Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RCS-RDS nu poate remedia defectiunile tehnice
#19
Posted 24 April 2017 - 15:10
Petrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said: ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau. daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face |
#20
Posted 24 April 2017 - 15:11
#21
Posted 24 April 2017 - 15:12
diZy, on 24 aprilie 2017 - 14:56, said:
Nu mai bine suni si intrebi ce problema e acolo de dureaza asa de mult? Si dupa aia vii si ne spui cuvant cu cuvant ce ai auzit. Poate asa elucidam misterul. Petrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said:
ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau. daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face Edited by Adi757, 24 April 2017 - 15:15. |
#22
Posted 24 April 2017 - 15:16
Vezi in contract ce scrie - exista un termen in care sunt obligati sa remedieze defectiunile. In plus sunt obligati ca pe perioada in care nu ai net sa-ti scada contravaloarea acestuia.
Daca au depasit termenul din contract poti face plangere la ANPC. Dar sa nu te astepti la miracole. In general o plangere la ANPC se solutioneaza cam in 30 de zile. Asta daca stai pe capul lor. |
#23
Posted 24 April 2017 - 15:17
Petrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said:
ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau. daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face |
#24
Posted 24 April 2017 - 15:45
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said: Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum:
Spoiler
Dar daca nu mai exista alt provider la tine in zona/bloc (sau unde stai), esti cu mainile legate. |
#25
Posted 24 April 2017 - 15:55
Zona Rahova. Am inteles ca ar mai fi o retea in bloc [unii vecini ar avea net de la reteaua respectiva, o sa le cer detalii] dar eu as vrea sa-mi pastrez internetul de la RCS-RDS pentru ca a functionat foarte bine ani de zile. Iar legat de alte defectiuni ; nu am mai avut probleme serioase cu internetul de cativa ani, atunci a fost o problema asemanatoare si au venit cu un laptop, cum a scris si TruculMagic, au vazut ca e ceva de la echipamentele lor si pana la urma au rezolvat. Intre timp insa s-au mai schimbat si cei care asigura depanarea, probabil e ceva ce le depaseste cunostintele .. dar mi se pare de neconceput ca echipa tehnica sa nu poate remedia o problema de retea dupa atatea zile -de fapt ei au venit doar la inceput, pe urma n-au mai dat niciun semn de viata. In 10 zile totusi, puteau rezolva orice problema .. gaseau solutii daca vroiau. Si ma mira faptul ca inainte ma sunau dupa fiecare mica problema si ma intrebau daca functioneaza internetul si daca totul e OK iar acum nu ma suna nimeni, nu mai trimit pe nimeni iar de la relatii cu clientii ma mint in fiecare zi ca voi fi sunat si se va remedia problema.
Edited by Adi757, 24 April 2017 - 15:58. |
#26
Posted 24 April 2017 - 16:00
@Adi757, daca tot ai scris pe forum da PM la Digi_Helper. https://forum.softpe...60-digi-helper/
Cred ca poate sa te ajute el. O sa se uite pe ticket si o redirectioneze situatia ta mai sus. Sa nu uiti in mesajul privat sa ii mentionezi numele complet si ID Client sau CNP. Bafta! |
#27
Posted 24 April 2017 - 16:03
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 15:55, said: ma mira faptul ca inainte ma sunau dupa fiecare mica problema si ma intrebau daca functioneaza internetul si daca totul e OK iar acum nu ma suna nimeni, nu mai trimit pe nimeni iar de la relatii cu clientii ma mint in fiecare zi ca voi fi sunat si se va remedia problema. |
#28
Posted 24 April 2017 - 16:04
O sa-i trimit mesaj privat cu detaliile de contract si cu nr sesizarilor. Multumesc.
super8, on 24 aprilie 2017 - 16:03, said:
Da' si tu ! preferi sa stai comod acasa in fotoliu sunand si scriind la RC, in loc sa te duci la ei la sediu sa faci scandal. Edited by Adi757, 24 April 2017 - 16:06. |
|
#29
Posted 24 April 2017 - 16:04
Sa nu uite si torta acasa nu? Te crezi pe vremea vrajitoarelor sau cum?
|
#30
Posted 24 April 2017 - 16:16
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 16:04, said:
O sa-i trimit mesaj privat cu detaliile de contract si cu nr sesizarilor. Multumesc. Daca fac 'scandal' in sediu nu cred ca rezolv nimic. Acolo sunt doar functionarele si casierele, cu ce ma pot ele ajuta? Cu placere. Evident ca nu au nicio vina cei din POP. Ca doar nu e vina casierelor sau a fetelor de la contracte ca nu iti functioneaza internetul. |
#31
Posted 24 April 2017 - 16:54
Nu, da' pot sa notifice superiorii care pot face ceva pt. clientul ce denunta o o problema ce poate degenerea intr-o plangere la OPC/ANPC sau rezilierea contractului.
Situatia ta reala e un cerc vicios: Quote tu reclami la telefon problema; angajatii de la RC notifica oamenii de pe teren; acestia vin la fata locului dar nu stiu sa rezolve problema ta; tu reclami la telefon problema; angajatii de la RC notifica oamenii de pe teren; acestia vin la fata locului dar nu stiu sa rezolve problema ta; O alta solutie fara scandal la sediu sa afle superiorii de incompetenta angajatiilor de pe teren, e sa nu mai platesti aboanmentul. Ei cand vor sa-ti taie internetul vad ca tu nu esti conectat; pam pam ! Oricum, e nasol rau ce ti se intampla. Zic asta ca si eu am avut de-a face cu nesimtirea celor de la RDS |
#32
Posted 24 April 2017 - 17:10
eiffel, on 24 aprilie 2017 - 15:16, said:
Vezi in contract ce scrie - exista un termen in care sunt obligati sa remedieze defectiunile. In plus sunt obligati ca pe perioada in care nu ai net sa-ti scada contravaloarea acestuia. Daca au depasit termenul din contract poti face plangere la ANPC. Dar sa nu te astepti la miracole. In general o plangere la ANPC se solutioneaza cam in 30 de zile. Asta daca stai pe capul lor. Ma gandeam la acelasi lucru dar mi-ai luat-o inainte. Plangere la anpc si reducerea facturii. Tu daca intarzii 10 zile imediat iti baga notificarea si amenintarea. Nu trebuie sa stai pe capul lor, daca e plangerea intemeiata vor rezolva problema si te contacteaza rds pe tine sa renunti la ea Edited by Maryus89, 24 April 2017 - 17:14. |
#33
Posted 24 April 2017 - 17:13
Care 10 zile, că pe 3-4 ale lunii următoare imediat baga avertizare. În perioada următoare se vor efectua deconectări. ) Le-aș trage vreo două peste ceafă pt faza asta
Edited by EscapE13, 24 April 2017 - 17:13. |
|
#34
Posted 24 April 2017 - 17:16
Terminati cu sfaturile fanteziste de genul sa nu mai platesti abonamentul.
Abonamentul trebuie platit,fiind o conditie,o obligatie contractuala. De asemenea avem si drepturi de care ar fi bine sa ne folosim.Acolo in contract exista descrieri clare cu privire la reclamatii.Trebuie citite si aplicate,atata tot. In caz ca nu suntem multumiti de rezultat,actionam mai departe.Dar nu sistand plata abonamentului,ceva cu care am fost de acord. Neplata duce la executari si nimeni nu va da castig de cauza rau-platnicului.Pe deasupra,ca bonus,vor fi si penalizari. Edited by adisz, 24 April 2017 - 17:16. |
#36
Posted 24 April 2017 - 18:20
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:
Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas. Adresa oficiala, trimisa la RDS, prin posta cu confirmare de primire, in care le expui problema si le spui ca vei fi nevoit sa reziliezi contractul. Daca in termen de 30 zile nu se rezolva - notificare de reziliere si cauta pe altii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users