Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese
 Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie
 TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...
 

RCS-RDS nu poate remedia defectiunile tehnice

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#37
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,552
  • Înscris: 08.03.2017
S-a ars ont-ul in cutia lor de la transformatoarele de rahat pe care le au , 2-3 socuri de tensiune si supratensioneaza echipamentul . Am stat 4 zile fara net de Rev anul trecut . Nu au echipamente pe stoc pentru ca trebuie configurate pe reteaua respectiva , dureaza, nu au oameni , 46 de milioane de telefoane am dat si eu pana su rezolvat dar trebuie mai multi sa solicitati , sa vada ca e problema la mai multi pentru ca stiu de la mine , toti sunt niste putori si te tot bat la cap "ai sunat? ce-au spus?" dar ei niciodata nu suna .
Daca suni numai tu tot asta auzi  aveti cablul in router sau direct? va rog sa montati cablul direct . Daca suna mai multi elimini dubiosenia asta . Daca suni de 6 ori de fiecare data dai de altul si trebuie sa reiei povestea ca la anchetele de securitate , cu lux de amanunte - chestie psihologica "lasa ca pana la urma cedeaza nervos si nu mai suna"
Iti doresc rabdare, calm si mult noroc .

Edited by ldpe, 24 April 2017 - 18:35.


#38
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Pentru ca ai semnat un contract. Nu esti multumit? Reziliezi conform legislatei in vigoare.

#39
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 rosix, on 24 aprilie 2017 - 18:20, said:

Adresa oficiala, trimisa la RDS, prin posta cu confirmare de primire, in care le expui problema si le spui ca vei fi nevoit sa reziliezi contractul. Daca in termen de 30 zile nu se rezolva - notificare de reziliere si cauta pe altii.
Propui sa stea 30 de zile fara internet ? si mai si plateste abonamentul, ca doar e om corect.

Nu mai bine se duce direct la RDS si cere rezilierea contractului ? si cand il intreaba motivul, le spune ca nu vrea sa plateasca un serviciu de care nu beneficieaza.
Chestia e ca @initiatorul trebuie sa informeze conducerea RDS-ului ca e nemultumit de felul in care angajatii lor gestioneaza problema.
De 10+ zile sta fara internet ca angajatii nu stiu ca trebuie sa schimbe ONT-ul din cutia lor sau nu vor sa isi dea interesul sa faca rost de un ONT pt. a-l schimba pe cel defect.

Oricum ar fi, e strigator la cer !

#40
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,552
  • Înscris: 08.03.2017
Firma in situatia mea a fost corecta - dupa remedierea problemei prin inlocuire echipament mi-a scazut din factura zilele inactive .
Nu ma bazez doar pe sarma in situatii limita , am cartela cu net plus 2 vecini cu rotere ce bat pana la mine si care sunt pe alti provideri .
Cand est legat de internet niciodata nu te bazezi doar pe o singura sursa avand in vedere pretul abonamentului nelimitat care poate functiona excelent de pe un telefon mobil .

Edited by ldpe, 25 April 2017 - 08:43.


#41
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012

 super8, on 25 aprilie 2017 - 08:24, said:

Chestia e ca @initiatorul trebuie sa informeze conducerea RDS-ului ca e nemultumit de felul in care angajatii lor gestioneaza problema.
De 10+ zile sta fara internet ca angajatii nu stiu ca trebuie sa schimbe ONT-ul din cutia lor sau nu vor sa isi dea interesul sa faca rost de un ONT pt. a-l schimba pe cel defect.

Oricum ar fi, e strigator la cer !
Nu stiu pe cine as mai putea 'informa" si nici nu cred ca ar conta prea mult. Aseara am trimis mesaj privat la Digi_helper si am expus situatia. Mi-a raspuns ca trebuie inlocuita infrastructura, ca va dura ceva mai mult dar ca a adaugat o 'urgentare'. La intrebarea mea daca mi se poate oferi un stick sau o cartela de net mobil pentru a o folosi pe perioada cat internetul fix nu functioneaza [avand in vedere ca eu am abonamentul platit] Digi_helper nu a mai binevoit sa raspunda.


editare: printr-o coincidenta extraordinara, Digi_helper a raspuns chiar acum la intrebarea despre stick.
Iata raspunsul:

Stick-ul de internet se poate oferi doar pe baza unui abonament Digi Net Mobil.
In momentul de fata am trimis mai departe situatia pentru o solutionare cat mai rapida.

Edited by Adi757, 25 April 2017 - 08:48.


#42
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012
Un mic update: in continuare, cu toate 'urgentarile' lui Digi_Helper si dupa alte sesizari la RC [unde am fost asigurat ca se rezolva rapid] situatia este exact ca si data trecuta : internetul nu merge, nimeni nu vine sa remedieze defectiunea, nimeni nu m-a sunat nici macar o data.

#43
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@Adi757, e clar atunci ! tu esti o victima a neinteresului angajatilor RDS.
Din cate am inteles din "Mi-a raspuns ca trebuie inlocuita infrastructura, ca va dura ceva mai mult", inteleg ca e o treaba ce necesita timp si prioritate.
Dar chestiia e ca ei nu isi dau interesul sa te informeze cum a facut-o Digi_Helper.

Asa ca înarmează-te cu rabdare pana se va inlocui infrastructura.
Dupa ce se va "remedia" problema, ar trebui sa ti se scada din factura cat timp nu ai avut internet.
Cel putin asa e normal ! cauta contractul sa vezi daca exista clauza asta.

#44
attis21

attis21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 01.12.2014
😱

#45
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Pe partea de internet fix sunt chiar buni nu cred ca am avut probleme cu ei de 2-3 ori in peste 10 ani de cand sunt abonat,chiar recomand rds, sa dai mai mult la telekom de exemplu si sa ai internet mai prost, nu tot timpul ce e mai scump e si mai bun.

#46
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
@Fabyweb nici generalizarea nu miroase bine, dar ne place sa credem ca parerea individuala este universal valabila.

Edited by diZy, 29 April 2017 - 23:42.


#47
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014
Daca in Bucuresti... zona Rahova,din cate am inteles,ei nu pot rezolva o problema legata de propria retea,ce sa mai zic de alte zone din tara unde este mai greu de intervenit?
Cum naiba sa nu poti rezolva o problema ca "nu este de la noi", "noi nu putem face nimic"... pai,nu voi RDS oferiti servicii omului care va plateste abonament?
Trimiteti toti "Doreii" pe teren,dotati cu un cleste si-un cutit si credeti ca aveti echipa tehnica! Halal!
In masina,trebuie sa aveti de toate: laptop PERFORMANT pentru probe (cu procesor i5 sau i7),testere de cablu,switch-uri pentru scari de bloc,ONT-uri,etc.
Sa fiti capabili sa remediati ORICE FEL DE DEFECTIUNE IN RETEAUA PROPRIE,mai ales in blocuri unde sunt echipamente comune si des utilizate chiar de voi in propriile retele!
Tocmai voiam sa recomand unui bun prieten intors din Anglia sa-si reinstaleze Internetul (a fost reziliat contractul pe perioada cat a fost plecat afara)... de la RDS! Ei bine,NU o sa-i mai recomand RDS fiindca si in Ploiesti au inceput in ultima vreme sa fie MARI,FOARTE MARI probleme tehnice la acest operator pentru care inca mai am respect! O sa-i recomand UPC,provider la care sunt abonat si eu! Nu-mi sariti in cap cu chestii de genul... coaxial,upload minuscul si alte d'astea! La mine NU tin! Stiu ca RDS are 5.000.000 de TB pe secunda... ca fibra "rupe"..."rupe" pe naiba!
Uitati-va la cum este servit un om care-si plateste abonamentul la zi,de catre o retea facuta pe genunchi,care este plina de chinezarii ZTE... si care n-are echipamante de schimb... niciodata la timp!!!
NU mai imi puneti "placa" aia cu... RDS-ul este "taticul" Internetului,ca datorita lor este fibra si viteza in tara... si altele! Si altii dau Internet pe mapamond si in Europa,dau 500 Mb/sec in HFC,dau si in Elvetia... n-a inventat RDS roata!!! Vreti sa mai stiti ceva? N-o sa preaslavesc UPC-ul... daca vreau cu adevarat fibra cu UP/DOWN simetric... exista in Ploiesti un operator Optic Net,care se .... cu bolta pe RDS!
Un simplu telefon si am fibra in casa cu... 2GB/sec SIMETRIC!!! In 2 ore!!! DA,ati citit bine... in DOUA ore,Optic Net imi baga in casa fibra cu 2GB/sec SIMETRIC! La RDS,dureaza intre 3 saptamani si 3 luni sa faca o Instalare la Ploiesti! La UPC,24 de ore... NU ca la RDS!!! Fibra o am trasa la sediul SGU (unul dintre ele),situat la 45m de geamul dormitorului meu! Bani si dorinta si nevoie sa am de un Internet asa rapid! Dar ca simplu user casnic,imi este arhisuficient ceea ce am acum,stabil 24/7,mereu viteza maxima si televiziune DE CALITATE!
Revenind la problema utlizatorului nostru care are probleme cu RDS,nu mai are RDS-ul switch-uri pentru scara de bloc... va dau eu,Cosmin M din Ploiesti un switch... BA,astia de la RDS! Vai de mama voastra cum ati ajuns!
Eu,tot tehnician IT sunt! Cand plec pe teren,am la mine testere de cablu,switch-uri de mai multe feluri,routere Gigabit,laptop PERFORMANT,... voi de ce nu aveti,ba? De ce nu sunteti in stare sa rezolvati o banala problema de infrastructura de retea? Va da clasa orice tehnic de la orice retea de cartier,vai de steaua voastra!
Cand un alt amic ce locuieste la o scara vecina cu mine,avea probleme ca "sarea" laptopul din conexiune "pe direct",eroare 651... celebra voastra eroare PPPoE,ati trimis 2 "Dorei" care nu stiau nici de capul lor,nu aveau la ei laptop pentru probe,aveau numai un cleste si un cutit (am fost la amic in casa,am vazut "doreii" cu ochii mei) si erau simpli observatori... "Uite,se conecteaza... hop... s-a deconectat,eroare 651,redial! S-au "...oit" cu "C" in fata,"doreii" vreo 10 minute,nu s-au prins unde era problema... si ...ce mi-a venit mie in minte ,eram intr-o simpla vizita la amicul meu,zic... ia sa vedem daca MAC-ul laptopului nu este cumva vazut in "black list"! "Doreii" au sarit ca arsi, "Nu exiata asa ceva in RDS,nu se poate asa ceva,are laptopul DVS ceva defect"! Ba,sa mori tu de "Dorel" prost,la propriu?
Am intrat in setarile placii de retea a laptopului,am schimbat MAC-ul (aviz amatorilor care zic ca NU se poate schimba, BA SE POATE,daca aveti un minim-minimorum nivel de cunostinte in retelistica) si dupa schimbare... iete minunatie!!! Laptopul s-a conectat STABIL in retea, "Doreii" s-au facut amandoi rosii de rusine... ca problema era de la ei,ei habarnisti de profesie... ne-au urat o zi buna si au plecat cu coada intre picioare,CULMEA... trecand in fisa lor ca "problema s-a rezolvat prin resetare ONT"... i-am lasat sa "dea bine in fata sefilor" si sa manance si ei o paine! I-am cumparat a doua zi amicului meu un router Gigabit (TP-LINK) care tine el PPPoE-ul si de atunci chiar nu a mai avut nicio problema.
Cam asta este RDS-ul la ora adevarului! DA,cea mai mare viteza deocamdata,cele mai ...bune pe alocuri servicii (unde merge,merge) si oameni "bine" pregatiti pe teren!!!
Vreti RDS?... La nevoie,recititi cele de mai sus si daca sunteti multumiti si va merg serviciile,sa le folositi sanatosi!

Edited by Tehnicianul1970, 30 April 2017 - 00:04.


#48
ZapperBH

ZapperBH

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,449
  • Înscris: 20.10.2004
Sa vin cu un exemplu pozitiv; Am ajuns sa fiu prieten cu tehnicianul RDS din zona mea; Omul asta e constiincios la maxim si orice problema isi gaseste rezolvarea intr-un timp foarte rapid, maxim 2-3 ore. Observ ca nu e peste tot la fel ... Totusi e bine ca mai sunt si oameni seriosi care fac cinste firmei.
Problema cred ca tine de indolenta sefilor si personalului local. E inadmisibil sa n-ai rezerve.

#49
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012
Si mie mi s-a parut ciudat ca baietii care au venit acum [de doua ori, de fiecare data altii] nu au reusit sa repare o situatie simpla macar provizoriu, pana schimba infrastructura. Am mai avut o problema asemanatoare in urma cu 2 sau 3 ani, dar atunci au venit doi baieti mai isteti care s-au chinuit ceva dar au reusit sa faca netul sa functioneze. Cei de acum mi se par mai slab pregatiti [sau mai delasatori?].

O alta problema este faptul ca nu ma suna nimeni care se ocupa de aceste retele, mi se spune de la RC ca ei sunt in procesul de strangere de semnaturi pentru a inlocui reteaua in scara mea, lucru care se intampla de pe 18 aprilie [zic ei] insa n-a venit nimeni in bloc pentru a lua acele semnaturi. M-am oferit sa le strang eu, am intrebat care e procedeul- daca trebuie sa iau un tipizat pe care sa adun semnaturile sau cum se face. De la RC n-au stiut sa-mi spuna exact, am cerut sa ma sune cei de la departamentul care se ocupa de aceste lucruri .. mi s-a promis de nenumarate ori ca voi fi sunat. Nu m-a sunat absolut nimeni.

#50
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor uses Dex12

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,639
  • Înscris: 14.10.2008
Nu-mi spune de chinezarii in reteaua RDS pentru ca toti operatorii de net fix si mobil folosesc chinezarii Huawei si ZTE in ziua de azi iar la UPC modemul de coaxial Connect Poc Box e mega chinezarie.

Oamenii de la RDS Slatina niciodata nu au avut problemele descrise in alte zone sau sa habar n-aiba ce se petrece, ca banuiam eu (bine) problema inainte sa mi-o spuna si ei, era partea a doua.

Cred ca totul depinde de conducerea fiecarui punct de lucru.

La mine vin foarte repede chiar si pentru o banala mufare a unui UTP in care imi prind lejer urechile. Ultimele 2 interventii avute au constat in schimbarea sursei unui gateway de telefonie si mufarea unui UTP, rapid, prompt, in 40 de minute de la sesizare.

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Treaba ii ca ZTE si Huawei is chinezarii bune, probabil si FiberHome isi face treaba, dar prefer oricand sa am un echipament de la cei doi giganti chinezi.

#52
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor uses Dex12

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,639
  • Înscris: 14.10.2008
Mai ales modelele din perioada de nostalgie a GPON-ului romanesc (2010-2013), pe negru, nu pe alb precum cele de acum. Posted Image

#53
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 360
  • Înscris: 01.11.2012

Quote

La mine vin foarte repede chiar si pentru o banala mufare a unui UTP in care imi prind lejer urechile. Ultimele 2 interventii avute au constat in schimbarea sursei unui gateway de telefonie si mufarea unui UTP, rapid, prompt, in 40 de minute de la sesizare.
De venit, au venit si la mine in primele zile cand am anuntat defectiunea, doar ca nu au reusit sa remedieze nimic. Au verificat calculatorul, cablul cu un tester, s-au dus si s-au uitat la echipamentul de unde vine cablul meu si au zis ca ei nu pot sa repare. De atunci nimeni n-a mai aparut prin zona.

#54
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor uses Dex12

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,639
  • Înscris: 14.10.2008
Am 2 abonamente, unul de casa cu ONT propriu si unul la bloc cu ONT si switch-uri la comun.

La inceput de 2016 la bloc am stat si eu aproape 2 zile fara net pentru ca fiind weekend cand s-a ars switch-ul sau sursa lui de alimentare, nu era deschisa magazia pana luni, drept urmare luni la pranz au remediat. Era weekend, nu aveam nevoie de net acolo decat pentru supravegherea video. In cursul saptamanii ne folosim de net la firma de familie.

Fiind abonament business, unii ar face spume mari la faza asta, dar eu mereu am spus ca la RDS diferenta intre business si rezidential consta in pret si IP static, atat, in rest si rezidentialul merge la fel de bine, mai ales cel de 1.000 mbps. Posted Image

Edited by Neaceasca85, 30 April 2017 - 01:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate