Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie externa solara vs baterie...

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91
 LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 

Teapa pe Olx primita de la cumparator

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#145
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 17:23, said:

Colegul vidra41 vorbeste din auzite cand vine vorba de PP sau alte siteuri mari din strainatate. El se plange ca nu are in Romania conditii pentru a vinde, la fel cum exista pe eBay sau alte site-uri internationale. Colegu', acolo, daca faceai ce ai facut tu cu acest anunt, "uitand" sa specifici starea reala a produsului, cumparatorul primea refund fara nicio problema. Nu este nevoie de expertiza (cum sustii tu mai sus) trimiti poza cu defectul si ti se returneaza banii... iar asta se intampla la orice site serios. Iti spun din experienta proprie, am avut cateva cazuri din astea cu vanzatori din Anglia si China. Inclusiv intr-un caz asemanator cu al tau, am primit un produs cu un mic defect estetic, am deschis disputa, vanzatorul a fost de acord sa-mi dea banii inapoi dar a "uitat" sa-i returneze in termenul la care disputa se incheia considerandu-se automat rezolvata, asa ca am trimis mesaj si am expus situatia, si am primit raspuns de la un consultant eBay si banii inapoi fara alte discutii. Legat de vanzatorul respectiv: el si-a cerut scuze spunand ca la un lot de produse se mai intampla si fie si mici defecte - ok, se intampla, dar eu n-am cumparat produs cu defect, eu l-am luat crezand ca este perfect din orice punct de vedere, inclusiv estetic, dupa cum se spunea in anunt.



Am gasit copia mesajului respectiv in mail:

We've decided to issue you a courtesy refund for this case on 15 Nov, 2013 to the PayPal account you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging. Please log into PayPal to get your refund. This case is now closed, but you can view the details of the case in the Resolution Centre.

Atat si nimic mai mult: fara expertize, fara intrebari, fara discutii...

Imi pare rau dar paypal nu da banii asa usor.  Si mai ales posesorilor de carduri romanesti! Se stie cite tepe sau dat pe ebay din romania. Acum 3 ani am luat din gemania o placa video. Vinzatorul era un turc. Cind mi-a ajuns coletul am gasi inuntrul lui o placa video din acelasi tip dar model inferior si ca memorie si ca tactare procesor, fata de ceea descrisese turcul in anunt. Asta da motiv de refuz colet!  Evident am cerut la paypal banii inapoi desi trebuia sa platesc 15 euro transportul retur. Ce credeti ca a facut paypal ?  L-a inceput mi-au cerut fotografii.  Le-am trimis fotografii cu articolul descris in paralel cu ceea ce primisem . Am asteptat linistit ca paypal sa accepte returul . Nici vorba!  Mi-au cerut sa duc placa video intr-un atelier sa certifice cei de acolo daca exista diferente de performanata intre cele 2 placi video. Am dus-o la service-ul unui mare magazin IT si mi-au dat de acolo o hirtie semnata si parafata ca exista diferente intra cele 2 placi.
L-i sa parut cam ciudat celor de la service, dar asta e. Sunt situatii cind vinzatorul a specificat pe site ca accepta returul si atunci paypal nu-ti mai cere aceste informatii .
Turcul meu nu accepta returul. Mai nou, ebay, nu te lasa sa vinzi daca nu acepti returul in 14 zile.

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 19:15.


#146
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
Mod3 spune
"Iti spun din experienta proprie, am avut cateva cazuri din astea cu vanzatori din Anglia si China. Inclusiv intr-un caz asemanator cu al tau, am primit un produs cu un mic defect estetic, am deschis disputa, vanzatorul a fost de acord sa-mi dea banii inapoi dar a "uitat" sa-i returneze in termenul la care disputa se incheia considerandu-se automat rezolvata, asa ca am trimis mesaj si am expus situatia, si am primit raspuns de la un consultant eBay si banii inapoi fara alte discutii"

Eu n-am inteles mai nimic din explicatia data de mod3

Sa va explic cum sta situatia. Ii cazul unei tepe data de vinzator.
Disputa in paypal are 2 faze;. prima faza este aceea in care poti doar sa dialoghezi cu vinzatorul explicindu-i motivul pentru care ii ceri banii inapoi . Aici ai termenul limita daca nu ma insel de 12 zile. Daca dupa 12 zile, vinzatorul nu accepta returul tu trebui sa declansezi a 2 faza  a disputei, sub rezerva pierderii acestui drept si odata cu el si a banilor. Aceasta a 2 faza se numesta "inaintarea cazului la paypal". Este o mare pacaleala aceasta prima faza pentru ca vinzatorul poate sa zica ca este de acord cu returul si ca iti va returna banii cind va primii primii produsul inapoi. In realitatea el sa nu vrea asta, termenul de 12 zile sa fi trecut, tu sa nu mai poti declansa a 2 faza si astfel vei fi pierdut si banii si marfa. Iti ramine ultima optiune chargeback-ul si sunt sansa ca nici atunci sa-ti nu-ti mai iei banii inapoi .Atentie!!! Chargeback-ul nu este tolerat de paypal intrucit paypal va trebui sa-ti returneze si banii ramasi la vinzator si comisionul pentru investigarea cazului.
In concluzie paypal iti va anula contul paypal si nu vei mai putea face plati prin ei  Vinzatorul tepar ramine cu banii pe care i-a primit de la paypal, Ebay nu are de a face cu nimic in treaba asta decit daca acel caz a fost intii raportat la ebay

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 19:50.


#147
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Ti-am zis ca tu n-ai habar de chestii elementare de paypal/ebay, normal ca trebuie sa faci claim-ul in timpul alocat altfel ramii cu degetul in gura indiferent ce te-a pacalit vinzatorul ca iti da banii inapoi.

#148
M0D3

M0D3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 22.03.2009

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 19:47, said:

Eu n-am inteles mai nimic din explicatia data de mod3
N-am asteptat sa expire termenul, era clar ca omul nu-mi va da banii de bunavoie (desi a scris ca e de acord sa faca refund) astfel ca am trimis mesaj spre staff cu una sau doua zile inainte de expirarea termenului disputei, am si specificat in postul anterior ca s-a facut ca "uita". Normal ca daca disputa se incheie se considera situatia rezolvata automat, probabil pe asta miza si vanzatorul... daca exista dubii asupra situatiei fac si printscreen, ca am inca copia mesajului in mail.


Referitor la cazul cu placa video: chestia asta s-a intamplat exact pentru ai intalnit un vanzator de genul tau, care probabil se gandea: "placa e buna, merge, ce conteaza ca procesorul grafic e la frecventa mai mica...pune mana cumparatorul si-l overclockeaza".  Tot chestie de 5 minute, ca si datul cu banda izolatoare peste un cablu copt...

Edited by M0D3, 14 October 2016 - 20:05.


#149
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postsandu222, on 14 octombrie 2016 - 18:23, said:

Ce te faci cand vrei sa scapi de o piesa veche(care are valoare doar pt. un cumparator care are nevoie de ea) care cantareste 10-12kg si pe care ti-o refuza respectivul doar asa ca a gasit el altceva in alta parte?

Eu am avut asa ceva de vanzare(o pompa de ulei pt. utilaje), am specificat in anunt ca vand doar local ca sa merg eu la cumparator sa o livrez. S-a gasit un retardat din Drobeta care sa imi spuna ca ii trebuie urgent(fiind si singura la vanzare de pe tot olx-ul) si ca plateste el transportul. Omul stia ce vrea, nu era un copil care sa faca bascalie. Nu mi-am luat teapa pt. ca nu i-am trimis coletul in ziua in care i-am promis, am asteptat sa vad daca se razgandeste(urmand sa ii trimit a2a zi); inainte de asta i-am cerut sa imi confirme ca nu s-a razgandit si a zis ca nu , apoi in dimineata in care ar fi trebuit eu sa trimit coletul(asa cum ii promisem dar de fapt eu nu urma sa fac asta in ziua aia) mi-a spus ca a gasit in alta parte....Ce sa spun, am avut noroc, voiam sa ii fac un bine pana la urma si el defapt era un bulangiu.

Asa am patit si eu cu al meu cumparator . Asta e soarta vinzatorilor care  nu vor sa faca doar expozitie de marfa.

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 20:03, said:

Referitor la cazul cu placa video: chestia asta s-a intamplat exact pentru ai intalnit un vanzator de genul tau, care probabil se gandea: "placa e buna, merge, ce conteaza ca procesorul grafic e la frecventa mai mica...pune mana cumparatorul si-l overclockeaza".  Tot chestie de 5 minute, ca si datul cu banda izolatoare peste un cablu copt...

Memoria placii video descrisa in anunt era mai mare decit avea placa video pe care vinzatorul mi-o livrase.
Si acum va intreb :
Si memoria placii crestea tot prin overclocking, nu ? Sau mai puneam eu niste memorie pe placa ca avea loc, nu ?
Doar sasiul era acelasi.

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 20:16.


#150
M0D3

M0D3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 22.03.2009
Mergeai cu ea asa, cum ziceai si tu sa foloseasca ala aparatul cu cablul nasol... nu te mai preface ca nu intelegi esenta. Daca trimiteai un printscreen cu frecventele/memoria placii video montata intr-un sistem, cei de la PayPal ar fi comparat cu caracteristicile ei cu cele pe care turcul le pusese in anunt. Nu-i nevoie de expertiza ca sa fi inteles "baietii" (aka indienii de la suport tehnic) ca erau doua produse diferite... degeaba le-ai pozat tu placa video, de "afara" nu aveau aia de unde sa stie ce caracteristici (frecvente, memorie) are cu adevarat.

Oricum, toata discutia asta este fara rost: tu continui sa te victimizezi din postura de vanzator, de cumparator, de utilizator de PayPal, etc... ia fii putin mai serios si-o sa vezi cum dispar problemele astea sau cum se rezolva instant cand stii ca ai dreptate si n-ai "uitat" anumite detalii.

Edited by M0D3, 14 October 2016 - 20:29.


#151
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 20:25, said:

Mergeai cu ea asa, cum ziceai si tu sa foloseasca ala aparatul cu cablul nasol... nu te mai preface ca nu intelegi esenta. Daca trimiteai un printscreen cu frecventele/memoria placii video montata intr-un sistem, cei de la PayPal ar fi comparat cu caracteristicile ei cu cele pe care turcul le pusese in anunt. Nu-i nevoie de expertiza ca sa fi inteles "baietii" (aka indienii de la suport tehnic) ca erau doua produse diferite... degeaba le-ai pozat tu placa video, de "afara" nu aveau aia de unde sa stie ce caracteristici (frecvente, memorie) are cu adevarat.


Nu exista comparatie.
Din poze se vedeau bine diferentele deoarece placile video aveau si design si numere diferite. Am trimis de toate dar degeaba.

#152
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Daca ai trimis poze ca si la Zepterul ala nu e de mirare ca nu s-a intimplat nimic bun...

#153
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postf300, on 14 octombrie 2016 - 20:43, said:

Daca ai trimis poze ca si la Zepterul ala nu e de mirare ca nu s-a intimplat nimic bun...

Sunteti la postul 152. Vreti sa mergem mai departe ? Nu cred ca are rost.

View PostM0D3, on 14 octombrie 2016 - 20:25, said:


Oricum, toata discutia asta este fara rost: tu continui sa te victimizezi din postura de vanzator, de cumparator, de utilizator de PayPal, etc... ia fii putin mai serios si-o sa vezi cum dispar problemele astea sau cum se rezolva instant cand stii ca ai dreptate si n-ai "uitat" anumite detalii.
O sa fac mai mult decit atit . Nu o sa va mai raspund.
Sunt foarte serios dar sunt multi alti neseriosi in jurul meu, nehotariti sau care se razgindesc fara sa te previna......si mai fac si pagube.

#154
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 19:11, said:

Imi pare rau dar paypal nu da banii asa usor.  Si mai ales posesorilor de carduri romanesti! Se stie cite tepe sau dat pe ebay din romania. Acum 3 ani am luat din gemania o placa video. Vinzatorul era un turc. Cind mi-a ajuns coletul am gasi inuntrul lui o placa video din acelasi tip dar model inferior si ca memorie si ca tactare procesor, fata de ceea descrisese turcul in anunt. Asta da motiv de refuz colet!  Evident am cerut la paypal banii inapoi desi trebuia sa platesc 15 euro transportul retur. Ce credeti ca a facut paypal ?  L-a inceput mi-au cerut fotografii.  Le-am trimis fotografii cu articolul descris in paralel cu ceea ce primisem . Am asteptat linistit ca paypal sa accepte returul . Nici vorba!  Mi-au cerut sa duc placa video intr-un atelier sa certifice cei de acolo daca exista diferente de performanata intre cele 2 placi video. Am dus-o la service-ul unui mare magazin IT si mi-au dat de acolo o hirtie semnata si parafata ca exista diferente intra cele 2 placi.
L-i sa parut cam ciudat celor de la service, dar asta e. Sunt situatii cind vinzatorul a specificat pe site ca accepta returul si atunci paypal nu-ti mai cere aceste informatii .
Turcul meu nu accepta returul. Mai nou, ebay, nu te lasa sa vinzi daca nu acepti returul in 14 zile.

Am patit si eu pe ebay.

Edited by Ion_de_la_Raion, 14 October 2016 - 21:53.


#155
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postketa, on 12 octombrie 2016 - 01:23, said:

Nu are a face postul meu actual cu ceea ce este in discutie acum.....

Ca exemplu Eu fiind in Uk am cautat si am achizitionat un produs (binoclu ZENITH) de pe un site unde pozele si toata descrierea erau perfecte.
Pretul mic fata de alte oferte si faptul ca era livrat in ambalaj original (1968 an fabricatie) l-am cumparat pentru o suma modica , pentru mine, curierul a fost o treime din valoarea coletului,
L-am primit la data stabilita am semnat la curier, a plecat si apoi deschid coletul......
Evident mi-am luat o mica teapa , zic mica pentru ca acel binoclu era un pic dezmembrat.... adica in mai multe parti...., dar cutia de piele " made in russia" era ecea originala din 68-70,.

Am o intrebare . Daca pretul era mare, la fel ca la celalalte oferte, si articolul era in perfecta stare l-ati mai fi cumparat ?
Nu v-ati gindit o clipa ca cel care l-a pus la vinzare, la un pret mai mic, a facut-o cu un motiv anume ?
Nu suntem cumva victimele proprilor noastre greseli ?  Sunt convins ca vinzatorul din uk a gandit ca mine , Cit dai atita face... si a facut. A nu se intelege ca incurajez sau sunt de acord cu descrierile false . Deloc. Ele fac victime dar inainte sa ne pazeasca altii, cred ca ar trebuie sa ne pazim si noi insine schimbindu-ne modul de gindire. Nu ne costa nimic.

Edited by vidra41, 14 October 2016 - 21:57.


#156
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Daca o pune dintr-un motiv din asta atunci sa scrie... daca nu atunci e in tepar. Pretul mic nu inseamna si defect... eu am vandut produse pe olx la preturi extreme de mici comparative cu cat aveau in magazine pretul, si erau produse 100% ok, nefolosite... doar ca sa scap de ele. Au venit clienti si de la 3 judete departare pentru ele, pentru ca transport nu asiguram si erau voluminoase. Toti au fost multumiti... unii chiar mi-au spus ca suna prea bine sa fie real, dar au riscat si au consumat combustibilul cateva sute de km pentru ca era pret bun si merita riscul, in plus paream om serios la telefon si aveau nevoie de produs Posted Image

Cum mai sunt unii pe olx care vand telefoane si il prezinta ca fiind luat de x saptamani/luni si au un pret cu vreo 10% mai ieftin decat unii care il vand tipla, desfacut pentru verificare.
Si cand te inalnesti cu ei ce sa vezi, are o mica busitura/crapatura, da nu afecteaza cu nimic... zi naibii direct in anunt ca sa nu mai piarda omul timpul degeaba, sau macar telefonic cand te intreaba, nu astepta pana la intalnire cand vede clientul deja. Sa nu mai spun ca pretul in conditiile alea trebuia sa fie cu zeci de procente mai mic, nu un amarat de 10%.

Edited by truet, 14 October 2016 - 22:06.


#157
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
post #154
"Am deschis caz la ebay si ebay mi-a oferit sa-mi dea 30 euro si sa pastrez placa (no questions asked) sau sa dovedesc la un atelier specializat (evident pe cheltuiala mea) ca placa e defecta sa o trimit inapoi (iar pe cheltuiala mea) si atunci urmau sa-mi returneze intreaga suma."


iata ca ceea ce spuneam eu se adevereste, au patit-o si altii cu verificarea paypal cind au luat teapa.
Trebuie sa dovedesti ca articolul este defect la un atelier .

View Posttruet, on 14 octombrie 2016 - 22:04, said:

Daca o pune dintr-un motiv din asta atunci sa scrie... daca nu atunci e in tepar. Pretul mic nu inseamna si defect... eu am vandut produse pe olx la preturi extreme de mici comparative cu cat aveau in magazine pretul, si erau produse 100% ok, nefolosite... doar ca sa scap de ele. Au venit clienti si de la 3 judete departare pentru ele, pentru ca transport nu asiguram si erau voluminoase. Toti au fost multumiti... unii chiar mi-au spus ca suna prea bine sa fie real, dar au riscat si au consumat combustibilul cateva sute de km pentru ca era pret bun si merita riscul, in plus paream om serios la telefon si aveau nevoie de produs Posted Image


Poate dvs sunteti persoana juridica si atunci lucrurile se schimba total.
Acestia dispun de alte fonduri, pot face reduceri masive pe stocuri care au iesit din gama, etc. Nu se compara cu un vinzator de ocazie.

#158
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,152
  • Înscris: 04.02.2011

View Postvidra41, on 14 octombrie 2016 - 19:11, said:

Imi pare rau dar paypal nu da banii asa usor.  Si mai ales posesorilor de carduri romanesti! Se stie cite tepe sau dat pe ebay din romania.
Vrăjeală, nu are treabă paypal cu țara, Italienii dau mai multe țepe pe ebay, cu toate astea paypal e paypal și pentru ei, însă VÂNZĂTORII preferă să nu prea trimită în Italia.
De fapt, nu neapărat clienții sunt țepari cât poșta italiană, care cam are obiceiul să "facă dispărute" colete.

View PostMizu, on 14 octombrie 2016 - 16:11, said:

http://www.emag.ro/a...3/pd/DYGQZYBBM/
Mai iei niste vase separat si ai rezolvat problema ieftin si cu garantie pe cativa ani.

E un aparat noname, fără nici o urmă de feed-back de la clienți. Pănă și telefoanele noname din china au ceva urmă de feedback.

#159
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015

View Postbenis, on 15 octombrie 2016 - 16:04, said:

E un aparat noname, fără nici o urmă de feed-back de la clienți. Pănă și telefoanele noname din china au ceva urmă de feedback.
Dupa principiul.... Lasa ca-i bun ca-i ieftin. Suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine.

#160
LL13G

LL13G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,520
  • Înscris: 08.08.2006

View PostM0D3, on 10 octombrie 2016 - 08:54, said:

Adica, in Romania, daca esti cumparator trebuie sa fii si-un pic depanator... pui mana si repari produsul. Posted Image

Chestia asta n-o inteleg (sau tu n-o intelegi) - de ce ar trebui eu, cumparator de buna credinta, care iau un produs fara defect (conform vanzatorului), sa cumpar apoi nu stiu ce cablu, nu stiu ce piesa, sa pun pe urma mana pe surubelnita, pe letcon, etc ca sa-l repar?! Presupunand ca stiu/pot/am timp sa fac asta...

Pentru ca asa sunt obisnuiti multi, sa ia ceva aproape bun. Partea proasta e ca asa considera ca e normal. De aia s-a vandut Xiaomi bine la noi, dar nu o prea face in alte tari cu ape calzi. Ca la noi il iei si pui tu softul "ala bun" de pe un site din China, ca altfel ai OS din fabrica prin de mizerii. Altii prefera sa ia un produs caruia sa nu trebuiasca sa-i faca nimic.

Eu cred ca initiatorul topicul si vanzatorul produsului nu a luat inconsiderare ca cineva ar avea ceva de contestat la produsul lui,
Probabil ca omul nu a observat sau a crezut ca amaratul ala de cablu e atat de deteriorat.

Cumparatorul e in aceeasi masura rau voitor in care vanzatorul e escroc, doar ca pe vanzator nu stim cum il cheama, iar in cazul unui proces ar putea fi acuzat de defaimare.

#161
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009
@ initiator: cica este un site al clientilor neseriosi

#162
vidra41

vidra41

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 04.12.2015
Am vindut acest articol cu acelasi pret, unei doamne din Piatra Neamt. A cerut livrarea cu verificare . Am acceptat dar am sunat-o inainte sa-i atrag atentia ca are firul de alimentare refacut. Doamna m-a intrebat daca functioneaza corect si daca nu sunt ciobite vasele. Firul n-a intersat-o deloc. Ce ghinion am avut cu primul cumparator.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate