Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri Dacia Duster
Last Updated: Feb 15 2023 18:22, Started by
silviannetw
, Apr 09 2017 16:00
·
0
#73
Posted 26 April 2017 - 21:23
Depinde unde conduci si cum conduci. Eu pe ruta Ploiesti-Giurgiu am ajuns la 6.4. Sau Ploiesti - Piatra Neamt 6.8. (Duster 1.6, 105, 2012, 4x4). Dar in general consumul la drum lung cam se duce la 7.2-7.4. In oras insa nu scade sub 10. Asta e consum facut la pompa, plin la plin, pana se vedea benzina la buson.
Apropo de "prosti", ciudat ca sunt foarte multe dustere in Ro ca sa nu mai zicem pe la nemti si nu numai.... Edited by bumpocbum, 26 April 2017 - 21:27. |
#74
Posted 26 April 2017 - 22:25
Romanii, la fel ca nemtii, da nemtii, le birjeresc pana pe la vreo 200 mii de km si apoi le vand drept neprihanite vanatorilor de chilipiruri, in timpul asta masina isi scoate banii de cateva ori. Poti face asta cu una similara de 40 mii euro? Unii fac si cu alea insa procentul este mult mai mic.
Este o barca ieftina prin care bate vantul la care nu poti avea mari pretentii de confort sau de materiale de calitate. Este o masina de hamalit supraevaluata, pretul ei corect este undeva la 12-13 mii cu toate prostiile pe ea. La fel ca si loganul, la 60-70% din pretul maxim merita cumparata! |
#75
Posted 27 April 2017 - 10:43
Cum ar putea o masina personala sa isi scoata banii nu inteleg. In general bag bani in ea nu invers.
Si in Dusterul meu nu bate vantul, materialele sunt bune, nu crapa, nu se exfoliaza ca la firme cu pretentii. Si am dat 15 mii pe ea cu toate "prostiile". Apropo cine le "birjareste" mai greu, Romanii care duce dusterul la mama naibii in creierii muntilor pe drumuri inexistente sau nemtii pe autostrada ? |
#76
Posted 27 April 2017 - 10:54
Ai mers vreodata pe locul din spate cand afara sunt sub 5 grade? Materiale nu crapa nici la Logan si ala costa pe jumatatea dusterului, asta nu inseamna ca sunt calitative!
Ai fi surprins de cum isi trateaza nemtii masinile de uzura, nu alea pe care le scot in weekend din garaj! |
#78
Posted 27 April 2017 - 12:11
@farausername
Au mers amicii mei cand afara erau -20. Si era cald si bine. NU stiu de unde ati scos treaba asta cu vantul in masina. E adevarat ca eu am cerut sa regleze in service una din portierele fata ca nu imi placea cum sta. In plus de asta la facelift, daca stiu eu bine, au bagat chedere duble. Ce inseamna de fapt material de calitate ? Daca butoanele se exfoliaza inseamna ca materialul e de calitate sau nu. Daca materialul de pe portiera se rupe in fasii atunci materialul este sau nu de calitate ? Daca lacul de pe masina se zgarie la cea mai fina pala de vant... Daca e sa fac o paralela intre un B6 si dusterul actual, calitatea bordului sau mai bine zis a butoanelor si a materialelor de pe portiere la Duster e mai buna. Chiar daca pare cam incredibil.... Edited by bumpocbum, 27 April 2017 - 12:21. |
#79
Posted 27 April 2017 - 18:28
Da, este incredibil ca te-ar putea crede cineva. Am condus Duster de curand pt 2k km, este o masina ieftina si functionala ce nu va concura niciodata cu masinile din segmentul D. E o masina recomandabila pentru Romania (carat porc, soacra, damigene etc), spatioasa, in care nu te doare inima ca ai zgariat un plastic, cu solutii tehnice vechi, usor incomoda, antifonata slab. Cam asta si-a propus si Dacia...Iar legat de chedere duble: mai taie din ele, da-le dreacu'!
|
#80
Posted 27 April 2017 - 20:28
Eu zic sa mai faci inca 2k km. Si o sa iti schimbi parerea. Chestia cu masina ieftina este iar un mister pentru mine. Probabil ca in zona ta cresc ceva euro prin pomi ca eu am muncit o gramada pentru banii astia. Si e destul de scumpa distractia cu vopsitul. Mai ales ca e metalizata. Asa ca ma cam doare buzunarul !
Sa iti traduc si chestia cu chederele.... https://www.4tuning....oara-20572.html "Usile se inchid ca la o masina din clasa superioara, cele din fata au scapat de acel "zornait" de metal atunci cand erau trantite, acum se inchid ferm si inspira rezistenta si calitate. Poate si pentru ca portierele au cheder dublu, lucru foarte folositor atat la insonorizare, cat si la impiedicarea prafului de a mai intra intre usa si caroserie." Pozele sunt de pe site-ul de mai sus...Deci taiem au ba....? Attached FilesEdited by bumpocbum, 27 April 2017 - 20:45. |
#81
Posted 27 April 2017 - 22:36
edi10000, on 27 aprilie 2017 - 18:28, said:
E o masina recomandabila pentru Romania (carat porc, soacra, damigene etc), Fals bumpocbum, on 27 aprilie 2017 - 20:28, said:
Pozele sunt de pe site-ul de mai sus...Deci taiem au ba....? Taie-le ca-ti ramane sangele de la porc in masina Lasa sa se scurga afara, da-l dreaq |
#82
Posted 03 May 2017 - 11:22
farausername, on 27 aprilie 2017 - 10:54, said:
Ai mers vreodata pe locul din spate cand afara sunt sub 5 grade? Materiale nu crapa nici la Logan si ala costa pe jumatatea dusterului, asta nu inseamna ca sunt calitative! Ai fi surprins de cum isi trateaza nemtii masinile de uzura, nu alea pe care le scot in weekend din garaj! |
|
#83
Posted 03 May 2017 - 12:48
bumpocbum, on 27 aprilie 2017 - 20:28, said:
Chestia cu masina ieftina este iar un mister pentru mine. Probabil ca in zona ta cresc ceva euro prin pomi ca eu am muncit o gramada pentru banii astia. Am avut Logan 1, modelul de 6k euro, care dupa 5 ani l-am schimbat cu o Honda civic noua, dar si acu la bani putini tot logan as lua. In 5 ani nu am schimbat decat un capat de bara inafara de consumabile si cand am vandut-o nu necesita nici o reparatie. N-am umblat pe la dezmembrari sa caut turbine, injectoare, pompe de injectie si nici nu a trebuit sa fiu prieten cu mecanicul. |
#84
Posted 03 May 2017 - 14:21
silviannetw, on 03 mai 2017 - 11:22, said:
Dar..analizand in profunzime Loganul meu care m-a servit de nota 10 timp de 12 ani nu face numai 6500 lei! Face mult mai mult.....si m-am hotarat sa raman cu el! Este o masina foarte buna si sigura! De buna e chiar buna. De sigura...daca mergi cu grija e ok. Eu unul merg zilnic cu Loganul (1.4, 2005) in oras. Dusterul e pentru week-end-uri/concedii, forestiere, natura, etc, ca in oras consuma mult. Exeptie doar iarna cand trebuie cineva sa faca partie in parcare.... Edited by bumpocbum, 03 May 2017 - 14:23. |
#85
Posted 09 May 2017 - 17:35
Daca nu il iei ca sa-l duci pe coclauri, nu vad de ce ti-ai lua un Duster. Pentru ca pe asfalt are o tinut de drum medie, insonorizares e slaba, scaunele nu sunt cele mai bune si nici pozitia la volan. Deci nu este o masina gandita pentru drumuri de mii de km. Ah, ca poate sa meara... normal ca poate. Ca nu-i pica rotile. Asa cum o poate face si un Fiat Panda.
Dar totusi, daca e sa te gandesti ca primesti un SUV nou destul de solid la 14000-15000 de euro... depinde de fiecare. Eu zic ca este un buget suficient de mare pentru un Rav4 bun. Daca tot vrei SUV. Iar asta cum ca are consum mare, sa fim serios. Mereu un SUV va consuma mai mult. |
#86
Posted 21 September 2017 - 15:33
#87
Posted 22 September 2017 - 20:56
Nu am mers niciodata cu una, pentru ca n-am avut ocazia, dar nici nu mi-am dorit..Ce pot spune este ca e urata din fata, dar mai ales din spate....
|
|
#88
Posted 15 March 2018 - 18:01
#89
Posted 15 March 2018 - 18:35
Este corect, Duster 4x4 este doar manual, iar automat este doar 4x2, cu toate ca transmisia EDC suporta la nivel tehnic priza de putere pentru 4x4, fiind vorba de Getrag 6DCT250.
Am pe comanda un Duster EDC, am ales automat din cauza faptului ca mare parte din timp il petrec in oras iar cutia manuala la varianta 4x4 este o corvoada insurmontabila, in 10 metri esti in treapta a 3-a. Cu cel 4x2 poti face cam acelasi lucru ce faci si cu 4x4 daca ai anvelope de calitate si eviti baltile si terenul instabil. Renault au doar Koleos ce ofera 4x4 automat, restul gamei fiind una sau alta, pentru Europa, in exterior ai motorul 2.0 aspirat care vine cu transmisia automata clasica si 4x4. In tarile reci ai optiuni exotice precum parbriz incalzit electric. Edited by connectorxp, 15 March 2018 - 18:37. |
#90
Posted 15 March 2018 - 18:50
connectorxp, on 15 martie 2018 - 18:35, said:
Este corect, Duster 4x4 este doar manual, iar automat este doar 4x2, cu toate ca transmisia EDC suporta la nivel tehnic priza de putere pentru 4x4, fiind vorba de Getrag 6DCT250. Am pe comanda un Duster EDC, am ales automat din cauza faptului ca mare parte din timp il petrec in oras iar cutia manuala la varianta 4x4 este o corvoada insurmontabila, in 10 metri esti in treapta a 3-a. Cu cel 4x2 poti face cam acelasi lucru ce faci si cu 4x4 daca ai anvelope de calitate si eviti baltile si terenul instabil. Renault au doar Koleos ce ofera 4x4 automat, restul gamei fiind una sau alta, pentru Europa, in exterior ai motorul 2.0 aspirat care vine cu transmisia automata clasica si 4x4. In tarile reci ai optiuni exotice precum parbriz incalzit electric. Pff nu stiam ca exista si un 2.0 aspirat. Nu inteleg de ce nu beneficiaza si Europa de treaba asta. Oricum, spre sfarsitul lunii planuiesc un testdrive cu unul pe cutie automata, chiar sunt curios cum merge.Diesel 4x2 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users