Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#2467
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017
da, e misto sa poti porni aerul conditionat de la distanta, desi e o tehnologie disponibila de vreo 15 ani in diferite forme, de la celule solare pe trapa care alimenteaza ventilatoare, la alarme viper cu pornire motor la webasto cu functie de ventilare etc.

Insa chiar e misto. Problema e cat consuma din baterie.

A solar roof provides fresh air inside your vehicle. This keeps the interior relatively cool without using up the battery. In the future solar technology will be a common feature in vehicles and will make an important contribution towards battery charging.
When the sun cools. Getting into a car that has been heated up by the sun is rarely a pleasant experience because the sun can heat the car interior up to 70 degrees Celsius.  However the interior could be cooled down to a comfortable 20 degrees when utilising a Webasto solar roof. Solar cells integrated in the glass panel provide the necessary cooling power. The vehicle's ventilator fan can be operated at a lower level and provide a continuous flow of fresh air through the passenger compartment. The hot air is blown out through the ventilation flaps on the rear end of the vehicle. This means there is tangibly less build up of heat in the ventilated interior.
https://www.webasto....ry/solar-roofs/

#2468
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Te bagi in seama degeaba, ca de obicei. Ce citezi tu acolo vorbeste numai de ventilare, nu si racire, de altfel din lipsa de cunoștințe tehnice ajungi sa crezi balarii de astea. Un compresor de aer conditionat are un consum de ordinul kilowaților, pana la 5-6 pret de cateva momente. Asadar spune-mi cam de cate celule fotovoltaice ai avea nevoie ca sa RĂCEȘTI, nu sa ventilezi un habitaclu.
Consumul in cazul Tesla se poate calcula usor, luand ca unitate de timp cele 4 minute necesare asa cum ilustreaza clipul si cu puterea maxima a compresorului (2-6kw e standardul in automotive). Te las pe tine sa faci calculele si sa ajungi singur la concluzia daca  "Problema e cat consuma din baterie."

#2469
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,754
  • Înscris: 15.06.2007

 unbrutus, on 23 iunie 2018 - 16:29, said:


de fapt, reducerea cu 7m a distantei de franare e un indicator al unui trend specific Tesla si anume sarirea peste etape vitale din ciclul de productie, cum ar fi testarea.

Si la alti producatori se fac imbunatatiri dar nu cu 7m, aceste diferente uriase fiind un indiciu clar al lipsei de testare si sigurantei precare, precum si mentalitatea "testam pe clienti si modificam din mers" asa cum spune si cu caroseria ca masinile fabricate mai tarziu sint "asamblate mai bine"

Depinde daca alegi sa ignori faptul ca a fost nevoie de o revista care sa testeze franarea modelului 3...
E paguboasa atitudinea asta pt tine ca client. Somnul natiunii naste monstri, cum se zice. Pana si aceasta revista care a dus la rezultate de franare mai bune in final a fost acuzata si facuta praf de voi pe aici.

Testarea franelor trebuie sa se faca in fabrica inainte sa iasa la vanzare, nu sa fie facuta de clienti sau reviste.
deci innuendo poate sa-si doreasca sa mai intarzie aia cu livrarea masinii. Vorba aia, practice makes perfect. Intre timp isi mai formeaza mina angajatii de subansamble, pentru ca am inteles ca la tesla treaba e facuta majoritar cu roboti.

#2470
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Porneste aerul conditionat de la distanta? Misto. Si mie mi s-a parut interesant si mi-am pus optiunea pe masina. De cand am pus-o am folosit-o de vreo 5 ori vara si de vreo 20 de ori iarna.
Insa Tesla schimba lumea... :)
P.S. Diesel, nu-mi bat capul cu reducerea autonomiei...

 tfmercedez, on 24 iunie 2018 - 16:05, said:

deci innuendo poate sa-si doreasca sa mai intarzie aia cu livrarea masinii. Vorba aia, practice makes perfect. Intre timp isi mai formeaza mina angajatii de subansamble, pentru ca am inteles ca la tesla treaba e facuta majoritar cu roboti.

Sincer, eu ii doresc s-o ia cat mai urgent, chiar daca mai are ceva probleme. Mi-e teama ca nu mai apuca s-o ia deloc daca nus-i rezolva problemele de productie si raman fara bani

#2471
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 inuendo0, on 24 iunie 2018 - 13:36, said:

Te bagi in seama degeaba, ca de obicei. Ce citezi tu acolo vorbeste numai de ventilare, nu si racire, de altfel din lipsa de cunoștințe tehnice ajungi sa crezi balarii de astea. Un compresor de aer conditionat are un consum de ordinul kilowaților, pana la 5-6 pret de cateva momente. Asadar spune-mi cam de cate celule fotovoltaice ai avea nevoie ca sa RĂCEȘTI, nu sa ventilezi un habitaclu.
Consumul in cazul Tesla se poate calcula usor, luand ca unitate de timp cele 4 minute necesare asa cum ilustreaza clipul si cu puterea maxima a compresorului (2-6kw e standardul in automotive). Te las pe tine sa faci calculele si sa ajungi singur la concluzia daca  "Problema e cat consuma din baterie."
amandoua vorbesc de racire la 20 de grade, ca e prin ventilare sau AC e mai putin important.

sa nu mai zic ca am enumerat chiar eu ventilarea dar si pornirea motorului de la distanta, deci... ia zi-ne tu ce inseamna asta? AC on? Racire?

Se pot face calculele? Pai cand am zis eu ca se poate calcula greutatea bateriilor de pe semi ai zis ca nu se poate calcula si ca doar fac supozitii :)

se stie cat consuma din baterie... doar vedem tot felul de teste cu AC inchis ca sa creasca autonomia

Edited by unbrutus, 25 June 2018 - 14:23.


#2472
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Da tu drumul numai la ventilator cand in masina ai 50 grade si revino cu concluziile. #troll

#2473
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Daca aerul ala a mers la maxim, 6kW timp de 4 minute ar fi consumat 6 x 4/60 = 0.4kWh. Adica 0.5% din baterie sau cat pentru 2km de mers cu masina. Si daca vroiai sa mergi cu masina, oricum porneai AC-ul, deci oricum ii consumai. Si in plus masina ar fi putut sa fi fost cuplata la alimentare, deci ar fi consumat din priza.

Tehnologia nu e noua, dar e foarte usor de implementat pe masini electrice.

#2474
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 bzalex, on 25 iunie 2018 - 15:04, said:

Tehnologia nu e noua, dar e foarte usor de implementat pe masini electrice.
Corect, nu e noua, insa e cvasi-inutila. Insa marketingul Tesla o face sa para ca ultima tehnologia imprumutata de la OZN-uri.
Pentru ce ai dori sa-ti lasi AC-ul pornit pentru 5, 4, 3, sau 1 ore in masina cu un consum de electricitate sau benzina/motorina cand ai putea sa ajungi la masina, cobori geamurile pentru 1 minut, lasand pornit AC-ul in timp ce esti in masna.

Parca Tesla vorbea despre protejarea mediului, resurselor energetice, nu irosirea lor intr-un mod stupid...
In ritmul asta presimt ca Tesla va racori si curtea in care se va parca masina, spre exaltarea fanilor

Edited by valitudor, 25 June 2018 - 15:42.


#2475
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Pai nu vrei sa il lasi cu orele, ci il pornesti chiar inainte sa pleci din casa la masina. Pana ajungi masina e la temperatura potrivita si nu te coci in ea pana se racoreste. E doar o chestiune de confort.

#2476
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 valitudor, on 25 iunie 2018 - 15:41, said:


Corect, nu e noua, insa e cvasi-inutila. Insa marketingul Tesla o face sa para ca ultima tehnologia imprumutata de la OZN-uri.
Pentru ce ai dori sa-ti lasi AC-ul pornit pentru 5, 4, 3, sau 1 ore in masina cu un consum de electricitate sau benzina/motorina cand ai putea sa ajungi la masina, cobori geamurile pentru 1 minut, lasand pornit AC-ul in timp ce esti in masna.

Parca Tesla vorbea despre protejarea mediului, resurselor energetice, nu irosirea lor intr-un mod stupid...
In ritmul asta presimt ca Tesla va racori si curtea in care se va parca masina, spre exaltarea fanilor
De multe ori nu gasesti parcare in locurile pe care le frecventezi si trebuie sa lasi masina la 200-300m. Sau pana cobori din casa tot iti trebuie 2-5 minute, iar cand ajungi la masina ai temperatura ideala înăuntru. Daca vedeai clipul ala, (in 4 minute răcește masina la 20 de grade) îți dadeai seama ca afirmatia ta cu orele e o tampenie.
Probabil pt tine această functie e cvasi inutila pt ca nu o ai, sau trebuie sa pornesti motorul cu 1h inainte si iti consuma 1l si atunci clar ca nu iti mai iese consumul ala cu pipeta ca sa poti merge 1200km cu un plin.
Observ ca pentru astia anti-tesla orice atuu al mașinii electrice e defapt un dezavantaj sau in cel mai bun caz ii cautati nod in papură (vezi doamne cat consuma din baterie), iar voi va dati cu rasnite tedei de 15ani. Un pic de decență va rugam.

#2477
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 valitudor, on 25 iunie 2018 - 15:41, said:

Parca Tesla vorbea despre protejarea mediului, resurselor energetice, nu irosirea lor intr-un mod stupid...
In ritmul asta presimt ca Tesla va racori si curtea in care se va parca masina, spre exaltarea fanilor
Asta înseamnă să fi troll premium!

Dacă au, de ce au?
Dacă nu au, fraierii!

#2478
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 bzalex, on 25 iunie 2018 - 15:47, said:

Pai nu vrei sa il lasi cu orele, ci il pornesti chiar inainte sa pleci din casa la masina. Pana ajungi masina e la temperatura potrivita si nu te coci in ea pana se racoreste. E doar o chestiune de confort.
Pai si daca lasi geamurile jos ajunge la o temperatura decenta in 5 secunde, nu in 4 minute. Care e avantajul, care e confortul? Sau Model 3 n-are geamuri electrice? Ti-am spus ca am la masina mea pornirea remote si pot folosi AC pentru racire, insa mi se pare o inutilitate fata de lasatul geamurilor jos din telecomada cand ma apropii de masina, urcatul in masina, pornitul masinii impreuna cu AC-ul

 inuendo0, on 25 iunie 2018 - 16:30, said:

Observ ca pentru astia anti-tesla orice atuu al mașinii electrice e defapt un dezavantaj sau in cel mai bun caz ii cautati nod in papură
Nu ii caut nod in papura, spun ca este un gadget semiinutil. Voi pretindeti ca masinile electrice nu-ti limiteaza mobilitatea pentru ca puteti face pauza la Kaufland si sa incarcati in timp ce mancati un mic, in schimb va extaziati de cele mai neimportante lucruri.
Bateria, timpul de incarcare, raspandirea statiilor de incarcare, astea sunt aspecte importante, nu prostiile astea...

Edited by valitudor, 25 June 2018 - 17:03.


#2479
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 valitudor, on 25 iunie 2018 - 17:01, said:

Bateria, timpul de incarcare, raspandirea statiilor de incarcare, astea sunt aspecte importante, nu prostiile astea...
Realizezi ca esti pe topicul despre Model 3? Aspectele de care zici, Tesla le-a adresat. Poate nu si in lumea a 3-a, dar as face un pariu ca si in Romania vor ajunge Superchargerele odata cu Model 3 sau putin dupa. Pun 2 poze cum arata harta Superchargerelor in Spania, cand am facut rezervare si cum arata acum, dupa 2 ani.

 valitudor, on 25 iunie 2018 - 17:01, said:

Voi pretindeti ca masinile electrice nu-ti limiteaza mobilitatea pentru ca puteti face pauza la Kaufland si sa incarcati in timp ce mancati un mic, in schimb va extaziati de cele mai neimportante lucruri.
Fii sincer cu tine si cu noi si zi-ne de cate ori pe an faci peste 400km pe zi. Am zis 400 ca sa nu comentezi ca trebuie sa inchizi AC-ul si sa mergi la 100km/h, ca in situatia asta poti avea peste 600km autonomie.
Crezi ca o pauza, chiar si de mici, de 3-4 ori pe an maxim este o piedică a mobilitatii? Dar stai ca anul asta sau la anul vor aparea si in Romania incarcatoare de peste 100kw si nu va mai trebui sa suporti pauzele de mici.

Attached Files


Edited by inuendo0, 25 June 2018 - 17:08.


#2480
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Wuau, vorbesti serios? Trebuie sa ajungi la una din bulinele alea si sa astepti cu orele pana se incarca, indiferent ca voiai sau nu sa opresti acolo?
Uite, atasez eu alta harta cu Spania: Lista benzinariilor unde nu trebuie sa astepti decat 5 minute pentru o incarcare full de peste 1.000 km, dupa care poti opri unde vrei sa mananci, inclusiv pe malul marii...

Attached File  gas.png   378.3K   7 downloads

Dar macar la Tesla poti sa-ti pornesti AC-ul de pe telefon, nu-i asa?

Edited by valitudor, 25 June 2018 - 17:29.


#2481
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Foarte faina harta aia. Daca nu stai intr-unul dintre orasele alea, singura varianta e priza de acasa pe banii tai?
Iar portugalia are trei orase. Nu stiu ce sa zic, dar nu par prea dese prizele alea.

LE
Am postat in acelasi timp cu @valitudor.

Edited by dan78rom, 25 June 2018 - 17:29.


#2482
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 inuendo0, on 25 iunie 2018 - 17:17, said:

Fii sincer cu tine si cu noi si zi-ne de cate ori pe an faci peste 400km pe zi. Am zis 400 ca sa nu comentezi ca trebuie sa inchizi AC-ul si sa mergi la 100km/h, ca in situatia asta poti avea peste 600km autonomie.
Crezi ca o pauza, chiar si de mici, de 3-4 ori pe an maxim este o piedică a mobilitatii? Dar stai ca anul asta sau la anul vor aparea si in Romania incarcatoare de peste 100kw si nu va mai trebui sa suporti pauzele de mici.
Nu trebuie sa ma intrebi pe mine asta. Este suficient sa privesti ce fac (ce fac, nu ce spun) prietenii tai de pe acest forum. Exceptand unul singur, restul sunt mandri posesori de masini ICE. Chiar asa, i-ai intrebat vreodata de ce nu-si iau electrice desi sunt mari fani ale lor?

 dan78rom, on 25 iunie 2018 - 17:28, said:

Foarte faina harta aia. Daca nu stai intr-unul dintre orasele alea, singura varianta e priza de acasa pe banii tai?
Iar portugalia are trei orase. Nu stiu ce sa zic, dar nu par prea dese prizele alea.
Harta aia mi se pare de-a dreptul ingrozitoare. Presupun ca e vorba de fast chargere Tesla, cele normale sunt mai multe, insa oricum este nasol rau

Edited by valitudor, 25 June 2018 - 17:34.


#2483
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Da, asa e, oricum e nasol cu voi. Si atunci cand poti pleca de acasa din orice loc al Europei civilizate cu plinul facut iar in orice directie ai merge, in maxim 300km sa gasesti un incarcator Tesla care sa iti incarce cat pentru alti 300 km in timpul necesar pentru a bea o cafea rapida sau a merge la baie. Sau in timpul necesar pentru a va bate putin joc pe SP.

 valitudor, on 25 iunie 2018 - 17:28, said:

Wuau, vorbesti serios? Trebuie sa ajungi la una din bulinele alea si sa astepti cu orele pana se incarca,
Aici minti cu nerusinare si o stii si tu.

#2484
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 inuendo0, on 25 iunie 2018 - 14:22, said:

Da tu drumul numai la ventilator cand in masina ai 50 grade si revino cu concluziile. #troll
ok, inca o data pt tine (#troll):
However the interior could be cooled down to a comfortable 20 degrees when utilising a Webasto solar roof. Solar cells integrated in the glass panel provide the necessary cooling power. The vehicle's ventilator fan can be operated at a lower level and provide a continuous flow of fresh air through the passenger compartment. The hot air is blown out through the ventilation flaps on the rear end of the vehicle. This means there is tangibly less build up of heat in the ventilated interior.
https://www.webasto....ry/solar-roofs/

Sesizezi partea bolduita? Bold = ingrosata. Este fix aceeasi temperatura. Doar ca o obtii din energie de la soare.

Tu realizezi ca nu ai cum sa atingi 50 de grade in masina daca ai acest sistem? Pt ca functioneaza tot timpul? Sesizezi macar unde ai gresit in rationamentul lipsa?
Ti-au zis deja 3 colegi ca nu e o tehnologie noua. Si tu tot o tii pe a ta...

 bzalex, on 25 iunie 2018 - 15:47, said:

Pai nu vrei sa il lasi cu orele, ci il pornesti chiar inainte sa pleci din casa la masina. Pana ajungi masina e la temperatura potrivita si nu te coci in ea pana se racoreste. E doar o chestiune de confort.
sau folosesti optiunea cu celule solare de la VW, Mercedes etc si ai un sistem care merge continuu dar din energie gratis.
Doar o chestiune de confort. Evident e f buna tehnologia abia introdusa la Tesla, dar vezi mai sus cu cata agresivitate sare la gatul colegilor innuendo daca ii spune cineva ca nu e o tehnologie noua... si asa ajungem sa ne certam pe subiecte inutile. E buna, e veche. Toti avem dreptate.

 inuendo0, on 25 iunie 2018 - 16:30, said:

De multe ori nu gasesti parcare in locurile pe care le frecventezi si trebuie sa lasi masina la 200-300m. Sau pana cobori din casa tot iti trebuie 2-5 minute, iar cand ajungi la masina ai temperatura ideala înăuntru. Daca vedeai clipul ala, (in 4 minute răcește masina la 20 de grade) îți dadeai seama ca afirmatia ta cu orele e o tampenie.
Probabil pt tine această functie e cvasi inutila pt ca nu o ai, sau trebuie sa pornesti motorul cu 1h inainte si iti consuma 1l si atunci clar ca nu iti mai iese consumul ala cu pipeta ca sa poti merge 1200km cu un plin.
Observ ca pentru astia anti-tesla orice atuu al mașinii electrice e defapt un dezavantaj sau in cel mai bun caz ii cautati nod in papură (vezi doamne cat consuma din baterie), iar voi va dati cu rasnite tedei de 15ani. Un pic de decență va rugam.
pai ce treaba au masinile electrice si tehnologia de racire habitaclu in stationare... sau incalzire... cu versiunea cu celule solare de la webasto de ex merge continuu si isi vede de treaba, nu trebuie sa o pornesti manual

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate