Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#451
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,749
  • Înscris: 15.06.2007

View Postinuendo0, on 13 septembrie 2017 - 20:37, said:

Tocmai ca la Tesla la Supercharger e foarte comod. Iei "stecherul" in mana de la "pompa", apesi butonul de pe stecher ca sa deschizi "priza" masinii si conectezi. La plecare doar pui "stecherul" inapoi la "pompa". Cam multe ghilimele nu? Hahaha
Hai sa zic:  ai vazut tu mufa de usb care sa fie buna oriunde se poate incarca un telefon "public" ?
Ideea e ca daca este al tau cablul, vei avea grija de el altfel decat de unul  de care "ti se rupe". Si cablul ala poate costa ceva, doar un fir de iphone costa cat nu face, ce sa mai zicem de un cablu de tesla.
Poate ca vor construi niste cabluri protejate si cu mufe foarte rezistente. Trebuie tinut cont ca vor fi "calarite" foarte des.
Ieri am vazut o Panamera la incarcat in budapesta in parcarea unui mall. Cred ca e doar plug in hybrid.

#452
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postinuendo0, on 15 septembrie 2017 - 11:24, said:

Care om? Ia uimeste-ma. S-a scris ca masina aia e proprietatea Tesla, cel mai sigur pentru omologarile in Europa. Inca nu a fost anuntat pretul in € pentru Europa.  Dar tu alegi sa dezinformezi ca de obicei.
La asta se pricepe cel mai bine.
Stai sa-si aminteasca de Talisman. Posted Image

#453
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004

View PostTorquemada-666, on 15 septembrie 2017 - 09:28, said:

Nu are treaba VAG. Astia nu au dat un pret minim.
Musk a zis 35.000 dolari. Omul a platit 84.000 euro. Si "din aur de era" si nu costa atata. Alta minciuna, ca si incarcatul gratuit ������
Dupa cum spunea si @inuendo0, clientul este Tesla Benelux.
Deci pretul de 84.000 euro reprezinta tranzactia dintre Tesla USA (ca si vanzator) si Tesla Benelux (ca si cumparator).

Asadar, pretul de vanzare de 84k nu este neaparat reprezentativ - e posibil ca acesta sa includa unele cheltuieli suplimentare "one-time", ca de exemplu costurile de omologare a Model-3 in Europa.

Nota bene: pretul de vanzare a fost obtinut datorita unei particularitati legislative din Olanda - oricine poate afla pretul de achizitie al oricarei masini inmatriculate in Olanda, doar pe baza numarului de inmatriculare.
Deci nu este o informatie facuta publica de Tesla...

Pe de alta parte, nu mi se pare imposibil ca o Tesla Model-3, in varianta maxima de echipare, sa ajunga mai scumpa decat entry level-ul Tesla Model-S.

Din cate imi amintesc, cu lista de optionale cunoscuta, pretul *maxim* al unei Tesla Model-3 in USA ar ajunge la circa 60.000 USD.
Inca nu au aparut configuratiile dual-motor si performance, care in mod sigur vor urca pretul *maxim* al unei Tesla Model-3.

Dar din nou, care e problema?
Si un BMW seria-3 se poate configura sa fie mai scump decat entry level-ul de la seria-7, asa ca Tesla nu ar face nimic nou cu asta...

In plus, Tesla Model-3 in varianta de 35.000 USD este foarte rezonabil echipata, in contrast cu variantele entry-level de la alte marci premium (cough cough - tripleta germana...)

#454
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Rezonabil e bordul ala 🤣🤣🤣. Oricum pretul e colosal.

#455
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
https://www.google.r...car-trades.html

"Patrick Armstrong, managing partner at Plurimi Investment Managers, told CNBC Monday that, "Tesla is obviously leading the charge with electronic, electric cars. Rightly so, that's where the industry is going."
But Armstrong's notes pointed out that while Tesla sold 47,000 electric cars through to June, BMW's sales of plug in cars were 50,000 through to July. "BMW is not getting credit," Armstrong said.
In addition, Tesla remains loss making despite a surge in second-quarter revenues, while BMW saw net profit rise 14 percent in the same time period. Armstrong said that Tesla's negative earnings were "hard to justify."
Adding to his rationale, Armstrong questioned whether Tesla would become "the Apple of electric cars," arguing that the Elon Musk-led company "isn't going to end up with a monopoly position, governments aren't going to allow that."
"Tesla great for consumers because cars are priced in a non-profitable way, but that is not great for shareholders as it won't crowd out competition in this industry," unlike Amazon's trajectory in the retail space, he added in his note.
Short interest swirling around Tesla's stock has caught CEO Musk's attention previously. In June this year, he posted a series of tweets addressing the issue."

Tesla cu inovatiile planetare si absolute, ia bataie la vanzari de la un bmw, cu design comun si autonomie mult mai mica?
Lumea a cumparat 50.000 bmw electric, in detrimentul tesla? Da, deoarece ofera o masina de oras asa cum e necesar. Nu au multi nevoie de 0.10p in 0.3secunde si etc.

#456
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Tesla pana de curand avea la vanzare doar model S/X. Model 3 urma sa creasca vanzarile. Tesla a investit masiv in GigaFactory si inca lucreaza la ea. BMW doar schimba linia de productie

#457
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,079
  • Înscris: 10.04.2006
Tot nu înțeleg de ce hrăniți trollii.
Oricum nu e ca și cum le explicați cu argumente și își schimba părerea.
Ei au placa lor și nimic altceva.
Pierdere de energie să îi băgați în seama.

#458
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostNenea Zap, on 19 septembrie 2017 - 09:44, said:

Tot nu înțeleg de ce hrăniți trollii.
Oricum nu e ca și cum le explicați cu argumente și își schimba părerea.
Ei au placa lor și nimic altceva.
Pierdere de energie să îi băgați în seama.

Explica cu dovezi si link.uri. Parerile personale sunt zero in fata dovezilor. Doar daca detii o masina, poti spune o parere despre aceasta, nu despre firma.

#459
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
E o prostie sa discuti despre pretul de achizitie de produse/servicii intre doua companii ale aceluiasi grup. Pentru ca pretul ala are relevanta 0 fata de cumparatorul final. In plus, pretul promis de Musk, 35k $ inteleg ca se respecta in US, deci de unde-i agitatia?

#460
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016

View PostNenea Zap, on 19 septembrie 2017 - 09:44, said:

Tot nu înțeleg de ce hrăniți trollii.
Oricum nu e ca și cum le explicați cu argumente și își schimba părerea.
Ei au placa lor și nimic altceva.
Pierdere de energie să îi băgați în seama.
Unii sunt amuzanti, mai ales cei ce se inchina la VW 😂  e amuzant sa vezi cum schimba argumentele

#461
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postinuendo0, on 12 septembrie 2017 - 11:39, said:

Oricand putem avea o surpriza placuta. Nu ar fi prima data cand Tesla pune baterie mai mare pe masina si ii limiteaza din soft capacitatea disponibila.
Vezi cazul de saptamana trecuta cand, temporar, au scos limitarile celor din Florida pentru a-i ajuta sa fuga din calea uraganului Irma.

Ps: oricum pt fiarte multi, inclusiv pt mine 310mile imi sunt suficiente.
Dupa cum spuneam.

http://www.teslarati...les-long-range/

Asa cum intr-adevar mentiona si userul @valitudor, autonomia EPA este o cifra furnizata de producatorul auto catre EPA, care prin sondaj verifica sau nu veridicitatea valorii respective. Tonul pe care o spunea suna ca si cum aceasta metoda nu ar fi prea buna sau credibila. Sau poate asta e doar perceptia mea si ma insel. Oricum "asprimea"  pedepselor pentru atribuirea unei autonomii mai mari decat cea reala (implicit un consum mai mic), face ca certificarea EPA sa fie mult mai credibila decat cea europeana, NEDC, asa cum demonstrau pe topicul acesta si pe altele userii @Ford3 si @Hansolo.
Insa producatorul poate furniza cifre mai mici, iar asa cum demonstreaza articolul, Tesla ar fi facut tocmai acest lucru pentru a diferentia si mai mult modelele superioare ca pret, Model S si Model X.
Deci autonomia reala EPA a Modelului 3 Long Range ar putea fi de 346 mile (557km) urban si 318mile (512km) extraurban, cu o medie de 334mile (537km), fata de 310mile (500km) cat a fost anuntat initial.
Raportul complet il puteti gasi la sfarsitul articolului din link.

Din punctul meu de vedere acesta este inca un exemplu prin care Tesla ofera mai mult decat promite, in ciuda a ceea ce vor scepticii si haterii sa insinueze.

#462
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ofera mai mult si la pret, decat promite. Ofera si incarcare pe bani, fata de promisiunea gratis.

Dovada ca Tesla nu e deloc un capat de tara, si ca celelalte firme inca nu se arunca sa dezvolte electrice.

Cum scot si alte firme electrice, cum iau din vanzarile care le.ar fi avut tesla.

http://m.automarket....-suv-79787.html

Desi alte firme au acos masini electrice cu autonomie mukt mai mica, vand bine. Cum se vor axa puternic pe electrice, daca va fi nevoie, vor vinde f.bine.

Norvegienii, care cumpara tesla, aleg si Mercedes in detrimentul ei. Bun.

Edited by Torquemada-666, 20 September 2017 - 13:51.


#463
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
daca nu ai ceva concret si ontopic de comentat, te invit sa canti la alta masa.

#464
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
T3 nu e chiar asa inovativa.

https://www.google.r...-bernstein.html

A8 are sutopilotul mult mai bun. Oricum eu nu sunt adeptul autopilotului, dsr pt.cine este, sa stie.

#465
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
"German carmakers MAY top Tesla on autonomy"
A8 care spera sa il lanseze in 2018? Buna gluma

#466
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,079
  • Înscris: 10.04.2006
Iar îl băgați în seama și apoi vă plângeți de calitatea discuției :)

#467
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004

View Postinuendo0, on 20 septembrie 2017 - 13:37, said:

@inuendo0 - foarte interesant linkul gasit de tine, merci !
Imi clarifica unele nelamuriri in legatura cu procedura EPA - si explica (in mare) discrepanta dintre autonomia din PDF-ul preliminar si valoarea avansata de Musk.

Se pare ca autonomia rezultata in urma testelor standard EPA se inmulteste cu 0.7 pentru a obtine cifra oficiala - ceea ce corespunde unui consum oficial cu 43% mai mare decat cel rezultat direct din testele pe banc (!)

Asta explica de ce valorile EPA sunt realistice.
Din cate imi amintesc din articolele aparute in urma #dieselgate, consumul mediu real in Europa este cu 38% mai mare decat cel NEDC, ceea ce este destul de similar cu "malusul" de 43% aplicat de EPA.

#468
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostNenea Zap, on 20 septembrie 2017 - 23:59, said:

Iar îl băgați în seama și apoi vă plângeți de calitatea discuției :)

Eu intru in discutie, ca sa ridic calitatea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate