Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#2449
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Acuzatii mari la Tesla dupa "circul sabotajului".

http://mobile.hotnew.../stire/22524263

"Lucrurile nu s-au oprit aici, fiindcă cel acuzat a ripostat cu declarații dure făcute la CNN , susținând că nu este un sabotor, ci că a vrut să dea presei informații despre probleme din producție și despre minciunile spuse de Tesla despre nivelul producției Model 3, mașină de care depinde viitorul companiei.

Martin Tripp face acuzații grave. Spune că pe 1.100 de mașini Model 3 care acum sunt în circulație ar fi fost instalate în fabrică module de baterii cu probleme și că o cantitate mare de deșeuri sunt depozitate impropriu în Nevada.

O acuzație foarte gravă este și cea conform căreia Tesla a ”umflat numărul de mașini produse între 27 martie și 3 aprilie, spunând că au fost 2.020, deși realitatea era că au fost 1.900. Producția lui Model 3 este un subiect fantastic de sensibil, fiindcă Tesla nu a reușit să atingă țintele promise, iar investitorii s-au arătat îngrijorați chiar și legat de viitorul companiei."

Iar se vorbeste de problemele de productie, masini defectuos fabricate si acuma se spune si de nr.de masini produse, umflate artificial.
Coroborand cu alte marturii ale unor muncitori din trecutul apropiat, cu defectiunile sesizate de presa si proprietaru, acest angajat spune adevarul.

Musk mincinos si cu productia lui tesla 3, ca sa dea bine la public. Ipocrizie la maxim. Acum e clar ca nu stim nr.real de rezervari. Poate fabrica asa putine, pt.ca in realitate nu au multe rezervari.

Defectele de fabricatie sunt reiterate de acest angajat. Au fost in stare sa minta si sa spuna ca vine cu pusca, nu.ai sa.i inchida gura. Noroc ca politistul a fost competent.
Tesla eco depoziteaza deseuri impropriu, sa afecteze mediul? Musk asa mare ipocrit?

Edited by Torquemada-666, 22 June 2018 - 11:50.


#2450
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Noi, ăștia fraieri, care atragem atenția asupra unor lucruri suntem hateri. Daca îl divinizam pe musk eram cu picioarele pe pământ.

Eu zic sa ii dam dreptate tot lui musk, că doar nu are niciun motiv ca să ascundă adevărul.

#2451
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Voi il credeti pe unul care este acuzat de sabotaj ? Daca voi aruncati cu rahat, care nu aveti nici-o treaba cu Tesla, iti dai seama ca ala face acest lucru poate mai scoate bani de la aia care au pariat pe caderea Tesla sau de la CNN care numai aiurea a scris despre Tesla (o fi finantata de Ford si GM Posted Image ), in ideea de a avea bani sa-si plateasca avocatii :) !

Edited by Ford4, 22 June 2018 - 14:54.


#2452
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Numarul de mașini produse se poate afla foarte ușor :) La partea cu deșeurile și bateriile cu probleme... Cum a avut el acces la aceste info și cât de credibile sunt?

Edited by MicroEdge, 22 June 2018 - 14:54.


#2453
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sunt f.credibile. Partea cu problemele piesrlor s.a .ai discutat si sa mai ridicat de niste angajati. Si ziaristii au gasit o Tesla pt.prezentare prost facuta.
Cine saboteaza are acces clar la info. Cel care a stat in fabrica stie mai multe decat cei din fata unei tastaturi.
Problemele tesla se regasesc si pe forum, la multe modele.
De multe ori cand apareau prin presa adevaruri, tesla nu comenta.

Nu e chiar totul roz. Se mai coroboreaza cu ce spune omul.

https://www.google.c...p/idUSKBN1JI013

Edited by Torquemada-666, 22 June 2018 - 15:05.


#2454
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 22 iunie 2018 - 15:00, said:

Nu e chiar totul roz.
Normal.
La care producător e totul roz?

#2455
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
La Audi.
CEO ul tocmai a fost arestat pentru că furau emisii.
La ei e roz :)

#2456
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Model 3 primeste cateva update-uri importante: summon, wifi si protectia habitaclului impotriva temperaturilor extreme:
https://electrek.co/...rotection-wifi/
Împreună cu ultima actualizare a softului sistemului ABS care a facut ca distanta de franare sa se reduca cu 7m, aceste actualizari vin OTA (over the air), adica la fel ca telefoanele mobile, astfel incat nu trebuie sa te deplasezi la vreun dealer si sunt gratis. Practic de pe o zi pe alta, masina capata functii noi sau performanțe îmbunătățite. Aceasta "moda" lansata de Tesla incepe sa fie copiata si de alti producatori, cu mai mult sau mai putin succes.

#2457
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Aceasta moda e probabil copiata de producatori, care nu au avut probleme elementare cu franarea. O masina atat de dependenda de update-uri, este si f.vulnerabila. Probabil in curand, vom vedea la posesorii de Tesla, doar discutii de geul, cand vine urmatorul update xx.xxx, asemeni celor care au telefoane. Mai bine le-ar vinde un update, pentru ca pt.multi doar asta este important.
Poate fi simplu ca o astfel de masina sa o controlezi de la distanta si sa o trimiti intr-o multime de oameni.

Cum protejeaza habitaclul un update, impotriv temperaturilor extreme? Doar nu creste temperatuta sistemului de incalzire, ca atunci se duce jos autonomia. Sau ofera otional inca o patura in plus si manusi fara degete?

Edited by Torquemada-666, 23 June 2018 - 12:34.


#2458
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Daca nu aveai doar intenția de a trola ti-as fi raspuns la intrebare. Asa...

#2459
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postinuendo0, on 23 iunie 2018 - 07:50, said:

Model 3 primeste cateva update-uri importante: summon, wifi si protectia habitaclului impotriva temperaturilor extreme:
https://electrek.co/...rotection-wifi/
Împreună cu ultima actualizare a softului sistemului ABS care a facut ca distanta de franare sa se reduca cu 7m, aceste actualizari vin OTA (over the air), adica la fel ca telefoanele mobile, astfel incat nu trebuie sa te deplasezi la vreun dealer si sunt gratis. Practic de pe o zi pe alta, masina capata functii noi sau performanțe îmbunătățite. Aceasta "moda" lansata de Tesla incepe sa fie copiata si de alti producatori, cu mai mult sau mai putin succes.
de fapt, reducerea cu 7m a distantei de franare e un indicator al unui trend specific tesla si anume sarirea peste etape vitale din ciclul de productie, cum ar fi testarea.

Si la alti producatori se fac imbunatatiri dar nu cu 7m, aceste diferente uriase fiind un indiciu clar al lipsei de testare si sigurantei precare, precum si mentalitatea "testam pe clienti si modificam din mers" asa cum spune si cu caroseria ca masinile fabricate mai tarziu sint "asamblate mai bine"

Depinde daca alegi sa ignori faptul ca a fost nevoie de o revista care sa testeze franarea modelului 3...
E paguboasa atitudinea asta pt tine ca client. Somnul natiunii naste monstri, cum se zice. Pana si aceasta revista care a dus la rezultate de franare mai bune in final a fost acuzata si facuta praf de voi pe aici.

Testarea franelor trebuie sa se faca in fabrica inainte sa iasa la vanzare, nu sa fie facuta de clienti sau reviste.

#2460
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cu frânele nu e deloc ok ce s-a întâmplat. E clar ca unele lucruri sunt puse pe repede înainte și singurul motiv pentru care piața nu sancționează este ca Tesla are un uriaș avantaj competitiv. Dacă Model 3 avea încă 2-3 alternative atunci vânzările ar fi avut de suferit. Iar ritmul în care se mișcă producătorii europeni e înfiorător de lent...

Pe de alta parte, pana și Daimler are probleme mari de calitate. Am mai spus. Softul cutiei de viteze are o problema mare unde, la accelerării bruște pe sport+, pare sa între într-o buclă infinita de cuplat/decuplat transmisia de la motor (simplist vorbind)

#2461
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Adica, rezulta inca odata ca ceea ce spunea asa zis.ul "sabotor", despre calitatea precara este adevarat.

#2462
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfigo1988, on 23 iunie 2018 - 18:06, said:

Cu frânele nu e deloc ok ce s-a întâmplat. E clar ca unele lucruri sunt puse pe repede înainte și singurul motiv pentru care piața nu sancționează este ca Tesla are un uriaș avantaj competitiv. Dacă Model 3 avea încă 2-3 alternative atunci vânzările ar fi avut de suferit. Iar ritmul în care se mișcă producătorii europeni e înfiorător de lent...
asta e modelul capitalismului salbatic american versus sistemul pas cu pas german

nu degeaba nemtii sint adeptii metodei waterfall si americanii vor sa aplice agile in orice, mai nou si in productie de masini...

se spune ca nemtii au pierdut razboiul pt ca tancurile lor erau atat de bune din punct de vedere ingineresc/tehnic incat erau prea scumpe si dura mult sa le faca, in timp ce americanele curgeau in numar mare, chiar daca inferioare tehnic.

poate asa e normal sa mearga de lent ca sa nu apara astfel de probleme? cu siguranta cel putin la capitolul autopilot nu e ok ce face tesla si nu e nici o graba, nu vad cu ce ar beneficia omenirea ca o sa aiba autonome mai repede cu 2 ani... din contra, toate schimbarile bruste duc la dureri sociale.

View Postinuendo0, on 23 iunie 2018 - 17:55, said:

Nu era "somnul ratiunii"?
ai inteles ideea... nu mai vana fiecare litera si virgula lipsa! scrie ceva cu mai multa substanta si fara atacuri la persoana

#2463
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postunbrutus, on 23 iunie 2018 - 19:03, said:

se spune ca nemtii au pierdut razboiul pt ca tancurile lor erau atat de bune din punct de vedere ingineresc/tehnic incat erau prea scumpe si dura mult sa le faca, in timp ce americanele curgeau in numar mare, chiar daca inferioare tehnic.


Deci dupa logica ta ori VW are masini inferioare tehnic de au productie asa de mare, ori Tesla e asa de tare din punct de vedere tehnologic de cresc asa de greu productia la Model 3 Posted Image !

Edited by Dany_Darke, 24 June 2018 - 08:30.
data viitoare vei lua pauza


#2464
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Eu zic ca toți funcționează după același modele acum, rotația de personal și schimbul de informații fiind mai mari. A niciodată. Tesla e forțată de circumstanțe sa se grăbească, iar faptul ca sunt printre puținii din piața care construiesc genul asta de mașini, ii face mai susceptibili la probleme.

Una e sa faci al 145-lea motor diesel al grupului și alta e sa faci prima masina electrica în bugetul asta. Iar probleme mari au fost și la alți producători, fiind necesare recall - uri

#2465
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfigo1988, on 24 iunie 2018 - 05:56, said:

Una e sa faci al 145-lea motor diesel al grupului și alta e sa faci prima masina electrica în bugetul asta. Iar probleme mari au fost și la alți producători, fiind necesare recall - uri
Problemele apar de la marketingul asta pe twitter si nebunia asta de a atinge cu orice pret obiective pt actionari.
In cazul autopilot, clar nu au facut tot ce trebuia pt a preveni niste pierderi de vieti, iar denumire... nu mai comentam.
Clar si altii dau rasol, chiar si la al 145 motor... de fapt de multe ori parca cu cat fac mai multe cu atat le fac mai prost.

Eu de altfel am si spus inca din 2017 ca nu au cum sa isi atinga cifrele alea de productie, era de asteptat (apropo, ce cuvinte grele s-au mai aruncat atunci... hater e unu din cele mai frumoase... :) )

#2466
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Preconditionarea habitaclului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WVjajtuVOe8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate