Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#127
Posted 11 June 2018 - 10:12
Al tau este aspirat! Numele vine de la felul in care intra aerul in cilindri, prin aspiratie naturala si la presiune atmosferica. La cele supraalimentate aerul este comprimat inainte de admisie.
Supraalimentatele pot obtine destul de usor castiguri de putere prin modificarea parametrilor ECU (presiunea de admisie si harta de injectie). La motoare cum este al tau, castigul prin tunarea ECU este destul de mic, pentru diferente semnificative trebuie umblat la componente. Edited by DannyMC, 11 June 2018 - 10:17. |
#128
Posted 11 June 2018 - 10:54
DannyMC, on 11 iunie 2018 - 10:12, said:
Al tau este aspirat! Numele vine de la felul in care intra aerul in cilindri, prin aspiratie naturala si la presiune atmosferica. La cele supraalimentate aerul este comprimat inainte de admisie. Supraalimentatele pot obtine destul de usor castiguri de putere prin modificarea parametrilor ECU (presiunea de admisie si harta de injectie). La motoare cum este al tau, castigul prin tunarea ECU este destul de mic, pentru diferente semnificative trebuie umblat la componente. |
#129
Posted 11 June 2018 - 15:30
farausername, on 26 aprilie 2017 - 22:25, said:
Romanii, la fel ca nemtii, da nemtii, le birjeresc pana pe la vreo 200 mii de km si apoi le vand drept neprihanite vanatorilor de chilipiruri, in timpul asta masina isi scoate banii de cateva ori. Poti face asta cu una similara de 40 mii euro? Unii fac si cu alea insa procentul este mult mai mic. Este o barca ieftina prin care bate vantul la care nu poti avea mari pretentii de confort sau de materiale de calitate. Este o masina de hamalit supraevaluata, pretul ei corect este undeva la 12-13 mii cu toate prostiile pe ea. La fel ca si loganul, la 60-70% din pretul maxim merita cumparata! o masina de hamalit este o masina care merge, nu una care sta in garaj. nu am mai auzit o lauda atat de tare la adresa dusterului. asta chiar daca postez la secole dupa mesajul dvs. |
#130
Posted 11 June 2018 - 17:52
Pai asa este, o masina rezistenta, foarte buna pentru anumite lucruri, insa exagerat de scumpa. Daca o iei sa o freci poate merita, daca o iei ca masina de familie ti-ai luat teapa.
|
#131
Posted 11 June 2018 - 20:56
Cam de familie aș vrea,deci nu merită într-un cuvânt Dacia! atunci de achiziționat rămâne tot sh-ul dar altă marcă!
Edited by Therockstar, 11 June 2018 - 20:57. |
#133
Posted 11 June 2018 - 23:03
#135
Posted 12 June 2018 - 07:05
M0sGerila, on 11 iunie 2018 - 17:52, said:
Pai asa este, o masina rezistenta, foarte buna pentru anumite lucruri, insa exagerat de scumpa. Daca o iei sa o freci poate merita, daca o iei ca masina de familie ti-ai luat teapa. Pentru un 2x4 este scumpa. Dar daca o mergi cu ea in off-road, pe drumuri forestiere mai mult sau mai putin grele, sa sari cu ea prin bolovani prin albii de rauri, sa o folosesti pe post de plug iarna in parcare deja nu mai este chiar atat e scumpa. In afra de asta mai o rabla, mai o reducere....Si ajungi la 15 mii, full, 4x4 benzina aspirata. Mai zicem ca la 62k cat am acum nu am schimbat decat consumabilele si distributia ? Edited by bumpocbum, 12 June 2018 - 07:06. |
#136
Posted 12 June 2018 - 07:31
Nene,revino ți bre.
Pentru off road fara pretenții merge,in rest las o ușor. Și de ce ai schimbat distribuția la 62 ??? |
|
#139
Posted 12 June 2018 - 09:34
irulan_corrino, on 12 iunie 2018 - 07:31, said:
Nene,revino ți bre. Pentru off road fara pretenții merge,in rest las o ușor. Și de ce ai schimbat distribuția la 62 ??? Pentru off-road-ul care il fac eu e mai mult decat decenta. Daca tie iti place sa te bagi in noroi pana la portiere si sa te troliezi nu ai decat. Distributia se schimba la 4 ani. PS: un exemplu de off-road usor...dupa cum zici tu[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ujMSv9NfaD8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa ce vezi clip-ul, poti sa mai cauti si altele pe net ca sunt o gramada.. Si sa iti revii ... din comentarii neavizate ! Edited by bumpocbum, 12 June 2018 - 09:54. |
#141
Posted 12 June 2018 - 18:22
Se descurca cel mai bine in offroad (in clasa Suv compact), aici ai un exemplu in care a iesit pe primul loc [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZsJxINsCw_Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ca masina de familie nu exceleaza, dar are spatiu suficient in portbagaj, consum decent si costuri de intretinere acceptabile. Edited by relu17, 12 June 2018 - 18:28. |
|
#143
Posted 12 June 2018 - 22:28
DannyMC, on 04 iunie 2018 - 08:18, said:
Imi pare rau, dar nu pot sa cred ca in tr. IV-a nu poti atinge o viteza mai mare de 80 km/h! DannyMC, on 04 iunie 2018 - 08:51, said:
Ok, nu te contrazic! Dar as fi curios (daca vrei sa mai scrii) ce turatie ai la 80 km/h in tr. IV-a! |
#144
Posted 12 June 2018 - 23:02
Pilutu, on 12 iunie 2018 - 22:28, said:
Azi am reusit cat de cat sa fac un test, cu viteza a IV-a am reusit 95-100 la ora, cu 4000 - 4200 turatii. Zic cu aproximatie deoarece eram singur in masina si numai trageam cu coada ochiului deoarece ma uitam inainte ca mai importanta e siguranta. Si nici nu am fost pe autostrada doar pe o sosea de centura (ocolitoare), nu prea am putut sa ma desfasor asa cum ar fi trebuit. Ca sa fac un test asa cum ar trebui, ar trebui sa fie unul langa mine care sa cronometreze si sa se uite la ceasul de viteza si la torometru, iar eu sa am grija de volan. Dar cred ca in curand o sa-l iau pe fiul meu si o sa facem si asta, in alt loc. Deci, dupa parerea mea depasirile cu Duster 1,6, benzina, 4x4, 114 CP. (cum este al meu) se face cu viteza a 4-a sau a 5-a, in functie de situatie. In a 5-a simt ca (bineanteles) nu are asa putere ca sa creasca viteza repede, iar in a 4-a are putere dar nu are asa viteza. Una peste alta eu sunt cam nemultumit de Duster doar pt. ca mi se pare lenes la depasiri, dar inca nu am epuizat testele, nici nu sunt prea experimentat, destul de rar conduc. Am Dusterul din februarie 2017 si am 6200 km. Daca as gasi una sh de vreo 4 ani dar cu putere mai mare (140-150 CP), as face schimb, asa cred. Azi am reusit cat de cat sa fac un test, cu viteza a IV-a am reusit 95-100 la ora, cu 4000 - 4200 turatii. Zic cu aproximatie deoarece eram singur in masina si numai trageam cu coada ochiului deoarece ma uitam inainte ca mai importanta e siguranta. Si nici nu am fost pe autostrada doar pe o sosea de centura (ocolitoare), nu prea am putut sa ma desfasor asa cum ar fi trebuit. Ca sa fac un test asa cum ar trebui, ar trebui sa fie unul langa mine care sa cronometreze si sa se uite la ceasul de viteza si la torometru, iar eu sa am grija de volan. Dar cred ca in curand o sa-l iau pe fiul meu si o sa facem si asta, in alt loc. Deci, dupa parerea mea depasirile cu Duster 1,6, benzina, 4x4, 114 CP. (cum este al meu) se face cu viteza a 4-a sau a 5-a, in functie de situatie. In a 5-a simt ca (bineanteles) nu are asa putere ca sa creasca viteza repede, iar in a 4-a are putere dar nu are asa viteza. Una peste alta eu sunt cam nemultumit de Duster doar pt. ca mi se pare lenes la depasiri, dar inca nu am epuizat testele, nici nu sunt prea experimentat, destul de rar conduc. Am Dusterul din februarie 2017 si am 6200 km. Daca as gasi una sh de vreo 4 ani dar cu putere mai mare (140-150 CP), as face schimb, asa cred. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users