Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Numere galbene Germania
Last Updated: Jan 07 2020 16:05, Started by
nick_brad
, Nov 10 2016 09:58
·
0
#1
Posted 10 November 2016 - 09:58
Buna ziua!
Scenariul clasic este asa: te duci pentru prima oara sa iti iei masina din Germania, ajungi la inmatriculare, primesti numere temporare pe 5 zile cu mentiunea ca sunt valabile sa mergi cu ele in Romania, si pleci linistit spre casa. Aici apar doua variante - la vama nu zice nimeni nimic, dar pe traseu te opreste un politist si-ti face dosar penal - la vama nu iti permite sa intri in Romania, pe motiv ca numerele provizorii scrise cu valabilitatea pe fond galben nu sunt valabile in Romania Variantele sunt multiple, ideea este insa ca ajungi de fata cu un organ al statului care iti explica ca aceste numere nu sunt valabile in Romania, dar cand il intrebi "unde scrie ca nu sunt valabile?", nimeni nu stie. Iar cei care gasesc o justificare iti arata o nota de la IGPR prin care sunt instiintati ca numerele cu valabilitate pe fond galben sunt admise in circulatie doar in Germania sau in statele care au acorduri bilaterale pe acest subiect. Din cunostintele mele, IGPR nu este organ legislativ, iar legislatia din Germania este aplicabila doar in Germania. Prin urmare faptele autoritatilor de a restrictiona circulatia cu aceste numere este un abuz. Personal am atacat in justitie acest abuz, doar ca am avut nesansa sa fiu sanctionat intr-un orasel mic, unde procurorii, judecatorii si politistii se cunosc probabil de cand erau copii, sau sunt chiar rude, sau au copii colegi la scoala, etc. Cum o sa dea un astfel de magistrat o decizie penala contra unui politist, cand asta inseamna sa ii iei painea sa la gura, sa il lasi fara slujba? Pe de alta parte, politistul nu are mare vina, pentru ca el aplica un ordin al IGPR, adica al sefilor lui. Acum, pentru ca am ajuns la IGPR, ei au dat in 8 iulie 2015 un comunicat in care specificau, ca desi legislatia germana s-a schimbat, si la numerele galbene primesti un certificat de inmatriculare conform cu conventia de la Viena (adica admis in traficul international), au discutat ei cu omologii din Germania, si au aflat ca restrictia la spatiul german este in continuare valabila. Deci toate sanctiunile astea nu se bazeaza pe art. y din legea x, ci pe o corespondenta intre autoritati. In demersurile mele am transmis la IGPR o solicitare de a retrage comunicat de pe site, pentru ca este ilegal. Am fost sunat de IGPR si nici cel care m-a sunat n-a stiut sa-mi explice unde scrie ca nu sunt valabile in Romania. Astazi am cautat respectivul comunicat pe site-ul IGPR si constat ca a disparut. Probabil si-au dat seama de prostie. Avand in vedere ca eu am epuizat toate caile de atac in Romania, intentionez sa atac sentinta la CEDO. Daca mai sunt si altii cu astfel de sentinte, as dori sa ne asociem in acest proces, avem sanse mai mari de reusita. |
#2
Posted 10 November 2016 - 10:16
Ca sa ajungi in Romania trebuie sa treci prin Ungaria, unde ai parte de acelasi tratament. Daca te opreau acolo, ce te faceai? Asa ca tot raul spre bine, considera-te cat de cat norocos ca ai ajuns in RO!
Si eu stiam ca numerele galbene sunt valabile doar in Germania; cred ca numerele alea rosii "de zoll" te costau mult mai putin decat toata tevatura asta... Succes, oricum, in demersul tau! |
#3
Posted 10 November 2016 - 10:22
Numerele galbene germane sunt valabile doar ca să ajungi cu maşina la cel mai apropiat atelier sau punct de verificare tehnică (TUV), şi se dau la maşini cu verificarea expirată. Nu sunt valabile internaţional, dar mulţi închid ochii că n uau chef de scris rapoarte sau iau şpagă.
Îţi spune clar la eliberarea numerelor la ce sunt valabile. Ca să aduci o maşină legal, pe roţile ei ai nevoie de TUV valabil şi numere roşii. |
#4
Posted 10 November 2016 - 10:24
stati sa vedeti ca asta face atac de apoplexie daca afla ca nu poti iesi din tara cu numere rosii romanesti...
probabil o sa reclame chestia asta la onu, nato, haga, laponia... |
#5
Posted 10 November 2016 - 10:25
in primul rand, nu "primesti" ci ceri numerele; dar probabil ca ai preferat varianta cu numere "galbene" (de fapt sunt negru/alb, cu o banda galbena in dreapta) pentru ca sunt mai ieftine decat cele "rosii" (la fel, negru/alb + banda rosie)
numerele "galbene" sunt numere provizorii, cele "rosii" sunt de export; motivul pentru care numerele "galbene" nu sunt valabile in alte tari e simplu: inmatricularea provizorie sare peste o gramada de pasi din inmatricularea normala; conventia de la Viena se refera doar la inmatricularea normala si de aici problema. restul chestiile postate de tine, cu magistratii care se unesc cu procurorii si cu politistii intr-o "mafie" al carui singur scop e sa te sanctioneze pe tine.....sunt simple aberatii |
#6
Posted 10 November 2016 - 10:44
Klaudio, on 10 noiembrie 2016 - 10:16, said:
Ca sa ajungi in Romania trebuie sa treci prin Ungaria, unde ai parte de acelasi tratament. Daca te opreau acolo, ce te faceai? Asa ca tot raul spre bine, considera-te cat de cat norocos ca ai ajuns in RO! Si eu stiam ca numerele galbene sunt valabile doar in Germania; cred ca numerele alea rosii "de zoll" te costau mult mai putin decat toata tevatura asta... Succes, oricum, in demersul tau! Inainte de vama Nadlac, am trecut pe langa doua echipaje de politei (rutiera, aveau radar) si nu ne-au oprit. La vama, ungurul ne-a atras atentia ca o sa avem probleme cu vamesii romani, ca ei n-au nicio problema. In Austria ne-am intalnit cu un echipaj de politie la o benzinarie, n-au zis nimic. In Cehia a mers o masina de politie in spatele nostru 5-6km, nu ne-au zis nimic. La nivel de cost, nu am ales numerele galbene pe criteriu de pret. La autoritatile germane mi-au zis ca nu pot sa imi dea din cele rosii, cred ca centrul respectiv nu avea competenta pentru ele. "Tevatura" mare a fost plimbarea lunara Bucuresti-Timisoara pentru prelungirea dovezii inlocuitoare a permisului pana s-a finalizat cerecetarea penala, adica vreo 10 luni. mihaicozac, on 10 noiembrie 2016 - 10:22, said:
Numerele galbene germane sunt valabile doar ca să ajungi cu maşina la cel mai apropiat atelier sau punct de verificare tehnică (TUV), şi se dau la maşini cu verificarea expirată. Nu sunt valabile internaţional, dar mulţi închid ochii că n uau chef de scris rapoarte sau iau şpagă. Îţi spune clar la eliberarea numerelor la ce sunt valabile. Ca să aduci o maşină legal, pe roţile ei ai nevoie de TUV valabil şi numere roşii. Cand am primit sanctiunea am scris celor care mi-au eliberat cerificatul de inmatriculare si i-am intrebat de ce mi-au dat certificat de inmatriculare daca el nu e valabil in Romania. Raspunsul a fost ei n-au treaba cu legislatia romana si ca regimul acestor numere este specificat in regulamentul de inmatriculare a vehiculelor din Germania, sectiunea 16a. Am tradus acea sectiune si acolo spune clar ca numerele astea se pot elibera fara certificat de inmatriculare pe o perioada de 5 zile, iar daca n-ai TUV te poti deplasa doar pe teritoriul autoritatii emitente, sa mergi la service. Deci restrictia se aplica doar la cele ce nu au TUV. Pentru restul nu exista restrictii. slai, on 10 noiembrie 2016 - 10:24, said:
stati sa vedeti ca asta face atac de apoplexie daca afla ca nu poti iesi din tara cu numere rosii romanesti... probabil o sa reclame chestia asta la onu, nato, haga, laponia... Daca esti mistocar nu dovedesti inteligenta. La numerele rosii romanesti primesti Äutorizatie de circulatie provizorie, pe care scrie clar "Valabil doar pe teritoriul Romaniei". Pe cei care nu au cunostinta de reglementari legale cu referinta la un articol si o lege, ii rog sa se abtina de la comentarii. Fara referinte legale, comentariile sunt folclor. |
#7
Posted 10 November 2016 - 10:46
Numerele astea nu se eliberează la maşini cu TUV valabil, numai dacă ceri expres asta, altfel se dau roşii.
|
#8
Posted 10 November 2016 - 10:52
meri la cedo
ceri un meleon dă ioro despăgubiri pisicologice... papapa pe plajele cu apă verde cu familia văd că eşti ''cunoscător'' în ''juistiţie'', n-ar fi o mare problemă pentru tine şi sincer merită să încerci. dă-i naibii de fraieri, să facă legi cum trebe. ori suntem golani ioropieni, ori nu mai suntem??? se pare că nu...din moment ce doar aici ai probleme.. .ca tot fraierul ...de aici... belit, jumulit, păcălit cu tot felul de fente ''ioropiene'' mihaicozac, on 10 noiembrie 2016 - 10:46, said:
Numerele astea nu se eliberează la maşini cu TUV valabil, numai dacă ceri expres asta, altfel se dau roşii. are verificare? are asigurare? e furată? ce treabă are culoarea???? Edited by sarac.lipit, 10 November 2016 - 10:54. |
#9
Posted 10 November 2016 - 10:55
_Smiley_, on 10 noiembrie 2016 - 10:25, said:
in primul rand, nu "primesti" ci ceri numerele; dar probabil ca ai preferat varianta cu numere "galbene" (de fapt sunt negru/alb, cu o banda galbena in dreapta) pentru ca sunt mai ieftine decat cele "rosii" (la fel, negru/alb + banda rosie) numerele "galbene" sunt numere provizorii, cele "rosii" sunt de export; motivul pentru care numerele "galbene" nu sunt valabile in alte tari e simplu: inmatricularea provizorie sare peste o gramada de pasi din inmatricularea normala; conventia de la Viena se refera doar la inmatricularea normala si de aici problema. restul chestiile postate de tine, cu magistratii care se unesc cu procurorii si cu politistii intr-o "mafie" al carui singur scop e sa te sanctioneze pe tine.....sunt simple aberatii Cand am intrat la biroul de inmatriculari, doamna de la ghiseu mi-a explicat ca nu imi poate da numere de 30 zile, ci doar de 5 zile, mi-a alocat un numar de inmatriculare, am mers la ghereta unde se inscriptionau numerele, unde am facut si asigurarea. Apoi cu asigurarea, numerele si TUV-ul m-am intors la inmatriculari., M-au trimis sa platesc o taxa de emitere si dupa ce am achitat-o mi-au eliberat CERTIFICAT DE INMATRICULARE. Aberatiile de care zici nu sunt din imaginatia mea, pentru ca nu e o "mafie", sunt relatii interumane, care mi-au fost confirmate de mai multe persoane (grefierul de la judecatorie, etc). |
#10
Posted 10 November 2016 - 11:02
Era distractiv dacă provocai un accident pe undeva, rămâneai sclav pe viaţă.
Eu am luat o maşină din Germania de la un turc şi am adus-o cu numere galbene, dar mie nu-mi dădeau roşii pt. că nu avea carte de identitate germană ci austriacă. Pe lângă asta o plimbam doar 200km, între Rosenheim şi Linz, dar tot mi-a ţâţâit fundul, deşi austriecii nu comentează, ci pt. lipsa asigurării pe Austria. Am stat după camioane tot drumul. |
|
#11
Posted 10 November 2016 - 11:05
din pacate, era datoria ta sa te interesezi din timp ce fel de numere iti trebuie.
legat de relatiile interumane, este irelevant daca ele exista sau nu, din moment ce tu le folosesti drept pretext pentru sanctionarea ta, stiind insa foarte bine ca motivul sanctionarii este altul. dupa cum ti-au spus mai multi aici, numerele galbene nu sunt valabile in romania. deci sanctionarea ta nu este nici un abuz, iar decizia nefavorabila tie nu a fost data din cauza ca exista vreo legatura de rudenie/prietenie intre magistrati si politisti. si ca idee, daca judecatorul decidea "contra unui politist", politistul nu patea mai nimic; in nici un caz nu patea ce-ti imaginezi tu ("sa ii iei painea sa la gura, sa il lasi fara slujba"), deci nu exista un motiv serios pentru "conspiratia" asta. |
#12
Posted 10 November 2016 - 11:14
nick_brad, on 10 noiembrie 2016 - 10:44, said: I Certificat de inmatriculare la numerele astea nu iti da fara asigurare si TUV valabil. Cand am primit sanctiunea am scris celor care mi-au eliberat cerificatul de inmatriculare si i-am intrebat de ce mi-au dat certificat de inmatriculare daca el nu e valabil in Romania. " Ein Fahrzeug darf, wenn es nicht zugelassen ist, zu Probe- oder Überführungsfahrten in Betrieb gesetzt werden, wenn 1. es einem genehmigten Typ entspricht oder eine Einzelgenehmigung erteilt ist, 2. eine dem Pflichtversicherungsgesetz entsprechende Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung besteht und 3. es ein Kurzzeitkennzeichen führt. .... " O masina neinmatriculata (...wenn es nicht zugelassen ist...) are voie sa fie miscata.... bla,bla,bla Numere galbene sunt o "permisie" sa misti o masina pe propriile roti de la A la B. Acea masina nu este inmatriculata!!!! Si este o permisie nationala, este un act administrativ national, care nu este recunoscut decat de inca vre-o 3-4 tari in afara de Germania. |
#13
Posted 10 November 2016 - 11:15
Initiator, felicitari. Chiar daca nu ai dreptate si la sfarsit vei pierde, felicitari. Asa trebuie procedat. Cand lucrurile nu-s clare, trebuie lamurit. Multi dintre noi nu au curajul sa faca asta, platesc amenda si s-au spalat pe maini, lasand statul sa faca abuzuri in continuare.
|
#14
Posted 10 November 2016 - 11:28
http://www.autobild....ln-5335645.html
ca fapt divers, numerele galbene sunt valabile strict pentru deplasarea in vederea obtinerii inspectiei. nici macar in germania nu mai ai voie sa te plimbi cu ele unde vrei. Edited by slai, 10 November 2016 - 11:28. |
#15
Posted 10 November 2016 - 11:34
slai, on 10 noiembrie 2016 - 11:28, said:
http://www.autobild....ln-5335645.html ca fapt divers, numerele galbene sunt valabile strict pentru deplasarea in vederea obtinerii inspectiei. nici macar in germania nu mai ai voie sa te plimbi cu ele unde vrei. "Ausnahme: Fahrten zur nächstgelegenen Werkstatt oder Untersuchungsstelle sind auch weiterhin ohne TÜV erlaubt." Edited by Passenger001, 10 November 2016 - 11:35. |
|
#16
Posted 10 November 2016 - 11:36
Passenger001, on 10 noiembrie 2016 - 11:14, said:
Tu nu ai certificat de inmatriculare! Asta este diferenta dintre numerele de Zoll care sunt specificate in § 19 FZV si cele rosi ptr dealeri § 16 FZV si cele galbene ptr privati in § 16a FZV. Ja mai arunca un ochi in § 16a FZV... " Ein Fahrzeug darf, wenn es nicht zugelassen ist, zu Probe- oder Überführungsfahrten in Betrieb gesetzt werden, wenn 1. es einem genehmigten Typ entspricht oder eine Einzelgenehmigung erteilt ist, 2. eine dem Pflichtversicherungsgesetz entsprechende Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung besteht und 3. es ein Kurzzeitkennzeichen führt. .... " O masina neinmatriculata (...wenn es nicht zugelassen ist...) are voie sa fie miscata.... bla,bla,bla Numere galbene sunt o "permisie" sa misti o masina pe propriile roti de la A la B. Acea masina nu este inmatriculata!!!! Si este o permisie nationala, este un act administrativ national, care nu este recunoscut decat de inca vre-o 3-4 tari in afara de Germania. Daca tot ai ajuns la 16.a, citeste te rog si art. 2, nu doar art.1 Acolo spune asa: "La cerere, auto se poate inmatricula....", deci numerele galbene sunt si pentru cele inmatriculate. Nu prezinta garantia ca sunt inmatriculate, dar intre cele cu numere galbene pot fi si inmatriculate. Dovada inmatricularii, conform Directivei 37/1999 a Comisiei Europene este CERTIFICATUL DE INMATRICULARE. Daca il ai, e inmatriculata, si trebuie recunoscuta de toate statele membre. |
#17
Posted 10 November 2016 - 11:39
Numerele galbene sunt un act administrativ national. DAR!!! in intreaga uniune europeana inclusiv Bosnia, Iran, Macedonia, Elvetia si Belarus cu TÜV valabil.
Deci in istanta tu toate sansele sa castigi. Cere si despagubiri. |
#18
Posted 10 November 2016 - 11:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users