Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motor electric ,ce sa aleg?
Last Updated: Oct 31 2016 11:31, Started by
cia39187
, Oct 24 2016 12:11
·
0
#37
Posted 25 October 2016 - 10:15
#38
Posted 25 October 2016 - 13:45
"in zbor ?"
Da, au reusit sa se si desprinda de sol . In 1987 un inginer a reusit cu un sistem de 2 tuburi montat pe un cadru cu aripi sa treaca peste Dunare fara sa atinga apa , relatare de la graniceri care la acea data erau in post si efectiv datorita vitezei doar au putut constata ca ceva a zburat peste apa. Nu cunosc amanunte daca acea persoana a ajuns cu bine sau nu , sistem de franare sigur nu avea , poate efectiv se arunca de pe el la un moment dat ...Si Radio Europa Libera de la acea vreme relata despre astfel de treceri dealtfel foarte periculoase si nu fara victime , daca mai imi aduc bine aminte era din Timisoara tipul si a lucrat vreo 5 ani la proiect , bine, era si complicat pe acea vreme sa nu fi "mirosit" ca dispareai. Practic intr-un tub de oxigen ai 50 litri oxigen lichid la presiunea de 200bari sau 10.000 litri la presiune atmosferica . Edited by xilo, 25 October 2016 - 13:53. |
#39
Posted 25 October 2016 - 15:48
#40
Posted 25 October 2016 - 21:40
Motoare Bl Axi gold line de 20-40A , 4 bucati , ce fara elice de corbon costa cat o dacie 1300 . Nu mai punem acc, regulator, elice, incarcator . Motoarele pot ridica pana la 3kg/motor la 40A, fara perii.
|
#41
Posted 25 October 2016 - 21:52
un motoras de 2 w la 30.000 rot/min cu un reductor de 1000:1, are un cuplu mecanic ... de tractor ! ...
asadar ramane problema vitezei tractorasului si a fiabilitatii motorului ! ... dar este perfect realizabil ! Edited by radoset, 25 October 2016 - 21:54. |
#42
Posted 31 October 2016 - 10:36
gladiatore, on 24 octombrie 2016 - 16:57, said:
O idee . Incorporezi in constructia tractorasului ,un generator de curent ,de ce putere vrei tu ,dupa care o sa ai 220 la dispozitie .si poti folosi un motor mai serios . Stiu ca nu vrei cu motor termic ,dar asa ai avantajul ca ai cu tn mereu 220 de volti . "Boii care trag plugul sunt urcati intr-o remorca care e trasa de un tractor." |
#43
Posted 31 October 2016 - 10:51
ce nu se intelege, nu se stie, sau nu vrea lumea sa stie este imbecilitatea aia de marime fizica (iar o sa ma injurati) denumita cuplu.
nu vrea lumea sa inteleaga ca desi motorul unei masini de curse are aproximativ aceias cai putere ca o tatra, cu tatra nu poti alerga la curse asa cum cu bolidul nu poti tracta trailere cu gabarit depasit. exista motoare "de forta" si motoare "de viteza", fiecare construit, calculat si dimensionat pentru un specific anume. afirmatia este valabila atit pentru motoarele electrice cit si pentru motoarele termice. AMETHIST, on 31 octombrie 2016 - 10:36, said:
"Boii care trag plugul sunt urcati intr-o remorca care e trasa de un tractor." si totusi ... exista locomotivele diesel-electrice care fac exact lucrul asta, unde mai pui si basculantele gigant din exploatarile miniere, ambele prevazute atit cu motor termic+generator electric, cit si cu motorul electric, antrenator al rotilor motoare. Edited by r_murphy, 31 October 2016 - 10:52. |
#44
Posted 31 October 2016 - 11:31
Struto-camila denumita diesel-electric exista insa cu un motiv: motorul electric ofera cuplu maxim indiferent de turatie, pe cand la cel termic, cuplul variaza o data cu turatia.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users