Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

RCS-RDS nu poate remedia defectiunile tehnice

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#1
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 01.11.2012
Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum: sunt abonat RCS-RDS si am internet fix de la aceasta firma. In urma cu aproximativ 10-11 zile, internetul a cazut. am sunat la relatii cu clientii si au trimis o echipa formata din doi insi. Acestia au venit, au verificat cablul, au schimbat mufa care intra in PCul meu, s-au dus pe afara apoi s-au intors sa-mi spuna ca ei nu pot repara nimic, si au plecat. OK, am zis ca am nimerit eu unii mai nepriceputi, a doua sau a treia zi am sunat iar si au trimis un tip mai in varsta .. omul a venit, s-a uitat la PCul meu, a testat cablul cu un tester, s-a dus pe afara, s-a intors si mi-a spus ca nu poate remedia defectiunea, dupa care a plecat! De atunci [aproximativ o saptamana] desi fac aproape zilnic sesizari si scrise si telefonice, n-a mai venit absolut nimeni. La sesizarile scrise nu mi se rapunde, la cele telefonice primesc aceeasi placa : 'va promitem ca veti fi sunat azi si se va interveni pentru remedierea defectiunii'.  Bineinteles ca nu ma suna nimeni si nu vine nimeni iar internetul este tot nefunctional. Acum scriu de pe un stick pe care l-am imprumutat de la cineva [de mentionat si ca RDS nu mi-a oferit macar un stick de net mobil pe perioada cat internetul fix nu merge]. Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas.

#2
EscapE13

EscapE13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 18.01.2016
Pai si nu ti-au mentionat motivul pt care nu se poate remedia?

#3
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 01.11.2012
Ceva legat de retea, de echipamente. N-au stat prea mult la discutii.

#4
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Pe ce esti legat , la casa , la bloc ?

#5
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Zona? In Constanta, eu sunt multumit de tehnic, foarte promti, si meseriasi.

#6
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 01.11.2012
Bloc. Bucuresti.

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001
Alt provider nu ai in bloc?

#8
thomasdivx

thomasdivx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 01.11.2006

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:

Va prezint o situatie cum nu cred ca ati intalnit pana acum: sunt abonat RCS-RDS si am internet fix de la aceasta firma. In urma cu aproximativ 10-11 zile, internetul a cazut. am sunat la relatii cu clientii si au trimis o echipa formata din doi insi. Acestia au venit, au verificat cablul, au schimbat mufa care intra in PCul meu, s-au dus pe afara apoi s-au intors sa-mi spuna ca ei nu pot repara nimic, si au plecat. OK, am zis ca am nimerit eu unii mai nepriceputi, a doua sau a treia zi am sunat iar si au trimis un tip mai in varsta .. omul a venit, s-a uitat la PCul meu, a testat cablul cu un tester, s-a dus pe afara, s-a intors si mi-a spus ca nu poate remedia defectiunea, dupa care a plecat! De atunci [aproximativ o saptamana] desi fac aproape zilnic sesizari si scrise si telefonice, n-a mai venit absolut nimeni. La sesizarile scrise nu mi se rapunde, la cele telefonice primesc aceeasi placa : 'va promitem ca veti fi sunat azi si se va interveni pentru remedierea defectiunii'.  Bineinteles ca nu ma suna nimeni si nu vine nimeni iar internetul este tot nefunctional. Acum scriu de pe un stick pe care l-am imprumutat de la cineva [de mentionat si ca RDS nu mi-a oferit macar un stick de net mobil pe perioada cat internetul fix nu merge]. Concluzii: abonamentul platit la zi, internetul nefunctional de 10 zile, echipele de depanare RCS-RDS sunt complet ineficiente, iar de la servicul de relatii cu clientii sunt mintit zilnic. Urmeaza sa fac o sesizare la ANPC, fiind singura solutie ce mi-a mai ramas.
Eu tocmai ma mutasem si aveam 2 conturi dar nu reuseam sa ma conectez pe nici unul.
Au venit meseriasii de 3 ori, semnal pe tester era, conectarea nu se facea.
Ultimul care a venit a zis ca switch-urile cu management  mai blocheaza uneori conturile multiple si m-a pus direct a zis el. A mers.

#9
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008

View Postkhristy36, on 24 aprilie 2017 - 14:13, said:

Zona? In Constanta, eu sunt multumit de tehnic, foarte prompti, si meseriasi.
Foarte prompti, intr-adevar. La mine, tot in Constanta, le-a luat o luna sa ridice un cablu cazut la pamant. Si asta dupa vreo 4 sesizari.

#10
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Cel mai probabil initiatorul are probleme cu jucariile lui, dar da vina pe firma pt ca nu intelege ce i s-a comunicat.

#11
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008
Cazut la pamant dar functiona, de asta nu se stresau.

#12
EscapE13

EscapE13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 18.01.2016

View PostdiZy, on 24 aprilie 2017 - 14:44, said:

Cel mai probabil initiatorul are probleme cu jucariile lui, dar da vina pe firma pt ca nu intelege ce i s-a comunicat.
aia repara si jucarii,nu-i problema.

#13
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 01.11.2012

View PostdiZy, on 24 aprilie 2017 - 14:44, said:

Cel mai probabil initiatorul are probleme cu jucariile lui, dar da vina pe firma pt ca nu intelege ce i s-a comunicat.
Vorbesti aiurea, am doua calculatoare [testate ambele de ei cand au venit], fara router sau alt echipament. Au fost la mine, au verificat tot ce era de verificat si s-au dus la 'cutia' lor .. de acolo s-au intors si mi-au spus ca ei nu pot repara.

Edited by Adi757, 24 April 2017 - 14:49.


#14
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,574
  • Înscris: 15.06.2004
Probabil e un switch cu porturile busite si trebuie inlocuit.

Am patit si eu - tot in Bucuresti. A venit omul la o ora dupa ce l-am sunat - m-a mutat in alt port - a mers 2 zile si pauza.
A doua oara cand l-am suna a venit in 20 de minute cu alt switch gata configurat. L-a schimbat, am facut proba cu laptopul direct in porturile switchului a mers si gata. A fost singura data cand nu s-a rezolvat din prima - pana acum am apelat de 4 ori la suportul lor in 10 ani, de restul de 2 ori problema fiind la ei in retea si s-a rezolvat in cateva minute.
Avantajul meu - poate e ca au in baza de date cu ce ma ocup si cand sun nu mai trec prin procedurile alea tampite cu tot felul de verificari - imi redirectioneaza apelul direct la tehnic.

#15
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,329
  • Înscris: 08.09.2010

View Posteiffel, on 24 aprilie 2017 - 14:50, said:

poate e ca au in baza de date cu ce ma ocup si cand sun nu mai trec prin procedurile alea tampite cu tot felul de verificari
pai cu ce te ocupi? Posted Image Posted Image

#16
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006

View PostAdi757, on 24 aprilie 2017 - 14:48, said:

Vorbesti aiurea, am doua calculatoare [testate ambele de ei cand au venit], fara router sau alt echipament. Au fost la mine, au verificat tot ce era de verificat si s-au dus la 'cutia' lor .. de acolo s-au intors si mi-au spus ca ei nu pot repara.
Nu mai bine suni si intrebi ce problema e acolo de dureaza asa de mult? Si dupa aia vii si ne spui cuvant cu cuvant ce ai auzit. Poate asa elucidam misterul.

#17
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009

View PostEscapE13, on 24 aprilie 2017 - 14:46, said:

aia repara si jucarii,nu-i problema.
ideea era ca cel mai probabil sunt probleme din calculatorul tau sau routerul tau.
daca e asa nu se baga nimeni sa-ti repare calculatorul oricate sesizari ai face

Edited by Petrecristi, 24 April 2017 - 15:04.


#18
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cum se poate asa ceva ? :))
Vecinii au net ? La mine de exemplu odata s-a ars cutia aia de pe stalp si a inlocuit-o si de fiecare data cand am probleme ii sunt si vin si rezolva foarte repede. Momentan de prin noiembrie de anul trecut, totul merge perfect.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate