Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#127
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 fortzoso, on 11 iunie 2017 - 23:08, said:


Romania, prin programul Rabla de anul acesta.
Pe bune? Habar nu aveam. Mi se pare foarte mult, adica masinile electrice nu-s chiar ieftine, 10 mii de eur e considerabil.

#128
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Bine, e un numar limitat de tichete si chiar sunt curios cati se vor arunca pe asa ceva, deoarece chiar si cu subventie pretul raportat la ceea ce ofera ramane inca mare la masinile elctrice actuale. De aia am si zis ca daca se va mentine pretul de 35000 euro, Tesla 3 va sparge piata

#129
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 emil_sv, on 11 iunie 2017 - 09:48, said:

Nu-ti trebuie fabrica de baterii sa faci masini electrice, se pot cumpara de la terti, exista deja fabrici mari de baterii. Care e problema?
Cred ca nu ai inteles de ce face Tesla de asemenea o "giga-fabrica" doar pentru baterii. De ce crezi ca face asta? Pentru ca productia mondiala de baterii este mica raportat la nevoile automobilului electric. Practic Tesla a dublat capacitatea productiei mondiale de baterii cu o singura fabrica. Care fabrica produce exclusiv baterii dedicate pentru Tesla. Daca in acest moment ar vrea cineva sa faca un automobil cu numar mare de unitati vandute, nu ar avea cu ce baterii sa le faca, ar trebui sa faca ce a facut si Tesla, sa deschida o "gigafabrica" de baterii.

Deci da, e foarte importanta problema bateriei.

#130
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 MembruAnonim, on 12 iunie 2017 - 07:52, said:

Cred ca nu ai inteles de ce face Tesla de asemenea o "giga-fabrica" doar pentru baterii. De ce crezi ca face asta? Pentru ca productia mondiala de baterii este mica raportat la nevoile automobilului electric. Practic Tesla a dublat capacitatea productiei mondiale de baterii cu o singura fabrica. Care fabrica produce exclusiv baterii dedicate pentru Tesla. Daca in acest moment ar vrea cineva sa faca un automobil cu numar mare de unitati vandute, nu ar avea cu ce baterii sa le faca, ar trebui sa faca ce a facut si Tesla, sa deschida o "gigafabrica" de baterii.

Deci da, e foarte importanta problema bateriei.

Aha deci BMW are fabrica de baterii pt I3 care e full electric si pt i8 care e hibrid, la fel si Nissan si Renault si altii care mai ofera masini electrice, nu? i3, leaf, twizzy chiar au succes, si vad ca se descurca si fara fabrica lor. Si Mercedes cand vor lansa brandul EQ (masini exclusiv electrice) vor avea nevoie de propria fabrica banuiesc. Tesla isi face fabrica de baterii pentru ca au si alte aplicatii si face sens pentru ei acum. Cand o sa faca sens si pentru altii isi vor face. Momentan nevoile sunt acoperite. In plus dupa ce Tesla isi termina gigamegafabrica, unde se va duce surplusul lasat de furnizorii actuali? Posted Image

Stiti voi mai bine decat marile companii auto ce le trebuie si ce nu... e ridicol. Gata voi vedeti decaderea tuturor ca ii mananca tesla cu bateriile lor. Tesla momentan e pe o nisa foarte ingusta, pierde bani, are probleme cu livrarile, modelele noi se intarzie, are niste masini cu un design nesofisticat si cu niste finisaje interioare mediocre si sub ceea ce ar trebui sa fie avand in vedere ca sunt masini de lux. Ba in plus modelul lor "practic" adica model X e o stupizenie teribila cu usile lu' peste prajit pe care a insistat insusi ilustrul Elon Musk. A fost foarte criticata pe tema asta masina. Sa nu mai pun ca infrastructura de service si dealershipuri este foarte mica inca. Cu cat ma uiit mai mult la compania asta si la produsele sale cu atat mai mult ma sperie pretul actiunilor. Este nejustificat, dar nu stii niciodata poate ii reuseste fenta lui Musk sau poate vom asista la o corectie a preturilor, au fost altii carora le-a mers si cu mai putin, nu exlcud nimic. Dar din punctul de vedere al unei investitii Tesla imi aprinde beculete rosii. Nu, merci, adica nu la pretul asta.

Edited by emil_sv, 12 June 2017 - 15:52.


#131
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 emil_sv, on 12 iunie 2017 - 15:36, said:

Aha deci BMW are fabrica de baterii pt I3 care e full electric si pt i8 care e hibrid, la fel si Nissan si Renault si altii care mai ofera masini electrice, nu? i3, leaf, twizzy chiar au succes, si vad ca se descurca si fara fabrica lor. Si Mercedes cand vor lansa brandul EQ (masini exclusiv electrice) vor avea nevoie de propria fabrica banuiesc. Tesla isi face fabrica de baterii pentru ca au si alte aplicatii si face sens pentru ei acum. Cand o sa faca sens si pentru altii isi vor face. Momentan nevoile sunt acoperite. In plus dupa ce Tesla isi termina gigamegafabrica, unde se va duce surplusul lasat de furnizorii actuali? Posted Image


Nu exista surplus ci doar deficit de baterii. Chiar daca electricele reprezinta o cota de piata foarte mica inca, mai sunt si hibridele care folosesc acelasi tip de baterie.
Iar daca te uiti pe statistici numarul electricelor si hibridelor vandute de la an la an este mult mai mare procentual decat al masinilor obisnuite.
Producatorii estimeaza trendul si atunci coroborat cu reducerea costurilor trebuie sa decida daca nu e mai bine sa-si deschida propria lor fabrica de baterii.
De Nissan si BMW nu am auzit, dar Mercedes stiu ca tocmai si-a inaugurat propria lor fabrica de baterii. Daca in grupul VAG nu prea am incredere, in schimb in Mercedes vad un posibil concurent pentru Tesla, chiar daca nu pe segmentul care ma intereseaza pe mine ( cel al lui Tesla 3).
Mie imi place sa vad ca totusi si alte firme nu mai desconsidera potentialul electricelor dupa ce scandalul dieselgate a facut ca treptat lumea sa constientizeze ca trebuie schimbat ceva. Iar companiile nu fac altceva decat sa se adapteze la cerere.

Edited by fortzoso, 12 June 2017 - 17:44.


#132
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
"Tesla a depăşit valoarea pe piaţă a BMW, însă doar pentru câteva clipe"
Autoblog.md, 12 iunie 2017 15:09

#133
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@emil - nu vad de ce trebuie atitudinea asta extremista, ori laie ori balaie. Nu cred ca Tesla va matura piata si ii va baga in foame pe toti, insa precis cativa giganti vor da coltul pentru ca nu au avut spirit de observatie cand a trebuit. Exemplul Apple-Nokia e foarte relevant, practic nr. 1 mondial a ajuns in faliment intr-un timp record. Azi vinzi tot ce poti fabrica, maine devii irelevant.

Iar treaba cu fabricarea propriilor baterii, cred ca nu ai inteles magnitudinea. O singura fabrica a unei singure firme a DUBLAT productia mondiala. Intelegi ce inseamna asta? Vorbim de toata productia mondiala existenta la acel moment, din toate tarile, a tuturor firmelor si din cate inteleg exista planuri sa deschida una si in Europa. Asta inseamna ca se asteapta ca cererea de baterii sa explodeze, si probabil dupa ce incep anul asta sa produca Model 3 vom vedea si daca e sau nu e ok directia adoptata, pentru ca nu cu masini de 100k€ devii gigant, ci cu cele de larg consum, gen Model 3 si altele care vor urma.

#134
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Hmm, un articol interesant http://www.autonews....too-many-people
It's because in this temple of lean manufacturing, Tesla uses far more workers than NUMMI employed to build far fewer cars. In 1985, its first full year of production, NUMMI had 2,470 employees and produced 64,764 vehicles — about 26 vehicles per worker per year. By 1997, it had 4,844 ​ workers and produced 357,809 vehicles — about 74 vehicles per worker per year.
Tesla, on the other hand, had between 6,000 and 10,000 workers in 2016 and manufactured 83,922 vehicles.

Bine, poate ca nu e ok sa compari productia de Corolla cu Model S/X, dar ar fi interesanta o comparatie cu modelele Daimler/BMW din acest punct de vedere.
Oricum, am fost surprins de numarul mare de angajati.

#135
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
377.10$/ actiune acum cateva secunde, in afterhours.

Edited by Dany_Darke, 13 June 2017 - 23:39.
daca nu agiti spiretele, nu este mai bine cumva?


#136
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
https://www.bloomber...ep-coming-chart

Quote

A three-day plunge in Tesla Inc. has pushed shares below their 50-day moving average price, which had been a key level of support during this year’s rally that peaked two weeks ago. The tumble was triggered by disappointing second-quarter delivery numbers and exacerbated by the failure of its Model S to win a top safety designation, as well as Volvo Car Group’s announcement of a major electric-car push. This week’s 13 percent tumble cut Tesla’s market capitalization to $51.6 billion, making General Motors Co. the biggest U.S. automaker with a total value of $52.7 billion.

Ce ziceam ca pretul are o componenta imensa de hype in el si e nejustificat.

Edited by emil_sv, 06 July 2017 - 22:41.


#137
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Evident ca așa este. Astăzi, Google îmi arată o scădere a acțiunilor Tesla de la $377 cât a zis inuendo0 mai sus până la $308 cât este astăzi.

#138
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 valitudor, on 07 iulie 2017 - 06:21, said:

Evident ca așa este. Astăzi, Google îmi arată o scădere a acțiunilor Tesla de la $377 cât a zis inuendo0 mai sus până la $308 cât este astăzi.
Iarasi piata e sensibila si la anuturile concurentei, pt ca toti stiu ca situatia de fapt este una care se va schimba si vor avea de a face cu niste concurenti si cu fonduri mai multe si cu experienta mai multa in piata si cu imagine mai buna.

http://www.marketwat...06?link=sfmw_fb

Tesla’s bad week gets worse as Elon Musk’s credibility takes another hit

Edited by emil_sv, 07 July 2017 - 07:22.


#139
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Vad ca dupa ultimele posturi legate de actiunibsi situatia Tesla, inuendo nu mai spune nimic😙.

#140
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
http://www.marketwat...06?link=sfmw_fb

Despite their image as a low-maintenance car, Teslas have been plagued by reliability problems, Montoya noted — something he saw firsthand when Edmunds tested the Tesla Model S. The car had to have its drive unit replaced three or four times, Montoya said, and once he was left stranded on the side of the road.

Tesla hasn’t yet released a cost calculator for the Model 3, but keeping Tesla’s current cheapest car, the Model S, juiced up costs approximately $601.50 a year in home energy costs if you drive 15,000 miles, according to Tesla’s own calculator. Fueling a gas-powered car that gets 30 miles to the gallon will cost you almost twice as much money — $1,105 — even at the current 12-year low of $2.21 per gallon.

Electric cars lose more value over time than traditional cars
Electric cars typically depreciate faster than any other type of car, but Teslas are expected to buck that trend, according to the car value research company Kelley Blue Book.
Five years from now, a model year 2017 electric vehicle (that category includes both hybrids that run on gas and batteries and “pure battery” vehicles such as the Tesla) is expected to retain 17% of its sticker price, while the average value after five years for all types of cars is 30% of sticker price, a Kelley Blue Book spokeswoman said. Among pure battery cars specifically, depreciation is even worse — they keep just 11% of their value after five years.
But Teslas are expected to fare better. “In general, we expect Teslas to outperform the average depreciation for EVs by a large margin,” Behar said.” Kelley predicts that the Model S and Model X will retain 18% of their value.

18% valoare reziduala dupa 5 ani este dramatic Posted Image

Mai au ceva pana sa fie o amenintare serioasa pentru companiile traditionale. Si pretul actiunilor in lumina celor de mai sus mi se pare si mai supraevaluat.

Edited by emil_sv, 07 July 2017 - 08:37.


#141
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 emil_sv, on 07 iulie 2017 - 07:20, said:

Iarasi piata e sensibila si la anuturile concurentei, pt ca toti stiu ca situatia de fapt este una care se va schimba si vor avea de a face cu niste concurenti si cu fonduri mai multe si cu experienta mai multa in piata si cu imagine mai buna.

http://www.marketwat...06?link=sfmw_fb

Tesla’s bad week gets worse as Elon Musk’s credibility takes another hit
Vom vedea. Deocamdata concurentii traditionali nu au de la nimeni un vot in alb ca au o imagine mai buna sau vor performa mai bine. Oarecum imi aduc aminte de mamutii energofagi gen IMGB, otelarii, etc versus tehnologia disruptiva IT.

#142
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 Torquemada-666, on 07 iulie 2017 - 07:39, said:

Vad ca dupa ultimele posturi legate de actiunibsi situatia Tesla, inuendo nu mai spune nimic😙.

Ce-ti mai place sa trolezi. Unii mai au si o viata reala, nu doar cea de pe forum, stii?
Sau sunt obligat sa raspund la fiecare postare noua? Si in plus, ce puteam spune? Ca pretul actiunilor urca si coboara? Ca e o conjunctura poate creata artificial ca sa poata cumpara vreun mare investitor la pret bun? Sau nu ai auzit de situatii de genul? In fine...vom trai si vom vedea, insa ca de fiecare data trolii anti tesla ii canta prohodul la fiecare scadere de cativa dolari, insa trendul e clar ascendent.

#143
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Hansolo, on 07 iulie 2017 - 09:25, said:

Vom vedea. Deocamdata concurentii traditionali nu au de la nimeni un vot in alb ca au o imagine mai buna sau vor performa mai bine. Oarecum imi aduc aminte de mamutii energofagi gen IMGB, otelarii, etc versus tehnologia disruptiva IT.
Pai tocmai asta e problema ca nici Tesla nu merita acest vot in alb. Nu e google, e o companie producatoare de masini. O industrie foarte competitiva, greoaie, si cu marje mici.

Edited by emil_sv, 07 July 2017 - 09:54.


#144
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Test Tesla model S produs dupa ianuarie 2017: a luat doar Acceptabil. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fMcuiFmIQTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by edi10000, 07 July 2017 - 13:38.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate