Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
RCS-RDS nu poate remedia defectiunile tehnice
Last Updated: May 07 2017 16:30, Started by
Adi757
, Apr 24 2017 13:58
·
0
#1
Posted 24 April 2017 - 13:58
Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum: sunt abonat RCS-RDS si am internet fix de la aceasta firma. In urma cu aproximativ 10-11 zile, internetul a cazut. am sunat la relatii cu clientii si au trimis o echipa formata din doi insi. Acestia au venit, au verificat cablul, au schimbat mufa care intra in PCul meu, s-au dus pe afara apoi s-au intors sa-mi spuna ca ei nu pot repara nimic, si au plecat. OK, am zis ca am nimerit eu unii mai nepriceputi, a doua sau a treia zi am sunat iar si au trimis un tip mai in varsta .. omul a venit, s-a uitat la PCul meu, a testat cablul cu un tester, s-a dus pe afara, s-a intors si mi-a spus ca nu poate remedia defectiunea, dupa care a plecat! De atunci [aproximativ o saptamana] desi fac aproape zilnic sesizari si scrise si telefonice, n-a mai venit absolut nimeni. La sesizarile scrise nu mi se rapunde, la cele telefonice primesc aceeasi placa : 'va promitem ca veti fi sunat azi si se va interveni pentru remedierea defectiunii'. Bineinteles ca nu ma suna nimeni si nu vine nimeni iar internetul este tot nefunctional. Acum scriu de pe un stick pe care l-am imprumutat de la cineva [de mentionat si ca RDS nu mi-a oferit macar un stick de net mobil pe perioada cat internetul fix nu merge]. Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas.
|
#2
Posted 24 April 2017 - 14:00
Pai si nu ti-au mentionat motivul pt care nu se poate remedia?
|
#3
Posted 24 April 2017 - 14:06
Ceva legat de retea, de echipamente. N-au stat prea mult la discutii.
|
#5
Posted 24 April 2017 - 14:13
Zona? In Constanta, eu sunt multumit de tehnic, foarte promti, si meseriasi.
|
#8
Posted 24 April 2017 - 14:28
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:
Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum: sunt abonat RCS-RDS si am internet fix de la aceasta firma. In urma cu aproximativ 10-11 zile, internetul a cazut. am sunat la relatii cu clientii si au trimis o echipa formata din doi insi. Acestia au venit, au verificat cablul, au schimbat mufa care intra in PCul meu, s-au dus pe afara apoi s-au intors sa-mi spuna ca ei nu pot repara nimic, si au plecat. OK, am zis ca am nimerit eu unii mai nepriceputi, a doua sau a treia zi am sunat iar si au trimis un tip mai in varsta .. omul a venit, s-a uitat la PCul meu, a testat cablul cu un tester, s-a dus pe afara, s-a intors si mi-a spus ca nu poate remedia defectiunea, dupa care a plecat! De atunci [aproximativ o saptamana] desi fac aproape zilnic sesizari si scrise si telefonice, n-a mai venit absolut nimeni. La sesizarile scrise nu mi se rapunde, la cele telefonice primesc aceeasi placa : 'va promitem ca veti fi sunat azi si se va interveni pentru remedierea defectiunii'. Bineinteles ca nu ma suna nimeni si nu vine nimeni iar internetul este tot nefunctional. Acum scriu de pe un stick pe care l-am imprumutat de la cineva [de mentionat si ca RDS nu mi-a oferit macar un stick de net mobil pe perioada cat internetul fix nu merge]. Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas. Au venit meseriasii de 3 ori, semnal pe tester era, conectarea nu se facea. Ultimul care a venit a zis ca switch-urile cu management mai blocheaza uneori conturile multiple si m-a pus direct a zis el. A mers. |
#9
Posted 24 April 2017 - 14:38
#10
Posted 24 April 2017 - 14:44
Cel mai probabil initiatorul are probleme cu jucariile lui, dar da vina pe firma pt ca nu intelege ce i s-a comunicat.
|
|
#12
Posted 24 April 2017 - 14:46
#13
Posted 24 April 2017 - 14:48
diZy, on 24 aprilie 2017 - 14:44, said:
Cel mai probabil initiatorul are probleme cu jucariile lui, dar da vina pe firma pt ca nu intelege ce i s-a comunicat. Edited by Adi757, 24 April 2017 - 14:49. |
#14
Posted 24 April 2017 - 14:50
Probabil e un switch cu porturile busite si trebuie inlocuit.
Am patit si eu - tot in Bucuresti. A venit omul la o ora dupa ce l-am sunat - m-a mutat in alt port - a mers 2 zile si pauza. A doua oara cand l-am suna a venit in 20 de minute cu alt switch gata configurat. L-a schimbat, am facut proba cu laptopul direct in porturile switchului a mers si gata. A fost singura data cand nu s-a rezolvat din prima - pana acum am apelat de 4 ori la suportul lor in 10 ani, de restul de 2 ori problema fiind la ei in retea si s-a rezolvat in cateva minute. Avantajul meu - poate e ca au in baza de date cu ce ma ocup si cand sun nu mai trec prin procedurile alea tampite cu tot felul de verificari - imi redirectioneaza apelul direct la tehnic. |
#15
Posted 24 April 2017 - 14:53
|
#16
Posted 24 April 2017 - 14:56
Adi757, on 24 aprilie 2017 - 14:48, said:
Vorbesti aiurea, am doua calculatoare [testate ambele de ei cand au venit], fara router sau alt echipament. Au fost la mine, au verificat tot ce era de verificat si s-au dus la 'cutia' lor .. de acolo s-au intors si mi-au spus ca ei nu pot repara. |
#17
Posted 24 April 2017 - 14:59
#18
Posted 24 April 2017 - 15:01
Cum se poate asa ceva ? )
Vecinii au net ? La mine de exemplu odata s-a ars cutia aia de pe stalp si a inlocuit-o si de fiecare data cand am probleme ii sunt si vin si rezolva foarte repede. Momentan de prin noiembrie de anul trecut, totul merge perfect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users