Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#91
Posted 15 March 2018 - 19:00
AutoCobalcescu din Bucuresti au un exemplar la test, pe baza de programare.
Ruleaza lin cutia si masina, cu toate ca avea doar 1500 km pe odometru. Motorul este pentru pietele non-euro, este foarte scump si anevoios sa-l aduca la standardele de aici, la Mioveni se fabrica motorul 0.9 TCe si motoarele din seria K4/K7 care sunt doar pentru export. In Ucraina, pe Duster 2018, primesti aceleasi motorizari ca la noi, exceptie fiind 1.2TCe. Piata din Rusia beneficiaza de motoarele mari, inclusiv acel 2.0 automat 4x4, dar va fi sexy sa o aduci la noi, taxe vamale, TVA si posibil omologare. |
#92
Posted 28 March 2018 - 08:42
Parcă pe Softpedia erau cei mai mulți hateri de Duster de pe planetă. Luați de aici: https://www.digi24.r...n-europa-902904
Nu vreau flame, așa că haterilor nu le voi răspunde deci nu voi intra în vreun dialog cu ei, doar am prezentat știrea. Nu mă interesează nimic despre Lada Niva, Suzuki Jimny și alte mașini "clar mai bune"" decât Dusterul. |
#94
Posted 18 April 2018 - 12:14
#95
Posted 02 June 2018 - 23:50
Buna seara. Am cumparat un Duster Laureate nou in ianuarie 2017, pe benzina, 4x4, 114 CP. Circul destul de putin cu ea, in prezent am la bord 6000 km. O singura nemultumire am (sau nelamurire, inca nu stiu sigur) pana in prezent: nu are sprint, e un chin sa depasesc o masina care merge cu 90 la ora, nu-si da drumul, pana simt ca dezvolta putere si e pe cale sa prinda viteza suficienta ca sa pot depasi, ma trezesc ca vine alta masina din fata, ma redresez...si tot asa. Nu sunt vitezoman dar e frustant si sa tot stai in spatele unui camion sau autocar, trebuie sa le depasesti. Mai mult de 120 la ora nu am circulat, pe autostrada. Stie cineva, oare o sa-si mai dea drumul dupa ce o sa aiba km. mai multi, o sa aiba sprint mai bun ? Multumesc
|
#96
Posted 03 June 2018 - 05:57
Nu vreau sa crezi ca-ti dau lectii de condus dar fiind un motor aspirat trebuie sa-l turezi bine ca sa scoti din el toti cei 114 cai! Daca intri in depasire cu a V-a la 2000 rpm e normal sa dureze foarte mult manevra!
Sau varianta 2, vii de pe o masina mai puternica (eventual diesel) si ai asteptari prea mari de la motor! |
#97
Posted 03 June 2018 - 08:03
DannyMC, on 03 iunie 2018 - 05:57, said:
Nu vreau sa crezi ca-ti dau lectii de condus dar fiind un motor aspirat trebuie sa-l turezi bine ca sa scoti din el toti cei 114 cai! Daca intri in depasire cu a V-a la 2000 rpm e normal sa dureze foarte mult manevra! Sau varianta 2, vii de pe o masina mai puternica (eventual diesel) si ai asteptari prea mari de la motor! Multumesc DannyMC.Nu am avut masina mai puternica, dimpotriva, una mai slaba (85 CP). Am incercat si cu viteza a 5-a si cu a 6-a sa depasesc dar tot nu prinde pe moment viteza care ar trebui. Cum am zis, pana se hotaraste sa prinda viteza care trebuie ca sa pot depasi, vine altul din sens opus. La turometru e adevarat ca nu prera ma uit, poate conteaza si aia. Mai am speranta ca poate isi mai da drumul dupa ce o sa aiba km. mai multi la bord, tr. sa stau de vorba cu cineva care are Duster. Mai astept pareri, multumesc. |
#99
Posted 03 June 2018 - 13:11
Pilutu, on 02 iunie 2018 - 23:50, said:
Buna seara. Am cumparat un Duster Laureate nou in ianuarie 2017, pe benzina, 4x4, 114 CP. Circul destul de putin cu ea, in prezent am la bord 6000 km. O singura nemultumire am (sau nelamurire, inca nu stiu sigur) pana in prezent: nu are sprint, e un chin sa depasesc o masina care merge cu 90 la ora, nu-si da drumul, pana simt ca dezvolta putere si e pe cale sa prinda viteza suficienta ca sa pot depasi, ma trezesc ca vine alta masina din fata, ma redresez...si tot asa. Nu sunt vitezoman dar e frustant si sa tot stai in spatele unui camion sau autocar, trebuie sa le depasesti. Mai mult de 120 la ora nu am circulat, pe autostrada. Stie cineva, oare o sa-si mai dea drumul dupa ce o sa aiba km. mai multi, o sa aiba sprint mai bun ? Multumesc Eu am dusterul din 2012. Motor 1.6, 105 Cp, benzina, aspirat. 4x4. La ora actuala are 62k km. Il folosesc doar in week-end si concedii. Dupa terminarea rodajului adica la 3k km am folosit motorul la intreaga capacitate. Motorul trage excelent, depasirile se fac lejer fara nici cea mai mica problema inclusiv in rampe. Trebuie sa tii seama ca proiectantul a stabilit cuplul maxim la 3700 RPM iar puterea maxima(cei 105 Cp) la 5200 RPM. Cel putin la mine. (RPM= rotatii pe minut, le ragasesti pe turometru care de fapt e cel mai important instrument - dupa ce te obisnuiesti cu un regim mai turat o sa te uiti la el doar cand te apropii de limitare ) . Adica pleaca in depasire undeva la 3000-3500 RPM si urca pana la 4500-5000 RPM. Nu trebuie sa iti fie teama de basmele populare gen sar pistoanele sau mai stiu eu ce aberatii. Asa e gandit motorul si asa trebuie sa il folosesti. Eu unul retrogradez aproape la fiecare depasire intr-o trepta inferioara pentru a ajunge la aceste turatii. Bineinteles ca de la 130 in sus unde am deja 4k RPM nu prea mai am ce.... La motorul meu limitarea intra la 6500 RPM, am ajuns de cateva ori aproape de acest prag dar de pe la 5800 RPM e cam degeaba. Incerca si asa si revii cu impresii. Inca un sfat , daca te bagi in depasiri scurte opreste ECO (daca ai) si AC-ul. Pentru un surplus de putere. DannyMC, on 03 iunie 2018 - 05:57, said:
Sau varianta 2, vii de pe o masina mai puternica (eventual diesel) si ai asteptari prea mari de la motor! Eu vin de pe un TDI, PD 140CP. 320Nm. Motorul pe benzina este foarte elastic si admite plaje largi de turatii. Comparativ chiar este foarte ok. Dar pana la cuplul dublu de la diesel e ceva diferenta. LE: Dacia Duster 1.6 114 CP Putere maximă 114 CP @ 5,500 rpm Cuplu maxim 156 Nm @ 4,000 rpm Edited by bumpocbum, 03 June 2018 - 13:23. |
#100
Posted 03 June 2018 - 14:36
Trebuie sa ii dai in goarna pe autostrada sa se calibreze compu. Apoi ii bagi benzina de aia scumpa si schimbi la 3500 vitezele. Apoi te dai cu ea iar depasirile le faci cu a doua si a treia.
Ce credeai , ca e diesel ? Si la ala , cand ajungi la mijlocul masinii depasite trebuie sa schimbi viteza ca sare motorul prin capota. Auzi la el , depasiri la 90 km pe ora, poate pe o distanta de 2 km asa fara sa iti vina masini de pe contrasens. Apropo, nu vrei sa consume si 6% in extraurban ? |
|
#101
Posted 03 June 2018 - 15:01
Pilutu, on 03 iunie 2018 - 08:03, said:
Am incercat si cu viteza a 5-a si cu a 6-a sa depasesc dar tot nu prinde pe moment viteza care ar trebui. Cum am zis, pana se hotaraste sa prinda viteza care trebuie ca sa pot depasi, vine altul din sens opus. La turometru e adevarat ca nu prera ma uit, poate conteaza si aia. Pilutu, on 03 iunie 2018 - 08:03, said:
Mai am speranta ca poate isi mai da drumul dupa ce o sa aiba km. mai multi la bord, |
#102
Posted 03 June 2018 - 15:57
Va multumesc mult tuturor, chiar imi prind f. bine aceste sfaturi. Ma miram eu..."desteptu" de mine de ce nu prinde viteza la depasire cu viteza a 6-a si cu talpa bagata la maxim aproape in podea. Tr. sa o cobor la viteza mai mica (a 5-a sau chiar a 4-a) in momentul depasirii ca sa aiba cuplu (putere) mai mare. Mai tr. sa iau si manualul de utilizare sa-l lecturez. Ma jenez un pic ca nu prea am experienta la condus la drumuri lungi, mai am de invatat si va multumesc tuturor pt, sfaturi. Un weekend si o saptamana frumoasa va doresc, si daca mai are cineva vre-o idee sau vre-o observatie critica le primesc cu placere, ca stiu ca-mi sunt de folos.
|
#103
Posted 03 June 2018 - 16:11
Nici cu a patra nu o sa depasesti nimic in siguranta, la 100 la ora. Ce varsta ai?
|
#104
Posted 03 June 2018 - 16:30
M0sGerila, on 03 iunie 2018 - 14:36, said:
Apoi ii bagi benzina de aia scumpa si schimbi la 3500 vitezele. Eu de 6 ani merg doar cu Petrom 95, rar Rompetrol. Si trage impecabil. Probabil ca asa s-a invatat ... noone2v1, on 03 iunie 2018 - 16:11, said:
Nici cu a patra nu o sa depasesti nimic in siguranta, la 100 la ora. Ce varsta ai? La Duster benzina 4x4 70km/h = 2000 RPM in treapta 6. LA 100 in viteza 3 cred ca intra limitarea. Un sfat, NU folosi niciodata LOCK-ul pe asfalt sau teren cu aderenta ridicata ! Citeste manualul .. SI inca unul . Dezactiveaza ESP-ul la rampe foarte acentuate cu aderenta slaba, sau la iesirea din parcare cand moare motorul....ca e zapada prea mare si aderenta prea slaba. Edited by bumpocbum, 03 June 2018 - 16:38. |
#105
Posted 03 June 2018 - 17:42
Eu de 12 ani merg cu Evo, o fi placebo sau trage mai bine. Repet insa, nu pornesc un depasire sub 3000 rpm, poate doar daca e liber drumul si e vreo joarsa in fata. De regula plec cu a treia de pe la 80km/h pana pe la 110km/h asta daca sunt pe acolo, daca sunt mai jos plec cu a doua !
Si da, din cate am observat compu se invata cu stilul de mers , de fiecare data dupa ce vin de la drum lung unde am tinut-o la 3500 rpm constant, adica autostrada, parca are svac, ii trece in 10-20 km de subturare in oras.... Deci in concluzie, da-i pedala ca astea is motoare de turatie! |
|
#106
Posted 03 June 2018 - 18:08
@M0sGerila ai 2x4 ? Daca da e normal ca ai cutia etajata mai lung. Evo e mai buna dar si mai scumpa .
Edited by bumpocbum, 03 June 2018 - 18:09. |
#107
Posted 03 June 2018 - 20:56
#108
Posted 03 June 2018 - 21:05
bumpocbum, on 03 iunie 2018 - 18:08, said:
@M0sGerila ai 2x4 ? Daca da e normal ca ai cutia etajata mai lung. Evo e mai buna dar si mai scumpa . Duster conduc diesel si nu imi place nici picat cu ceara ! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users