Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Mitsubishi l200 probleme turometru

De ce este iconita Whatsapp turti...

22H2 - Nu reusesc bootarea
 Oras sau sat?

SMTP relay in reteaua DIGI

Pareri site articole sport

Asus Zenbook-bateria nu se mai in...
 Recomandare vopsitorie de calitat...

Merita sa iti pui implant dentar ...

Exploziile la North Stream - Sabo...

Plachete omagiale "Eminescu 2...
 Economia... in defavoarea clasei ...

Cati bani consumati pt naveta cu ...

Tragere la sorti preliminarii EUR...

ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT(20...
 

Valoarea de piata a Tesla a depasit valoarea Ford, Nissan si Audi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#163
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
.

Edited by ericmario, 26 November 2017 - 11:53.


#164
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

 Hansolo, on 26 noiembrie 2017 - 11:25, said:

La Gigafactory fac baterii, nu masini.

Va fi, ca in cantecul ,,noi in anul 2000". Tesla are 8 ani avans la facut automobile electrice, Porsche nu are nimic, nada.

Isi iau? Din link-ul respectiv
Large-scale factories planned in Sweden, Hungary and Poland, as well as Daimler’s battery assembly plant in Germany, are expected to feed demand...
Deci planned, expected to, astea inseamna la viitor nu prezent cum ai spus tu

Nu am spus ca la gigafactory se fac masini, nu mai schimba interpretarile, astea sunt non argumente. Masinile electrice germane nu sunt pe piata inca, e ok sa ma exprim la viitor. Restul nu prea are sens sa comentez
Porsche si nu numai au o experienta vasta in a oferi ceea ce vor clientii, nu mai zic de experienta in producerea unor sasiuri pe masura asteptarilor. Iar la ce resurse financiare au nu am nici o indoiala ca nu numai ca ii vor ajunge din urma dar ca le vor pune probleme serioase. Sa mai pomenesc de imaginea brandului, infrastructura de vanzari si service, baza de clienti fideli samd?

#165
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,320
  • Înscris: 13.11.2017

 ericmario, on 26 noiembrie 2017 - 11:52, said:

.

Mi-a plăcut postarea, dar cam scurtă, nu-i așa :) ?

#166
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

 Ford4, on 26 noiembrie 2017 - 11:06, said:


De ce vorbesti la plural, eu sper sa traiesc si dupa 2040 Posted Image ! De aia si vreau sa scada cat mai repede ponderea masinilor cu motor termic, in special a dieselelor fiindca nu vreau sa ma mut la tara doar ca sa pot respira o gura de aer curat si sa nu mai vin acasa cu dureri de cap de la zgomot dupa ce ma plimb pe vreun bulevard.

Emile, emile, spui de altii ca sunt intoxicati de Musk dar tu pui botul la propaganda germana (site Daimler, termeni pomposi : 'one of the biggest and most modern battery factories in the world")Posted Image  . Macar au avut decenta sa nu spuna ca e mai mare si mai moderna decat Gigafactory a lui Musk
Iti recomand sa mai citesti si alte surse nu de alta dar propaganda germana e ramasa mostenire de pe vremea nazistilor si a fost foarte eficienta in spalarea creierelor Posted Image !

E un bun inceput ca recunosti macar un merit al lui Musk. Haterii de pe aici nu recunosc nici atat Posted Image !
SI eu sper sa traiesc dupa 2040. Nu masinile te omoara. Noxele emise de acestea sunt o picatura in ocean. Vorbind de ocean, primele cele mai mari 15 vapoare polueaza cat toate masinile la un loc. O industrie nereglementata care isi face de cap de sute de ani, trebuie impuse standarde ieri! Zgomotul de pe bulevard se rezolva cu niste geamuri de calitate. Sa mai zic de tari precum China sau India care nu dau doi bani pe standardele de poluare ca sa produca ieftin si sa ne vanda noua dupa produsele lor indoielnice?

La 2 noaptea n-am avut rabdare sa iti caut alte surse, alea sunt comunicate de presa oficiale. Daca gasesti tu ca e o intoxicare si ca Daimler minte astept sa ma combati.

Dar eu nu sunt hater cu Tesla, eu doar spun ca este un hype nejustificat si ca cei care cred ca motoarele cu combustie interna vor disparea complet in cativa ani sau ca Musk va replica succesul lui Henry Ford fumeaza calitate, nu se joaca... Tesla ca si companie in acest moment 26.11.2017 este dramatic supraevaluata pt ca nu produce profituri si nici nu o va face curand, asta in conditiile in care pe segmentul lor se pregatesc unii cu vast mai multa experienta si cu vast mai multi bani, si ca Musk nu e nici pe departe un geniu al tehnologiei ci unul al marketingului ca v-a facut pe multi sa credeti in toate promisiunile lui fantasmagorice. Sa vedem ce va face Tesla in 2-4 ani cand o sa aiba concurenta serioasa pe segmentul de premium EV. Daca face fata nemtilor jos palaria, dar eu cred ca le va fi extrem de greu, chiar daca segmentul va creste foarte mult.

#167
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:06, said:

Porsche si nu numai au o experienta vasta in a oferi ceea ce vor clientii, nu mai zic de experienta in producerea unor sasiuri pe masura asteptarilor. Iar la ce resurse financiare au nu am nici o indoiala ca nu numai ca ii vor ajunge din urma dar ca le vor pune probleme serioase. Sa mai pomenesc de imaginea brandului, infrastructura de vanzari si service, baza de clienti fideli samd?
Si cu toate astea ei nu exista pe piata EV-urilor.

 Ford4, on 26 noiembrie 2017 - 12:07, said:

Mi-a plăcut postarea, dar cam scurtă, nu-i așa Posted Image ?
Si totusi am primit un like. Posted Image

#168
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:06, said:

Masinile electrice germane nu sunt pe piata inca, e ok sa ma exprim la viitor. Restul nu prea are sens sa comentez
Deci esti de acord ca toate planurile de a prezenta EV-uri care vor detrona Tesla, asa cum le place sa zica in general (vezi ce zicea si Ghosn) nu sunt altceva decat vaporware, vise, smoke and mirrors?

#169
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:06, said:

Porsche si nu numai au o experienta vasta in a oferi ceea ce vor clientii, nu mai zic de experienta in producerea unor sasiuri pe masura asteptarilor. Iar la ce resurse financiare au nu am nici o indoiala ca nu numai ca ii vor ajunge din urma dar ca le vor pune probleme serioase. Sa mai pomenesc de imaginea brandului, infrastructura de vanzari si service, baza de clienti fideli samd?
Porsche e cam singurul din producatorii traditionali care ar putea face ceva pe planul EV. Doar ca e cam legat de VW. Ar face bine sa constientizeze (de fapt cred ca au facut-o daca ne gandim la ultimele divergente din cadrul grupului) ca cea mai buna solutie a lor e un spin-out Porsche.
Despre experienta si calitatea Porsche ai mare dreptate, dar greseala lor majora (si cred ca intentionata) este ca alearga unde a post pucul, nu unde va fi, parafrazandu-l pe  celebrul Wayne Gretzky.
Toti producatorii traditionali, in ceea ce priveste EV-ul, alearga unde a fost Tesla acum 6 ani: prezenta Model S, un sedan cu peste 200mile autonomie, capabil de a face drumuri lungi folosind o infrastructura de incarcare. Porsche anunta ca in urmatorii ani va scoate Porsche Mission E, cu prestante inferioare Model S, cu o "retea" incarcare formata momentan dintr-un singur punct de incarcare, localizat in parcarea din fata sediului Porsche.  
Intre timp pucul s-a miscat MUUULT, vezi noul Tesla Roadster.
Dar de ce am zis ca e o greseala intentionata a Porsche si in general a producatorilor traditionali?
Cred ca nu poate nega nimeni ca ar sti sa faca masini frumoase, e clar ca stiu, dar cum va explicati ca pana la Tesla EV-urile aratau asa http://www.automobil...-gm-657x469.jpg sau asa https://www.privatef...mage/i-miev.jpg sau chiar https://commons.wiki...ur_Red_2010.jpg
Cu toti banii, experienta si priceperea nemtilor, de ce nu au facut un seria 3 de exemplu, full-electric, cu performante apropiate de Tesla, ca doar sunt mai usor de fabricat masinile electrice, nu? De ce nu? Pentru ca misiunea lor e sa arate ca EV-urile sunt impractice (le pun baterii pt max 100km), urate, nu exista infrastructura, pentru a arata lumii ca nu exista cerere si ei sa poata sa-si continue jocul lor la care se prcep cel mai bine: construirea de masini ICE, ieftin si bine, cu inca o sursa de venit din mentenanta.

Recomand o lectura interesanta, unde se explica multe din intrebarile pe care le-am ridicat mai sus:
http://tesla.dauger..../different.html

Edited by inuendo0, 26 November 2017 - 13:33.


#170
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,002
  • Înscris: 17.09.2007

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:06, said:

Nu am spus ca la gigafactory se fac masini, nu mai schimba interpretarile, astea sunt non argumente. Masinile electrice germane nu sunt pe piata inca, e ok sa ma exprim la viitor. Restul nu prea are sens sa comentez
Porsche si nu numai au o experienta vasta in a oferi ceea ce vor clientii, nu mai zic de experienta in producerea unor sasiuri pe masura asteptarilor. Iar la ce resurse financiare au nu am nici o indoiala ca nu numai ca ii vor ajunge din urma dar ca le vor pune probleme serioase. Sa mai pomenesc de imaginea brandului, infrastructura de vanzari si service, baza de clienti fideli samd?
N-am schimbat nimic, te-am citat.
N-am spus ca Porsche nu are o imagine buna a brandului, in fond este pe locul 2 dupa Tesla https://www.consumer...y-satisfaction/

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:18, said:

SI eu sper sa traiesc dupa 2040. Nu masinile te omoara. Noxele emise de acestea sunt o picatura in ocean. Vorbind de ocean, primele cele mai mari 15 vapoare polueaza cat toate masinile la un loc. O industrie nereglementata care isi face de cap de sute de ani, trebuie impuse standarde ieri! Zgomotul de pe bulevard se rezolva cu niste geamuri de calitate. Sa mai zic de tari precum China sau India care nu dau doi bani pe standardele de poluare ca sa produca ieftin si sa ne vanda noua dupa produsele lor indoielnice?
Cum nu omoara cand s-a dovedit ca poluarea/noxele de la diesel omoara mii de oameni anual? http://www.dw.com/en...ions/a-38845995
According to the report, around 107,600 premature deaths in 2015 were related to nitrogen oxide from diesel emissions emitted across these regions.
https://www.nature.c...true#affil-auth
Here we show that across 11 markets, representing approximately 80 per cent of global diesel vehicle sales, nearly one-third of on-road heavy-duty diesel vehicle emissions and over half of on-road light-duty diesel vehicle emissions are in excess of certification limits. These excess emissions (totalling 4.6 million tons) are associated with about 38,000 PM2.5- and ozone-related premature deaths globally in 2015, including about 10 per cent of all ozone-related premature deaths in the 28 European Union member states.

Anunta-ma te rog cand ai circulat ultima oara cu vaporul pe Champs-Élysées...

Edited by Hansolo, 26 November 2017 - 13:12.


#171
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:18, said:

Sa vedem ce va face Tesla in 2-4 ani cand o sa aiba concurenta serioasa pe segmentul de premium EV. Daca face fata nemtilor jos palaria, dar eu cred ca le va fi extrem de greu, chiar daca segmentul va creste foarte mult.
Care concurenta? Te las sa numesti tu modelele respective, autonomia anuntata, pretul anuntat, dar cel mai important: volumul de productie anuntat. Ca sa nu mai vorbim de putere, accelerare, solutii de incarcare. Este ca nu prea poti? Pentru ca sunt toate declaratii de intentie, ca sa nu zic de marketing cum iti place tie sa critici Tesla. Sau crezi ca vor aparea peste noapte cu vreun Tesla-killer? De cand a aparut Model S, nemtii tot lanseaza pe hartie masini electrice: Audi E Tron il tot lanseaza de prin 2014 si abia s-a vazut un prototip pe strazi  lunile trecute. VW tot a lansat platforma aia pe care vor sa produca 1 milion de masini pana in 2025 (Model 3 e un program pe 10 ani cu 500.000masini pe an in 2018.). BMW tot anunta un seria 3 electric de vreo 2 ani. Mercedes deocandata au oprit productia unicii sale masini electrice (cu tren de rulare Tesla).

Si eu as vrea sa vad mai multa concurenta pe piata EV, crede-ma. Vreau sa pot intra intr-un concesionar si sa pot proba un EV, nu sa aiba unul singur, in cel mai bun caz, si ala cu bateria descarcata si sa stie sa-mi raspunda la intrebari elementare gen viteza de incarcare, sau daca are sistem de racire activ al bateriilor, sau cat merge doar pe baterii (in cazul hibridelor) si sa nu ma mai plictiseasca cu ascutitorile lor de 1litru si nu stiu cate turbine cand eu am anuntat clar ca vin sa probez o masina electrica.

Edited by inuendo0, 26 November 2017 - 13:42.


#172
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007
Si ca sa incheiem odata mitul cu "Tesla traieste din subventii" las un link bine documentat. Dupa citirea si, sper, intelegerea datelor prezentate acolo putem discuta ca niste oameni maturi.

http://tesla.dauger....ed/onepage.html

#173
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 66,418
  • Înscris: 15.06.2007

 inuendo0, on 26 noiembrie 2017 - 14:54, said:

Si ca sa incheiem odata mitul cu "Tesla traieste din subventii" las un link bine documentat. Dupa citirea si, sper, intelegerea datelor prezentate acolo putem discuta ca niste oameni maturi.

http://tesla.dauger....ed/onepage.html
Chestia cu subventiile..  si la noi este programul rabla..  sincer (desi am beneficiat personal) nu vad de ce ar baga statul banii publici in asa ceva - program rabla,  in loc sa bage banii aia in infrastructura, ceva de care sa beneficieze toata lumea. Pentru ca programul rabla nu  scoate din circuit fix cele mai rable masini.  
La fel cum si alimentarea electrica gratuita, este tot un fel de subventie,  nu doar pentru Tesla, pentru electrice in general.  Cand vor fi 500 de electrice in fiecare  oras, nu cred ca la kaufland incarcatul va ramane tot gratis.  Cine plateste curentul pana la urma?

#174
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,943
  • Înscris: 16.08.2016
Din programul rabla statul câștiga bani, nu pierde. Gândește-te la tva ul mașinii și după taxe de la service auto legal pe 3-5-7 ani cât ai garanție

#175
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 inuendo0, on 26 noiembrie 2017 - 13:29, said:


Care concurenta? Te las sa numesti tu modelele respective, autonomia anuntata, pretul anuntat

Anuntat 35.000 dolari, dar e obligatoriu minim 49.000 dolari. Sa nu uitam.

Edited by Torquemada-666, 26 November 2017 - 18:32.


#176
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

 Hansolo, on 26 noiembrie 2017 - 13:11, said:

N-am schimbat nimic, te-am citat.
N-am spus ca Porsche nu are o imagine buna a brandului, in fond este pe locul 2 dupa Tesla https://www.consumer...y-satisfaction/


Cum nu omoara cand s-a dovedit ca poluarea/noxele de la diesel omoara mii de oameni anual? http://www.dw.com/en...ions/a-38845995
According to the report, around 107,600 premature deaths in 2015 were related to nitrogen oxide from diesel emissions emitted across these regions.
https://www.nature.c...true#affil-auth
Here we show that across 11 markets, representing approximately 80 per cent of global diesel vehicle sales, nearly one-third of on-road heavy-duty diesel vehicle emissions and over half of on-road light-duty diesel vehicle emissions are in excess of certification limits. These excess emissions (totalling 4.6 million tons) are associated with about 38,000 PM2.5- and ozone-related premature deaths globally in 2015, including about 10 per cent of all ozone-related premature deaths in the 28 European Union member states.

Anunta-ma te rog cand ai circulat ultima oara cu vaporul pe Champs-Élysées...
Amice ma iriti. Nu am spus ca la gigafactory se fac masini! Citeste bine, am zis ca degeaba are gigafactory daca el nu are capacitatea sa fabrice masinile promise, era vorba de fabricile pt model 3, vad ca tie trebuie sa iti dau lux de amanunte sa intelegi ce spun.

Nu prea se poate discuta cu tine observ. Aluzia mea era la faptul ca sunt multi alti poluatori si multe alte industrii care iti fac mult mai mult rau decat masinile si sunt lasate sa isi vada de treaba si tuturor eco cretinilor li s-a casunat pe masini. Daca 15 vapoare polueaza cat zeci sau sute de milioane de masini, care dintre ele e cea mai urgenta problema? Dupa mintea ta asa.

#177
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

 inuendo0, on 26 noiembrie 2017 - 13:06, said:

Porsche e cam singurul din producatorii traditionali care ar putea face ceva pe planul EV. Doar ca e cam legat de VW. Ar face bine sa constientizeze (de fapt cred ca au facut-o daca ne gandim la ultimele divergente din cadrul grupului) ca cea mai buna solutie a lor e un spin-out Porsche.
Despre experienta si calitatea Porsche ai mare dreptate, dar greseala lor majora (si cred ca intentionata) este ca alearga unde a post pucul, nu unde va fi, parafrazandu-l pe  celebrul Wayne Gretzky.
Toti producatorii traditionali, in ceea ce priveste EV-ul, alearga unde a fost Tesla acum 6 ani: prezenta Model S, un sedan cu peste 200mile autonomie, capabil de a face drumuri lungi folosind o infrastructura de incarcare. Porsche anunta ca in urmatorii ani va scoate Porsche Mission E, cu prestante inferioare Model S, cu o "retea" incarcare formata momentan dintr-un singur punct de incarcare, localizat in parcarea din fata sediului Porsche.  
Intre timp pucul s-a miscat MUUULT, vezi noul Tesla Roadster.
Dar de ce am zis ca e o greseala intentionata a Porsche si in general a producatorilor traditionali?
Cred ca nu poate nega nimeni ca ar sti sa faca masini frumoase, e clar ca stiu, dar cum va explicati ca pana la Tesla EV-urile aratau asa http://www.automobil...-gm-657x469.jpg sau asa https://www.privatef...mage/i-miev.jpg sau chiar https://commons.wiki...ur_Red_2010.jpg
Cu toti banii, experienta si priceperea nemtilor, de ce nu au facut un seria 3 de exemplu, full-electric, cu performante apropiate de Tesla, ca doar sunt mai usor de fabricat masinile electrice, nu? De ce nu? Pentru ca misiunea lor e sa arate ca EV-urile sunt impractice (le pun baterii pt max 100km), urate, nu exista infrastructura, pentru a arata lumii ca nu exista cerere si ei sa poata sa-si continue jocul lor la care se prcep cel mai bine: construirea de masini ICE, ieftin si bine, cu inca o sursa de venit din mentenanta.

Recomand o lectura interesanta, unde se explica multe din intrebarile pe care le-am ridicat mai sus:
http://tesla.dauger..../different.html
Pai stai asa. Din cate stiu eu incarcarea este standardizata, adicatelea orice EV se poate incarca la aceeasi mufa. Eu am vazut pe afara varii masini conectate la aceeasi mufa publica, Renault ZOE, Tesla, Nissanul ala electric am uitat cum ii zice etc. Si daca nu e si Tesla are nevoie de statia ei pt acele superchargere cu standardul lor propriu este o irosire uriasa de resurse.

Relatia Porsche - VW e un pic complicata, in realitate VW a acaparat Porsche intr-o miscare pe piata de capital acum ceva ani dar are independenta intr-o masura foarte mare si fiecare detine actiuni la celalalt, iar in realitate sunt controlate de aceleasi familii, Piech si Porsche. Nu e o subsidiara. Porsche  a dezvoltat si ultimele platforme care acum s-au diseminat in cadrul intregului grup VW. E ciudata si complexa treaba.

Vad ca VW acum a zis ca se axeaza pe EV-uri sincer o miscare foarte buna pentru ei ca sa isi mai spele din pacate, plus ca VW nu prea mai are sens deoarece Skoda le-a luat locul si publicul. Au scos Golf GTE hibrid si E Golf full EV si mai urmeaza.

Mai e BMW cu linia lor de masini electrice si hibride. I3 este full EV si urmeaza din ce in ce mai multe modele in aceasta gama. Din ce vad chiar are succes si e cea mai comuna masina electrica pe care o vad pe strazile de la noi. La generatia noua de seria 3 ce urmeaza a fi lansata cred ca anul viitor vor avea pe langa hibrid si un model complet electric pt a concura model 3. Din cate stiu i3 are vreo 170 de km range pe electric. Nici Tesla nu scoate range-ul pe care il spun ei, dar e mai mare. Sunt totusi niste diferente, tesla e o masina mult mai mare, i3 are destinatia unei masini de oras.

Mercedes lanseaza un nou brand numit EQ care se va axa pe EV-uri si pana in 2022 toata gama lor de modele va oferi si o varianta electrica. Vor incepe chiar de anul viitor. Plug in hibrid-uri au deja pe mai multe modele.

Si acum sa o lamurim cu Porsche mission E:
Porsche Mission E are exact acelasi range ca Tesla model S in varianta cu bateria cea mai mare, 310 mile deci nu aia de baza. Performante asemanatoare. Nu stiu de ce sustii ca e inferioara? Cu Porsche turbo charger se incarca 80% in 15 minute. Mai bine ca superchargerul lui Tesla dinc ate stiu. Se lanseaza in 2019.

Deci cu ce e inferioara? In fapt ca design mi se pare mult mai sofisticata, iar materialele si calitatea constructiei sunt convins ca vor fi superioare, nici nu e greu. Asadar cum e Mission E inferior? Ah si la pret sunt cam pe acolo, de fapt cred ca un pic mai ieftin.

Edited by emil_sv, 26 November 2017 - 21:22.


#178
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,320
  • Înscris: 13.11.2017

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:18, said:

SI eu sper sa traiesc dupa 2040. Nu masinile te omoara. Noxele emise de acestea sunt o picatura in ocean. Vorbind de ocean, primele cele mai mari 15 vapoare polueaza cat toate masinile la un loc.


Esti sigur ? Eu stiu ca nu vapoarele imi trimit mie damfuri cancerigene direct in nas cand ma plimb pe bulevard.
Vad ca ai preluat pe nemestecate stire aia cu 15 vapoare spusa de haterii de EV-uri in ideea ca o prostie, desi mereu dezmintita cu surse, daca e spusa repetat prinde la persoanele usor influentabile. Hai sa-ti mai pun o dezmintire gasita asa la repezeala pe net fara sa caut prea mult :

Attached File  Transportation-Emissions-Pie-Chart.jpg   42.95K   4 downloads

Daca in SUA care are oceane si la est si la vest si nu un lac ceva mai mare numit Marea Neagra, poluarea produsa de vapoare reprezinta doar 2%, tu crezi ca pe noi ne omoara emisiile acestora ?

https://sustainableb...an-urban-dream/

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:18, said:

Zgomotul de pe bulevard se rezolva cu niste geamuri de calitate.

Iti recomand sa mai mergi si pe jos nu numai in masina. Eu vorbeam de zgomotul produs de zeci de motoare turate pe care-l auzi daca te plimbi pe bulevard.

#179
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,320
  • Înscris: 13.11.2017

 emil_sv, on 26 noiembrie 2017 - 12:18, said:


La 2 noaptea n-am avut rabdare sa iti caut alte surse, alea sunt comunicate de presa oficiale. Daca gasesti tu ca e o intoxicare si ca Daimler minte astept sa ma combati.


Se pare ca nu ai inteles ce am zis : n-am zis ca minte ca face o fabrica de baterii, stiam asta ci ti-am zis doar ca o face in stil propagandistic pentru fanii masinilor germane, care vad lucrurile ca acestea facute cu mult timp inaintea lor de catre Musk drept marketing sau minciuni dar se entuziasmeaza la propaganda nazi. Mai pe scurt spus, mare branza au mai facut si nemtii, o fabrica de baterii pe care Musk a construit-o cu mult timp inaintea lor.
Dar na propaganda germana merge la turatie maxima spaland creierele multora de pe aici. In conceptia lor, Musk care a scos primul EV long range in clasa medie la un pret accesibil este mincinos iar cei care ne-au mintit mereu cu consumurile, noxele si s-au constituit in carteluri sunt credibili cand spun ca vor scoate o masina mai buna decat ea. La ce mai buna, ca in afara de concepte nu au prezentat nimic pana acum ci doar polologhie politicianista.
A, ba da au realizari : Audi E-tron retras de pe piata dupa 100 de bucati vandute si Mercedes B-Class retras si el anul acesta datorita problemelor. In rest nu mai veni cu I3 sau e Golf ca alea nu sunt masini de talia Model 3 ci doar niste caricaturi atat la marime cat si la autonomie sau performante dinamice. Si pe astia vrei sa-i cred ca vor scoate nu stiu ce panarama de masina care va sparge piata prin calitate ? Deci Musk care a scos masini care pot fi vazute pe strazi nu e credibil iar hahalerele astea de CEO din industria auto germana, care in ultimii ani s-au tinut doar de prostii trebuie crezuti cand prezinta doar niste desene ? LOL Posted Image
Cum naiba va sucesc mintile astia, chiar nu pricep :) !

Apropo de Porsche cat de tare e in comparatie cu o Tesla hai sa fiu putin rautacios cu tine :

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L51yZyqqK4I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#180
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

 inuendo0, on 26 noiembrie 2017 - 14:54, said:

Si ca sa incheiem odata mitul cu "Tesla traieste din subventii" las un link bine documentat. Dupa citirea si, sper, intelegerea datelor prezentate acolo putem discuta ca niste oameni maturi.

http://tesla.dauger....ed/onepage.html

Quote


No, these tax credits go to the consumer:
These tax credits for purchasing a BEV do not go to Tesla, only to the consumer.

Any qualifying product from any manufacturer will trigger the tax credit, so they’re not specific to Tesla (no "favoritism" to Tesla). Far more of other manufacturer’s cars exercise this consumer incentive.

No one I’ve seen has put a dollar figure on how much of Tesla’s revenue is due to this tax credit. First the proof would need to be found to answer this question: How many Tesla sales would not have occurred if this tax credit did not exist? 0.1%? 0.05%? The enthusiasm Tesla critics attribute to Tesla car buyers suggest that number is very small and much less than that of other manufacturers’ cars.

Minciuna gogonata din start. E acelasi lucru daca banii se duc la consumator sau la firma. Tot la firma ajung daca consumatorul cumpara masina.

Tesla e singura firma care produce doar electrice. La ceilalti electricele sunt o prezenta minora. Deci tesla beneficiaza de departe cel mai mult.

Cate nu s-au fi vandut? Nu se stie. Cu siguranta mai putine.

Studiu de caz:
Denmark Is Killing Tesla (and Other Electric Cars)
Drop in sales suggests market isn’t yet competitive
https://www.bloomber...r-electric-cars

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate