL9000, on 01 mai 2017 - 12:21, said:
De exemplu daca as gasi o perie cilindrica de diametru corect si o imbib cu grasime, ar putea merge? [ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.motorindu...evi-500x500.jpg[ http://www.motorindustry.ro/image/cache/data/perie%20cilindrica%20pentru%20tevi-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 01 May 2017 - 13:32
Una din legile lui Murphi, cea a progresului:
"Toata lumea stie ca un lucru nu poate fi facut, dar vine unul care nu stie si il face" Ori tocmai tu esti ala? |
|
#11
Posted 01 May 2017 - 14:56
xcit, on 01 mai 2017 - 12:28, said:
Da, maxim 500 km maaaxim am zis fqx, on 01 mai 2017 - 12:34, said:
Si ce faci cu depunerile? le cureti si le lasi sa cada in motor?Din cate vad te-au tinut din 2012 pana acu, adica suficient.Nu mai bine stai cuminte si schimbi doar bujiile? La un alezor trebuie sa i se umple canaturile cu vaselina tocmai pentru ca depunerile carbunoase sa ramana prinse in ea, pe baza aceluiasi principiu m-am gandit ca vaselina imbibata intr-o perie de sarma cilindrica ar avea aceeasi functiune. Edited by HAL9000, 01 May 2017 - 14:57. |
#12
Posted 01 May 2017 - 15:26
pai ce mai este de argumentat? o sa bagi tot jegul in motor si o sa-l gripezi daca nu chiar spargi vreun piston, acolo e temperatura mare si turatie. Daca iti trebuie argument atunci sfatul meu e sa te duci la profesionisti
|
#13
Posted 01 May 2017 - 16:00
exagerezi prietene, vorbim de prafuri! tu stii cum lucreaza un alezor? e ca un fel de burghiu...de la el oare crezi ca nu pica ceva praf de carbune in camera de combustie?
Prafurile alea nu sparg niciun piston, stai linistit [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TZ5DVzdBNO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Uita-te de la minut 3:10 Edited by HAL9000, 01 May 2017 - 16:01. |
#14
Posted 01 May 2017 - 16:42
Daca ar merge cu peria nu ar mai face nimeni alezoare , calamina este f dura . Acelasi lucru se poate face cu un burghiu la care sudezi pe coada o piulita pt antrenare si pui pe el o teava de diam. corespunzator pt centrare in gaura corpului bujiei .
Ce cade in motor nu avea grija , scuipa praful la prima explozie prin evacuare . Eu am facut rectificari de filete la bujii unde au cazut aschii de metal si nu au fost probleme . Edited by unucelalalt, 01 May 2017 - 16:43. |
#15
Posted 01 May 2017 - 17:40
daca se duce in service, cine stie ce ii mai farama pe acolo... oricum, pentru ca diesel.
|
|
#16
Posted 01 May 2017 - 17:51
#17
Posted 01 May 2017 - 18:41
@xcit Dece vrei neaparat sa-i strici omului bucuria de a arata cate stie despre alezoare? Ca din discutii, eu asta am inteles, nu ca ar avea nevoie de sfaturi.
|
#18
Posted 01 May 2017 - 18:45
exact, chiar ma uitam acum mai sus si am vazut cat sunt de fraier....citeam ca stie despre alezoare, sa stau linistit ca nu se sparge nici un piston....cu toate ca eu sunt foarte linistit, chiar nu inteleg de unde a dedus ca as fi nelinistit ...culmea cica nu e nici roman, dar le are cu peria de sarma si vaselina
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users