Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Mitsubishi l200 probleme turometru

De ce este iconita Whatsapp turti...

22H2 - Nu reusesc bootarea
 Oras sau sat?

SMTP relay in reteaua DIGI

Pareri site articole sport

Asus Zenbook-bateria nu se mai in...
 Recomandare vopsitorie de calitat...

Merita sa iti pui implant dentar ...

Exploziile la North Stream - Sabo...

Plachete omagiale "Eminescu 2...
 Economia... in defavoarea clasei ...

Cati bani consumati pt naveta cu ...

Tragere la sorti preliminarii EUR...

ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT(20...
 

Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#145
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,002
  • Înscris: 17.09.2007

View Postemil_sv, on 07 iulie 2017 - 09:51, said:

Pai tocmai asta e problema ca nici Tesla nu merita acest vot in alb. Nu e google, e o companie producatoare de masini. O industrie foarte competitiva, greoaie, si cu marje mici.
Parerea mea e ca merita mai mult decat de exemplu Apple iar asta nu o spun ca fan marca ci ca fan tehnologie.
Fireste, fiecare cu parerea lui.

#146
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View Postemil_sv, on 07 iulie 2017 - 09:51, said:

Pai tocmai asta e problema ca nici Tesla nu merita acest vot in alb. Nu e google, e o companie producatoare de masini. O industrie foarte competitiva, greoaie, si cu marje mici.

Demult tesla nu mai e doar o companie auto. Si marje mici nu a avut niciodata, sau doar nu stiai tu asta. Intr-adevar e o industrie competitiva, dar la ce se pricepe, Tesla le ia fata la toti.
Uite ultimult proiect aprobat: Tesla wins contract for massive 100/129 MWh Powerpack system in Australia. E cel mai mare contract de stocare e energiei electrice, in baterii, din lume. Urmatorul, de 80MWH, e construit tot de Tesla. De la mine au un vot in alb si un CEC tot in alb pentru Model 3, deja pregatit.

#147
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postemil_sv, on 07 iulie 2017 - 09:51, said:

Pai tocmai asta e problema ca nici Tesla nu merita acest vot in alb. Nu e google, e o companie producatoare de masini. O industrie foarte competitiva, greoaie, si cu marje mici.

Eu cred ca merita un vot in alb cu varf si indesat. Sa stii ca pentru majoritate masina nu reprezinta doar fun si CP. Pentru marea majoritate bulevardele pline de mirosuri si zgomote de la motoarele termice, ambalate sa ajunga/plece primele la/ de la semafor reprezinta o sursa de stres in plus cand se intorc obositi de la servici si atunci orice imbunatatire a acestei stari (fiindca numarul de autovehicule si puterea lor tot creste si nu scade) va primi un vot in alb chiar daca nu au condus vreodata vreo electrica.
Tocmai pe asta se bazeaza si investitorii care au bagat atatia bani in actiunile Tesla. Poate va mai dura dar orice masina electrica cumparata reprezinta o masina cu motor termic mai putin pe strazi.
Iar daca exemplul Frantei care a declarat ca va interzice din 2040 circulatia masinilor cu motor termic pe strazi (deci interzicere si nu stickere si alte aiureli), va fi urmat si de alte tari atunci viitorul acesta se va apropia si mai mult. Stiu ca pare mult 23 de ani dar nu e chiar asa. Multi vor renunta cu mult inainte de implinirea acestui termen sa cumpere o masiina cu motor termic, stiind ca dupa un timp vor fi interzise si valoarea de revanzare va fi atunci mai mica si decat al unei electrice sh.

#148
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postinuendo0, on 07 iulie 2017 - 09:37, said:



Ce-ti mai place sa trolezi. Unii mai au si o viata reala, nu doar cea de pe forum, stii?
Sau sunt obligat sa raspund la fiecare postare noua? Si in plus, ce puteam spune? Ca pretul actiunilor urca si coboara? Ca e o conjunctura poate creata artificial ca sa poata cumpara vreun mare investitor la pret bun? Sau nu ai auzit de situatii de genul? In fine...vom trai si vom vedea, insa ca de fiecare data trolii anti Tesla ii canta prohodul la fiecare scadere de cativa dolari, insa trendul e clar ascendent.

Erai la zi si la secunda, cand actiunile cresteau. Acuma, gata ai gasit motiv sa stai ascuns😆.

View Postedi10000, on 07 iulie 2017 - 13:38, said:

Test Tesla model S produs dupa ianuarie 2017: a luat doar Acceptabil. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fMcuiFmIQTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cum acceptabil? Pai avea 5 stele, era ridicata in slavi ca cea mai rezistenta la impact din galaxie. Oricum cam tare se distruge la impact. Soferul a spart parbrizul cu capul, sau nu?

#149
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 07 iulie 2017 - 17:04, said:

Cum acceptabil? Pai avea 5 stele, era ridicata in slavi ca cea mai rezistenta la impact din galaxie. Oricum cam tare se distruge la impact. Soferul a spart parbrizul cu capul, sau nu?
Da bre, toate geamurile le-a spart cu capul, nu doar parbrizul.Posted Image

Uite la zeul tau cum se comporta aici, sau vei spune ca s-a descurcat minunat, nu?

Edited by ericmario, 07 July 2017 - 17:37.


#150
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,039
  • Înscris: 14.08.2013
@Torq
Da, Model S inca e cea mai sigura masina de serie. "The IIHS is a research affiliate within the insurance industry" Yeah, not biased at all...
"the most objective and accurate independent testing of vehicle safety is currently done by the U.S. Government which found Model S and Model X to be the two cars with the lowest probability of injury of any cars that it has ever tested, making them the safest cars in history.""

#151
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 07 iulie 2017 - 17:12, said:


Da bre, toate geamurile le-a spart cu capul, nu doar parbrizul.Posted Image

Uite la zeul tau cum se comporta aici, sau vei spune ca s-a descurcat minunat, nu?

Nu au zis ca au 5 stele din univers, ca teaslă.

#152
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ti-e greu sa te exprimi in limba romana?

#153
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,536
  • Înscris: 18.10.2003

View Postdanzi23, on 07 iulie 2017 - 17:28, said:

@Torq
Da, Model S inca e cea mai sigura masina de serie. "The IIHS is a research affiliate within the insurance industry" Yeah, not biased at all...
"the most objective and accurate independent testing of vehicle safety is currently done by the U.S. Government which found Model S and Model X to be the two cars with the lowest probability of injury of any cars that it has ever tested, making them the safest cars in history.""

Ce stil jalnic de a cantari lucrurile aveti...
Eu personal nu am nicio indoiala ca Tesla Model S este una dintre cele mai sigure (daca nu chiar cea mai sigura) masini din lume in cazul unui accident. Nu sunt absolut deloc ironic.
Insa... daca apare un test al unei alte organizatii care prezinta lucrurile putin diferit, nu foarte diferit, pentru ca Model S tot foarte bine s-a descurcat, tu o dai cu interesele ascunse ale asiguratorilor. Nu exista nicio sansa ca lucrurile sa stea in nuante de gri, adica ca in unele teste sa iasa excelent, in altele apropiat de excelent? Nu domne, daca Tesla nu iese excelent e vorba de ura, de invidie, de rautate in forma pura
Astia sunt iubitorii de tehnologie, vizionarii zile de maine care vor sa schimbe planeta?
Atunci eu prefer sa raman retrograd...

#154
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 07 iulie 2017 - 20:04, said:

Eu personal ...
.......
Atunci eu prefer sa raman retrograd...
Ce ziceai?Posted Image

#155
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,039
  • Înscris: 14.08.2013
Poate, dar vreau sa vad surse mai bune. Firmele de asigurare daca vor sa faca bani mai buni de pe urma proprietarilor de Tesla, trebuie sa contrazica rezultatele testelor facute guvernul american, de aceea IIHS nu reprezinta o sursa de incredere.

#156
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,536
  • Înscris: 18.10.2003
Doresti o sura de mai mare incredere? Prietene, EURONCAP, NCAP, IIHS, NHTSA sunt vax albina cand vine vorba de un accident real, petrecut pe sosea. Altfel spus, o masina cu punctaj maxim la xxNCAp poate sa-si omoare ocupantii intr-un accident real, iar alta cu un puncaj slab, poate sa-i salveze. De ce? Simplu, pentru ca in viata reala sunt milioane de variabile care concura la producerea unui accidentȘ unghiuri diferite, viteze diferie, mase diferite, puncte de contact diferite, etc.
Diferenta notabila dintre IIHS si NHTSA consta in suprafata de contact in cazul impactului, care in testul NHTSA este pe intreaga latime a masinii (asadar impact 100% frontal), iar in cazul IIHS este de doar 40% sau ceva de genul. Semana mai mult cu testul european.
Asadar, reiterez faptul ca este lamentabil sa-ti treaca prin cap ca sunt interese meschine la mijloc in loc sa accepti faptul ca in situatia unor teste diferite si rezultatele pot fi usor diferite, pentru ca nimeni nu construieste masina perfecta care se descurca perfect la orice situatie imaginabila.

Stai asa, nu cumva tu erai colegul care sustinea ca la 180 km/h in cazul unui impact frontal in Tesla nu se moare?
Ei, ce pot sa mai adaug eu dupa asa ceva...? Scuza-ma pentru deranj!

View Postericmario, on 07 iulie 2017 - 20:24, said:

Ce ziceai?Posted Image
Este un adevarat truism ca tu esti unul dintre cei mai inteligenti si culti oameni de pe acest forum, iar eu, personal, recunsoc ca nu ma pot ridica la nivelul culturii si intelepciunii revarsate din fiecare mesaj pe care il scrii cu mult altruism pe acest forum. Asa ca, te rog, fii ingaduitor cu altii mai putini dotati ca tine!

#157
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,002
  • Înscris: 17.09.2007
Apropo de crash test, cateva cuvinte aici: http://www.cnbc.com/...la-model-s.html
In one test, the small overlap front collision, the front driver's side corner slams into a barrier at 40 mph. According to the Insurance Institute, the head of the crash test dummy in the Model S slammed into the steering wheel, which is why IIHS only gave the popular electric car an "acceptable" rating in the small overlap test
In a statement to CNBC, a Tesla rep said: "Tesla's Model S received the highest rating in IIHS's crash testing in every category except for one, the small overlap front crash test, where it received the second highest rating available. While IIHS and dozens of other private industry groups around the world have methods and motivations that suit their own subjective purposes, the most objective and accurate independent testing of vehicle safety is currently done by the U.S. government, which found Model S and Model X to be the two cars with the lowest probability of injury of any cars that it has ever tested, making them the safest cars in history."

So, why the difference between the two crash tests? NHTSA's evaluation does not include small overlap front-end collisions, which the IIHS blames for about a quarter of the injuries and fatalities in front-end crashes.


Parerea mea: nu a fost un test in care a iesit prost (orice ar spune detractorii). Insa raspunsul Tesla e not cool at all, IIHS nu e neica nimeni sa faca teste preferentiale pentru producatorii auto.
Cam aceeasi pozitie a avut-o si la scaderea rating-ului Consumer Reports pentru ca nu a avut activat automatic emergency braking http://www.consumerr...p-ratings-spot/
Bottom-line, astea nu-s institutii la care sa raspunzi in felul asta, pe Mercedes era sa-i coste iesirea de pe piata americana.

http://www.iihs.org/iihs/about-us
The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) is an independent, nonprofit scientific and educational organization dedicated to reducing the losses — deaths, injuries and property damage — from motor vehicle crashes.
Both organizations are wholly supported by auto insurers and insurance associations.

Ar fi culmea ca tocmai o firma specializata in riscuri si platita de agentii de asigurari sa faca partipri-uri cu firme auto, adica exact aia care nu-i finanteaza.

Edited by Hansolo, 07 July 2017 - 21:31.


#158
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,536
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 07 iulie 2017 - 21:28, said:

Parerea mea: nu a fost un test in care a iesit prost (orice ar spune detractorii). Insa raspunsul Tesla e not cool at all, IIHS nu e neica nimeni sa faca teste preferentiale pentru producatorii auto.
Cam aceeasi pozitie a avut-o si la scaderea rating-ului Consumer Reports pentru ca nu a avut activat automatic emergency braking http://www.consumerr...p-ratings-spot/
Bottom-line, astea nu-s institutii la care sa raspunzi in felul asta, pe Mercedes era sa-i coste iesirea de pe piata americana.
Asa e. Sunt "fani" Tesla si... fani Tesla

#159
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 07 iulie 2017 - 21:22, said:

Este un adevarat truism ca tu esti unul dintre cei mai inteligenti si culti oameni de pe acest forum, iar eu, personal, recunsoc ca nu ma pot ridica la nivelul culturii si intelepciunii revarsate din fiecare mesaj pe care il scrii cu mult altruism pe acest forum. Asa ca, te rog, fii ingaduitor cu altii mai putini dotati ca tine!
Te pupa tata! Posted Image

#160
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

View Postinuendo0, on 10 iunie 2017 - 10:30, said:

Nu stii ce inseamna valoarea unei actiuni. E data de valoarea veniturilor viitoare ajustata la risc. Investitorii cumpara potentialul viitor. Iar in cazul Tesla sunt, in majoritate covarsitoare institutii, cu ceva mai inteligente si informate decat tine sau mine si cu o viziune mai departe de ziua de maine.

Cota aia de piata auto e irelevanta, nu e doar o firma auto, sunt integrati pe verticala de la productie, stocare, incarcare si consum al energiei electrice. E ca si cum ai compara cu un producator auto care detine cea mai mare si cea mai ieftina modalitate de extractie, rafinare si distributie a carburantului.
Aia are Tesla cu GigaFabrica.

Zici de ceilalti producatori auto ca pot scoate masini competitive. Gen Porsche Mission E care a fost anuntat pentru 2020 nu 2018 ca un rival pt Modelul S aflat in productie din 2012...deci pleaca din start cu 8 ani mai tarziu...daca il vor scoate. Sau altii. Puneti intrebarile astea:
Au anuntat un volum aproximativ al productiei?
La ce pret?
De unde vor lua bateriile in cantitate si ieftine? (GM are probleme de productie deja din cauza ca LG nu ppate produce suficiente baterii pt Chevy Bolt).
Care e raspunsul competitiei la retelele globale Tesla Supercharger si Destination Charger?
Mai zicea Daimler de un "Tesla Killer" prin 2019...la peste 200.000dolari. Pai cate se vor produce si cum poate concura cu Modelul S de 100.000 dolari? Sau Modelul 3 de 35.000dolari?
Mai intreaba-te unde sunt fabricile alea uriase de baterii sau contractele uriase cu furnizorii de baterii? Ca pentru 100.000 de masini ai nevoie cam de 6 GW capacitate de productie de baterii.
Iar o companie cotata la bursa publica nu poate tine ascunse asemenea investitii majore.
Ca o paralela, Contractul GM cu LG Chem e pt 50.000 de masini, in total vreo 3 GW  si deja au probleme de productie. GigaFabrica Tesla deja produce si cand va fi terminata va avea o capacitate de 150 GW.

Marii constructori au bani grei investiti in tehnologii, patente, R&D, fabrici destinate productiei de masini termice. Investitii cu amortizare pe zeci de ani. Iti imaginezi ca vreo unul dintre ei va amortiza de-odata aceste investitii ca sa treaca la productia masiva de masini electrice? Ar fi sinucidere financiara. Sunt "legati" pana termina de recuperat investitiile si de platit creditorii, altfel ii linseaza aia. Pe cand Tesla nu are problemele astea si se poate concentra pe ceea ce face cel mai bine: matura pe jos cu celelalte "buburuze" electrice si cu supercar-urile cu motor termic.

In ultimii ani ce imbunatatiri majore s-au adus masinilor cu motor termic? Sunt aceleasi motoare de zeci de ani, reimprospatate si putin mai eficiente. Au aceleasi cutii la care se mai adauga cate o treapta la cativa ani, au mai pus niste ecrane in tetiere, un bluetooth si wifi mai nou. Gata...aici se termina "inovatiile". Dar pastreaza "vacile de lapte" reprezentate de piesele de schimb, schimburile regulate de ulei si consumabile.
Producatorii auto traditionali nu stiu ce e aia baterie in podea care iti ofera stabilitate extraordinara, 2 portbagaje, accelerare liniara si uniforma fara şuturile schimbarilor de viteze, Over the Air Updates cand peste noapte masina devine mai sigura, performanta desteapta, mentenanta 0, responsabilitate sociala si grija fata de client.
Intreaba tu orice dealer care vinde masini electrice unde e solutia lor de incarcare a bateriilor. Iti va rade in nas spunand ca ei doar fabrica masini.
Amice,  investitorii institutionali nu inseamna ca sunt institutii, nu folosesti corect termenul, sau poate nu il intelegi.  INvestitorii institutionali sunt investitorii care beneficiaza de anumite facilitati si sunt si scutiti de anumite reguli de protectie. False friend.
Stiu bine ce inseamna valoarea unei actiuni dar ca in multe cazuri actiunile au si o componenta emotionala in acest caz data de pasiunea unora pt tehnologie sau mediu si usor impresionati de personalitatea lui Musk si de masinaria lui de PR. Mai informate cu siguranta, mai inteligente, poate, poate nu, ca de asta unii proceseaza informatiile corect si iau decizii bune, altii nu, si dispar. Au dat chix de nenumarate ori inteligentii astia de care vorbesti. Ma suspectezi ca n-am viziune? Gresesti. Posted Image Doar ca eu trec prin filtrul ratiunii ceea ce mi se spune, si nu cred pe nimeni pe cuvant. Verific.

Gigafabrica, ok. Unde-s profiturile? Unde-s masinile care urmau a fi livrate? Unde sunt toate aceste mega eficiente de care vorbesti la integrarea lantului de productie? Momentan o are degeaba ca masini nu are capacitatea sa produca, ma rog nu cat ii trebuie lui.

Porsche mission E va fi concurent pt Model S. Daca te urci intr-o tesla si dupa intr-un porsche o sa intelegi de ce iti zic ca tesla este mediocra la calitatea constructiei. Tesla are 8 ani avans la propulsia electrica, Porsche are 60 de ani la facut automobile. Nu o sa scoata o masina care va fi sub Tesla sub nici o forma, de asta nici nu s-au grabit. De productie nu stiu.

Ia sa vedem de unde isi iau nemtii bateriile:
https://www.bloomber...y-gigafactories

Quote

Move Over Tesla, Europe's Building Its Own Battery Gigafactories

http://media.daimler...ml?oid=22832397

Quote

Daimler builds battery factory in Beijing

https://www.daimler....kamenz2017.html

Quote

Saxony's battery giant Daimler to build one of the biggest and most modern battery factories in the world

Ia uite ma ca nu numai musk e in stare sa faca fabrici de baterii. Iaca de aici vin componentele necesare masinilor electrice ce urmeaza sa intre pe piata.

Iarasi tu spui ce crezi nu spui ce stii! Cum naiba sa crezi ca se amortizeaza R&D-ul in zeci de ani? Despre ce vorbim aici? In business aproape ca nu exista asa ceva. Alea se amortizeaza intr-un ciclu de productie, idem la motoare! Doar un stat isi poate permite amortizarea in zeci de ani. Cand se schimba un model de masina aproape toata linia de productie se schimba!

Daca nu stii ce imbunatatiri s-au adus la masini in ultimii ani inseamna ca nu te pricepi deloc la masini. Cutiile au migrat la dublu ambreiaj, mai exista si automate dar vast mai rapide si cu mai multe trepte, existe cvt, ba chiar exista unele masini exotice fara. Motoarele au evoluat dramatic, sunt mai puternice si mai eficiente ca niciodata. Motoarele se proiecteaza de la zero in cele mai multe cazuri nu se bazeaza pe designuri vechi si depasite. Sunt motoare V8 in ziua de azi care iti consuma cat lua un motor de 2 litri in anii 90-00.

La hibridele premium unde crezi ca sunt bateriile? Daca iti da suturi ai mers cu o rabla, nici nu simti la o cutie cu dublu ambreiaj, schimba perfect.

ALte inovatii? Airbaguri, sistemele de stabilitate, abs, torque vectoring si  o sumedenie de inventii si inovatii care le-au facut mai sigure, mai dinamice si mai sofisticate. Apropo crezi ca a inventat Musk masina? Ca asa pare din spusele tale. Ce mare inventie a facut Musk te intreb? Lamureste-ma. N-a facut decat sa reinventeze roata.

Nu pari a te pricepe la masini prea mult sincer, nu stiu daca are rost discutia daca tu zici ca primesti suturi in spate la schimbul de viteza si daca experienta ta cu masini termice e bazata pe Logan si pe alte mijloace de transport concurente.

In tarile cu apa calda se investeste in infrastructura de incarcare. APropo de asta, faimoasa retea a lui musk am auzit ca nu merge conform planului Posted Image Asta e deja cliseu. Dureaza sa creezi infrastructura si mai ales ca trebuie mai multe chargere decat pompe de alimentare pentru ca la pompa masina sta 3 minute, la incarcat de 10-30 de ori mai mult, asta iarasi o sa fie o problema. Sigur multi le vor incarca acasa, dar vor fi cazuri si nu putine in care va trebui sa o incarci pe drum, nu zic ca trebuie de 30 de ori mai multe incarcatoare decat pompe de benzina dar cu siguranta un numar mai mare. Asta costa bani, costa real estate, si multe altele.

Realitatea este ca nu suntem pregatiti pentru masini electrice la scara larga, motoarele termice vor coexista cel putin in timpul vietii noastre. E o chestie misto au avantaje, au si dezavantaje dar Musk nu e Mesia, iar Tesla nu e ceea ce cred unii care sunt victime ale marketingului. Poate o sa ramana pe piata poate nu, e greu de spus ca sunt foarte multi factori care vor decide asta, o sa vedem cum face fata concurentei si cum se descurca pe viitor, momentan e cu perfuzii (sau ma rog infuzii). Important este ca a dat un impuls in acest sens, si asta este cea mai mare realizare a lui Musk in opinia mea.

Edited by emil_sv, 26 November 2017 - 03:19.


#161
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,320
  • Înscris: 13.11.2017

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:


Realitatea este ca nu suntem pregatiti pentru masini electrice la scara larga, motoarele termice vor coexista cel putin in timpul vietii noastre.


De ce vorbesti la plural, eu sper sa traiesc si dupa 2040 :) ! De aia si vreau sa scada cat mai repede ponderea masinilor cu motor termic, in special a dieselelor fiindca nu vreau sa ma mut la tara doar ca sa pot respira o gura de aer curat si sa nu mai vin acasa cu dureri de cap de la zgomot dupa ce ma plimb pe vreun bulevard.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:


https://www.daimler....kamenz2017.html

"Saxony's battery giant Daimler to build one of the biggest and most modern battery factories in the world"

Ia uite ma ca nu numai musk e in stare sa faca fabrici de baterii. Iaca de aici vin componentele necesare masinilor electrice ce urmeaza sa intre pe piata.


Emile, emile, spui de altii ca sunt intoxicati de Musk dar tu pui botul la propaganda germana (site Daimler, termeni pomposi : 'one of the biggest and most modern battery factories in the world")Posted Image  . Macar au avut decenta sa nu spuna ca e mai mare si mai moderna decat Gigafactory a lui Musk
Iti recomand sa mai citesti si alte surse nu de alta dar propaganda germana e ramasa mostenire de pe vremea nazistilor si a fost foarte eficienta in spalarea creierelor :) !

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Important este ca a dat un impuls in acest sens, si asta este cea mai mare realizare a lui Musk in opinia mea.

E un bun inceput ca recunosti macar un merit al lui Musk. Haterii de pe aici nu recunosc nici atat :) !

#162
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,002
  • Înscris: 17.09.2007

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Gigafabrica, ok. Unde-s profiturile? Unde-s masinile care urmau a fi livrate? Unde sunt toate aceste mega eficiente de care vorbesti la integrarea lantului de productie? Momentan o are degeaba ca masini nu are capacitatea sa produca, ma rog nu cat ii trebuie lui.
La Gigafactory fac baterii, nu masini.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Porsche mission E va fi concurent pt Model S. Daca te urci intr-o Tesla si dupa intr-un Porsche o sa intelegi de ce iti zic ca tesla este mediocra la calitatea constructiei. Tesla are 8 ani avans la propulsia electrica, Porsche are 60 de ani la facut automobile. Nu o sa scoata o masina care va fi sub Tesla sub nici o forma, de asta nici nu s-au grabit. De productie nu stiu.
Va fi, ca in cantecul ,,noi in anul 2000". Tesla are 8 ani avans la facut automobile electrice, Porsche nu are nimic, nada.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Ia sa vedem de unde isi iau nemtii bateriile:
https://www.bloomber...y-gigafactories


Ia uite ma ca nu numai musk e in stare sa faca fabrici de baterii. Iaca de aici vin componentele necesare masinilor electrice ce urmeaza sa intre pe piata.
Isi iau? Din link-ul respectiv
Large-scale factories planned in Sweden, Hungary and Poland, as well as Daimler’s battery assembly plant in Germany, are expected to feed demand...
Deci planned, expected to, astea inseamna la viitor nu prezent cum ai spus tu

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Daca nu stii ce imbunatatiri s-au adus la masini in ultimii ani inseamna ca nu te pricepi deloc la masini. Cutiile au migrat la dublu ambreiaj, mai exista si automate dar vast mai rapide si cu mai multe trepte, existe cvt, ba chiar exista unele masini exotice fara. Motoarele au evoluat dramatic, sunt mai puternice si mai eficiente ca niciodata. Motoarele se proiecteaza de la zero in cele mai multe cazuri nu se bazeaza pe designuri vechi si depasite. Sunt motoare V8 in ziua de azi care iti consuma cat lua un motor de 2 litri in anii 90-00.

La hibridele premium unde crezi ca sunt bateriile? Daca iti da suturi ai mers cu o rabla, nici nu simti la o cutie cu dublu ambreiaj, schimba perfect.

ALte inovatii? Airbaguri, sistemele de stabilitate, abs, torque vectoring si  o sumedenie de inventii si inovatii care le-au facut mai sigure, mai dinamice si mai sofisticate.
Mai poti adauga aer conditionat, geamuri electrice, stergatoare cu senzor de ploaie, oglinzi electrocromatice, faruri cu Xenon apoi LED, etc. Toate marile inovatii ale motorului termic.
Pardon, am uitat sa adaug progresele tehnologice in materie de software prin care unele masini ating parametrii de emisie/consum senzationali pe banc.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Nu pari a te pricepe la masini prea mult sincer, nu stiu daca are rost discutia daca tu zici ca primesti suturi in spate la schimbul de viteza si daca experienta ta cu masini termice e bazata pe Logan si pe alte mijloace de transport concurente.
A fost tare, sunt curios intr-adevar cu ce masina a primit colegul suturi in spate cand schimba vitezele.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

In tarile cu apa calda se investeste in infrastructura de incarcare. APropo de asta, faimoasa retea a lui musk am auzit ca nu merge conform planului Posted Image Asta e deja cliseu. Dureaza sa creezi infrastructura si mai ales ca trebuie mai multe chargere decat pompe de alimentare pentru ca la pompa masina sta 3 minute, la incarcat de 10-30 de ori mai mult, asta iarasi o sa fie o problema. Sigur multi le vor incarca acasa, dar vor fi cazuri si nu putine in care va trebui sa o incarci pe drum, nu zic ca trebuie de 30 de ori mai multe incarcatoare decat pompe de benzina dar cu siguranta un numar mai mare. Asta costa bani, costa real estate, si multe altele.
Link? Ce nu merge conform planului la superchargere? Wait, a mers conform planului la VAG, au facut aia o retea de benzinarii in toata lumea.

View Postemil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 02:50, said:

Realitatea este ca nu suntem pregatiti pentru masini electrice la scara larga, motoarele termice vor coexista cel putin in timpul vietii noastre. E o chestie misto au avantaje, au si dezavantaje dar Musk nu e Mesia, iar Tesla nu e ceea ce cred unii care sunt victime ale marketingului. Poate o sa ramana pe piata poate nu, e greu de spus ca sunt foarte multi factori care vor decide asta, o sa vedem cum face fata concurentei si cum se descurca pe viitor, momentan e cu perfuzii (sau ma rog infuzii). Important este ca a dat un impuls in acest sens, si asta este cea mai mare realizare a lui Musk in opinia mea.
Realitatea cui? Daca referinta e tara noastra atunci pentru ala cu buda in curte si un Logan second e SF, depaseste realitatea vietii de zi cu zi.

Edited by Hansolo, 26 November 2017 - 11:27.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate