Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie
 

RCS-RDS nu poate remedia defectiunile tehnice

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#19
EscapE13

EscapE13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 18.01.2016

View PostPetrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said:


ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau.
daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face
nu se baga sa il repare, dar se baga sa vada daca e problema de la calculator. La mine cand am o problema imi verifica laptopul, viteza etc.

#20
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,550
  • Înscris: 15.06.2004

View PostDonGiulliano, on 24 aprilie 2017 - 14:53, said:

pai cu ce te ocupi? Posted Image Posted Image
Administrare retele.

#21
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012

View PostdiZy, on 24 aprilie 2017 - 14:56, said:

Nu mai bine suni si intrebi ce problema e acolo de dureaza asa de mult? Si dupa aia vii si ne spui cuvant cu cuvant ce ai auzit. Poate asa elucidam misterul.
Nu ai citit primul post? Sun aproape zilnic, doar ca cei de acolo nu stiu detaliile ei doar deschid sesizari [sau asa zic]. Am cerut de cateva ori sa fiu sunat de cineva care se ocupa de zona mea, cineva care stie despre ce este vorba .. nu m-a sunat nimeni. Si pana la urma nu prea e treaba mea sa stiu in ce consta defectiunea. La ce-mi folosesc detaliile? eu vreau doar sa am internet functional, cum il repara e treaba lor.

View PostPetrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said:

ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau.
daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face
Nu am router, detin doua calculatoare pe care le-au testat ei cand au venit. Daca era 'de la mine' sa fii sigur ca-mi spuneau.

Edited by Adi757, 24 April 2017 - 15:15.


#22
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,550
  • Înscris: 15.06.2004
Vezi in contract ce scrie - exista un termen in care sunt obligati sa remedieze defectiunile. In plus sunt obligati ca pe perioada in care nu ai net sa-ti scada contravaloarea acestuia.
Daca au depasit termenul din contract poti face plangere la ANPC.

Dar sa nu te astepti la miracole. In general o plangere la ANPC se solutioneaza cam in 30 de zile. Asta daca stai pe capul lor.

#23
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostPetrecristi, on 24 aprilie 2017 - 14:59, said:

ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau.
daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face
Nu cred. La mine toti vin cu un mini laptop si testeaza si ei pe laptopul lor, iar daca lor le merge si mie nu e clar ca problema e de la mine.

#24
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:

Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum:
Spoiler
Ia contractul si niste bani la tine si mergi la un punct RDS si spune ca vrei sa reziliezi contractul pe motiv ca esti luat in bataie de joc !

Dar daca nu mai exista alt provider la tine in zona/bloc (sau unde stai), esti cu mainile legate.

#25
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012
Zona Rahova. Am inteles ca ar mai fi o retea in bloc [unii vecini ar avea net de la reteaua respectiva, o sa le cer detalii] dar eu as vrea sa-mi pastrez internetul de la RCS-RDS pentru ca a functionat foarte bine ani de zile. Iar legat de alte defectiuni ; nu am mai avut probleme serioase cu internetul de cativa ani, atunci a fost o problema asemanatoare si au venit cu un laptop, cum a scris si TruculMagic, au vazut ca e ceva de la echipamentele lor si pana la urma au rezolvat. Intre timp insa s-au mai schimbat si cei care asigura depanarea, probabil e ceva ce le depaseste cunostintele .. dar mi se pare de neconceput ca echipa tehnica sa nu poate remedia o problema de retea dupa atatea zile -de fapt ei au venit doar la inceput, pe urma n-au mai dat niciun semn de viata. In 10 zile totusi, puteau rezolva orice problema .. gaseau solutii daca vroiau. Si ma mira faptul ca inainte ma sunau dupa fiecare mica problema si ma intrebau daca functioneaza internetul si daca totul e OK iar acum nu ma suna nimeni, nu mai trimit pe nimeni iar de la relatii cu clientii ma mint in fiecare zi ca voi fi sunat si se va remedia problema.

Edited by Adi757, 24 April 2017 - 15:58.


#26
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,511
  • Înscris: 16.12.2006
@Adi757, daca tot ai scris pe forum da PM la Digi_Helper. https://forum.softpe...60-digi-helper/

Cred ca poate sa te ajute el. O sa se uite pe ticket si o redirectioneze situatia ta mai sus.

Sa nu uiti in mesajul privat sa ii mentionezi numele complet si ID Client sau CNP.

Bafta!

#27
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 15:55, said:

ma mira faptul ca inainte ma sunau dupa fiecare mica problema si ma intrebau daca functioneaza internetul si daca totul e OK iar acum nu ma suna nimeni, nu mai trimit pe nimeni iar de la relatii cu clientii ma mint in fiecare zi ca voi fi sunat si se va remedia problema.
Da' si tu ! preferi sa stai comod acasa in fotoliu sunand si scriind la RC, in loc sa te duci la ei la sediu sa faci scandal.

#28
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012
O sa-i trimit mesaj privat cu detaliile de contract si cu nr sesizarilor. Multumesc.

View Postsuper8, on 24 aprilie 2017 - 16:03, said:

Da' si tu ! preferi sa stai comod acasa in fotoliu sunand si scriind la RC, in loc sa te duci la ei la sediu sa faci scandal.
Daca fac 'scandal' in sediu nu cred ca rezolv nimic. Acolo sunt doar functionarele si casierele, cu ce ma pot ele ajuta?

Edited by Adi757, 24 April 2017 - 16:06.


#29
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Sa nu uite si torta acasa nu? Te crezi pe vremea vrajitoarelor sau cum?

#30
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,511
  • Înscris: 16.12.2006

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 16:04, said:

O sa-i trimit mesaj privat cu detaliile de contract si cu nr sesizarilor. Multumesc.

Daca fac 'scandal' in sediu nu cred ca rezolv nimic. Acolo sunt doar functionarele si casierele, cu ce ma pot ele ajuta?

Cu placere.

Evident ca nu au nicio vina cei din POP. Ca doar nu e vina casierelor sau a fetelor de la contracte ca nu iti functioneaza internetul.

#31
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Nu, da' pot sa notifice superiorii care pot face ceva pt. clientul ce denunta o o problema ce poate degenerea intr-o plangere la OPC/ANPC sau rezilierea contractului.

Situatia ta reala e un cerc vicios:

Quote

tu reclami la telefon problema;
angajatii de la RC notifica oamenii de pe teren;
acestia vin la fata locului dar nu stiu sa rezolve problema ta;
tu reclami la telefon problema;
angajatii de la RC notifica oamenii de pe teren;
acestia vin la fata locului dar nu stiu sa rezolve problema ta;
si tot asa.......

O alta solutie fara scandal la sediu sa afle superiorii de incompetenta angajatiilor de pe teren, e sa nu mai platesti aboanmentul.
Ei cand vor sa-ti taie internetul vad ca tu nu esti conectat; pam pam !

Oricum, e nasol rau ce ti se intampla.
Zic asta ca si eu am avut de-a face cu nesimtirea celor de la RDS  Posted Image

#32
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 02.05.2008

View Posteiffel, on 24 aprilie 2017 - 15:16, said:

Vezi in contract ce scrie - exista un termen in care sunt obligati sa remedieze defectiunile. In plus sunt obligati ca pe perioada in care nu ai net sa-ti scada contravaloarea acestuia.
Daca au depasit termenul din contract poti face plangere la ANPC.

Dar sa nu te astepti la miracole. In general o plangere la ANPC se solutioneaza cam in 30 de zile. Asta daca stai pe capul lor.

Ma gandeam la acelasi lucru dar mi-ai luat-o inainte. Plangere la anpc si reducerea facturii. Tu daca intarzii 10 zile imediat iti baga notificarea si amenintarea.
Nu trebuie sa stai pe capul lor, daca e plangerea intemeiata vor rezolva problema si te contacteaza rds pe tine sa renunti la ea

Edited by Maryus89, 24 April 2017 - 17:14.


#33
EscapE13

EscapE13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 18.01.2016
Care 10 zile, că pe 3-4 ale lunii următoare imediat baga avertizare. În perioada următoare se vor efectua deconectări. :)) Le-aș trage vreo două peste ceafă pt faza asta :D

Edited by EscapE13, 24 April 2017 - 17:13.


#34
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Terminati cu sfaturile fanteziste de genul sa nu mai platesti abonamentul.
Abonamentul trebuie platit,fiind o conditie,o obligatie contractuala.
De asemenea avem si drepturi de care ar fi bine sa ne folosim.Acolo in contract exista descrieri clare cu privire la reclamatii.Trebuie citite si aplicate,atata tot.
In caz ca nu suntem multumiti de rezultat,actionam mai departe.Dar nu sistand plata abonamentului,ceva cu care am fost de acord.
Neplata duce la executari si nimeni nu va da castig de cauza rau-platnicului.Pe deasupra,ca bonus,vor fi si penalizari.

Edited by adisz, 24 April 2017 - 17:16.


#35
EscapE13

EscapE13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 18.01.2016
Ce executări? Nu vorbi prostii.

#36
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:

Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas.

Adresa oficiala, trimisa la RDS, prin posta cu confirmare de primire, in care le expui problema si le spui ca vei fi nevoit sa reziliezi contractul. Daca in termen de 30 zile nu se rezolva - notificare de reziliere si cauta pe altii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate